oeps, ben in slaap gevallen en moest eignelijk naar yoga, maar dat is nu al begonnen... Dan maar neit deze week was vorige week ook al niet geweest omdat ik het veel te warm vond en zo last had van dikke voeten en handen Schandalig he @bos wat fijn dat lars al zo aardig doorslaap 's nachts zeg, das wel lekker dat je van 11 tot 5 gewoon kunt slapen, daar pik je tenminste wat van op! Niet rot voelen dat je alles niet bij kunt houden, je hebt het hartstikke druk nu, das logisch! Ben blij dat alles goed gaat met jullie! @emma, worden de weeen niet erger? Wil je vandaag nog terug gaan naar ziekenhuis om te kijken hoeveel cm je hebt? Of wachten tot morgen? Wist trouwens niet dat de eerste cm zo lang konden duren @ukkie wat vervelend zeg dat je nu ook nog eens in het ziekenhuis moet bevallen, valt niet mee al die tegenslagen he! Dikke knuf hoor! @sammie he meis wat balen dat alles zo tegenzit Is neit leuk om je verjaardagsgeld aan te moeten breken, maar gelukkig was je nog jarig, nu kunnen jullie wel eten (ook al betekent dat ff niets voor jezelf kopen!) Hoop dat je snel wat werk vind, misschien kun je zolang kijken of je er een oppas kindje bij kunt nemen ofzo, als je dat wat vind? Dikke knuffel en hopelijk word alles snel wat beter voor jullie! @red fijn da tje zo vroeg klaar was meis, is alles gelukt in huis wat je wilde doen? ZO ga ff wat te eten maken, tot zo!
Jeeeeeejjj WE HEBBEN WEER TV!!!! eindelijk hahaha @ Sterretje: Ja boven in mijn been ja... aha heeft toch iets met het indalen te maken dus... naja het is vervelend maar als het goed is ben ik er over niet al te lange tijd vanaf.. Slaapkop @ Juffie: dan moeten we toch wel goed kunnen mikken hihi... @ Emma: Lekker opbeurend nieuws dat die eerste 4cm wel 2 dagen kunnen duren zeg... zit je nu ook niet op te wachten... Vreemd en vervelend gevoel hé in je been, naja nog ff laten we maar zeggen! Nog steeds weeën gaat het dan toch doorzetten vandaag nog bij jouw? Hier brood met aardbeitjes gegeten omdat ik laat was van de paardjes... @ Sammie: Kan me voorstellen dat het je even te veel wordt allemaal... helaas kan ik niks anders doen als je een dikke digiknuff geven en zeggen dat ik hoop dat het wel gewoon raak is en jullie het volgende maand wat ruimer hebben!! @ Bos: ha meid, Wat fijn zeg dat Lars het zo goed doet in de nachten! ja idd uitgerekende datum komt steeds dichterbij... wie weet krijgt Dreamer gelijk en ga ik er gewoon overheen... Dat je niet alles bij kunt lezen en mee kunt kletsen daar hoef je je helemaal niet schuldig over te voelen hoor!! je hebt wel wat beters en leukers te doen @ Gaby: Ik hoop het ook zoooo bijna weekend meid! Klinkt leuk die bedankjes @ Ukkie: Tjee meid, dat is inderdaad geen leuk nieuws... maar wel fijn dat je in het ziekenhuis goed in de gaten gehouden kan worden, zodat jullie meisje er zo min mogelijk risico mee loopt!
hoi hoi @inimi volgens mij bedoel je een andere maand want je kan toch niet nu zwanger zijn en pas in juli uitgerekend zijn??? @bos fijn dat alles zo goed gaat. @mum jeeee tv. kan je weer lekker bankhangen haha. @sammie *knuf* voor jou. balen dat jullie deze maand niet uitkomen. snap dat je het even helemaal niet ziet zitten. @emma 4 cm in 2 dagen!!!! hmmm niet echt lekker.
@bos geniet lekker van je wandeling! @mum lekker brood met aardbeitjes! Hier ook maar gewoon wat fruit gemaakt en yoghurt, man is er toch niet en had geen zin om iets te maken verder! @agneta, hoe was het met de puppy vandaag?
