O nee misschien voelt ie dat je morgen gaat bevallen..! Nee katten bedenken zich dat ze ineens geaaid willen worden en dan later vinden ze het ineens ook wel weer genoeg.. Hoe gaat het met z'n blaasgruis en het plassen? Onze kat had gister weer eens op de trap gekotst.. wilde ik het later opruimen (moet eerst ff naar de fysio) was het ineens weg echt smerig.. Bos houd jij Lars maar lekker bij je.. hij is gewoon graag bij zijn mama
dames, ik ben er weg van... voel me echt niet lekker dus ga lekker naar bed! hoop dat ik me morgen beter voel! Hoop dat Emma mocht blijven in het ziekenhuis en we mooi babynieuws krijgen vannacht of morgen! slaap lekker meiden!!
@ Dees"Heb het idee dat het nog niet helemaal over is, maar het gaat de goede kant op... nu ben ik echt weg!! doei doei
@ Mum trusten slaap lekker, hopelijk doet 't je goed. Mijn collega was ook 30 augustus uitgerekend maar woensdag bevallen.. Ik ga ook maar gelijk vandoor, nog ff wat dingetjes opruimen en schoonmaken en dan naar bedje, morgen lekker een daggie naar de thermen. Ik hoop dat emma nu aan het bevallen is! *duimduim* trusten allemaal
hey.. Nou ik ben weer heen geweest. Nog steeds hetzelfde, niet meer ontsluiting erbij..alleen de bmm was nu dunner. Vandaar dat ik ook zon drukkend gevoel heb steeds, ze kon het hoofdje aanraken, is ook een raar idee he alleen de vliezen zitten er nog tussen. Maar de pijn is nog steeds hetzelfde nu, ik heb een slaappil meegekregen en 2 paracetamol, als het dan over 2 uren erger is moet ik terug komen. Als het zo blijft en niet afneemt krijg ik andere pijnstilling. Ze dacht dat het snel door zou zetten , nou heb dat al zo vaak gehoord.. Maar ja hopelijk vanacht even goed slapen en dan zien we morgen wel weer.. sorry dat ik niet op de rest reageer hoor, ben moe. truste!
@Emma: wat een gedoe zeg Je hebt nu dus nog steeds 3 a 4 cm ontsluiting? (dat was t toch?) Kunnen ze de vliezen niet breken dan zodat het eens door gaat zetten? Sorry, maar ik vind het echt raar dat ze je op deze manier rond laten lopen met zoveel ontsluiting al en dan die rotweeën enzo! Ik hoop dat je een beetje kan slapen meid. Misschien dat de rust ervoor zorgt dat t lekker doorzet; ik duim! @All: Sorry dat ik verder niet reageer.. T is weer een erg slechte dag geweest met Yentle. Ze ligt nu eindelijk lekker te slapen in haar bedje en ik hoop voor haar dat ze voorlopig even doorslaapt en dus even geen pijn heeft!
@Emma: jeetje, nog niet meer ontsluiting! Had er zo op gehoopt voor je. Ben benieuwd of je zo nog naar het ziekenhuis gaat voor pijnstilling of dat het te doen is nu. Gewoon sms-en he als het doorzet of wanneer je in het ziekenhuis moet blijven! @Mum: je banner staat op 40 weken! Dat is alvast 1 voorspelling die uit is gekomen Had je nog het hartje geluisterd verder? @Alle andere (hoog)zwangere dames: rommelt er al iets? Tijd voor beebnieuws @Gaby: krijg je dan een ruggenprik? Of enkel paracetamol? Zou je voor narcose kiezen als ze dat doen daar? Spannend hoor meis! En als je toch een beetje 'je ei' kwijt wil over de spanningen voor de punctie mag je me altijd pb-en hoor! Slaap lekker dames!
goedemorgen allemaal dreamer: nee ik krijg een infuus met morfine... emma: hopelijk heb je een beetje goed kunnen slapen.
@Emma: hoop dat je hebt kunnen slapen meis! @Gaby: dat klinkt wel beter dan narcose of ruggenprik zeg! Ik weet niet waar ik voor zou kiezen, lijkt me allemaal heel eng. Zie je erg op tegen de punctie? (of tegen het infuus?) Hoeveel follikels zijn er nu volgroeid? Hoop echt dat er veel bruikbare eitjes tussen zitten en dat ze allemaal a kwaliteit emmies mogen worden! Is je mannetje zenuwachtig voor het leveren? Lijkt me vreselijk moeilijk als er zo'n druk achter staat. Ik denk aan je en duim voor je alvast!
goeiemorgen! @Kristel, het was 2/krappe 3 en dat was het nog steeds het was alleen nog meer verweekt allemaal, dus ze had goede hoop dat het straks heel snel zou gaan, nou ik geloof het niet meer hoor. Hoop dat Yentle snel weer goed slaapt en haar ritme vind @Dreamer, dank je ik sms zodra het iets opschiet @Sammie, nee he... balen meid knuffel! Nou de pilletjes hebben wel geholpen om te kunnen slapen. Werd wel heeel vaak wakker van de buikpijn. De weeen zijn niet afgenomen maar iets erger heb ik het idee en ik verlies steeds een beetje bloed. Gaat wel heel langzaam bij mij he, maar ja ik wacht het gewoon af..
