hoi kriss.. lees nu van de reflux .. fijn dat ze het hebben erkent nu kan je meis geholpen worden knuff @ hilly hoi dus de kleine trapt op je blaas whahah lastig.. maar heb je al een test gedaan voor blaasontsteking? want ik had dat ook verder weinig klachten maar toch een bo :S
@kristel thnx voor je verhaal meis, het is toch fijn om te weten dat ik niet de enige bent die zich zo voelt Hoop echt zo dat ik die kleine snel bij me heb, voel me gewoon echt niet lekker erdoor Fijn dat jullie bij de ka geweest zijn, vervelend dat yentle reflux heft, maar wel fijn dat je nu weet wat het is, en wat je er mee kan! @mech thnx voor de knuf! Das wel een verschil met je vriendin trouwens zeg! @hilli ik hoop het ook, zo is het niets, wil steeds dat hij beweegt enzo, om maar een teken te hebben dat het goed gaat Elke keer die voorweeen enzo ook, ben ik bang dat hij er zo last van heeft enzo, maar ja Hoe is het verder met jou?
hey dames.. mum: je had gelijk.. ik had je bp'tje gelezen hoor all: de punctie is achter de rug.. t deed me wel zeer soms ecnt pijn.. maar t was te doen.. ze hebben 13 eitjes en ook sowieso wat levende zaadcellen gevonden.. vrijdag is de terug plaatsing..
@gaby wat geod dat je er door heen bent zeg! 13 eitjes klinkt goed voor mij, is dat ook zo? Vrijdag word dus een spannende dag meis, wow wat goed zeg!
oKe nou dat is dan heel mooi! 2 worden er dan vrijdag teruggeplaatst toch? En word de rest bewaard voor een eventuele volgende keer? Kan het ook nog zijn dat sommige niet vna goede kwaliteit zijn, of is dat niet met eitjes?
@Gaby: Meid, wat goed! 13 eitjes, super! En je hebt het echt hartstikke goed gedaan hoor, ik heb echt respect voor je *steekt beide duimen in de lucht* Ik hoop zóó dat er heel veel eitjes goed bevrucht kunnen worden en dat de terugplaatsing ook zo goed gaat! En dat je dan 2 weken later een dikke vette positieve test hebt (of kan je al eerder testen??) *doet een bevruchtingsdansje en beebjes-blijf-plakken-dansje* @All: sorry dat ik niet op iedereen reageer.. Ik ga ff een uurtje slapen (vannacht weinig geslapen) en daarna met Yentle naar de osteopaat! hoop dat hij nog wat kan betekenen voor Yentle
@Mecha: Ik denk niet dat het een bo is. Of het moest echt anders aanvoelen dan de vorige keer. Toen had ik constant een vervelend gevoel, en nu echt alleen maar heel kort. kLegde het aan mijn schoonmoeder uit en zij zei ook meteen dat het de kleine was die in mijn blaas stampte. Ze voelde dat vroeger ook zo aan. Als ik nu merk dat er toch wat meer aan de hand is, dan zal ik wel wat urine binnenbrengen. Maar kmaak me er nu niet druk om @Sterretje: Hier is alles goed, kan niet klagen. kHeb wel net te veel Japanse nootjes gegeten en nu voel ik me weer schuldig haha Eigen schuld kBen ook volop aan het zoeken naar een stageplaats, maar dat gaat minder vlot. Gisteren alleen maar scholen te pakken gekregen die nog niets konden zeggen. Nu net weer een paar telefoontjes gedaan, maar overal is de directie afwezig Straks nog maar eens proberen. @Gaby: Ooh wat goed ség, 13 eitjes. Ik hoop dat er twee mega mooie bevruchte eitjes tussen zitten en dat die zich na vrijdag lekker gaan nestelen. Of toch zeker ééntje ervan.
@kristel jullie hebben het druk vandaag met afspraken zeg! hoop dat de osteopaat wat kan doen nog voor yentle ook zeg! Ga maar lekker ff slapen, rust lekker uit en succes straks!
