Goedemorgen Dames, @ Vliezen breken: Ow dat lijkt me idd ook supergenant als het bv in de supermarkt gebeurd! @ Bos: Wat lief van je oom (of is het een oom voor Lars?) dat hij een rekening voor hem wil openen wat sneu dat Lars zo onrustig was, hoop dat idd die broek dwarszat en hij wel een rustige nacht heeft gehad! @ Dreamer: Helaas geen verassing @ Emma: Haai meid, Was inderdaad een leuke aflevering! jij was op een lekker tijdstip online zeg... Is het nog steeds zo onrustig bij je? @ Sammie: Fijne dag vandaag!! @ Juffie: Ik denk heel eerlijk gezegd dat je het niet vol kunt houden om het niet te weten @ Suus: Werkse meid! @ Gaby: Goedemorgen meid! Nou hier alles rustig... Al dacht ik gisteravond echt dat het zou gaan beginnen vannacht, want ik heb gisteravond echt alles er aan alle kanten uitgegooid, sooo wat was ik beroerd zeg, en het gekke was dat toen echt alles eruit was ik echt opgelucht was en heerlijk kon gaan slapen, vandaag ook dat ik er eigenlijk heilig van overtuigd was dat het een voorbereiding voor de bevalling was! maar helaas...
@Mum, ik ga hem online nog wel even kijken Ja ben al wakker sinds half 3 ofzo.. werd wakker met erge buikpijn. Ween zijn nu echt pijnpijk moet ze echt even wegzuchten. Dus we gaan als het niet meer gaat richting ziekenhuis, heb al even gebeld. Als het nou wèer niks doet dan wil ik iets om te slapen ofzo. Zit steeds in bad, dan weer met een kruik, dan loop ik weer een rondje haha. Vreemd dat je zo ziek was ik hoop dat het een voorbereiding was en dat je niet ziek word!
Goeiemorgen.. hier ook weer naar het werk, en uiteraard geen zin . Jammer dat de beebjes van mum en emma nog binnen zitten! Die van mij is sinds de echo zaterdag behoorlijk druk geworden.. getrap gaat de hele dag gewoon door volgens mij slaapt ie niet meer .. Voor wie ook moet werken werkse vandaag en de rest een fijne dag en voor mum en emma ik hoop een dag vol ontsluitingsweeën
mum en emma: jullie houden t wel erg spannend hé.. hou daar nu eens gewoon mee op!!! mum: jou banner is niet super spectaculair nu je over tijd bent...-1 dagen zwanger....
@ Emma: Ja de aflevering is wel de moeite waard balen zeg dat je al zolang wakker bent... en nu de weeën wéér een stukje pijnlijker? kun je niet vragen in het ziekenhuis of ze je vliezen willen breken? of wil je dat zelf niet? ik hoop ook echt niet dat ik ziek wordt, maar zal ook wel meevallen aangezien ik nu weer nergens meer last van heb morgen naar de vk en daar even urine laten checken ook denk ik... @ Desiree: Thanx voor het hopen meid @ Gaby: Dat wil ik ook maar dat gaat niet Ik ga idd maar een leukere banner zoeken...
Goedemorgen dames! @ Juffie.. Ik denk het zelfde als mum! Ik wilde het eerst ook niet maar dat lukte me niet maar misschien ben je toch wel sterker dan we hier denken @ Suus.. Altijd vervelend na een vakantie weer aant werk te gaan maar toch succes! @ Gaby.. Goedemorgen!! @ Mum.. wat vervelend zeg! Wel fijn dat je lekker geslapen hebt, misschien diend de bevalling zich wel vandaag aan Ik blijf mee duimen @ Bos.. Leuk zo'n rekening.. Als het goed is gaan mijn schoonouders die voor deze uk openen.. en dan lekker sparen voor de kleine. Is erg belangrijk! @ Dreamer.. Slijmprop kun je inderdaad heel vroeg verliezen en dan is er niks aan de hand! @ Emma.. Ook nog steeds niks aan de hand bij jou? Oooh het wordt wel spannend nu hier hoor! Hier vannacht ook weer een rustige nacht gehad. Toen ik wilde slapen gisterenavond kreeg ze wel de hik. Het grappige was dat ik het voelde onder mijn schaambot en richting mijn vagina. Volgens mij is dat wel een teken dat ze echt ingedaald is. Voorheen voelde ik het in mijn buik. Heb net de VK gebeld en moet straks komen voor een echo. Ze willen het voor de zekerheid even checken allemaal maar moest me (wat dreamer al terecht zegt) niet teveel zorgen maken. Ik hoor zo hoe laat. Verder blijf ik ook lekker thuis vandaag dus ik ga jullie gezelschap houden
@Mum, ja maar het voelt nu wel 'anders' weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Ik zal straks es vragen wat ze kunnen doen..maar ik hoop dat het gewoon iets heeft gedaan ook al is het maar een cm. Gelukkig heb je nergens last meer van, zou wel vervelend zijn met de bevalling @Desiree, druk kindje dus leuk werkse! @Ukkie, nou ja niks aan de hand wou ik ook niet zeggen haha Ach ja ik zie het straks wel..fijn dat je een echo krijgt, is ook wel goed voor je eigen rust.
