@Hilli: gefeliciteerd meis, een prinsje Leuke kleertjes! Gaan jullie de beebkamer geslachtsgebonden inrichten? Shopse alvast @Juffie: ik zie alleen een buikband, geen buik. Als je je buik wil showen kan je beter de zijkant fotograferen. Nog geen bod gehad op jullie huis? @Sterretje: ja het waaide hard he! Leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad. Alles nog rustig in de buik? @Bos: fijn dat Lars zich voorbeeldig heeft gedragen en lekker doorgeslapen heeft! @Mum: je meissie wil er gewoon uit! Ik ga echt zooo verbaasd zijn als je een jongen krijgt he haha.
@ Dreamer: haha je bent er echt van overtuigd hé dat het een meid is? vriendlief hier ook Als hij/zij (ik hou het nog ff veilig ) eruit wil dan moet hij/zij maar gewoon komen en niet zijn/haar mama zo'n pijn doen zonder dat het zin heeft!
Maar je mannetje en ik dachten ook beiden dat ze op de 25e geboren zou worden... Dat maakt me dan weer aan het twijfelen Kan ze nu niet de laatste beetjes van je bekken aan het oprekken zijn ofso?
@ Dreamer: het zijn echt pijnscheuten... echt steken zeg maar! in mijn doos is het net of er iemand met een breinaald zit te steken, om het maar even grof te zeggen! nu is het rustiger in mijn buik en is het ook veel minder...
@Hilli: Gefeliciteerd! En leuke kleertjes heb je al gekocht zeg! Zal zometeen de lijst voor je aanpassen! @Mum: Die steken had ik ook echt supererg de laatste weken.. En ik kan je precies vertellen wat het is want ik zag het ook aan mn buik namelijk... Dat is je kindje die lekker met zn hoofd aan t draaien en porren is en dat voel je heel erg in je blaas en je doos. Ik vloog soms echt van mn stoel af van de pijnscheuten
Het zal dan toch het laatste beetje indalen (bekken wijder maken) zijn. Dat veroorzaakt die steken. Dus wie weet ben je er nu echt helemaal klaar voor en krijg je binnen nu en een paar dagen de echte weeën! Ik denk dat je de 41 weken niet gaat halen iig.
@ Kristel: Ja idd wat jij beschrijft ja... ik zeg al volgens mij was hij/zij echt aan het headbangen ofzo hoe gaat het met Yentle vandaag? wat gaan jullie allemaal eten vandaag? ik weet het niet
@ Dreamer: ik hoop het ik dacht dat je bekken wijder maken pas gebeurde tijdens de bevalling zelf joh... weer wat geleerd vandaar dus dat ik ook zovaak moet plassen...
@Dreamer: Ja we gaan het kamertje wel geslachtsgebonden inrichten. De sleutel erop en krik krak. Want jullie zijn de enige die mogen weten dat we een zoontje krijgen De rest moet nog wachten
@mum: ik had dat ook op het eind...volgens de vk is dat omdat de kleine niet meer zo veel ruimte heeft met zijn hoofd en dan af en toe een spier ofzo afknelt omdat hij met zijn hoofd beweegt..zij omschreef het als: alsof iemand met een dolk in je doos prikt... @hilli: leuk heb je al ideeen voor het kamertje?? jee de fotoboeken zijn in de aanbieding bij de hema...daar wacht ik al weken op...staan er al een paar klaar voor verzenden namelijk
@ Hilli: oww... dat is moeilijk om je mond dan te houden hihi... ik zou dat niet kunnen @ Bos: Ja idd een dolk of een breinaald, lekker is het in ieder geval zeker niet! Ja je zult nu al wel een hele hoop foto;s hebben van Lars! altijd leuk zo'n aanbieding... ik moet er ook nog steeds een keer voor gaan zitten die fotosoftware! Ik heb net toch maar even een jasje voor de kleine in mijn vluchtkoffer gedaan... aangezien ze voor van de week 17/18 graden opgeven...
@mum: zou er denk ik zowiezo een jasje indoen toch? het kan snachts ook goed koud zijn.. @dreamer: jij bent overtuigd zeg bij mum nog niks van emma gehoord? @bos: leuk zeg.. fotoboeken.. is toch handig maar ik plak ze nog steeds altijd zelf @hilli: wat leuk.. een jongetje knap als je het geheim kan houden.. @kristel: hoe is het met yentle? @all: ik heb net weer even gekaart.. nou vanavond een lekker vrij avondje.. gaan we denk ik ff opruimen.. en dan filmpje kijken.. en daarna baby te huur (komen nu de bejaarden) Gister nog anderhalf uur behang gekrabt.. en daarna zijn joey en ik maar gaby wakker gaan maken die had gewoon meer dan 3 uur in bed gelegen Morgen weer werken na de lekker lange vakantie daarna komt gaby mij vast wel helpen met behang krabben.. want het is nog niet klaar Wij eten trouwens groentesoep met stokbrood lekker makkelijk
@ Suus: Nou ik heb een wikkeldoek (niet zo'n badstof ding hoor) en een dekentje in de maxi cosy liggen, die gaan mee en dan leek me zo'n dik jasje wat overdreven het is alleen auto in auto uit en maar 10 min/kwartiertje rijden... maar heb 'm er nu bij gedaan voor alle zekerheid! Hier vanavond ook baby te huur kijken! Kijken of die chantal ook zo jaloers is als Raiko een vrouwelijke bejaarde moet wassen Zal wel ff wennen zijn om weer te moeten werken!
@ Bos: ja begin van de week eerst richting de 30 graden weer, en dan richting het weekend wordt het onder de 20 raar weer hier in Nl... maja eerst zien dan geloven hé...
hellooowww hilli: wat leuk een jongen.. all: we weten nu ook de tijd.. het is gelukkig heel vroe denk dat dat wel scheelt..