Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #55542 Sammie88, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
    Goedemorgen!

Hier is het bloeden flink doorgezet :(
    Straks naar de Fa, hopelijk kan ze me helpen...
    Het liefst wil ik schreeuwen en huilen, waarom wil het nou niet lukken... :(

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    *meld zich, en gaat teruglezen :D*

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

@ Nen: Meid dat zou echt hartstikke mooi zijn als je een innesteling hebt gevoeld
    ik hoop het zo voor je!! *doet posi test dans voor Nen*

@ Bos: Gelukkig is de misselijkheid weer afgezakt... ik hoop echt niet dat
    ik zo misslijk ben tijdens de bevalling, daar ben ik juist zo bang voor!
    Groot gelijk hoor dat je de visite gewoon afzegd als je geen zin hebt! en vandaag
    ook maar 1 iemand op visite, heerlijk :D hihi ja jouw ventje is wel een beetje een
    workaholic :p

@ Dreamer: haha ja is echt leuk speelgoed die zelfontspanner :p je wordt er nog eens
    crea bea van hihi...
    Thanx voor t dansje! :D

@ Red: 2 kilo is netjes hoor voor 16 weken, maak je niet te druk over je gewicht,
    aankomen doe je toch wel... de 1 vroeg in de zwangerschap en de ander maakt op
    het laatst nog een groeispurt waardoor ze nog ff veel aankomt! en in het begin
    lijkt het inderdaad alsof je "gewoon" wat dikker wordt, maar je zult zien dat ook
    jij straks een heel mooi zwanger buikje hebt!

@ Juffie: Idd de keuken is het leleijkste gedeelte van het huis!
    ook de vloerbedekking vind ik maar een rare keuze in zo'n mooi huis, maar dat is er zo uit natuurlijk!

@ Gaby: Goedemorgen meid, had je mijn pb gehad?

@ Sammie: Dikke knuffel meid!! hoop dat je bij de FA wijzer wordt want steeds die
    teleurstellingen is kl*te!!

Hier vannacht klote geslapen lag over van alles en nog wat te piekeren en er zat een
    mug!! uiteindelijk dus pas om een uur of 3 in slaap gevallen, gelukkig niet ziek
    geweest!

Vriendlief wilde vandaag even naar de HA (als hij dat zelf wil dan is er echt iets
    aan de hand) maar kan niet terecht omdat ze om 12 uur gesloten zijn :( en morgen
    is het ook druk maar dan moest ie het nog maar een keer proberen... hij heeft echt pijn
    en als ik nou ga bevallen loopt ie er nog langer mee rond!!

Vanmiddag naar de vk en dan hoop ik dat ik de moed bij elkaar kan rapen om te vragen
    of ze me wil/kan strippen... ben toch wel benieuwd ook hoe het ervoor staat daar down under!
    of er uberhaupt al iets gebeurd is...

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen meiden :D

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Net bij de kinderarts geweest, Yentle heeft dus idd reflux..
    We moeten haar nu iets meer Zantac geven per dag en verder door blijven gaan zoals we t nu doen met de aanpassingen.
    Het gaat iig al elke dag beetje bij beetje beter en Yentle heeft haar echte hongerhuiltje weer terug ipv dat ze meteen gaat gillen :D

Sorry dat ik verder niet reageer maar we hebben een drukke dag.. net pas thuis en mevr heeft nu honger en daarna moeten we alweer bijna weg...

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Fijn dat jullie serieus zijn genomen door de kinderarts en idd reflux, het is niet leuk maar je weet in ieder geval wat er aan de hand is! fijn dat het al steeds een beetje beter gaat met Yentle!
    Fijne (drukke) dag meid!

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Wat is het rustig hier!

Goedemorgen allemaal,
    Ik ben nu pas wakker echt schandalig! Zit nu aan een boterham en een glas milk en fruit een beetje wakker te worden.

@ Sam.. hopelijk krijg je niet weer een teleurstelling! Dikke knuffel alvast!