@ Ukkie: Thanx voor het meeduimen hihi... ik heb idd ook rond de 32 weken een deel van de slijmprop verloren, en nu loop ik overtijd haha... Lekker rustig aan doen vandaag idd! Ons ukje is volledig ingedaald maar de hik voel ik in mijn buik en niet bij mijn schaambot dus het hoeft niet per sé...
@ Emma: Ja idd zou heel vervelend zijn... heb wel als ik op de bank zit een drukkend gevoel bij mijn borstbeen maar volgens mij ligt ukje er weer tegenaan... Als het nu wel "anders" voelt zou het wel eens echt begonnen kunnen zijn, is het alweer erger geworden? en zwakt het nog af in bad?
morgn jeetje emma spannend *doet bevallingsdansje voor emma en mum * @mezelf.. zo naar de bedrijfsarts ff kijke wat er gezegt gaat worden moet ik weer werken mag ik thuis blijven aangepast werk ..blablabla ik hoop natuurlijk thuis blijven whahah
@ mum.. haha toch in je buik.. nou wazig dus.. misschien ligt ze toch in stuit en zat ze scheten te laten grapje. Ja inderdaad.. ik hoor wel meer mensen die hem verliezen bij 32 weken en overtijd gaan dus maar even vanmiddag afwachten. Ik mag er om 12:15 heen. Nou wil manlief zo graag mee maar heeft die een belangrijke afspraak. Nu gaat ie er alles aan doen omdat toch om te zetten. Lief he! @ Mecha.. Succes straks! @ Desiree.. haha kleine voetballer dus
@ Ukkie: Ja ik voel het in mijn buik, maar ik hik ook altijd met mijn hele lijf mee dus misschien heeft hij/zij dat wel van mij en voel ik het lijfje harder bewegen als het hoofdje ik heb er wel meer meiden over gehoord hoor dat ze de hik bij het schaambot voelen maar het hoeft dus niet hihi... Wat lief van je mannetje, hoop dat het hem lukt om erbij te zijn! t is voor hem ook errug spannend natuurlijk! Hmm... deze banner is ook niet echt spannend hé... nou blijf nog wel ff zoeken! hij is wel beter als die vorige -1 dag pfff
hmmm mijn widget op hyves geeft aan nog 1 to go terwijl hij gister op 0 stond... gaat ie nu weer optellen?
Hey meiden! @Emma: Meid, ik zou echt vragen of ze je vliezen willen breken.. Dit is echt niks zo hoor! Natuurlijk snap ik dat je het dan eng vindt, maar bevallen zul je toch een keer Liever nu je nog een beetje energie hebt dan dat je straks helemaal naar de kl*te bent en je geen energie meer hebt ervoor.. Ik had op een gegeven moment ook geen energie meer nadat ik 13 uur lang zware weeën aan het opvangen was geweest en moest daarom geholpen worden omdat ik geen energie meer had voor de persweeën.. En dat vind ik toch wel jammer eigenlijk, had het graag zelf helemaal gedaan @Mum: He bah, kl*te dat je zo ziek was gisteravond zeg! Heb je niet toevallig buikgriep? Of voel je je nu weer goed? Hoop echt dat het iets betekent en je gauw zult bevallen *Doet een slaperige bevallingsdans voor Mum en Emma* @All: Zometeen met Yentle naar t CB.. Ben benieuwd hoeveel ze nu weegt en hoe lang ze is! Ik gok dat ze 54 cm is nu, eens kijken of ik gelijk heb En ben benieuwd wat die dozen daar nu weer te zeggen hebben..
@ mum.. inderdaad elke zwangerschap/bevalling is anders en we kunnen het ook niet vergelijken (zijn we wel goed in als vrouwen ) Jullie horen het vanmiddag