gaby jaaaaaaa 12 eitjes! wat goed. ik duim hard mee dat ze allemaal mooi gaan delen! emma wat een plaatje zeg. hebben jullie goed gedaan hahaha. bos jeetje lars alweer 2 weken wat gaat de tijd hard zeg. meiden welteruste allemaal!
Wat een heerlijk babytje heeft Emma zeg!!! Wat een prachtig kereltje Wauw!!!! Dit is het mooie babyforum Hoe gaat het verder met alle baby's die er al uit zijn? En hoe gaat het met Mum, Ukkie en Agneta?
Goedemorgen.. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon emma!! Had je op hyves ook al een felicitatie krabbel gestuurd, Mooi kereltje hebben jullie hoor.. Chanell was ook 3620 en 50 cm..!!! Toevallig zeg..hihi @all Hoe is het hier meiden?! Ik ga der ook weer vandoor..We gaan shoppen in Groningen Heb nieuwe schoenen nodig.. en leuke winterkleren.. Liefs Marisss
Pfff... wanneer zal Yentle zich nou eens helemaal goed voelen weer de hele tijd.. De hele nacht is ze weer aan t huilen geweest van de pijn Ik weet soms ook gewoon echt ff niet meer wat ik ermee moet.. En vandaag komt er een vriendin uit limburg samen met haar kindje (die 2 weken ouder is dan Yentle) en ze blijven een nachtje slapen.. Ben echt bang dat het weer zo'n slechte dag wordt voor Yentle en dan voel ik me zo schuldig tegenover die vriendin, omdat we dan gewoon niks kunnen gaan doen Het leek zo goed te gaan! Maar sinds ze bij de osteopaat is geweest gaat t weer hartstikke slecht Ze begon daar op een gegeven moment te huilen toen hij aan haar buik zat en sindsdien gaat t weer k*t, dat zou toch helemaal niet mogen?!
Goedemorgen allemaal, @ Juffie.. hier is het gelukkig allemaal weer rustig maar zodra ik teveel doe dan gaat het weer mis. Dan komen de krampen weer. Gisteren ook echt zo'n last van indalings steken gehad in mijn *.. pfff.. @ Kristel.. wat vervelend allemaal. Ik hoop dat ze het snel beter gaat doen en dat dit toch nog een leuke dag gaat worden. @ All.. ik ga ff bijlezen..
@ Gaby.. super van je eitjes! Hopelijk delen ze goed en kan de beste terug geplaatst worden! @ Emma.. ik heb je ook niet op hyves.. kan iemand mij de link doorsturen? Dan kan ik kleine Jorick ook bewonderen :-D Verder niet zo'n zin om te reageren. De hele woonkamer alweer gedaan vanmorgen en was er al om 7 uur uit.. Pfff, vandaag rustig dagje voor de boeg. Vanmiddag om 13 uur ff naar werk om te tracteren (kwam er gisteren niet meer van, te lang bij Eef blijven plakken) Hoe is het met mum?
Goedemorgen allemaal! @gaby wat geod zeg dat er 12 eitjes bevrucht zijn, dat is echt super goed nieuws, wauw! @mum hoe is het vannacht gegaan? @emma geniet maar lekker van je mannetje hoor! @kristel, wat vervelend zeg van yentle, misschien is het eerst ff wat erger en daarna minder? Hoop dat ze snel minder last krijgt en dat het erg gezellig word met je vriendin! @marris, shopse vandaag, lekker hoor allemaal nieuwe dingen kopen, kan ook niet wachten hoor @ukkie jij was actief vanmorgen zo vroeg dan zeg, nu lekker rustig aan dan he! @knarboor, fijn dat alles goed was, doe je wel rustig aan met die harde buiken? Hier een rot nacht weer, kon eerst al niet slapen, toen eindelijk om half 1 ofzo in slaap gevallen, werd ik om half 3 wakker van vreselijke krampen en steken, heb meer dan een uur op de wc gezeten, liep helemaal leeg, geen idee waarom mijn darmen zo van streek waren zeg! Toen was het al 4 uur, daarna nog 2 keer wakker om te plassen en om 8 uur ging de wekker, pff ben nog niet uitgeslapen hoor!
