Op dit momet voelt het ook alles behalve aantrekkelijk.. Maargoed, als het goed is is dit een periode waar je doorheen moet. En de dokter zegt dat misselijkheid een goed teken is. Maar tis neit leuk Ik ben zo benieuwd dreamer! Ik ben in het weekend niet zoveel op de computer, maar zal zondag speciaalvoor jou even komen kijken
@ dreamer: spannend zeg zondag! ik ga voor je duimen! @all tot over 12 dagen wantw e gaan lekker op vakantie doeidoei
Ik pb je anders wel Ja misselijkheid is iets wat erbij hoort voor velen. Vriendin van me heeft tot de 12 week elke dag een paar keer gespuugt. Na die 12e week was het van de 1 op de andere dag over en kon ze gaan genieten. Hoor je wel vaker. Hoop voor jou dat het eerder ophoudt, maar anders toch zeker in week 13! Ik moet er zoooo niet aan denken he dat ik moet spugen. Heb emetofobie (overgeef angst) Dat zou echt een hel worden! Maar wel een mooie kans om 100% zeker weten ervanaf te komen Maar spuug toch liever niet hoor Heb je geen pilletjes tegen misselijkheid dan? Of zijn daar die zetpillen voor? Heb je het al aan mensen verteld dat je zwanger bent eigenlijk?
Ja die zetpillen zijn daarvoor. Heb net een kiwi gegeten, had daar opeens trek in Ikhoop zo dat dat erin blijft..! Sjee zeg, voor jou word het helemaal een ramp als je moet overgeven! Hoop dat het jouw deurtje overslaat. Ik zag idd dat jullie het erover hadden over het wel/niet vertellen. Ik heb het al aan vrij veel mensen verteld: vader/moeder, schoonouders, schoonzusje, opa/oma, schoonoma. een aantal goede vriendinnen, mn vriend ook aan een goede vriend en aan een collega, een excollega en iemand op mn werk (die zn mond houd tegende rest). Misschien sla ik er zelfs nog wel 1tje over.. Ik ben zo overenthousiast dat ik echt mn mond niet kan houden. Verder vind ik dat je dichtbijstaande mensen ook hard nodig hebt als het wel fout gaat. Ook heb ik al een super opgezette buik, en is me al 2x gevraagd door 'vreemde' mensen of ik zwanger was. Volgens mn verloskundige kan dat komen omdat ik óf idd een tweeling verwacht, óf omdat ik al verder ben, ik had natuurlijk toch een ietswat onregelmatige cyclus. Of misschien zelf al een cyclus verder omdat mn laatste ongesteldheid zo vreend was. Óf het zijn gewoon mn darmen e.d. die vast ruimte aan het maken zijn. Toch hadden ze niet eerder plaats dan de 14de En dreamer, PB me maar! Lief van je!
Hey meiden @Knarboor: Fijne vakantie! Hopelijk kom je zwanger terug @Dreamer: Spannend zo joh met die ovutest! Heb je er een foto van? Wil het nu ook wel eens zien hoe dat eruit ziet dan Toen ik de eerste keer zwanger was kwam ik erachter dmv een Personastaafje, is ook een soort van ovulatietest, maar die test op 2 hormonen... Ik zag ineens van de ene op de andere dag dat het streepje wat LH meet ineens 3x zo dik was als de dag ervoor. Pfff... Ik hoop zo dat ik morgen NIET ongi word (en dan nog 8 maanden niet ), maar ben bang van wel... Ben ook bang dat ik er depri van ga worden Ik wil verdomme zoooooo graag een tweede streepje zien op een zwangerschapstest! Wie moet ik betalen om dat te krijgen?!
Ja ik vraag me dus ook af of ik mn mond wel zou kunnen houden. Ik ben een enorme flapuit en kan absoluut geen geheimen van mezelf bewaren en al helemaal niet liegen. Ik merk het wel wanneer het zo ver is Balen dat die meds niet aanslaan zeg. Hoop dat ze alsnog snel aanslaan zodat je niet naar het zh hoeft! Lijkt me vreselijk om op die manier de eerste weken door te maken. Aan het begin van de zwangerschap komen je darmen idd omhoog. Ik denk dat het daardoor wel komt. Zeker gezien je zw testen nog duidelijker werden met een paar dagen. Als je al 10 weken zou zijn, dan hadden ze niet met een paar dagen donkerder geworden gok ik. Nog 2 weken meis, dan kan je jullie kleintje ontmoeten Lijkt me zoooo gaaf he Dan ben je bijna 9 weken, is dat vroeg voor een eerste echo? Ik las ergens hier dat iemand met 9 weken al een pret echo had laten doen. Wil je dat anders niet eerst doen als je perse eerder wilt? Volgens mij ben ik er zo 1 die het liefst elke week een echo wil Als ik het kan betalen zou ik het zeker doen ook! Hoop echt voor je dat je je snel beter voelt. Dit is ook niks zo.
