@ Sterretje: Hier is het ook van dat herfstweer! Getver... en gisteravond was het echt al vroeg donker aan het worden! echt allemaal dingen om helemaal niet vrolijk van te worden! @ Bos: Zijn je fotoboeken al klaar van de Hema?
ik ben ff weg. naar mijn werk lunchen met me baas. die vroeg of ik nog is langs kwam haha. tot vanmiddag
@agneta veel plezier meis! @mum zou wel leuk zijn he een babyboom met volle maan hihi, wie weet heeft het iets goeds in petto! Balen dat je niet kan shoppen he, is frustrerend! @bos he bah met dit weer naar de stad, niet leuk nee, is echt bagger weer! De meisjes zijn 13 maanden, dus echt een super leuke leeftijd nu, lekker ondeugend en ontdekkend hihi
@ Agneta: Lunch ze @ Sterretje: ja ik heb het laatste beetje hoop wat ik nog heb, maar op die volle maan gevestigd! Morgen krijg ik gewoon al te horen hoelaat ik in het ziekenhuis moet zijn bij de gyn. volgende week woensdag als ik dan nog niet bevallen ben! k wil eigenlijk dat vriendlief meegaat naar de gyn. maar die moet gewoon werken... hmmm dilemma...
@mum miscshien te regelen met zijn lunch tijden ofzo? En kan hij anders niet een paar uurtjes vrij krijgen daarvoor dan? Als jij graag wilt dat hij mee gaat moet dat toch te regelen zijn?
Hey We hebben vanochtend om half 8 meteen die man gebeld en een voicemail ingesproken met waar we mee zitten nu. Hij belde net terug en zei als eerste dat hij al verwachtte dat we hem zouden bellen hiermee... Blijkbaar zijn er 2 manieren waarop kindjes reageren bij een osteopaat. De meeste kindjes worden er heel rustig van en gaan dan lekker slapen, maar sommige kindjes kunnen niet zo goed tegen de prikkels en daardoor worden de kindjes wat prikkelbaarder na de sessie. Yentle ging tijdens de sessie al heel erg krijsen, terwijl het de dagen daarvoor zo goed ging steeds, dus hij had al verwacht dat t even weer wat erger zou worden bij Yentle met t huilen/krijsen. Het zou dus vandaag of morgen al weer over moeten zijn... Ben eens benieuwd! Als t niet over gaat moeten we m van t weekend bellen. (Hij had dit alleen wel ff vantevoren kunnen zeggen!) Las iets over dat ze misschien een huilbaby is, maar dat is ze niet Ze huilt alleen als ze pijn heeft (het is ook geen huilen meer eigenlijk, het is echt schreeuwen van de pijn en ze wordt dan ook helemaal stijf en rood) en verder is ze écht een hele lieve, rustige, makkelijke baby. Ze moet gewoon van die pijn af Ze heeft de laatste dagen ook bijna niet gehuild! (ja sinds de osteopaat weer we ldan, maar daarvoor niet ) @De hoogzwangere dames: Joh, ga eens bevallen!
@kristel wat fijn dat er toch een verklaring is, aleen wel gek dat die man dat niet gelijk heeft gezegd Hopelijk is het vandaag of morgen echt over en anders gewoon gelijk bellen van het weekend hoor! Is je vriendin er nog, of is die alweer naar huis? Wel leuk dat je gister toch nog ff kon shoppen zeg!
