@sammie is dat niet voor dove mensen??? volgens mij had ik gelzen in de nieuwsbrief o pschool, dat ze aan het experimenteren waren!!
oja ik zie het... heeft het niet te maken met de reclame van die man van de smaakpolitie.. dat ze daarvoor aan het protesteren zijn!! ging geloof ik over kalfvlees..
dus dat verklaart dan ook, waarom jullie zo moeilijk kindjes kunnen krijgen?/ en als ze het opereren is het tijdelijk weg?/ of komt het dan weer terug??
we praten morgen verder Sammie, ik ga slapen ben besst wel heel erg moe!!! jij slaap lekker, wanneer moet je geopereerd worden??
@ Desiree: Tja dat moet ook gebeuren hé ik waag me er niet meer aan, ben zo bang dat ik onderuit ga.... @ Matta: Hier nog een BIBJE!! enne hier ook nog 4 verstandskiezen, zijn ook nog niet door! Morgen is mijn beste vriend jarig, heb sinds net ineens een gevoel dat ons beebje morgen wel eens zou kunnen komen...
Nou meiden ik ben er vandoor (volgens mij is er niemand meer) krijg nog een massage van vriendlief en ga dan lekker slapen!! Slaap lekker allemaal!
@mum geniet maar lekker van je massage, ik vond het heerlijk toen ik weer op mijn buik kon liggen slaap lekker allemaal
Tis echt weer een kutdag vandaag met Yentle Vanmiddag tijdens t shoppen met vriendin en de beeb ging alles goed en lag ze lekker te slapen, maar zodra we weer thuis waren is t gegil weer begonnen en ze is nog steeds bezig.. Natuurlijk niet continu, dus er zitten wel pauzes tussen, maar die duren niet langer dan 20 minuten ofzo en dan begint ze weer.. Soms is t maar even 30 sec dat ze gilt, maar soms ook gewoon 30 minuten lang en ze is op geen enkele manier te troosten! Ik word hier zo moedeloos van.. De medicijnen leken eindelijk te werken en elke dag ging t een beetje beter, maar nadat we bij de osteopaat geweest zijn gaat t echt ruk weer! Ik snap er echt geen reet van... Volgens mij heeft ie echt iets gedaan wat niet goed was.. Ik ga m morgen ook meteen bellen, want ik maak me natuurlijk weer hartstikke zorgen! Sorry dat ik niet reageer (en dat doe ik wel vaker de laatste tijd) maar ik val bijna om van vermoeidheid, maar ik kan niet gaan slapen nu dat Yentle weer zo'n last heeft
Goeiemorgen meiden, He kristel het zit ook niet mee he? Konden kleintjes maar vertellen waarom ze zo huilen, dat zou het een stuk makkelijker maken... Ik ben echt retemoe, morgen heb ik ook een dag vrij, moet een aantal keer bloed laten prikken.. Zaterdag hebben we een familiedag we gaan een boottocht op de Linge maken en weet ik wat allemaal nog meer.. Voordeel ik ben samen met mn mannetje nadeel het is weer zo'n lange dag.. Ohja ik was iets heel leuks vergeten te vertellen.. Het kleintje in mn buik laat zich echt zien!!! Je ziet nu af en toe mn buik helemaal golvend bewegen, of op een plek zie je elke keer een klein beetje iets omhoog komen hahah. Echt zo leuk is het!!! Ook het schoppen van de baby word steeds krachtiger ... Vind het toch wel erg bijzonder.
Hee meiden, ik ben ook weer 's wakker. Iew... nog een half uur dan moet ik weg. 't Weer zit ook al niet erg mee... maar goed ik wil herfst en winter en blijkbaar krijg ik dat nu ook @Kristel, vervelend meid! Ik zou idd ook even bellen want dit lijkt mij ook niet goed. kun je ondanks alles nog wel een beetje genieten? @Juffie, wel op tijd je rust nemen he! @Desiree, gelukkig was ik op tijd klaar op de wc Tenminste eerder dan de vk zover was @matta, he hoest? wil 't beetje om te werken? Ik voelde vanmorgen ook wat geplop in m'n buik, benieuwd of dat de kleine is! 'k Moet van manlief wachten tot de 20 weken echo. Haha.... heb afgesproken dat ik m'n best zou doen maar als 't echt niet lukt ik toch een pretecho wil. Balen... nu moet ik de hond in de regen uitlaten. Naja manlief moest vanmorgen de container aan de weg zetten om 6 uur en toen regende 't veel harder. Zit nou weer in twijfel over de afspraak met de kaakchirurg, 't tijdstip. Heb 16.00u op de kalender gezet maar volgens mij is 't half 4 en zag dat ik dat hier ook had getypt. naja houden we 't daar maar op, kunnen we ook niet te laat komen. Fijne dag allemaal!
meiden bedankt voor de steun vind het echt lief.. ennuh ja ik wilde hem niet meer maar nu mis ik hem echt heel erg.. zal wel door de hormonen komen .. ik kan ook niet ff alles stop zetten omdat ik het moeilijk heb ofzo en dan wanneer ik er klaar voor ben het weer oppakken .. me meissie groeid ook gewoon door dus waarom hij wel nja ik hoop dat deze gevoelens snel wegzakken of afzakken
hey allemaal heb vanacht weer echt buikpijn gehad, maar heb t maar niet tegen joey gezegd, anders was die vandaag weer thuis gebleven voor mij. dalijk maar even hier opruimen, want kan echt niet de hele dag tegen deze zooi aankijken..
bah gabi hoop dat je je gauw beter voelt kan me voorstellen dat zo een punctie een zware inpact heeft op je lijf sterkte .. Mum AL NIEUWS??
@ red als je placenta aan de achterkant zit zou het best is je baby kunnen zijn ik voelde het ook af en toe rond die tijd.. nu voel ik het bijna elke dag alleen eergister helemaal niks gister volgens mij toen ik in bed lag en vandaag is afwachten... mijn placenta ligt voor dus voel haar alleen als ze er net langs schopt @ juffie wauww.. ik kan niet wachten tot ik dat ook meemaakt heel mooi ik ewet nog dat ik uren naar me zus dr buik zat te kijken toen ze zwanger was hihi prachtig geniet ervan @ kris sterkte meid.. hoop dat het niets ernstig is, zou wel een hoop verklaren maar sommige kinderen zijn ook gewoon huilbabies en dat kan wel een tijdje duren.. me zus heeft 3 maanden alleen maar gejankt dat me moeder haar achterliet bij de hema whaha
zo alles is weer opgeruimd.. en ben ook al naar de supermarkt geweest.. nu maar weer niks doen.. ik belde net mijn baas, dat ik morgen niet kan komen werken, maar dat ik al iemand anders geregeld heb die komt. zegt ze tegen mij dat ze na 12 uur mij terug beld want ze moet even iets bespreken.. ben benieuwd wat..