@mum haha ik ook eigenlijk niet hoor, maar moet er ook niet aan denken dat het mannetje nog lang blijft zitten, dus ja dan moet je wat he
@Mum: Ik snap niet zo goed dat ze je nu al bestempelen met 'dreigende serotiniteit' Je bent 'pas' 2 dagen 'overtijd'! Maargoed, ze zullen hun redenen er wel voor hebben neem ik aan @Sterretje: Tja, als je er goed over nadenkt is het wel logisch ook eigenlijk.. Als je zelf AB gebruikt kan je al schimmelinfecties ed krijgen omdat de AB ook veel goeie bacteriën dood maakt.. Tja en zo'n kleintje waar alles nog niet goed ontwikkeld is heeft er dan natuurlijk nog veel meer last van.
@ Kristel: nou ik wordt er niet mee bestempeld hoor... ik heb vast het formulier meegekregen wat ik mee moet nemen naar de gyn. als het zover komt (omdat ik daarvoor niet meer bij de vk kom) daar heeft ze dus op gezet over die dreigende serotiniteit, maar eer dat een gyn. dat leest ben ik dus 41+3 Sorry als het verkeerd overkwam...
@kristel, nou ik zie alweer dat ik heel weinig over ab weet Wist dat ook helemaal niet dat je zelf schimmelinfecties enzo kon krijgen Maar nooit te oud om te leren, dus gelukkig vandaag weer wat wijzer geworden ZO nu ff verder met me kastjes hoor, tot zo!
blegh ben weer kotsmisselijk... en strontsjaggo volgens mij! Arm ventje, die zal ik maar meteen waarschuwen als ie zo thuis komt...
@Mum: Hmm dan heb ik t misschien gewoon verkeerd gelezen Maakt ook niet uit verder, het is duidelijk zo Iig wel fijn dat ze je nu al doorsturen naar de gyn en niet pas als je al 42 weken bent (hoop natuurlijk niet dat je zover komt!) want dan kunnen ze meteen wat doen.. Als ze je pas met 42 weken door zouden sturen kan t weer ff duren voordat ze pas wat gaan doen..
@ Kristel: Ja ik zal het wel een beetje wazig verteld hebben... ben ook niet zo helder op t moment ja vrijdag gaan ze een afspraak voor me maken voor volgende week woensdag, en dan gaan ze gewoon alles checken en hebben ze me al een keer gezien! als daaruit blijkt dat alles nog gewoon goed is blijf ik bij de vk tot 42 weken en dan wordt ik overgedragen aan de gyn. die laat me in ieder geval niet lopen tot 43 weken want daar zijn ze niet absoluut voor in het ziekenhuis waar ik terecht zal komen!
@Mum: Ik ga er gewoon vanuit dat je je kleintje al in je armen hebt voordat je naar de gyn gaat! Maar het leukste zou zijn op de dag dat je naar de gyn gaat Dan is het namelijk 9 september en dat is de datum die ik gegokt heb
is t normaal dat je na de punctie zoveel buikpijn hebt.. heb al pijnstilling op maar k hou t bijna niet meer.. heb echt pijn.. dit is veel erger dan de punctie zelf!
@mum we duimen gewoon dat het allemaal niet nodig is, jij hebt je kleintje dan al lekker hoor1 Maarre laten sommige je tot 43 weken lopen? @gaby ik heb geen idee meis, anders ff het ziekenhuis bellen nog snel voor 5 uur! Misschien helpt een kruik een beetje? Heb je geen extra pijnsntilling of iets mee gekregen?
@ Gaby: idd even vlug bellen nog naar het ziekenhuis! @ Sterretje: Ik hoop het echt!! ja sommige ziekenhuizen laten je (als alles goed gaat) tot 43 weken lopen... het ziekenhuis waar ik terecht zal gaan komen als het zover komt heeft dat weer afgeschaft omdat er teveel kunstverlossingen van zouden komen... het hoofdje van het kindje geeft na 42 weken gewoon veel minder mee, zodat er dus vaker een vacuum of tangverlossing plaats moest vinden!
Komt vriendlief net binnen en zijn eerste woorden: hoe is het schat? Grrrrr.... daar reageerde ik dus al niet zo lief op en toen hij ook nog de opmerking "nog niet bevallen?" maakte, schoot ik even uit mijn slof!! heb al tegen 'm gezegd dat hij zijn moeder maar moet bellen want dat mens gaat geheid bellen vanavond en dat is echt wel het allerlaatste waar ik zin in heb! bah ik heb echt een pesthumeur en volgens mij ga ik nog wel een paar jankbuien krijgen vanavond... sorry voor mijn geklaag!
@mum he beha wat een naar idee, hoop maar dat het bij ons ook niet zo zou gaan! Heb wel pas gelezen dat je als je dat echt wilt, met 41 weken kunt vragen om inleiding of iets dergelijks Lijkt me vreselijk om tot 43 weken door te moeten lopen, maar volg week eens vragen aan mijn vk of dat bij ons ook zo is Blij voor jou dat dat bij jou iig niet gebeurd! Hoop ook voor je dat je vandaag nog bevalt hoor! @gaby bel anders gewoon ff joh, dan weet je meer! Hoop dat de kruik helpt, lekker rustig op de bank of op bed gaan liggen hoor! Sterkte, dikke knuf! Hier maar eens aan het eten gaan beginnen, heb geen zin maar moet toch helaas maar eens... Dus ben er vandoor, ben er denk ik vanavond nog wel ff!
@mum vidn dat je alle rede hebt hoor om je zo te voelen! Je vriend vind het vast niet erg dat je het ff op hem af reageert! Enne ja laat hem idd maar zijn moeder bellen, ben je dat voor hihi Huil lekker ff vanaaf, dat doet je vaak erg goed hoor! Hier wel iig als ik er ff doorheen zit! Succes en sterkte en gooi alles er gewoon uit, dan ben je er maar vanaf! Nu ben ik echt weg!
@sammie: oh nee dikke knuffel meid... @gaby: have fun met film kijken. doe maar lekker rustig aan.. @mum: fijn dat alles nog goed was.. @kristel: oh dat is vervelend dat de borstvoeding terug loopt...hopen dat het snel weer meer word...