Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Dat gaat niet over mij hoor, dat de bv terug loopt ;) Vond t al vreemd, maar heb ff teruggelezen en je bedoelt Kim ;)

@Kim: Dan reageer ik er ook maar meteen ff op!

Als je kolft krijg je er altijd minder uit dan als Ayden aan je borst drinkt! Je moet er dus echt NIET vanuit gaan dat je borstvoeding terugloopt aan de hand van het kolven!
    Waarom kolf je nu eigenlijk...?
    Je hoeft iig echt niet bang te zijn dat je moet gaan bijvoeden met KV ofzo hoor.. As je echt het idee hebt dat t te weinig is; Ayden vaker aanleggen :)
    of als je wilt kolven, vaker kolven.. Soms wil het helpen om te clusterkolven; dit houdt in dat je in een paar uur tijd elk half uur ff je borsten leegkolft (hierbij gaat t niet om hoeveel je eruit krijgt maar echt om dat je je borsten leegmaakt steeds). Zo krijgt je lichaam het signaal dat je borsten weer sneller melk aan moeten maken en zul je meer melk hebben weer :) (Dit doe ik ook regelmatig en het doet echt wonderen ;))
    Dat je borsten leger aanvoelen is iig normaal nu hoor! Ze zijn er nu aan gewend om zoveel capaciteit te hebben..

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: je kan idd heel veel pijn hebben na de punctie.
    Maar als het echt niet te dragen is, bel dan het noodnummer!
    Je hebt vast wel info gekregen over overstimulatie.
    Drink goed en hou je gewicht in de gaten.
    Ik vind het wel eng hoor meis, dus echt bellen als het te erg wordt!

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    wow zijn er ziekenhuizen die je tot 43 weken laten lopen:$
    wat idioot zeg! waarom zouden ze dat laten doen is toch helemaal niet fijn voor de moeder en volgens mij ook helemaal niet voor het kind. soms vind ik ze in nederland wat makkelijk in dat soort dingen.

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum huil maar lekker mag toch best !! Je bent hoog, hoog zwanger dus dat je snel geititteerd bent is niet zo raar

@ agneta echt belachelijk ja. Moet er niet aan denken

@ kristel thnx voor de info en tips. Ik heb idd ookwat ab kuren gehad dat kun je wel zeggen ja.
    Ik kolf omdat dat poeder dan in de fles kan en met de borst moet het met een lepeltje. Heb het net weer geprobeerd. Het gaat ietsje beter maar hij krijgt minder binnen waardoor hij iets meer trg geeft (wel minimaal) dan met de fles. Maar kreeg er geen fijn gevoel bij om fulltime te kolven is toch anders als dat ayden bij me drinkt. Dus ga het nu afwisselen
    morgen anders maar is proberen met dat aanleggen

we gaan nu naar mijn ouders, we zouden daar eten

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Wat je anders ook nog kan doen is eerst een beetje afkolven (20cc bijv) en dat mengen met de nutriton en hem dit met de fles geven. En hem dan daarna aanleggen en hem de rest zelf laten drinken weer :)
    Hem laten drinken is toch beter voor je productie, zo heb jij niet het slechte gevoel van fulltime kolven en zo krijgt hij toch gewoon de nutriton goed binnen!

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hoi,

Bedankt voor de felicitaties :D We zijn sinds vanmorgen weer thuis. We moesten blijven want Jorick is heel misselijk en hij had eerst een 5 op de apgarscore, daarna wel een 9 en een 10. Hij had in het vruchtwater gepoept. En ik was zo gammel dat ik ook moest blijven. Gelukkig geen knip en ook niet uitgescheurt :D was ik echt bang voor.

ik zal even een fototje erop zetten zo :D

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, bedankt voor de updates haha :D echt super

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Thanx meid :) fijne avond, gezellig bij je ouders eten!

@ Emma: Haaaai meid! hoe is het met je? wat jammer van de mindere start van Jorick
    maar gelukkig wel een 10 voor de laatse apgar! geen knip en geen scheur, wat fijn meid!
    ben benieuwd naar jullie ventje!!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ben ik weer!