Het is zo'n klote ovu test, dus op de foto zie je daar niks van (echt waar, nooit die testen bestellen!) Die streepjes blijven zo licht dat je je afvraagt oftie wel werkt. Had idd in het persona topic gelezen hoe dat werkt wanneer je zwanger bent met die streepjes. Ik ga nu nog nergens van uit, maar hoop natuurlijk keihard Ehm .. je mag mij wel betalen, maar doe niet aan niet goed geld terug Ik duim met je mee dat je de komende 8 maanden niet ongi wordt!
Ja ik had het me ook anders voorgesteld hoor. Maar ik probeer toch positief te blijven! Het hoort er tenslotte bij...! Ik heb de 14de een termijn echo, dus officieel is het idd te vroeg, dan krijg je pas een echo met 12 weken. Maar ik heb vanaf de 16de vakantie, en voordat ik op vakantie ga, wilde ik het graag weten! Ik zou idd ook echt elke week een echo willen! Als ik terug kom van vakantie krijg ik mn 12 weken echo, daarna wil ik een aantal pretecho's! Zo gaaf lijkt me dat! Alleen denk niet dat vriendlief het ermee eens is Die is daar te praktisch en economisch voor ingesteld. Maar misschien... wie weet... alsie eenmaal ons kindje heeft ontmoet dattie toch ook elke week ons kindje wilt zien I hope so O Anders maken we een deal, niet 1x per week, maar 1x per 2 weken Ik wist van te voren al dat ik mn mond niet kon houden, ik ben idd net als jou dreamer een echte flapuit. En ik was helemaal hyper de pieper ervan. Het liefst ging ik o phet dak staan zodat de hele wereld het zou weten. Maar kwam gelukkig weer bij positeven en heb t maar niet gedaan Jeetje zeg, na die kiwi voel ik me een stukje beter Kristel, je MAG NIET ongesteld worden! Ik wil zo graag dat je zwanger bent! En dat je idd 8 maanden niet meer ongi word en een gezonde beeb op de wereld zet...! Alsjeblieft....! Vraag even aan je buik om niet ongi te worden, want het word mama (jouw) zo gegund en het zou niet goed zijn als je nu weer ongi word..!
Nee, na jouw ervaringen en die van natas was ik ook niet van plan om die testen ooit te bestellen Al die uitgelopen streepjes ed... Nee dankje Nu we het zo over Persona hebben he.... Heel raar, maar de maanden dat ik die gebruikt heb ben ik zwanger geweest telkens... Nu dat ik m niet meer gebruik maar alleen normale ovutesten word ik niet meer zwanger Zou die Persona misschien toch mijn ei beter vinden dan dat ik het zelf doe met andere ovutesten? Dat we dus elke maand verkeerd klussen nu zeg maar? Pfff.... Misschien ga ik er toch maar weer mee beginnen
@Romy: Gelukkig dat je je na die kiwi wat beter voelt nu En dat gevoel dat je het van de daken zou willen schreeuwen, ik weet precies hoe het is! De dag dat ik erachter kwam dat ik zwanger was... Ik had 's ochtends een superlichte test en wist dus niet wat ik ermee moest.. 's middags een test van een ander merk gedaan, ook bijna niks op te zien.. Toen zei iemand me dat ik een digitale CB moest doen, dus ik 's avonds voor het slapen zo'n test gedaan met de gedachte 'pff, die zal ook wel weer 'Niet Zwanger' aangeven. En ineens stond het daar 'zwanger'! Ik rende als een gek door het huis en wist niet meer hoe ik het had, ik ging helemaal hyperventileren ervan! Zo erg Ik wilde met die test over straat gaan rennen van: MENSEN! IK BEN ZWANGER! WHAAAAAAA! Maarja, toch maar niet gedaan dus Hopelijk luistert mn baarmoeder wel naar jou, want naar mij word er nooit geluisterd alvast
@ Romy, wat naar voor je al die klachten. Hoop dat het snel over mag gaan, en dat je dan vol op kan genieten! Ik heb nooit echt veel last gehad van zwangerschapskwalen, kwa dat heb ik een voorbeeldige zwangerschap gehad alleen die poppenkast erom heen met familie was een stuk minder positief enzo. @Kristel, ik hoop zó voor je dat je zwanger bent. Het is je zo gegund!
