@mum hij zal nu ong rond 17uur thuis zijn. denk ik. kim jeetje wat druk. wat is dat voor evenement? waar je naartoe gaat?
De buurman heeft alleen wat boodschapjes gebracht en rijd alweer weg hihi... ben benieuwd of er binnenkort een bord in de tuin staat of ze thuiskomen met 2 gevulde maxi cosy's
hey meiden, Ben naar de gyn geweest. Moest echt eeuwen wachten, het was super druk. Die stoelen zaten voor geen meter met een zere buik. En toen we aan de beurt waren deed ie echt heel haastig..Maar goed, het zag er gunstig uit zei hij, maar ik moet dus afwachten en vanmiddag moest ik slapen anders was ik te moe voor de bevalling. Hij heeft geen inwendig onderzoek gedaan, dat was niet nodig vond ie. Wel jammer want had toch wel willen weten of er al meer ontsluiting was. Ik wil volgende keer echt naar een vk ipv een gyn hoor, ze hebben echt geen tijd voor je. Kindje doet het super gelukkig en genoeg vruchtwater. Zal nu eerst even bijlezen, jullie hebben weer veel gekletst
Hey meiden, ff snel want heb geen tijd @Kim: Je mag johannesbroodpitmeel of nutriton gewoon gebruiken hoor! Mag al vanaf de geboorte meteen. Yentle doet t er ook hartstikke goed op Maar goed dat je de HA gebeld hebt hoor, je continu zorgen maken is ook niet goed! @All: Ziekenhuis belde vanochtend, dinsdag om 9.00 uur hebben we een afspraak staan bij de kinderarts. Ben benieuwd! Ben weer weg, mn moeder komt zo en blijft dan t hele weekend *zwaai*
@ Emma: Tjee wat balen zeg dattie geen tijd voor je had!! maar weet hij zo zeker dat de bevalling nu door gaat zetten dan, dat je moet bijslapen?? wel vreemd dattie dan ook geen inwendig onderzoek gedaan heeft...
preuvenement is een evenement wat elk jaar op het vrijthof gehouden word hier in maastricht en duurt 4 dagen. dan doen allerlei restaurantjes een soort klein nabouw restaurantje maken waar je dan allerlei dingen kan proeven. ziet er heel leuk uit. en er treden artiesten op, morgen komen rachel en lisa van x factor. maar weet niet of wij het tot die tijd uithouwen vanwege de kleine. die komen namelijk pas om 10 uur ofzow.
@ Kristel: Wat fijn dat jullie zo snel bij de kinderarts terecht kunt! En gezellig dat je moeder er het hele weekend is!!
@Juffie, hoop voor je dat die kijkers een bod uitbrengen! @sammie, dikke knuffel meid! dat is idd niet veel om varond te komen.. Heb jij geen recht op de algemene heffingskorting? Omdat jij niet werkt en je vriend wel. Dat heb ik dit jaar ook gekregen nu ik niet meer werk, is toch zon 1800 euro. @nen, pff tot 3 uur?? Hoe hou je het vol zeg. Wel alles afgekregen? Ben je alweer beter trouwens? @Gaby, werkse! Hoop dat de eitjes mooi doorgroeien toch even @Mum, oheerlijk even een nachtje goed bijslapen. Spannend van je buurman! Kun je straks lekker op kraamvisite ja ik vond het ook een beetje een flapdrol die gyn. Hij denkt dat het door gaat zetten, nou ik geloof het niet meer zo dat mn lichaam dat zelf kan haha. Ben er ook echt flauw van nu hoor. @Kim, ik zou even de dokter bellen! lees net dat je dat al gedaan hebt Jij ook al een druk weekend voor de boeg, gezellig! @Mecha, doe je boodschappen voor 100 euro per maand?? Hoe krijg je dat voor elkaar? @Dreamer, nou vliezen breken of strippen doen ze dus niet heb er niet echt vertrouwen meer in hoor dat het ooit doorzet pff @Bos, mooi dat alles zo goed gaat Dat plassen heb je speciale oefeningen voor toch? Voor de bekkenbodemspieren. Maar wss gaat het vanzelf wel weer over denk ik. @Ukkie, ze weten het gelukkig en dan kunnen ze meteen de kleine behandelen. Vind het ook verstandig om nog even te bellen om wat duidelijkheid te krijgen. Dikke knuffel! @Sterretje, lekker hoor zon rustige nacht. Gezellig weekendje heb je voor de boeg! Veel plezier en gefeliciteerd alvast! @Agneta, het gaat zeker snel! Nu is het afwachten ik ga maar even slapen denk ik..