@Emma: bloedverlies? Had je dat gisteren ook al? Weet de gyn daarvan? Ik vind het maar eng hoor als je bloed verliest. Voel je de kleine man nog wel vaak? Meis, ik vind het echt heel erg balen dat ze je zolang met zoveel pijn laten lopen terwijl ze je makkelijk kunnen helpen. Ik weet dat je de bevalling heel eng vindt, maar ik hoop toch dat het vandaag eens echt door gaat zetten. Dan heb je snel jullie mooie wondertje in je armen en ben je tenminste die laatste heuvel voorbij. Dikke knuff! @Sam: balen meis Ik hoop dat het nog te vroeg was. Dinsdag naar de FA, krijg je dan ook te horen wanneer de HSG gaat gebeuren als je ongi doorkomt? Dikke knuff!
dreamer: ja zie op tegen alles eigenlijk.. infuus vind ik al heel eng.. en de punctie al helemaal.. er zijn 10 tot 12 bruikbare bij.. maar heb gister nog puregon gespoten en ze hopen dat t er dus nog een paar meer zijn.. maar dat weet ik pas bij de punctie. joey vind t sowieso spannend allemaal, maar hij laat dat niet zo merken. ben in iedergeval blij als t allemaal achter de rug is..!
emma: nou fijn dat je wat beter geslapen hebt.. hopelijk zet t allemaal een beetje goed door nu.. sammie: negatief *knuf*
@ Desiree Wat vervelend dat je je zo flauwtjes voelt!! Hebben ze je bloed geprikt? Krijg je nu wel staalpillen? Anders spinazie eten he? Wat geinig dat jullie uk verstoppertje aan het doen was... Oehhh nasty dat er een stuk kies uitvalt.. Auch!!! @ Emma Kunnen ze de vliezen niet breken? Soms wekt dat ineens de weeen op... Jammer dat ze je weer naar huis hebben gestuurd hoor meis! @ Mum Houdt je het nog een beetje vol? @ All Gister zijn mn man en ik langs een mooie woning gereden, die hadden we op funda gevonden en gingen we even in het echt bekijken.. We gaan toch maar even de makelaar bellen voor een bezichtiging... Ik vind alleen de keukenruimte te klein, dus eens kijken of er een muurtje uitgetikt zou kunnen worden
@ Dees: Ow je collega woensdag bevallen wat leuk! @ Emma: Tjonge wat vervelend zeg dat je weer naar huis bent gestuurd! maar ze kon het hoofdje al voelen... dat is ook iets! hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen meid! Lees nu dat je goed hebt kunnen slapen, maar met buikpijn enzo... het gaat bij jou ook echt niet van een leien dakje die laatste loodjes! moet je nu niet doorgeven aan de gyn dat je bloed verliest? @ Kristel: De zantac wil dus niet echt werken bij Yentle, wat sneu zeg! hoop dat de kinderarts jullie dinsdag kan helpen! @ Dreamer: Ik heb toevallig net weer geluisterd naar het hartje en nu weer 37x in 15 sec. dus 148 BPM... nu voelde ik het goed bewegen dus k denk wel dat het nu wakker was tijdens het luisteren! @ Sammie: Dikke knuff meid! @ Juffie: ja hoor, en tja al zou het niet zo zijn... het moet hé... Hier geen nieuws... gelukkig voel ik me wel wat beter als gisteravond!
@ Mum Nouja het kan zijn dat je gewoon liever hebt dat het NU komt.. Voor jou is het natuurlijk ook een verassing!!! Ben heel erg benieuwd hoor naar wat er in je buikje zit.. We zullen voor je duimen dat het snel mag gaan okey? ik zoek mn random reader van de Rabo, ff de laadjes over de kop trekken hoor... Trouwens ik dacht dat ik de handjes van babytjes het liefste vond, maar van de week was ik op kraamvisite en toen aaide ik over het buikje van het babytje.. Kwam er helemaal geknorrelgeluidjes.. Hihi was echt heel schattig.. En hoe baby's liggen echt lief helemaal beentjes wijd, armpjes boven hoofdje heerlijk!! Dan verheug ik me echt op een volle wieg!!