lieve lieve dees....zou jij mijn kaartje willen kijken...ik snap er geen bal van wanneer mijn ei is geweest....of iets dergelijks.....heb absoulluut geen last van mijn borsten en daar aan kon ik altijd zien dat ik mimjn ei heb gehad
Ik denk wel dat FF je ei goed neer heeft gezet. Aangezien je op die dagen allemaal eggwhite cervixslijm hebt gehad, neemt FF daar de laagste temp van, met je temp klopt dat ook. En van je borsten dat je geen last hebt dat hoeft ook niet iedere cyclus zo te zijn. Had ook een keer een cyclus zonder pijnlijke borsten en dat heb ik verder altijd. Die dip op 7DPO kan innesteling zijn, ik had er ook een vorige cyclus op 7DPO maar bij mij betekende het niks, mijn hele temp was gewoon in de war. Twee eisprongen kan wel maar dat is dan uit twee eileiders, maar zo vaak gebeurt dat niet.
okeej..jah ik zit ook een beetje raar in elkaar...heb bijv ook maar 1 nier maar goed..bedankt voor het kijken....ik w8 gewoon af...alleen volgnede maand ga ik mijn temp op schrijven en pas later invullen...
Ja nog niet helemaal super.. maar probeer de tijd uit te zitten totdat ik me beter voel.. weet zeker dat die dagen weer dichterbij komen. Ik hoop alleen maar dat ik ook snel zwanger mag worden, maar denk het niet, we zien het vanzelf wel weer. Verder heb ik weinig zin in dingen dus mijn leven is behoorlijk saai momenteel veel slapen vooral. Ik ben telkens benieuwd hoe het hier met iedereen gaat en vooral of er nieuwe zwangeren bij komen.. dat hoop ik ook echt.. zou zo leuk zijn met zijn allen zwanger En met jou verder lynn? Jullie klussen wel veel trouwens wij vaak maar 1 of 2 x na mijn ei, dan heb ik geen zin meer
jah ik weet het we zijn echte konijne....je vertelde ergens dat je bordeline hebt.... heeft mijn moeder ook...stomme rot ziekte...heb het soms echt met haar te doen....maar de ene keer is ze gelukkig en de andere keer is ze depri...maar hoe is je man er onder? Met mij gaat het goed....vind het af en toe heel moeilijk om te horen als mensen zwanger zijn in mijn omgeving.... en hoop voor jou meisje dat je snel een beeb in je buik hebt....en dat je daar in alle rust naar toe kan leven...
Man vindt het wel moeilijk vooral omdat ik een hele tijd niet zo last had ervan maar nu weer wel dus. En me HA wil me alleen maar in therapie stoppen via riagg/bavo, nou daar heb ik nogal slechte ervaringen mee dat is ook niks. Ik heb niet zo'n heel erge variant meer maar over is het nooit. Het is ook moeilijk als je dan een paar maanden bezig bent en je wilt het zo graag en dan worden eerst andere mensen zwanger.. ik ben blij dat niemand in mijn omgeving zwanger is.. ben er wel bang voor, maar niemand is bezig voor zover ik weet. Dus moet maar opschieten. Puzzcat hoe is het met jou? Ik duim voor maandag
Ik heb ook borderline en mijn vriend ook... Nou om in therapie te gaan vind ik ook maar niks hoor!Ik neem geen med's en heb geen therapie Ik heb mijn klankbord al en dat is mijn vriend hihi Tja en hoe het met mij is?Ik weet het niet meer Denk/hoop dat die test niet goed was of ik niet voldoende HCG heb nog
meis puzzcat toch...das wel knap dat je geen terapie hebt en ook geen medcij.....maar goed ik ben nog steeds voor je aan het duimen dat je zwanger bent...
jawel maar het is zondag en zit lekker binnen misschien dat we straks anar de bossen wandelen...maar zondag is bij mij een luier dag waar ik niets doe...en lief ook niet....de deur staat trouwens wel open,,,,maar vanmorgen was het niet o mooi hoor en de zon schijnt maar aentoe
ow ahahah...neej hoor ik ben niet sneu...heb een heel mooi huis met een mooie tuin alleen ik zoek het vandaag niet om naar buiten te gaan
@Desiree: Meid, ik kan weinig zeggen om je beter te laten voelen over het hele gebeuren rondom zwanger worden en de rest wat erbij komt kijken in je leven, maar ik wil wel zeggen dat ik t knap van je vind dat je nog steeds vaak positief kan blijven. Niet altijd, wat natuurlijk heel begrijpelijk is en ik snap ook dat je weer in een dip zit, maar echt, het komt goed. Ik maak me ook heel veel zorgen over dingen en zie ook niet altijd t positieve, dus is t misschien vreemd om t van mij te horen. Maar echt, het komt goed, misschien niet meteen, maar ooit wel @Puzz: Ik blijf nog steeds duimen dat je een positieve zw.test hebt snel! Ga je nog steeds naar de huisarts morgen als je nog geen duidelijkheid hebt? @All: Ik heb nog steeds geen duidelijkheid en laat dus gewoon bloed prikken morgen... Ook staat mn afspraak bij de huisarts nog steeds en ik zie morgen wel wat er precies uit komt.. Zometeen gaan mn vriend en ik naar Amsterdam. Derek Ogilvie heeft daar vanavond een 'optreden' in de theaterfabriek en daar gaan we dus heen Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren!
@Kristel86 ik ga denk ik mijn gyn bellen van hoe en wat Weet niet of die vent mij serieus gaat nemen,maar dat voelt ie dan wel!
jezus wat is het hier stil.... ik ben moe..en heb krampen...gisteren en eer gisteren zo'n krampen en diaree gehad..kon ff niet op of neer....volgen mij kan ik niet tegen varkansvlees....verder zit ik HELEMAAL onder de puisten...heb er al een masker tegen aan gegooid maar niets helpt
hallowa allemaal... ik zit hier lekker in de tuin eeen heleboel gedaan vandaag en dacht laat k ff komen kijken alles goed hier?