hoi hoi nog geen beebjes?? waar blijven jullie nou kleine draakjes? hier ook niets hoor haha. zou wat zijn ga ik straks nog eerder bevallen dan mum of emma. ik heb gister de babykamer schoongemaakt en me vluchttasje gepakt. iedereen werd er helemaal zenuwachtig van dat ik die nog niet gepakt had hihi. en deze week moet ik de klossen ook gaan halen. vanmiddag naar de fysio en morgen op kraamvisite.
**************BUDDYNIEUWS***************** Emma ligt in het ziekenhuis. Ze heeft nu 4 cm ontsluiting. Ze gaat nu eerst even in bad en dan breekt ze de vliezen. Ze krijgt ook een ruggenprik, omdat ze veel te moe is anders. Ze is ook flauw gevallen en moest overgeven (denk door de oververmoeidheid) **************BUDDYNIEUWS******************
@Emma: meis, heel veel succes! Ik hoop dat de laatste cm sneller mogen gaan dan de eerste. En dat het niet lang meer duurt voordat je de kleine man in je armen hebt. Ik denk aan je en duim voor je meis! Ohhhh emo oma helemaal in tranen. @Mum: sorry, ze pikt toch voor Heb nog niks bijgelezen, kwam even buddynieuws melden. Zal zo even bijlezen!
@emma heel veel succes en over een paar uur heb je je kleine ventje vast! ik denk aan je! maar als je dit leest is hij er vast al! *spannend ik ben net zo emo als oma heb allemaal tranen*
Ohhh, buddynieuws!! Ik had t nog niet eens gezien.. *slaat zichzelf voor t hoofd* EMMA: JE KUNT HET!! Ik hoop dat het met de ruggeprik net zo snel gaat vorderen als dat t bij mij deed (ik ging van 5 naar 10cm in 2 uur toen ik eenmaal de ruggeprik had) en dat je over een paar uurtjes je kleine man eindelijk kan vasthouden! Whiiee, ben helemaal hyper nu
@Emma.. heel veel succes ik denk aan jullie! Hopelijk gaan de laatste 6 cm heel snel en heb je je kleine man snel in je armen! Ik ben er vandoor.. jullie horen straks van me! xxx
Zo, even tijd gevonden om bij te lezen @Ukkie: ik hoop dat de echo laat zien dat alles nog goed zit! Ik hoop voor jouw gemoedsrust dat ze ook even checkt of je bm al verweekt is/je ontsluiting hebt. @Red: shopse! @Mum: je gaat een septemberbeeb krijgen Nog 5 dagen te gaan, want de 41 weken ga je niet halen Nog over de bv nagedacht? @Kristel: wat groeit ze goed zeg! Hadden ze nog wat te liegen daar? @Agneta: ohh nu pas je vluchttas gepakt? Kan me voorstellen dat ze daar zenuwappig van werden Ohhh hoe zal het met Emma zijn? Zullen ze der vliezen al gebroken hebben? Ik hoop echt dat ze niet in paniek raakt. Nog net een augustusbeeb (als ze vandaag nog bevalt dan, waar ik wel vanuit ga) Vind het echt superspannend!
Bevallingspoll Emma21 - Uitgerekende datum: 27 augustus Denkt zelf: 5 augustus Dreamer83 denkt: 17 augustus Marisss denkt: 29 augustus Mumtobe21 denkt: 30 augustus Kim1988 denkt: 25 augustus Debby86 denkt: 23 augustus Sterretje08 denkt: 14 augustus Desiree1986 denkt: 24 augustus Sammie88 denkt: 20 augustus Juffie2008 denkt: 21 augustus Hilli denkt: 20 augustus Red88 denkt: 20 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus Matta1986 denkt: 23 augustus Agneta denkt: 20 augustus Ukkie2009 denkt: 22 augustus Kristel86 denkt: 12 augustus Knarboor denkt: 4 september Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus Hilli denkt: 2 september Red88 denkt: 27 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus, jongetje Matta1986 denkt: 30 augustus Agneta denkt: 25 augustus Ukkie2009 denkt: 21 augustus Kristel86 denkt: 9 september Knarboor denkt: 28 augustus Agneta - Uitgerekende datum: 20 september Denkt zelf: 10 september Dreamer83 denkt: 18 september Matta1986 denkt: 22 september Sterretje denkt: 14 september Ukkie2009 denkt: 12 september Juffie2008 denkt: 23 september Chamaro denkt: 15 september Suus1987 denkt: 15 september Mumtobe21 denkt: 22 september Kristel86 denkt: 24 september Kim1988 denkt: 18 augustus Desiree1986 denkt: 11 september Sammie88 denkt: 8 september Knarboor denkt: 25 september Emma21 denkt: 13 september Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september Denkt zelf: 23 augustus Dreamer83 denkt: 15 september Matta1986 denkt: 17 september Agneta denkt: 20 september Ukkie2009 denkt: 19 september Juffie2008 denkt: 19 september Chamaro denkt: 23 september Suus1987 denkt: 17 september Mumtobe21 denkt: 18 september Kristel86 denkt: 20 september Kim1988 denkt: 12 september Desiree1986 denkt: 16 september Sammie88 denkt: 11 september Knarboor denkt: 22 september Emma21 denkt: 14 september Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 21 oktober Denkt zelf: 12 oktober Dreamer83 denkt: 9 oktober Mumtobe21 denkt: 15 oktober Sterretje08 denkt: 9 oktober Suus1987 denkt: 10 oktober Knarboor denkt: 13 oktober Emma21 denkt: 6 oktober Juffie2008 denkt: 28 oktober Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober Denkt zelf: 21 oktober Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje Suus1987 denkt: 1 november, meisje Emma21 denkt: 3 november, meisje Juffie2008 denkt: 29 oktober
hallo meiden, Heb niet bijgelezen ben hier thuis druk bezig met de schoonmaak. Zie alleen het buddynieuws dus emma je kunt het meid!!!! Hopelijk heb je je beebje snel in je armen!! @ all Frédérique is gister gedoopt en t was een superdag. Als alles hier weer schoon en aan de kant is kom ik me weer melden.
