Dames, ik ga eten. Als ik een sms van Emma krijg dat het toch door heeft gezet vandaag laat ik het natuurlijk weten. Eet smakelijk allemaal!
@ Gaby: Fijn dat de punctie lekker vroeg is, dan heb je in ieder geval niet een hele dag om je er nerveus over te maken... @ Dreamer: Eet smakelijk meid, hoop dat we nog wat van Emma horen idd...
Hee meiden ik ben er weer! Zijn vanmorgen al richting huis gegaan. Wilden eerst nog varen in Giethoorn maar de lucht betrok en later begon het ook te regenen. 't Was leuk maar ook lekker om weer thuis te zijn. ben veel moe geweest en voel me nog niet uitgeslapen, hopelijk morgen wel. Vanavond er maar lekker op tijd in. Wij zijn 2 jaar getrouwd!!! Vandaag weinig bijzonders aan gedaan. Willen nu ook heel hard sparen voor de kleine. Jammer, nog geen babynieuws! Hopelijk zet het toch wel 's door! 'k Reageer vanaf morgen wel weer mee. Heb nu teveel moeten lezen haha. Zal even wat eten klaarmaken. manlief had shoarma maar ging daar bijna van over m'n nek. Vanmiddag al patat gehad, dus denk dat 't iets gezonds wordt
@ Red: Gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijksjubileum wat fijn dat jullie een goed weekend hebben gehad samen!! hoop dat je vannacht lekker een beetje bij kunt slapen!
red: gefeliciteerd.. 2 jaar alweer .. mum: nou ben nu al lekker zenuwachtig.. blehg... geen fijn gevoel..
Thnx he! @Gaby, spannend meid! Twijfel of ik de kleine heb gevoeld. Gisteravond een soort lichte schokjes onderin m'n buik. Beetje links van m'n navel en dan een stukje naar beneden. Vanmiddag 2 kleine plopjes op dezelfde plek. Spannend! M'n darmen zijn nu ook weer aan het rommelen dus ga weer twijfelen. Naja kan niet lang meer duren of het wordt vast duidelijk.
@ Red: Schijf deze dingen op, en het zal idd binnen een paar weekjes heel duidelijk worden of dit de eerste keer was dat je je kindje voelde!! maar als je ze nu al opschrijft als vermoeden weet je straks nog wanneer je het voor het eerst gevoeld hebt... snap je het nog? bah zit hier aan de frietjes maar t smaakt me voor geen meter! ben bang dat ik misselijk wordt en dat wordt ik dan ook Getver!
@Bekken wijder maken: Dat gebeurt sowieso tijdens de hele zwangerschap, maar ook tijdens de bevalling nog! Een spijkerbroek kon ik tot de bevalling nog aan, maar na de bevalling ineens niet meer, kreeg m niet over mn heupen.. Nu wel weer hoor, maar zo zie je maar dat het tijdens de bevalling nog ineens een stuk wijder kan worden! @Ehm.. toen was ik t ff kwijt... ohja.. @Eten: Ik ben groentensoep aan t maken nu @Red: Gefeliciteeerrrdd!! Super, alweer 2 jaar getrouwd En ach, je hoeft toch geen geld uit te geven om er een mooie dag van te maken? Gewoon lekker een speciale avond ervan maken samen! @All: Het gaat wel wat beter met Yentle vandaag. Ze huilt nog wel soms heel erg van de pijn Maar het is al wel minder dan 2 dagen terug bijv. Hopelijk gaat t gewoon beetje bij beetje beter! Het kan natuurlijk zijn dat haar slokdarm aangetast is door t zuur en dat duurt gewoon ff voordat dat helemaal geneest natuurlijk.. Zo, ik ga nou ff de lijst erbij pakken weer en aanpassen en dan verder met t eten!
***Prinsen & prinsessen poll*** Mumtobe21 krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Mecha denkt: Prinsesje Sterretje08 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Agneta krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 2 meiden hadden dit fout! Ukkie2009 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden hadden dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Desiree1986 krijgt: Een Prinsje! 5 meiden hadden dit goed! 3 meiden hadden dit fout! Juffie2008 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Suus1987 krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Hilli krijgt: Een Prinsje! Denkt zelf: Prinsje Goed! Kristel86 denkt: Prinsesje Helaas! Juffie2008 denkt: Prinsesje Helaas! Kim1988 denkt: Prinsesje Helaas! Mumtobe21 denkt: Prinsesje Helaas! Nen87 denkt: Prinsesje Helaas! Mecha denkt: Prinsesje Helaas! Desiree1986 denkt: Prinsesje Helaas! Ryanne denkt: Prinsesje Helaas! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Mecha krijgt: Een Prinsesje! 5 Meiden hadden dit goed! 4 Meiden hadden dit fout! Red88 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 3 prinsjes en 4 prinsesjes
zo.. pascal is voetbal aan het kijken.. ik ga even behang krabben.. hebben net een spelletje yahtzee gedaan altijd leuk.. doei meiden!!