@hillie ach af en toe mag je best wat lekkers en wat extra's nemen hoor! Hier vliegen de afgelopen dagen ook de bakken met chocolade ijs erdoor Balen dat het moeilijk is om een stage plek te vinden zeg, hopelijk snel meer geluk!
ja vrijdag worden er 2 terug geplaatst... en als de embryo's van A kwaliteit zijn kunnen ze ze invriezen.. dus hoop dat dat ook kan. ebn zooo blij dat dit achter de rug is.. zag er zo erg tegen op..
Je hebt het echt super geod gedaan meis, natuurlijk kijk je er heel erg tegenop, maar zie wat het strakjes oplevert! Vind het echt heel knap hoe je het allemaal gedaan hebt hoor! Ik ga duimen dat er ook nog ingevroren kunnen worden hoor! Nu maar hopen dat het snel vrijdag is dan he!
ja vrijdag is ook spannend haha.. hopelijkj gaat de tijd een beetje snel. heb ook maar even een nieuwe banner gemaakt..
Kijk zo kun je er weer meer naar toe leven he, echt heel spannend allemaal zeg! Gewoon een echte kans deze keer voor jullie, dat moet een super goed gevoel geven! He bah het regent hier weer Het waaide heel de ochtend al hard, maar de zon scheen nog wel, maar nu dus helemaal grijs, regen en nog waaien ook, saai hoor!
@dees: mooie echo @gaby: jee 13 wat goed. hopenlijk is er geen volgende keer nodig en mag je over een paar maanden je dikke buik mee sjouwen haha @suus: werkse hopen dat je niet ziek word @mum: ik moest ook spugen tijdens de weeen maar het viel mee hoor. netjes tussen de weeen door en was er wel mooi vanaf.. @kristel: fijn dat de kinderarts het serieus heeft genomen. nu maar hopen dat het helpt. @hoe zou het met de kleine van mariss zijn..... @sterretje: gelukkig dat je het hartje toch hebt gevonden... hier net een collega op bezoek gehad. boek gekregen van oei ik groei...vriendlief zijn afspraak gaat niet door vanmiddag...hopen dat lars lekker slaapt vanmiddag..kunnen wij ook ff slapen want hij had behoorlijk krampjes vannacht waardoor we weinig hebben geslapen
@bos vervelend dat lars last had van krampjes zeg! Wel lekker dat de afspraak niet door gaat nu, kunnen jullie ook even lekker slapen he! Leuk boek overtigens wat je gekregen hebt, heb hem hier ook staan! Hoop er straks wat aan te hebben! Nou slaap lekker, hopelijk rusten jullie een beetje uit! Tot wanneer is je vriend eigenlijk nog vrij?
Goeiemiddag @ sterretje vervelend dat je je zo voelde ik had het ook en zelfs nu ben ik soms nog doodbang dat hem wat overkomt maar denk dat dat er echt bij hoort, dit is een heel snder soort liefde dan dat je kent en gewend bent moederliefde @ gaby wat goed om te horen @ kristel hopelijk gaat het goed nu met alle aanpassingen, ik merk hier ook veel verschil @ mum loop maar heel veel.. Ik heb de dag van de bevalling ook heel veel gelopen misschien helpt het @ sammie ik vind het echt zwaar klote voor je, ik had een goed gevoel deze ronde bij je knuffel @ de rest ben het vergeten Sinds ik kolf vanaf vrijdag heb ik het gevoel dat mijn melkproductie zwaar omlaag aan het gaan is. Mijn borsten zijn ook kleiner en minder hard en haal nu uit 2 borsten 100 cc terwijl hij 3 weken lang 1 borst per keer kreeg. Snap er echt niks van. Ben al extra melk aan het drinken en vaker aan het kolven zodat het wat meer op gang komt maar zie nog geen verschil. Ben een beetje bang dat het te weinig gaat zijn want heb de laatste voedingen nog maar 80 cc eruit kunnen halen.. Als het zo door gaat moet ik gaan bijvoeden ben ik bang voor.