@sterretje. heb puppy is er nog steeds. mijn ouders komen vanavond pas weer terug. maar wel heel leuk ze is heel lief en luisterd goed en is al zindelijk dus dat scheelt een hoop
@ Agneta: Haha ja idd, ik ben vooral blij voor mijn ventje want die zat zich echt stierlijk te vervelen! en hij zit natuurlijk al in de stress (Arm ventje ) dus nu kan hij weer even zijn zinnen verzetten! @ Bos: Wandel ze meid! @ Sterretje: Lekker hé dat fruit...
@mum mmm krijg alweer trek in ijs haha, maar heb al een bak op vandaag Maar jij zit dus lekker straks weer voor de buis, heerlijk hoor dat je weer tv hebt! @agneta, das wel heel veel fijn dat ze al zindelijk is zeg, super!
@ Sterretje: ja ik zit voor de buis achter de laptop hihi Bah heb ik weer... ga ik voor een bananensplit, zijn de bananen op nu maar vanilleijs met chocosaus en slagroom...
@ All.. Dank je voor jullie lieve reacties! Knuffels terug! Ben gewoon bang dat ons meisje er iets aan overhoudt maar dat hoeft niet eens, komt zo weinig voor. @ Mum.. hmmm lekker zo'n ijsje! Ik wou dat wij dat hier hadden! @ Bos.. fijn dat Lars het zo goed doet! Super!
@ Ukkie: Zeker in het ziekenhuis is de kans heel klein dat jullie kleine meid er wat aan overhoudt, daarom is het maar goed dat je in het ziekenhuis moet bevallen! maar snap dat dat even een domper is als je op een thuisbevalling was ingesteld... Heeft er iemand hier toevallig ervaring met dieetvoer voor katten met blaasgruis??
@ Juffie: Ja ik wilde ook gaan kijken na bijna 2 weken geen tv gehad te hebben, maar ik heb die aflevering al gezien
Zo, ik was helemaal van de wereld net! Ik ging om 17.30 even naar boven om een uurtje te slapen, even bijtanken, maar ben net pas wakker geworden. Kimo heeft me tussendoor ook gewoon niet wakker kunnen krijgen @Bos: Zo, Lars doet het echt goed joh, 's nachts Hopelijk blijft het zo, want die gebroken nachten zijn ook niet alles hoor @Sam: *knuffel* Ik weet hoe je je voelt meid.. Ik heb het zelf financieel ook heel moeilijk gehad een paar jaar geleden. Misschien zeg ik nu iets heel stoms (heb je er zelf dus al aan gedacht) maar kan je je niet inschrijven bij een gastouderbureau zodat je thuis kinderen kan ontvangen om op te passen? (en daar dus wat mee bij kan verdienen) @Emma: Ik hoop echt voor je dat t nu heel gauw door gaat zetten meid! @Mum: En voor jou hoop ik dat natuurlijk ook, maar Emma is eerst aan de beurt he?! @All: Nou, Yentle is echt zó ontspannen vandaag! We hebben echt een heerlijke dag met haar, zonder gekrijs van dat ze pijn heeft Gaat dus heel goed met een paar kleine aanpassingen En ze lacht nu sinds een paar dagen al écht naar me, zó geweldig om te zien! Dan pak ik haar op, kijkt ze me aan, dan ga ik lachen natuurlijk en dan krijg ik ineens een big smile van haar *smelt*
@ Kristel: Wat lekker dat je even heerlijk bij hebt kunnen tanken! Ja maar, ja maar, van Emma mocht ik voorpiepen Wat leuk zeg dat Yentle al echt naar je gaat lachen, snap dat je daarvan smelt!! En superfijn zeg dat ze een stuk ontspannender is met een paar aanpassinkjes...
Hier nog iemand die house aan het kijken is @ sammie snap dat je je rot voelt meid soms zit het echt niet mee, maar na regen komt zonneschijn knuffel @ kristel wat leuk dat yentle al lacht echt super