@ Sterretje.. wat vervelend zeg van je darmen! W.s. is het toeval maar ik heb er ook vreselijk veel last van! Loop ook leeg. Vreemd hoor.. hopelijk kun je vandaag nog ff tukken!
goedemorgen!!! @sterretje: waarom zet je je wekker dan zo vroeg.. had lekker uitgeslapen dan... @ukkie: jij bent druk bezig geweest zeg actief op de vroege ochtend @kristel: dat lijkt me niet nee.. dat ze daarna meer last ervan heeft.. misschien die man bellen om te vragen hoe dat kan? @chamaro: shopse!! veel plezier @gaby: goedemorgen @juffie: ook goedemorgen!!
Goedemorgen! Emma, wat een geweldig mooi kereltje Gaby, 12 eitjes super! Ster, hopelijk kan je vandaag wat uitrusten na een slecht nacht. Grr hier wilt de ongi nog niet doorzetten, al voor de 3de dag wat bruin met af en toe een rode druppel.
@ukkie nou das zeker toevallig ja, maar blijft vervelend, hoop dat het bij jou ook snel over is hoor! @suus had mannetje beloofd er met hem uit te gaan en zou vanmorgen naar een vriendin gaan al dus moet strakjes op tijd weg helaas Hoe is het met jou vandaag, voel je je al weer wat lekkerder, of nog steeds niet zo goed?
jawel.. voel me wel ietsje beter.. maar nog steeds niet 100%.. Moet straks weer werken en daar heb ik absoluut geen zin in maarja.. is maar van kwart voor 12 tot 6 dus is zo voorbij..
@suus vervelend meis dat je je nog steeds niet helemaal fit voelt, balen hoor, gelukkig een kort daagje werken, maar toch hoop ik voor ej dat je je straks beter voelt en vandaag zo om is dan! @sammie goedemorgen meis, balen van je ongi zeg, kan maar beter doorzetten, des te sneller ben je er dan ook weer vanaf he!
@sammie ik hoop echt dat het dat snel doet meis! @all ben er nu dus alweer vandoor, ga maar eens naar me vriendin toe, is wel een half uur rijden, dus maar niet hopen dat hij vandaag dan wil komen hihi Ben er denk ik eind van de middag weer, blijf wel een tijdje weg, anders is het ook zonde van dat eind rijden, fijne dag en tot vanmiddag!
Goedemorgen meiden, @ Gaby: Wat fijn dat het kruikje gisteravond geholpen had! 12 van de 13 eitjes bevrucht!!!! Jeeeej wat een supernieuws! @ Dees: Hihi jij hebt dus ook duidelijk last van nesteldrang als je zin hebt om te poetsen!! hoop dat je rug ook meewerkt! @ red: Fijn dat alles goed was bij de vk heeft je man nu voor het eerst het hartje gehoord? @ Suus: Ik wil je niet ongerust maken, maar ga er maar vanuit dat er nog zo'n grote harige vriend in je huis rondloopt! deze spinnen zijn altijd met z'n 2-en 2 weekjes terug hier in huis ook van die verschrikkelijk enge beesten gehad! Het lezen was idd lekker ontspannend, maar heeft helaas niks geholpen @ Dreamer: Hihi jeps 150... @ Juffie: Hier alles nog rustig dus ja ik zou kunnen zeggen dat het goed gaat... @ Mariss: wat toevallig dat Jorick en Chanell hetzelfde wogen en net zolang waren bij de geboorte lekker shoppen Pfff winterkleren, moet er nog ff niet aan denken om die te passen! @ Kristel: Nou meid, ik zou er inderdaad ook geen raad meer mee weten op den duur! k snap dat dit voor jou echt onwijs moeilijk moet zijn! Dikke knuffel meid! @ Ukkie: Die indalingssteken zijn lekker hé? pfff ik ben blij dat die van ons pas wat later is ingedaald... hier alles rustig! @ Sterretje: Ik heb vannacht gelukkig goed geslapen 2x wakker om te plassen, en verder weer helemaal niks! Bah jij hebt wel een rotnacht gehad zeg! ik heb het ook al een paar keer gehad dat mijn darmen van streek zijn zo op t eind! Veel plezier bij je vriendin! @ Sammie: Wat irritant dat de ongi niet door wil zetten! Knuff meid! Hier geen nieuws dus... ondanks dat ik goed heb geslapen heb ik het gevoel dat ik onder een trein heb gelegen maja!