@ Kristel: Jullie ook al groentensoep hoop met je mee dat Yentle gewoon stapje voor stapje vooruit gaat! @ Suus: Krab ze
ik ben eventjes naar de paardjes... even naar buiten en even bezig zijn! tot straks... ik hoop trouwens dat er dan nieuws is van of over Emma!
Hey meiden, Even gauw een berichtje. Heb niet echt bijgelezen, maar zie wel dat er nog geen babys geboren zijn!! Foei zeg, die laten wel op zich wachten.... @ red, gefeliciteerd met jullie 2jarig jubileum @ kristel, leuke foto Hopelijk gaat het gauw beter met Yentle en heeft ze niet meer zo'n pijn. @ all, sorry meer weet ik niet.. Ik heb morgen mijn 1e stagedag en vind het reuzespannend! Zit me nu al zorgen te maken over wat ik aan moet trekken enzo haha stom he?! Vanmorgen ff een flinke hormonenbui gehad. Mannn wat was ik chagerijnig zeg!!! Nu gelukkig niet meer Ik ga er ook gelijk weer vandoor! Ouders en broertje komen zo ff op de koffie. Doeg meiden!!
zo lees af en toe even bij.. we zijn buiten in de tuin lekker vuurtje aan het branden.. is lekker warm... (en ook goed voor ons oud papier haha) suus en pascal komen ook zo..
@Mum, ik zou 9-9-9 wel een leuke datum vinden Haha druk kindje heb je dus, fijn gevoel he met dat hoofdje haha Misschien daalt hij/zij nog even een stukje in? Als het al aan het verstrijken is dan kan ie nog een stukje dalen, zou ook het slijmverlies verklaren. @Juffie, jij bent wel een keukenprinsesje of niet @Sterretje, fijn dat het geslaagd was jullie weekendje @Hilli, gefeliciteerd met jullie zoontje! Super leuk nu lekker shoppen. Mooie foto, lenig kindje zeg hihi leuke kleertjes heb je gehaald @Bos, ja duurt nu wel lang ja.. Super dat het zo goed ging met lars op visite! @Red, varen in giethoorn is leuk!Gefeliciteerd met jullie 2 jaar @Gaby, heel veel succes , snap dat je zenuwachtig bent! Dan juist wel fijn dat het vroeg is misschien.. @all, hier nog steeds hetzelfde, weeen zijn nog steeds pijnlijk. Vanavond maar een wandelingetje maken, volgens mn zus zou dat helpen. Vanmiddag was ze hier met mn nichtje, wel even leuk wat afleiding.
@kristel!!!!!, please meid ik denk zelf echt een jochie... Zucht... Al 3 keer gemeld... Wil je het aanpassen? Tnx!
***Prinsen & prinsessen poll*** Mumtobe21 krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Mecha denkt: Prinsesje Sterretje08 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Agneta krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 2 meiden hadden dit fout! Ukkie2009 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden hadden dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Desiree1986 krijgt: Een Prinsje! 5 meiden hadden dit goed! 3 meiden hadden dit fout! Juffie2008 Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Suus1987 krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Hilli krijgt: Een Prinsje! Denkt zelf: Prinsje Goed! Kristel86 denkt: Prinsesje Helaas! Juffie2008 denkt: Prinsesje Helaas! Kim1988 denkt: Prinsesje Helaas! Mumtobe21 denkt: Prinsesje Helaas! Nen87 denkt: Prinsesje Helaas! Mecha denkt: Prinsesje Helaas! Desiree1986 denkt: Prinsesje Helaas! Ryanne denkt: Prinsesje Helaas! Dreamer83 denkt: Prinsje Goed! Mecha krijgt: Een Prinsesje! 5 Meiden hadden dit goed! 4 Meiden hadden dit fout! Red88 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 3 prinsjes en 4 prinsesjes @Juffie: Sorry.. Ik krijg niet altijd alles meer even goed mee hier of ik vergeet het weer. Was het nu echt vergeten, want ik heb het idd wel eerder gelezen al. sorry
@ Nen: Heel veel succes morgen op je eerste stagedag! Logisch hoor dat je t spannend vind!! @ Gaby: Gezellig hoor fikkie stoken @ Emma: Ja idd t was vanmorgen/vanmiddag weer errug druk! niet echt een fijn gevoel nee... aha dus dat slijmverlies en die steken zouden een verband kunnen hebben dan... Hoop dat het wandelen vanavond helpt... Zijn er nog mooie foto's uitgekomen vanmiddag?