Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ gaby succes met je echo!

@ ster gefeliciteerd met je 'houten' huwelijks jubileum ;) gaat snel he zon jaar!

@ kristel , hoop dat snel beter met der gaat!

@bos zullen alle schoonmoeders zo zijn? hihi ik ben benieuwd!

@all zo gister sluier gekocht nu ist kamertje echt af nog wat accesoires en dan klaar, zit nog wel steeds op mn bugaboo te wachten heb 2 weken geleden gebeld ja hij is nog niet compleet! maandag gebeld nee nog niet compleet nu las ik gister op de site dat ze de maxi niet leveren ivm productiefout nou dan kan je dat toch gewoon tegen mij zeggen.als ik een nieuwe bestel is het 5 dagen levertijd??

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Knarboor: balen zeg dat je de bugaboo nog niet hebt... hoop dat de maxi cosy snel bij hun binnen is en je alles kunt ophalen!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: haha het eerste wat ik dacht was, zoho die is er vroeg bij, zal er wat zijn?
    Helaas :p
    Ik zou de vk bellen, dan ben je weer gerust gesteld.

@Sterretje: gefeliciteerd met je jubileum meis!
    Maak er een leuke dag van.

@Emma: en hoe ben jij de nacht door gekomen?

@Gaby: logisch toch dat je zenuwachtig bent?
    Zou ik ook zijn!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Goedemorgen meid, Volgens mij had ik er gewoon eerder over moeten praten :p haha nu ik niet meer in bed lig hoef ik niet meer zovaak te plassen en heb ik ook geen jeuk... wacht het nog ff af en anders bel ik vanmiddag de vk even!

ben ook benieuwd naar Emma!

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@kristel prins en prinsessenpoll: ik denk zelf echt dat we een jochie krijgen... Zou je dat aan willen passen? Ik lig op mn zij in bed en voel gezellige voetjes trappelen hihi.. Ohja gister zou ik een uurtje gaan slapen, ben niet meer wakker geworden.. Kortom 15 uur lang snurkie gedaan!!!thats the old spirit!!!kon ik vroeger ook erg goed...ik las dat alle babys nog binnenboord zijn, zucht wat duurt het lang emma en mum.... Voor maandag dan maar?

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: trouwens, misschien toch maar wennen aan het idee dat er een jongetje in je buik zit?
    Aan de hartslag te zien denk ik jongen.
    Je brengt me wel in de war zo zeg :p
    Maar ik blijf bij meisje!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: ja zeg dat wel dat het lang duurt!!

@ Dreamer: hahaha en jij brengt mij in de war :p de hele zwangerschap is de hartslag
    tussen de 140 en 150 geweest... zal straks nog een keer luisteren... weet ook niet
    of ons kindje sliep of wakker was toen ik luisterde!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: haha geweldig dit :p
    Lekker raden en het antwoord absoluut niet weten.
    Vind het echt superknap dat je het volhoud om het geslacht niet te (willen? :p ) weten.
    Misschien sliep de kleine idd wel.

@Bos: vond je je eigen placenta nog heel smerig eigenlijk?
    Jij was dat toch die die foto smerig vond?

@Emma: meis, ben echt benieuwd hoe het ervoor staat vandaag!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Ja idd lekker doelloos ook om naar iets te gaan zitten gissen waarvan
    je gewoon niet achter het antwoord kan komen maar er echt op moet wachten haha :p
    ik vind het ook superknap van mezelf en durf ook echt niet te zeggen of ik het bij een
    eventuele volgende zwangerschap weer zou kunnen (waarschijnlijk niet hihi)
    de zwangerschap had ook geen 5 weken langer moeten duren denk ik, anders was ik alsnog
    naar een echobureau gerent voor een geslachtsbepaling hihi...

10. juffie2008

@ Sterretje

Gefeliciteerd met je jubileum!!! Maak er een samen een gezellige dag van!!!

11. juffie2008

Slapen jullie allemaal?! Snik snik, zit ik hier zo alleen op de bank..

Vandaag boodschapjes doen.. En jullie?

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Hier straks ook wat boodschapjes halen en voor de rest niet veel...

13. juffie2008

Ook een burgerlijke zaterdag? Morgen moet ik bbqen maar daaar heb ik helemaal geen zin in... wie weet er een leuk excuus om af te bellen?!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: gewoon zeggen dat je geen zin hebt :p eerlijkheid is nog altijd het beste excuus haha...

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Yentle heeft de hele ochtend alweer last gehad, echt zielig..
    En die medicijnen toedienen is ook nog niet zo makkelijk.. Maargoed, het zit erin! Hoop echt dat t gauw gaat werken.

@Chamaro: Hoe geven jullie het aan Chanell? Want Yentle spuugt t meteen weer uit (logisch ook want t is hartstikke goor).
    We halen nu de dop van de fles eraf met speen, doen er wat melk in en laten haar drinken en dan ondertussen steeds een beetje Zantac door de melk heen spuiten.
    En hoeveel ml krijgt ze?

@Ukkie: Ik weet niet hoeveel de sterilisator van Avent kost, maar wij hebben er gewoon eentje van t huismerk van de Prenatal. Het hoeft wat dit betreft echt geen merk te zijn, het werkt namelijk gewoon met stoom ;)
    Maargoed, ik vind het wel fijn om zo'n ding te hebben! Ik gooi alles erin elke dag, flesjes, spenen en mn kolfspullen :)

@Sterretje: Gefeliciteerd meid! Alweer een jaar getrouwd :D Een hele fijne dag toegewenst :D
    (Doen jullie aan kadootjes of niet?)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Echt sneu voor Yentle dat ze alweer de hele ochtend last heeft...

@ Magnetronsterilisator: hier hebben ze mij verteld van de kraamzorg dat zo'n ding niet nodig is als je een magnetron hebt...
    ik heb er dan ook geen aangeschaft!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @mum: Ik snap het niet? Zo'n ding gooi je toch ook juist in de magnetron? :p

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: ow haha dat wist ik niet eens joh... maar ik heb aan die vrouw die de intake deed gevraagd of ik zo'n ding in huis moest halen en toen zei ze nee dat hoeft niet als je een magnetron hebt :( haha vaag!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Ja haha, best vaag idd.. Ik weet niet of er een andere manier van steriliseren is met de magnetron, zoja, dan ken ik die alvast niet ;)
    Ik denk eerder dat ze gezegd heeft dat je zo'n ding niet hoeft te kopen als je een afwasmachine hebt.. of niet??
    Want je mag flessen ed ook gewoon in de afwasmachine doen en dan hoef je t niet meer uit te koken of te steriliseren.
    Maar ik vind het geen fijn idee in de afwasmachine want dat water wordt nooit 100 graden en dat moet wel als iets gesteriliseerd moet worden..

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Dan zal er idd wel een andere manier zijn om uit te koken met de magnetron
    (niet dat ik die ken ofzo) maar ik wacht het wel af hoe ze het gaan doen hier straks...
    we hebben nog geen nieuwe vaatwasser dus dan wordt het in een pannetje uitkoken denk ik!
    ach ja we zien het wel, en als zo'n sterilisator toch handig blijkt kan ik
    'm altijd nog aanschaffen...

Deel Deze Pagina