@ Mum.. ja ik ben ook wel benieuwd naar jou. Nog steeds geen gevoel dat de bevalling eraan zit te komen??

@ Nen.. oooh ik hoop het zo voor jullie! Dans met Mum mee voor jullie beebje!

@ Gewicht.. je kunt er geen pijl optrekken. Ik kom helemaal niks aan en ik eet goed :-S. 12 eraf en er nu 4 bij dus nog - 8 kilo.. ik pasje vanmorgen zelfs een blousje die ik voor mijn zwangerschap niet paste. Misschien komt er bij mij nog een spurt maar ik denk het niet.. mijn armen en schouders worden steeds dunner en mijn buik dikker :p

@ All.. hier voel ik me prima.. geen klachten meer van oefenwees dus merk echt dat mijn lichaampje rust krijgt nu! Zo naar Eva en Senne om lekker een stukje te gaan wandelen en vanmiddag nog ff naar mijn werk met wat lekkers.. zo kom ik de dag wel weer door.

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ gewicht.. nou ik ben wel aan het bijkomen hoor hihi
    mega borsten en een dikke buik maar ook me billen benen gezicht armen alles word dikker.. ben nu 62 kilo en was 59.5 dus dat valt wel mee maar in cm is het wel veranderd hoor :p

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Nope totaal geen gevoel, en dat maakt me erg onzeker...:(
    Je hebt een leuk dagje voor de boeg :D

ik ga zo ook maar eens op pad, wie weet helpt het! even naar de dierenarts, voer halen voor onze kat en even het dorp in...
    tja je moet iets als je je verveeld!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    tot vanmiddag!!

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen allemaal!!

@emma: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jorick Marijn..!!
    Ik ben er benieuwd naar de foto's en het hele verhaal..

@mum: nog steeds niks bij jou. ik vind dat jij nu als eerste aan de beurt bent hoor :p (KLEINE VAN MUM.. LAAT JE ZELF EENS ZIEN :p EN SNEL EEN BEETJE ;) )

@gaby: wij nemen toch altijd de pannenkoekenmix mee :p die van ons is gewoon de lekkerste ;)

@all: ik voel me echt helemaal niet lekker.. Voel me heel moe.. had gister heel veel hoofdpijn.. en nu nog steeds voel ik me niet lekker... heb een zwaar gevoel op mijn borst :( hoop niet dat ik ziek ga worden.. want dat kan ik nu echt niet gebruiken :(

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

beterschap suus hoop dat je er snel weer bovenop bent ;)

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

@emma, wow meis, een mooie gezonde zoon, gefeliciteerd!
    Ben blij dat het toch nog voorspoedig is gegaan voor je!
    Wat een opluchting he!
    Hoop dat je vandaag naar huis mag, ga maar lekker genieten van je 2 mannen en we hopen snel je wondertje te mogen bewonderen!

@suus wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt meis, balen is dat
    Probneer een beetje rustig aan te doen vandaag, moet je nog werken of ben je vrij vandaag?

@mum nou ik hoop dat de vk iets voor je kan doen meis, of iig kijken of er al wat gaat beginnen!
    Vermaak je ff in de stad, dan gaat de tijd wat harder hopelijk!
    Hoe laat moet je naar de vk eigenlijk?

@mecha, netjes je gewicht toch?
    Das volgens mij niet veel hoor meis!

@ukkie wat heerlijk da tje nu verlof hebt zeg, geniete er maar lekker van, veel plezier met eva en senne!

@sammie, meis wat balen dat je ongi bent geworden zeg, had het zo gehoopt voor jullie deze keer!
    Succes bij de fa, hopelijk krijg je daar weer wat hoop!
    Dikke knuf!