goedemiddag dames, Dreamer meis kom je je kunt het zondag zwanger testen....en je vroeg naar mijn klachten..ik ben misselijk maar heb ook een fobie tegen braken en heb dit ook al meer dan 9 jaar niet meer gedaan...dus mij zie je niet snel kotsen...inplaats daarvan ben ik wel veel misselijk en voel ik het (getver) afentoe in mijn keel maar goed...heb lekkere keelsnoepjes in mijn tas.... ik ben naar de stad geweest en ik voel me ook niet erg sexy...niets staat mijn broek zit strak rond mijn buik maar flubbert bij mijn benen en kont dus dat ziet er niet uit... ik moet straks naar een vierjaardag dus trek maar een jurk aan...hoop niet dat ze gaan vragen of ik zwanger ben want dan zeg ik gewoon JAH...maar goed ik d8t misschien in de uitverkoop een positiebroek alvast aan teschaffen..helaas er ging helaas iemand mee waar ik nog niet aan wil vertellen dat ik zwanger ben... @kristel hoop voor je dat je als nog positief test en ook een april mama word en dat geld voor jullie alle
@ Iedereen, Hier is net zonder ongi pijn mijn ongi volledig doorgebroken.... Zet mij maar op Nod lijst 12 September... Pfff wat is dat nog ver weg...
@Sammie: Jammer 12 sept! zo ver weg nog... @Dreamer: Een posi ovu test, nu, kan dat dan betekenen dat je zwanger bent (sorry, geen idee hoe die dingen werken ). Heb nog steeds ongi krampjes. Normaal begint dat pas als ik net ongi ben geworden en ik ben echt ontzettend snel geïrriteerd! Word gewoon moe van mezelf!
Dames, Hier komt mijn ei eraan.. heb helse pijnen, kan soms zelfs niet lopen.. Echt bij mijn bm en straalt uit naar de liezen.. Normaal heb ik steekjes, had ik vandaag ook even rechts. maar dit heb ik nog nooit gehad. Kan je al zoveel pijn hebben voordat je ei daadwerkelijk komt? @sammie: jammer meid! Had je zo graag zwanger gezien!
Balen Sammie! Zal zo een september nod aanmaken voor je. @Marietje: dat kan het idd betekenen ja Hoeft niet hoor, maar hoop toch zeker van wel @Lynn: fijn he die angst voor overgeven! Hoop dat je het de hele zwangerschap niet hoeft Is je buik dikker of net boven je schaambeen zeg maar? Gelukkig is het het weer voor een jurk @Panda: balen dat je er zo'n last van hebt zeg! Hopelijk is dat snel over. @Romy: hoop dat ik er snel achter kom wat ik doe wanneer ik zwanger ben Mn man had vandaag bijna een blauw oog ... We waren aan het wandelen en ik zei dat ik weer steekjes had bij mn liezen. Dus ik zeg erachteraan: hoop dat het iets betekend en dat ik nog 8 maanden steekjes heb daar! Zegt hij: liever niet. Hij bedoelde dus, dan loop je nog 8 maanden te klagen over pijntjes. Zijn manier van een grapje. Na al die jaren samen snap ik nog altijd zn vage humor niet Gelukkig zei die meteen erna dat het een misplaatst grapje was en hij het niet zo bedoelde. Mannen Ik weet trouwens niet of ik het volhou om morgenochtend niet te testen hoor We moeten op tijd op, dus misschien doe ik alsnog een test. Ik hou t gewoon niet meer Ik zit dan op 2 of 3 dagen voor NOD, dus zou al kunnen dan toch?
Jaaaaa dreamer, dat zou nu al kunnen MAKKIE! @ panda, ik kan je niet helpen meis, heb daar niet zoveel verstand van..