Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Natas: Goed van je dat ze rustig eronder bent nu! Hopelijk zal de rust jullie een nieuw wondertje brengen :) Ze zeggen vaak dat een kindje meestal komt op het moment dat je het absoluut niet verwacht!

@Cristel: Ja, elke maand is idd te lang... Helemaal dat t steeds langer geleden lijkt dat ik zo'n mooie dikke vette positieve test had! Pff.. dat wil ik weer terug!
    Maarja... Het komt ook wel een keer :) Ik denk dat ik de ooievaar met de kerst wel een tomtom cadeau geef ;)

@Sterretje: Morgen ben ik dit klote gevoel al weer kwijt hoor :) Nu al weer bijna eigenlijk! Slaap lekker zometeen :)

@Lynn: Hoe bedoel je 'ik typ zo eerst babyboom'?

Ik ga zo maar lekker op de bank hangen met al het lekkers wat ik vinden kan en op kan ;) (en dat is heeeeeeeeeeeeeeel veel :D) pas nog uitgebreid de voorraadkast gevuld met allerlei soorten koek/snoep/chips :D

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hoi dames!

Ik ben nieuw hier, heb al aardig wat verhalen gelezen van jullie. Spannend hoor! Ik zal voor de dames duimen die zwanger proberen te worden op t moment.

Zelf proberen we sinds ehm eigenlijk vandaag, ook zwanger te worden!
    Ben 22, en dit word eerste kindje. Ben super zenuwachtig! Aangezien ik pas kort geleden ben gestopt met de pil verwacht ik nog niet echt dat ik snel zwanger zal worden. Mijn menstruatie is ook zeer onregelmatig dus kan niet te vroeg testen gok ik. Soms sla ik zo 2weken over.

Hoop dat ik hier binnenkort kan vertellen dat ik zwanger ben! kan niet wachten

Groetjesss

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sorry ik bedoelde babyboom kijken.....

Kristel meis geeft het niet op! bij mij heb ik had het af en toe ook echt hangen...maar het komt goed meis...ik blijf voor je duimen..

Nou dames wij gaan slapen...

4. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @Lynn: GEFELICITEERD!

@Kristel: Kop op! Jouw tijd komt vast ook wel.

@All: Weer allemaal rare klachten hier. Misschien ook wel van de hitte. Ik ben nogal snel geïriteerd de laatste tijd en snel geëmotioneerd :( Heb weer steeds steken in mn buik rond mn bm. Stond vanavond nog in een winkel en moest echt ff gaan zitten. Kreeg een venijnige steek ergens rond mn bm die straalde door naar mn liezen en mn rug. Ik werd misselijk en het werd een beetje zwart voor mn ogen. Toen ik even gezeten had ging het wel weer. Daarnet had ik het gevoel of ik ongi moest gaan worden, maar das wel erg vroeg!

Weer een andere tegenslag. Er zijn nogal tegenstrijdige berichten over de vruchtbaarheid bij mannen die de bof gehad hebben. De één zegt dat het de kans op onvruchtbaarheid of verminderde vruchtbaarheid klein is, de ander zegt dat je er onvruchtbaar door kan worden. Je raadt het al, mijn man heeft de bof gehad toen ie klein was.... :rolleyes:

Daarnet vroeg mn man trouwens nog of we vanavond nog gaan 'oefenen' ;) (wij zijn erg subtiel en romantisch :p) pfffffffff met die hitte... ik weet het niet hoor... :oops:

5. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    haha wij gingen ook oefenen met die hitte, stonden een paar dagen droog door ongi. Vind t niets hoor, te warm en bovendien is t bij mij niet gehee; pijnloos zo'n dag na laatste ongi maar goed straks moet ie verplicht dus er staat wel wat tegenover :)

Ik verhuis zo mn laptopje naar de tuin denk ik, lekker ER kijken

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

dag lieve dames,

wat een hitte zeg.

zo ff douchen en dan naar bedje toe,

heb zw testen gekocht bij kruidvat.

nu nog ff wachten tot ik ze kan uitvoeren.

succes dames die morgen gaan testen

dikke kus

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi

LYNN GEFELICITEERD! :thumup:

Dreamer nog een paar dagen, knap dat je het vol kunt houden!

Zou iemand mij op die notlijst willen zetten? Ik kan testen op 17 augustus (ronde?)

Morgen weer naar de gyn, waarschijnlijk weer een ander, nummer drie al. Ach voor die mensen is het heel normaal om daar beneden te kijken :rolleyes: Ik zal morgen wel even laten weten of het goed is of niet.

8. Hoi meiden, hier is het te druk om te kletsen.. kom over een tijdje weer ff langs.. kijk zo nu en dan even mee en kom nu ff voor lynn: gefeliciteerd!
    :whistle: :whistle: gefeliciteerd :whistle: :whistle:
    Tot later weer ;)

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dankjewel lieve dames....

Wij vinden het nog moeilijk te geloven..vannacht hebben we onweer gehad en mijn vriend zei vanmorgen elke keer werd ik wakker en dacht "yes lynn is zwage" hij kan het ook nog maar moeilijk geloven...verder alles wel goed ik doe dadelijk nog een digitale.... :)

Nou meiden ik wil echt iedereen dit gevoel laten ervaren....dus ik ga voor jullie allemaal vanavond speciaal een kaarsje branden en zorg dat jullie dan snel zwanger mogen zijn!

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het hier?

Hier wel redelijk heb nog steeds licht bruin met afvegen maar verder nog geen ongi te zien...
    Temp was 37.1 dus wel langzaam aan het zakken.
    Voor de zekerheid vanochtend een test gedaan maar helaas negatief :cry: ....