@ Agneta: haha mijn vluchtkoffertje was ook nog lang niet compleet met 37 weken. hij was half ingepakt gezellig hoor morgen op kraamvisite @ Dreamer: Thanx voor t buddynieuws Eindelijk hebben ze haar gehouden! dit was ook slopend... door de angst bleef ze maar lopen maar volgens mij was ze aan het eind van haar latijn! K vind het niet erg hoor dat ze toch voorpiept dit had ze niet veel langer volgehouden! @ Emma: Zet 'm op meid, nog even en dan heb je je kleine vent in je armen! JE KUNT HET!!! @ Kristel: haha wat goed dat je het goed had @ Dreamer: Haha ja ons kindje zal een Septemberkindje worden... k geloof er niks van dat ik vandaag nog zou gaan bevallen! Ja ik blijf gewoon bij FV tenzij ik daar meteen na de bevalling anders over denk en ineens erge drang voel om toch BV te gaan geven... ik denk dat Emma vandaag nog wel bevalt hoor, ik heb het idee dat het allemaal heel snel gaat als haar vliezen eenmaal gebroken zijn! Zit ik er wel het dichtste bij met mijn voorspelling voor Emma heb maar gelijk nog een paar boodschapjes in huis gehaald, is dat ook weer gebeurd!
@emma: spannend meid..hopenlijk komen jullie gewoon lekker met zijn 3en terug vandaag. oh lees het net buddynieuws...HEEL VEEL SUCCES JE KUNT HET.. (niemand heeft de datum goed geraden van emma als de man vandaag nog komt.) @mum: het is een oom van mij die de rekening wil openen.. @kristel: hoe lang was yentle bij de geboorte dan? 54 cm klinkt zo klein (lars was al 53 bij de geboorte) @mecha; moet je naar de bedrijfsarts vanwege de zwangerschap?? (sorry als ik het gemist heb en je het al verteld hebt) @gaby en suus: succes met behang krabben. hier is net de wijkverpleegkundige geweest....gehoortest was goed...zijn tongriempje is waarschijnlijk niet helemaal goed...ze vond hem ook erg breed en lijkt net 1 geheel zei ze...volgende keer gaat de arts er even naar kijken op het cb (over twee weken)
@ Bos: Okeej een oom van jouw nou lief hoor!! top dat de gehoortest goed was, maar dat tongriempje? kan dat kwaad eigenlijk?
@emma: heel veel suc6 van gaby en suus Je kunt het JEUH!!! EMMA!! nu mum nog @all: wij zijn bijna klaar.. bijna alles is gekrabt.. maar ik (suus) moet zo werken dus zijn maar gestopt.. fijne dag alemaal!!!
Hoi allemaal.. @ Suus.. werkse vanmiddag. @ Bos.. is dat niet ernstig dan van dat tongriempje? en wat kunnen ze er aan doen? Fijn dat de gehoor test goed was! @ All.. net bij VK geweest. Alles zag er prima uit. Ze hebben haar weer ff gemeten en ze woog nu 2150 gram. Ze vond het qua groei weer een modelbaby ik moest me geen zorgen maken en als ik dat toch deed direct weer bellen. @ Dreamer.. hebben ze helaas niet gedaan.Toen ik daar lag ook niet meer aangedacht om te vragen.
Hey meiden, Ff snel checken hoe het met de uitgerekende dames was! @emma, meis gelukkig dat het nu 4 cm is en dat ze je houden! Lekker de vliezen breken en een ruggeprik, dan gaat het hopelijk wat opschieten nu zeg! Je kunt het, echt waar! Zet hem op, dan kun je hopelijk vandaag nog met je 2 mannen naar huis! @mum bij jou nog steeds niets, he het zit ook niet mee, balen hoor, zo over tijd te gaan, maar ja niets aan te doen helaas Wie weet mag het ook bij jou vandaag nog beginnen, je weet maar nooit! Verder niet bijgelezen sorry, morgen ben ik er weer gewoon langer en kom ik alles bijlezen enzo hoor! Fijne dag allemaal! Kom straks nog wel kijken hoe het met emma en mum is hoor!