@Gaby, fijn dat 't weer achter de rug is! Maarre hou je buikpijn wel in de gaten he! Enne rustig aan doen! Super zeg 13 eitjes!
    @Sammie, wow meis, heftig! Dikke knuff!
    @Kim, 'k zou idd vaker aanleggen en als 't lastig is met de medicatie het zo doen zoals kristel het zegt.
    @Kristel, wow wist niet dat dat door ab-kuur kan komen.
    @Mum, hopelijk beval je gewoon voor die tijd! En lekker huilen en schelden als je daar behoefte aan hebt hoor!
    @Sterretje, vervelend als je je zo zorgen maakt! Lijkt me ook best moeilijk hoor zo op 't eind. 'k Hoor ook geregeld verhalen...brr.. Gelukkig gaat het veel vaker goed en je mannetje doet het nu al super!
    @Emma, lekker om weer thuis te zijn zeker? 5 is wel laag zeg maar gelukkig snel alles prima!
    @Mecha, netjes zeg dat je nog maar 2,5 kg bent aangekomen! Kijken of ik dat ook red ;)

Ben weer uitgewerkt! Zou rond 4uur naar huis maar toen kwam de vk nog langs. Werd uiteindelijk half 5. Was leuk gezin en ging allemaal prima vandaag! Nu ff lekker rustig aan doen en vanavond nog naar de vk.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Thanx :) morgen heb je weer een vrije dag toch? heerlijk...
    en vanavond weer even genieten van het hartje bij de vk...

@ Dreamer: Hartslag van ons ukje was vanmiddag bij de vk trouwens 150 bpm.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ja weer hartje luisteren! Gelukkig kan manlief nu ook mee.
    Nee moet morgen op wacht. Moet in principe nog t/m zondag werken maar hangt er vanaf wanneer ze bellen.

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Pfff.. ik heb het steeds zo heet :S lijken wel opvliegers ofzo :S

@mum: begrijp dat je je zo voelt.. is niet leuk dat je zo lang moet wachten..

@gaby: jeuh :D 13 eitjes :D
    Mooi hoor :D Ik kom je daalijk wel even knuffelen

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ow das minder, dacht dat je weer even kon bijkomen...
    nou dan maar hopen dat ze voorlopig even niet bellen!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: thnx meid!!

Wie zijn er eigenlijk nog meer allemaal overtijd gegaan hier in het topic? op Bos na dan :) die weet ik :p

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @emma fijn da tje weer thuis bent meis!
    En geen scheur of knip, super zeg, dat moet heerlijk zijn!
    Vervelend dat het kleine mannetje een rot start had, maar gelukkig gaat het nu goed met hem!
    Ben erg benieuwd naar hem hoor!

@kim, veel plezier bij je ouders!

@gaby, hoe is het met de pijn nu meis?

@red balen dat je weer zo moet werken zeg, hopelijk bellen ze voorlopig nog niet hoor!

@agneta, nou idioot he dat ze je tot 43 weken laten lopen, die zijn echt gek :x

@suus nou nog steeds niet lekker dus, hoop dat je je snel weer beter voelt hoor, en ga maar snel naar gaby, msischien helpt het haar iets!

@mum ehm verder geloof ik niemand nee, alleen bos wat ik weet, ja en emma natuurlijk!

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel; oh sorry bedoelde inderdaad kim

geef jij nog borstvoeding? (of was dat toch niet meer gelukt)

@emma: jee al weer online jij...voel je je al minder gammel..hoe zwaar was jullie manneke en hoe lang?? wat goed zeg dat je geen knip en geen scheur hebt...mazzelaar...is hij al minder misselijk nu...wat houd die score in als ik vragen mag??

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    bos emma en jij :p ;)

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @emma: ben ook erg benieuwd naar een foto :D

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: volgens mij maar weinig..bijna iedereen is eerder bevallen...kristel zat ook wel dicht bij de uitgerekende datum toch?

@red: fijn dat jullie het hartje weer gehoord hebben...altijd een geruststellend gevoel he...hopenlijk blijft het rustig en word je niet gebeld. (krijg je dan wel betaald eigenlijk of alleen als je gebeld word?)

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ben weer weg meiden, ga ff lekker in bad, ff lekker ontspannen
    Mannetje is ff naar schoonouders, ben lekker niet meegegaan, had er absoluut geen zin in!
    Hij zou gelijk een fimpje meenemen, dus die gaan we kijken als hij terug is dan!

Fijne avond allemaal, tot morgen!

Deel Deze Pagina