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vanaf wanneer kan ik zeggen dat ik in de nieuwe cyclus zit?
    Vanaf vandaag omdat ik bruin bloed verlies?
    Of pas wanneer het rood word...

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ sammie.
    jammer dat ie negatief is.
    nieuwe cyclus vanaf de dag dat je helderrood bloed verliest volgens mij.

@lyn
    lijkt mij ook moeilijk te bevatten.
    wel leuk hoe je man er vannacht zo vaak aan dacht.

hoe was je digi test?

Hier vanmorgen alweer misselijk. nu nog steeds,
    maar ik hou het ermaar op dat het door het weer ofzo komt.

vanmiddag begin ik op mn nieuwe werk, spannend en erg leuk, heb er veel zin is,
    is ook weer een beetje meer afleiding.

xxx

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Mac,

Succes op je nieuwe werk!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

dank je,

ik hoef pas om 3 uur te beginnen, dus kan nog ff lekker kletsen hier.

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn banner gaat vanzelf door ,met dat ik in mijn menstruatie periode zit...
    Ga hem pas veranderen als mijn ongi volledig is doorgebroken...

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sammie: als je bloed rood is is het dag 1.
    Balen dat de test negatief was :(

@Mac: spannend!
    Succes alvast.

@Kristel: gaat t al beter vandaag?

@Lynn: wat zei de digi? :D

Hier weer net als gisterochtend het gevoel dat het niet gelukt is.
    Terwijl ik gisteravond de hele tijd het gevoel had van wel.
    Steken bij mn bm die uitstraalden naar mn liezen en bovenbeen.
    En vanacht heel erge ongi buikpijnen.

Mn man ging gisteren zelfs praten tegen mn buik en kusjes geven :)
    En mij mamma noemen en zichzelf pappa :)

Als zondag dus geen positieve test geeft denk ik dat we beiden echt zwaar teleurgesteld gaan zijn.

Wilde zelfs vanmorgen al gaan testen, desnoods met een ovu test ofso. Maar wil toch het liefst zondag pas testen (liefst woensdag pas, maar das niet haalbaar hoor :) )
    Dus ben maar snel naar de wc gegaan ;)
    Heb ook maar een uurtje geslapen vanacht ofso :(
    Zo heet en dan die onweer ineens.
    Mn hondje schrok er zo van dat ie de slaapkamer ingerent kwam.
    Mag die normaal niet, maar heb m nu maar op het kleedje laten liggen (de ventilator stond daar ook)

Vandaag en morgen zullen lange dagen worden, zeker morgen! Dan is mn man de hele dag op stap met mn vader en kan ik dus de heledag niks zeggen over pijntjes en gedachtes enzo.
    Dat het maar snel zondag mag zijn! :D
    En nog meer dat de test zondag maar positief mag zijn ;)

Zal zo de nod lijst even updaten.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

heb trouwens gister een kadootje gekocht voor mn man voor als we zwanger zijn.

die ga ik hem dan geven als ik een positieve test in handen heb.

Ik heb het boek: Pap en Mam vertellen over jou! gekocht.

Echt een super leuk boek waarin je vanaf je zwangerschap tot de puberteit dingen kan inschrijven over je kleine.

nu maar hopen dat ik niet te lang hoef te wachten met geven want ben niet zo goed met geheimpjes.

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

NOD lijst

Juni

27: Knarboor, 2e ronde

Juli

20: Romytamara ZWANGER
    26: Lexy4
    30: Lynn1986, 7e ronde: ZWANGER

Augustus

1: Sammie88
    2: Kristel86, 7e ronde
    4: Dreamer83, 3e ronde
    5: Natassie
    6: Marietje83, 1e ronde
    10: Mac, 1e ronde
    17: Suhe
    22: Sterretje08, 3e ronde
    22: Meisje87
    31: Alexia R, 2e ronde

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ dreamer.

lekker veel kletsen hier, dan gaan de dagen misschien wat sneller.
    of zelf leuke dingen gaan doen.

ik kan volgende week pas testen,
    maar gelukkig moet ik vanaf vandaag 6 dagen werken, aardig wat afleiding dus op mn nieuwe werk.

wel twijfel ik nog of ik donderdagochtend ga testen (dag van de sauna) of dat ik vrijdag ga testen of de zondag pas. (bij zondag ga ik uit van cyclus van 28 dagen)(maar had 2 dagen eerder mn ei).

op zich wil ik gewoon tot dan wachten maar nu ik steeds misselijk ben en andere pijntjes maakt dat me wel nieuwschieriger.

grrr... wat kan je jezelf toch gek maken.

20. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Dreamer, dank u.

Ik ben vanaochtend weer naar de gyn geweest. Er is 1 eitje goed gegroeid en ik heb waqarschijnlijk over twee dagen mijn eisprong. Ik moet maandag over een week terug komen en bloed afgegeven. Ze gaan dan mijn progesteronwaarde bepalen. Ze kunnen daaraan zien of ik een volledige eisprong heb gehad of niet. Mocht dat niet het geval zijn dan krijg ik een hogere dosis clomid de volgende cyclus, mocht het wel goed zijn dan krijg ik de normale dosis. Natuurlijk hoop ik dat dat allemaal niet meer nodig is :)

We wilden eigenlijk volgende week maandag op vakantie gaan, maar we moeten dan iets later vertrekken. Vriend baalde daar een beetje van en dan kan ik nu echt even niet hebben...

Deel Deze Pagina