Kimo is terug.. Yentle krijgt nu ook Zantac, wat Chanell ook krijgt.. Hoop echt dat t werkt en ze helemaal geen last meer krijgt ervan, ben bang dat ze anders ook allemaal vervelende onderzoeken moet ondergaan in t ziekenhuis met maagsondes enzo en dat heb ik natuurlijk liever niet! Zijn jullie ook weer op de hoogte iig Sorry voor ego trouwens..
Kristel, balen dat het slechter gaat met yentle,hopelijk werkt de medicatie snel en gaat het ook snel wat beter! Knuffel
@ Ukkie: Ja maar ben zo bang dat ik dan om 4 uur vannacht weer klaarwakker beneden op de bank zit @ Kristel: Hoop dat het aanslaat en Yentle er van opknapt meid!! @ Sammie: Nou hé... en het is ook zo vroeg donker... blegh ik wordt er een beetje depri van Ik ga toch maar naar bed denk ik... ben misselijk van de cake die ik gebakken had en veel te veel van op heb! Slaap lekker meiden!! tot morgen!
morgen gaan we bij de baby-dump de laatste spullen halen!... Box-kleed, box en sterilisator van Avent.. dus bvan mij mag de tijd ook wel sneller gaan!!
@mumtobe: jemig meid ik dacht babynieuws en sprong rechtop maar het is je buurvrouw haha (ook hardstikke leuk hoor daar niet van) @emma: slopend zeg al die weeen de hele tijd....snap niet dat ze je zo lang laten lopen eigenlijk...straks ben je gebroken voordat het echt doorzet....kun je er wel van slapen...ik kon dat echt niet meer hoor... @kristel: arme yentle...sneu he om je kleintje zo pijn te zien lijden...hopenlijk werken de medicijnen snel en je doet je best hoor meid...jij kan er niks aan doen...het is echt hardverscheurend als je kleintje zichtbaar pijn heeft maar je doet wat je kan en dat is alles wat je kan doen op dit moment... @nen: ik hoop dat het raak is deze ronde..wel fijn dat jullie er allebei een goed gevoel over hebben *bos doet ff een bevruchtingsdansje voor nen* @sterretje: een jaar getrouwd al weer (was jij toch?) leuk hoor...zo'n jaar gaat hard he... Lars heeft weer veel last van krampjes vanmiddag en vanavond....vriendlief heeft even andere voeding gehaald speciaal voor krampjes...we mengen hem nu met de gewone tot de gewone op is en dan stappen we volledig over op die voor krampjes....hopenlijk werkt het en kan hij er vast langzaam aan wennen zo half om half... was druk dagje vandaag met alle visite (was vergeten dat mijn zus en zwager ook nog kwamen vanmiddag) visite was vanavond wel op tijd weg (waren er om 7 uur en waren om half 9 weg) kids moesten naar bed... morgen gelukkig rustiger dagje...alleen morgenmiddag visite en de rest van de dag lekker met zijn 3tjes (zal je zien dat mijn schoonmoeder weer op de stoep staat zucht) geloof dat iedereen op bed ligt....ik ga Lars zo nog ff de fles geven om 11 uur en dan kruip ik naast vriendlief die is al naar boven... hopen dat Lars niet te veel last heeft van krampjes vannacht. truste dames
@ukkie: volgens mij was jij het toch die vroeg om tips voor in de tuin...heb foto in mijn album staan hoe wij het hebben.. ik ga nu pitten tot morgen..
@Emma: balen dat je weer zo'n last hebt. Hoop dat het nu een keer doorzet meis! @Mum: ik denk ook dat ik gelijk ga krijgen Leuk hoor van je buuf! @Nen: ik duim voor je meis. @Kristel: balen dat Yentle weer zoveel last heeft. Hopelijk helpen de medicijnen. @Kim: balen dat Ayden ook al last heeft! Hoop dat het meelgebeuren helpt. @Bos: veel plezier met zn 3-tjes! @Ukkie: gelukkig ben je gerust gesteld.
@kristel Aahg wat klote dat Yentle zoveel last heeft. Hopelijk helpt die medicijn wat! Tjee wat hebben er veel baby's last van reflux.. Een nieuwe hype ofzo??! Hopen dat het snel weer overgaat!
@ kristel ah wat sneu voor yentle hopelijk helpt het @ bos zielig is dat hè als ze krampjes hebben, ik heb die druppels gehaald van vsm volgende keer doe ik die geven @ ukkie een tipje voor jou: als je de spenen van je flesjes in de fles doet en dan half vullen met water en dan in de magnetron 1 minuutje dan kook je ze ook schoon en na 3 maanden is dat al niet meer nodig dus is zonde van je geld zo'n sterilisator maar dat is mijn mening. Ik doe het in ieder geval op deze maniercen is net zo makkelijk en je hebt ook geen groot apparaat in je keuken staan shopse morgen!! @ Emma hopelijk zetten de weeën nu echt door je bent nu wel genoeg gemarteld hè @ mum slaap lekker en spreek die kleine is even toe!!! Slaap lekker allemaal ik lig nu in mijn bedje en heb melk afgekolfd die frank zo gaat geven dan kan ik even iets langer slapen als 2,5 uur trouwens nog steeds niks trg gegeven dus tot nu toe doet het wonderen verichten
@ Ukkie: Lekker shoppen dus vandaag leuk hoor... @ Bos: Hihi jij ook al vond het wel grappig om het zo te brengen haha! Wat sneu dat Lars ook zoveel krampjes heeft, hoopt dat de nieuwe voeding zijn vruchten afwerpt... Druk druk druk met visite zo te horen, jij ook al zo'n opdringerige schoonmoeder die elk moment op de stoep staat? Grrr dat gaat hier ook nog wat worden straks... @ Sterretje: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum! @ Dreamer: Hihi, ik had van de week trouwens nog de angelsound erbij gepakt en de hartslag was nu 128 bpm... @ Mariss: Gaat het goed met Chanell, nu ze weer lekker thuis is? @ Kim: Wat fijn dat Frank even een voeding over kon nemen zodat jij even wat langer kon slapen. fijn dat Ayden tot gisteravond toe niks meer terug gegeven heeft! hoop dat het zo blijft meid! Jeps ik ben er vroeg bij vandaag, maar er is niks aan de hand hoor... tenminste niet iets wat op een bevalling lijkt ik moet wel om de 10/15 minuten plassen en heb sinds gister steeds wat jeuk down there (maar dan echt van binnen) ik verlies nu wel bij bijna elk plasje (meer als een paar druppels zijn het niet) een vlokje (helder) slijm! Wat denken jullie over de jeuk en het vele plassen, straks toch maar even de vk bellen wat zij aanraadt? of ik er even mee naar de hap moet of dat het er gewoon bijhoort?
goedemorgen allemaal ik heb weer mega buikpijn.. maar dat komt omdat ik best zenuwachtig ben.. snap het niet.. t is gewoon een echo net als eergister en daarvoor.. en dan nog ben ik mega zenuwachtig
@ Gaby: Goedemorgen meid! het is ook allemaal niet niks hoor! mag je best een beetje zenuwachtig voor zijn... hoelaat heb je de echo?