@emma wat vervelend dat ze zo haastig deed. hopelijk begitn het nu snel. dus ga maar veel rusten @kristel ja denk ook dat ik er nadat ik bij de dokter ben geweest mee ga beginnen. vraag me alleen af hoe ik het moet geven, ik kan het smaen in een flesje doen met de bv, maar snachts ga ik niet lopen kolven dus hoe geef je het dan, met een spuitje ofzow?? gister heeft ayden trowuens voor het eerst de fles gehad met bv, hij had 60 cc op en mijn borst was leger als dat hij normaal aan de borst drinkt. maar zal wel genoeg zijn want hij is al 700 gram aangekomen..
@ Emma: Ja op een gegeven moment wordt je er inderdaad een beetje simpel van hé... Nou slaap lekker meid!! ik ga me even omkleden en zo even naar de paardjes... vriendlief gaat even gezellig mee! tot straks...
@mum lief dat je mannetje zo zwenuwachtig is, die van mij belde net ook al hoe het was en of het nog rustig was in mijn buik Wat heerlijk dat je vriend lekker vroeg klaar is, de mijne pas om 6 uur en op zaterdag moet tie ook altijd nog werken helaas @emma wat balen dat ze geen tijd voor je hadden eigenlijk zeg En nu weet je nog niet hoeveel cm je hebt, das ook rot! Ga maar lekker slapen, en ik duim dat je straks heel veel weeen hebt en je lekker vandaag nog gaat bevallen! @agneta, fijn he dat je meisje bijna thuis mag komen gewoon, heerlijk dat je die grens dan bereikt hebt he! @kim dat klinkt gezellig zeg, leuk dat jullie er samen met ryanne heen gaan zeg! Druk weekend voor jullie dus ook! @kristel wat geod dat jullie di al terecht kunnen zeg, dat schiet tenminste op! En leuk dat je moeder wat langer blijft, geniet er maar lekker van!
Ben ik nog ff @ Sterretje: die van jouw dus ook al helemaal in de rats Is jouw ventje een doordeweekse dag vrij dat hij op zaterdag ook werkt of, doet hij dat gewoon als extra?
@Sammie: Ik kan er wel inkomen dat het heel moeilijk is. Je had echt wel iets anders met je verjaardagsgeld willen kopen. Hebben jullie nu minder inkomen dan anders? Of moeten jullie het altijd met wat minder doen? Aah ik lees het net. Vind het wel knap dat jullie andere maanden met jouw inkomen toekomen, ik zou het niet kunnen :s Hopelijk vind je snel een geschikte job voor jou. @Bos: Is toch heel normaal meid, dat je niet meer kan volgen. Dat verwachten wij ook echt niet hoor. Lars staat nu bovenaan. En al de rest moet wijken @Dreamer: Ik weet niet zo goed hoe mijn examen was. We moesten een lesvoorbereiding maken, die doorsturen naar 3 medestudenten.Tijdens het examens was het de bedoeling om commentaar op elkaars lessen te geven. Dus, je weet echt niets. Heel vervelend. Ik ga effe terug naar bed denk ik, ben echt kapot Mijn ogen vallen gewoon toe
@hilli dan zou ik idd lekker even je bedje in kruipen. ga even een dagboekdeeltje schrijven op de babysite.. anders word tie ook zo verwaarloosd
@mum ja zijn weekend is op zondag en maandag, dus hij is wel gewoon 2 dagen vrij, mits zijn baas niet op vakantie is, dan werkt hij ook op maandag, maar dat is ongeveer maar 5 keer per jaar gelukkig Straks wel makkelijk als de kleine er is , dan is hij op maandag vrij en werk ik gewoon, maar op zaterdag is het best ongezellig om altijd alleen te zijn, terwijl andere meestal juist gezellig samen zijn Maar ja het is niet anders, nu hebben we gelukkig nu ik verlof heb wel 2 dagen samen vrij, dus daar genieten we van Veel plezier bij de paardjes! @hilli, lekker gaan slapen dan hoor meis, dat zal je goed doen! Slaap lekker!
Nog even een keertje tussendoor @Kim: Als je gewoon bv geeft dan moet je een papje ervan maken met water en dan voordat hij aan de borst gaat een paar theelepeltjes van geven en ook weer een paar als hij klaar is met drinken (op de verpakking van nutriton staat precies welke hoeveelheden je nodig hebt) Als je bv met de fles geeft kan je het gewoon in de fles doen al..
@ emma benzine me verzekering me eten en drinken alles... hoe ik dat voor mekaar krijg pff niet denk ik want ik geef zo 50 eu per dag uit :S maar ja ik moet wel anders krijg ik me huis niet en heb ik een dikke schuld erbij namelijk de aanbetaling op het huis... dus ik moet zien hoe ik dat ga doen maar ik woon nu bij me moeder dus de meeste dingen koopt zij :S jammer dat je niet weet hoever je nu bent k*t zeg