Hahaha arme Mum. Je wacht al zolang en wij roepen gewoon dat je nóg langer moet wachten Nee hoor meis, ga jij maar lekker bevallen! Verras ons maar eens door vanacht jullie meisje ter wereld te brengen! Ik heb Emma de lijstjes van de NODlijst en Goklijst gestuurd. Vanaf nu zal Mum dus bovenaan de lijst staan!
@ Dreamer Wie weet is het wel een jongetje.... en denkt die kleine van mum nu nou dan blijf ik dus nog maar even zitten want ik ben geen meisje
@Juffie: haha ja dat zou goed kunnen ja @Beeb van Mum: sorry als je een jongetje bent! @All: ik ben eten en daarna moet ik weg. Vanavond laat kom ik nog even langs. Fijne avond all *nog even een blijdschapsschreeuw* Jihaaaaaaaaa Emma is bevallennnnnnnnnn
ik ga even pannekoekenmix halen ofzo.. want blijkbaar eten suus en pascal hier.. haha.. dacht dat we daar gingen eten
He allen, ben ik weer.. moest echt ff slapen was kapot! @ Emma en Emmaman.. Super dat de laatste loodjes toch nog snel zijn gegaan! Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jorick! @ Dreamer.. die propjes kunnen gewoon loslaten. Had ze niet echt een verklaring voor. Moest het gewoon in de gaten houden. Moest in ieder geval rustig aan doen. @ Verlof.. ik heb dus vanmiddag ook besloten om niet meer aan het werk te gaan voor de laatste twee dagen. Mijn manager gaf me ook groot gelijk. Ik ga dus morgen iets lekkers brengen. Ben zo blij! * Doet een vreugde dans voor start verlof en Emma!!*
Whoehoe *doet een vreugdedansje* @ Emma en vriend, gefeliciteerd met jullie zoon, knap maar snel op Wij gaan even de stad in, lekker een ijsje eten
@ Kim: ow lekker k zal er zo ook eens 1tje pakken als toetje ik heb van die bekertjes roomijs in de vriezer liggen!
@Emma en vriend: JAAAH!!! Echt supergefeliciteerd met de geboorte van Jorick! *doet een vreugdedans* Ook al in 2 uur tijd naar volledige ontsluiting met ruggeprik! Wat zijn die dingen toch fijn Je hebt het echt supergoed gedaan meid, wees trots op jezelf Ben echt zó nieuwsgierig naar de foto's en het hele verhaal. Tot over een paar dagen (denk ik)!
Jippie!!! Eindelijk weer 's babynieuws!!! Emma, van harte gefeliciteerd meid!! Mooie naam!!! Super dat het nog zo snel is gegaan! Geniet ervan he!!! @Gaby, gelukkig dat je ze hebt gevonden. heel veel sterkte he! @Mum, mooie foto's! 'k Ga hier zo even boodschappen doen. Van de week de rest dan maar. Hadden een box gekregen maar die vond ik niet mooi, op marktplaats gezet gisteren en vanavond komt er al iemand. Ben benieuwd! Manlief blijft wel even thuis.
Zwangeren, Hebben jullie ook wel eens het idee dat je teveel hooi op je vork hebt genomen? Zo ja hoe nemen jullie dan weer even gas terug.. Ik merk namelijk aan de kleine dat ik ff teveel doe :S
@ Red: Thnx wat goed dat er vanavond al iemand komt kijken voor de box... @ Juffie: Gewoon even lekker op de bank gaan zitten, tv kijken of met de laptop op schoot... lekker ff relaxen!