Hier alles rustig, vannacht weer wat beter geslapen op ons schip hihi
    We hadden gister de klossen gehaald, dus we hebben een mega hoog bed haha, das wel ff wennen zeg!
    Die nacht er voor weer de halve nacht wakker met voorweeen, dus dat was weer feest

Gister morgen was ik echt heel erg bang heel raar, had de kleine al heel de ochtend niet gevoeld en voelde me echt erg verdrietig, net of er iets niet goed was, als uiterste de angelsound maar gepakt, maar daar hoorde ik ook niets mee
    (in mijn paniek geen olie er tussen dus daar kwam het denk ik door hoor)
    Uiteindelijk toch zijn hartje wel zelf gehoord, maar was echt zo in paniek, dat er iets met hem was
    Brr echt niet leuk
    Ben nog steeds wel een beetje bang dat hem iets overkomt, heb nu zo iets van laat maar komen, het mag het is goed voor hem nu zo, dus dan is het maar het vieligst, maar helaas zal dat niet gaan
    Hoop dat de angst een beetje weggaat hoor!

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik moet zo nog werken.. van 12 tot 6 :(
    Maja.. misschien valt het straks wel mee.. heb het ook de hele tijd erg warm :S

16. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    wat vervelend dat je je zo bang voelt.. maar het zal niet al te lang meer duren voordat de kleine in je armen ligt.. hoop dat die tijd heel snel voor bij gaat..

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Balen dat je nog moet werken, gelukkig valt de tijd wel mee!
    En als het niet gaat gewoon lekker naar huis hoor, jij en je kleintje zijn het belangrijkste!

Denk gewoon dat het komt omdat ik de laatste tijd best veel rare verhalen hoor om me heen, kindjes die doodgeboren worden enzo, bij me zus 2 keer een raar einde van de zwangerschap en zelf die 2 miskramen, wil gewoon niet nog een kindje verliezen, maar moet er gewoon in geloven dat het goed gaat zo en dat we hem binnenkort gewoon gezond in onze armen hebben!

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Nen: Ik duim voor je, dat die steekjes iets goed betekenen! Wat leuk ség, dat je stage zo goe meevalt :)

@Sammie: Ooh meid :( Ik vind het zo moeilijk voor jullie. Het mag echt wel eens gaan lukken. De FA moet jullie gewoon kunnen helpen!

@Mum: Wat vervelend voor je vriend. Wat heeft hij? Kan hij niet voor één keer naar een andere dokter gaan?

@Kristel: Wat fijn dat jullie eindelijk bevestiging hebben gekregen, en dat het elke dag wat beter gaat met haar :)

@Sterretje: Die angst lijkt me maar nix :( Ik hoop voor je dat je je wat rustiger gaat voelen en dat de kleine maar snel komt!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ff snel

@Sterretje: Ik weet wat je bedoelt meid.. Eerst hoop je dat je zo lang mogelijk zwanger mag zijn, dat je dus bijna zeker weet dat alles goed is met je kindje en de kans op een miskraam bijna nihil is.. Maar loop je tegen t einde dan ga je weer angsten krijgen.
    Ik was de laatste paar weken ook heel bang dat er met Yentle iets niet goed zou zijn, of dat ze misschien zelfs zou overlijden bij de geboorte. Echt, toen ik haar eindelijk in mn armen mocht vasthouden viel er zó'n last van mn schouders! Alle angst was weg! Ik heb ook echt liggen huilen, in eerste instantie natuurlijk van de emotie om eindelijk mn meisje te kunnen vasthouden maar ook omdat ze helemaal gezond was! :)
    Het is echt niet oppeppend dit verhaal, want ik weet ook niet wat je ertegen kan doen om die angst weg te krijgen, maar ik herken het wel en dat is misschien ook iets waard?
    Meid, nog even! :)
    En probeer vertrouwen te hebben in je kleine man, hij doet het echt hartstikke goed en wil supergraag bij zn papa en mama zijn :)

20. Mecha

Mecha Niet meer actief

dikke knuf voor sterretje ... ennuh nee dat is ook niet veel maar als je me ziet ben ik wel een stuk voller geworden overal alleeni n het gewicht is het niet echt af te lezen heel appart hihi
    2.5 kilo met 18 weken is inderdaad niet veel :p me vriendin was met 16 a 17 weken al 9.5 kilo aangekomen whahah :D

Deel Deze Pagina