@ Sterretje: Ik kan helaas niks regelen aan de tijd voor de afspraak bij de gyn, omdat ik de afspraak zelf niet eens kan maken (doet de vk) ja ik wil wel graag dat hij meegaat maar die uurtjes kan hij beter opnemen als de kleine er straks is denk ik dan weer... we willen straks ook nog een week op vakantie en anders komt ie in de knoop met zijn uren! waarschijnlijk moet ik ook enige tijd aan de CTG liggen en dan zit hij daar... @ Kristel: Nou dat had ie idd wel ff vantevoren mogen zeggen... hoop dat Yentle voor het weekend nog opknapt! Enne ik pers en puf me een ongeluk maar er komt geen beeb, snap der niks van Zo ga vanmiddag even de hort op, vriendin van me belde net (die van de paarden) dat ze vanmiddag met haar 2 kids en oppaskindje naar een indoorspeeltuin gaat hier om de hoek, of ik zin heb om mee te gaan... naja zin eigenlijk niet maar dan ben ik er in ieder geval even uit! en ach het is ook wel leuk om die kids zo te zien ravotten
@Sterretje: Ja, vind t ook vreemd dat ie t niet meteen zei.. maargoed, terwijl hij met haar bezig was vertelde hij ook niet wat ie nu allemaal aan t doen was.. Daar moest ik ook om vragen Vriendin en de beeb zijn er nog ja We gaan zo nog ff naar de prenatal hier, nog meer shoppen We moeten nog matchende pakjes vinden die allebei de kleintjes aan kunnen, alleen dan in andere kleuren want zij heeft een jongetje @All: Ben er weer vandoor hoor, moet ff kolven en daarna weg Zal later weer meer reageren als ik weer tijd heb!
kristel: nou hopelijk is t nu snel over dan.. en idd.. dat had hij er wel even bij mogen zeggen mum: dat is minder dat je nu alleen moet.. maar vanmiddag heb je in ieder geval iets te doen. agneta: eet smakkelijk..
@ Gaby: Tja het kan ook nog zijn dat hij persé mee wil hoor... heb het er nog niet eens met 'm over gehad, heb het een beetje weggestopt!
@ Gaby: Ja hij kan ook wel vrij krijgen hoor, dat weet ik zeker... maar k vind het zo zonde van zijn uren, die hij misschien gewoon beter op kan nemen als de kleine er straks is, ipv nu om doelloos naast me te gaan zitte terwijl ik aan de CTG lig... *geeft Sammie ook nog even een schopje na *
het is dat het zulk herfstweer is anders had ik naar de paarden gegaan, de merrie opgezadeld, erop geklommen en een heel eind door de polder gaan rijden (stappen) dat lijkt me nu zoooo heerlijk, lekker even helemaal niks als alleen ik en t paard!!
Goeiemiddag @ mum snap je frustratie meid, ik had het echt verschrikkelijk gevonden als ik al tot de 40 weken moest.. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Achteraf lijkt het echt niks meer! @ kristel hopelijk stopt het dan vandaag of morgen @ gaby 6 eitjes bevrucht dag klinkt goed!! @ matta mijn vader zit bij de luchtmacht ja en mijn broertje bij de landmacht. Ben blij dat frank niet in het leger zit. Hier gaat het goed, heb zelf wat hoofdpijn dus doe lekker rustig aan vandaag. Ik snap niet goed waarom ayden in de avond zo'n last heeft van de reflux en overdag geen pijn ???? Echt vreemd!! Ik ga even wat te eten maken
@ Kim: thnx meid overtijd gaan is echt vreselijk!! ik hoop ook dat hij/zij zich nog vóór het einde van het weekend aandient! Vreemd dat Ayden alleen sávonds last lijkt te hebben van de reflux... Lekker rustig aan doen vandaag als je hoofdpijn hebt en lekker veel met Ayden knuffelen
zo t is 12 uur geweest vanaf nu kan mijn werk bellen.. ben echt benieuwd wat ze te melden heeft.. en hoe lang ze me laat wachten..
@mum dan heb je iig wel wat te doen vanmiddag joh, ben je er even uit, dat is wel lekker! Ennen als je het fijn vind, gewoon lekker samen gaan hoor, die paar uurtjes zal ook wel op te liossen later weer zijn toch! @kim lekker rustig aan dan hoor meis, hoofdpijn is ook geen pretje Eet smakelijk alvast! @kirstel, gezellig hoor! Gaan jullie een reportage van de 2 kleintjes maken? Shopse iig, dat is nooit vervelend hihi @sammie hup aan het werk jij ga eens wat doen! Hier al heel de tijd last van steken, word er gek van, dacht ff dat het over was, dat was het voor een half uur, maar nu is het weer terug Mijn darmen zijn ook allemaal aan het rommelen, dacht dat ik nog wel leeg zou gaan lopen weer dan, maar helaas dat is het niet Voelt alleen niet prettig, denk straks nog maar ff liggen of een warm bad, dat helpt misschien wel