Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum: Ja, t lag wel op m'n lippen... maar... Daan vind al dat ik haar er te weinig bij betrek enz.... dus durfde niet zo goed.

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: De avond voor de bevalling hadden wij eters. Zij zeiden tegen mij dat ik pindasaus moest eten want dat zou helpen. hahaha Ik met een gekke bek pindasaus gegeten en ja hoor... die nacht begon het. hihihi :D
    T zal niet meer zijn dan toeval maar toch...

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Haha nou vanavond maar pindasaus bij het eten hihi, wie weet helpt het haha!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: hoop dat je snel antwoord krijgt van een van de vk's hier op de site...
    Bitter lemon helpt zoiezo niet, dat kan ik je vertellen :p

@ Debby: ow balen... pfff jij ook al gezeur over dat je haar er te weinig bij betrekt,
    hier gelukkig niet van vriendlief maar wel van schoonmoeders...

tja idd wat pittig eten, maar ja lang leve het maagzuur dan!

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Heb de vk toch te pakken gekregen, ze denkt dat het toch voorwerk is, en dat het wel een paar dagen zo door kan gaan nog, maar voor de zekerheid vanmiddag langs komen
    Dus om kwart voor 4 een afspraak, ben benieuwd

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum ja haha dat zal best wel.
    gaan ze het nog expres doen :D

@debby ja in het begin (1e week) vond ik
    het erg zwaar had veel last van de pijn van de stuwing en was 8 keer een uur bezig was dus best zwaar en daarna ging het 2 weken lang echt super vond eht ideaal en super handig om het overal bij de hand te hebben en geen gedoe met flesjes
    maar ben nu sinds een week aan het kolven en dit met johanesbroodpitmeel aan het geven omdat ayden reflux heeft en dus wat vaker spuugt.
    en ik vnd het kolven iets minder nu fulltime. het doet me ook af en toe een beetje zeer en krijg minder melk eruit dan dat hij gewoon drinkt aan de borst heb ik het gevoel. maar vandaag gaat het weer goed gelukkig heb al een 2 keer meer als 100 cc afgeolft dus dat is goed.
    kan ik eindelijk wat reserves opbouwen.
    maar het warme en magische gevoel wat ik had met borstvoeding is nu een beetje weg.
    door het kolven, maar ja wil ook niet dat hij zoveel spuugt.
    probeer het nog wel vol te houden maar als ik me er niet goed bij ga voelen dan kap ik ermee.. weet ook niet of ik dit wel wil op deze manier als ik ga werken.. we zullen zien. ben natuurlijk pas 1 week aan het kolven. maar ben er geen fan van.
    gelukkig voel jij je beter bij flesvoeding. en hij groeit toch super zo te horen

@mum weet jij al of je bv gaat geven?

ga ayden even de fles geven

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Ik ben ook benieuwd meid!! het zal toch niet zo zijn dat ook JIJ me voor
    gaat zijn hé??

@ Kim: Idd en dan zo lekker geniepig lachen van héhé leuk hé mama? :p
    Vooralsnog blijf ik gewoon lekker bij mijn keus om FV te gaan geven, maar het
    kan natuurlijk zijn dat ik er meteen na de bevalling anders over denk en
    echt drang voel om ons kindje aan de borst te leggen... daar sta ik wel voor open,
    maar als die drang er niet is, krijgt ons kindje gewoon een flesje!

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim veel plezier met je mannetje de fles geven, blijft geweldig volgens mij!

@mum en al wat gehoord nu?

@debby grr zo'n schoonmoeder, lijkt me vreselijk, gewoon proberen er wat van te zeggen als ze het weer doet hoor!
    Ik ozu het vreselijk vinden als ze dat zou doen, maar ook moeilijk om er wat van te zeggen hoor!

Zo maar eens ff wat te eten maken

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: nope nog niks :(
    krijg wel van een paar dames van de aug. mama's te horen dat veel vk praktijken niet kijken of strippen voor de 41 weken...
    *zucht* dat zou betekenen dat ik tot na het weekend moet wachten!!

ik ga ook maar weer eens wat te eten maken...

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum nee hoor meis, jij gaat vannacht iig bevallen, de maan is jou geluk, echt waar!
    Heeft die vk nu al gebeld?
    Duurt wel lang he!

Ik mag pas als jij bent geweest, zal het netjes ophuden, geloof namelijk wel dat ik hier of nog dagen last van heb, of dat het stopt en we gewoon verder mogen wachten

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Hallo meiden!!
    Hier is alles goed..Chanell sliep gister om half 12 en werd vanochtend pas om half 10 wakker! :$
    Dus heb mijn voedings tijden ook moeten aanpassen..:p
    Chanell doet het erg goed op de nieuwe voeding en zantac..Ze spuugt nauwelijks tot helemaal niet meer..Dus dat vind ik erg goed..:)
    17 november krijg ik mijn tatoeage!! :D (of heb ik dat al een keer gezegt)
    Hoe gaat het met iedereen hier?

@mum: Ga jij eens gauw bevallen zeg!! :p Hou je het nog wel een beetje vol?
    Klote dat je vannacht slecht geslapen hebt :( Hopen dat het vannacht beter word..!
    @gaby: Ik hoop voor je dat de beebies lekker blijven zitten!!
    Mijn duimen draaien volle touren! ;)
    @schoonmoeders(weet niet wie er mee kwam): Wat irritant zeg die schoonmoeders
    Je hoort het heeeel vaak dat vrouwen hun schoonmoeders wel kunnen schieten..Nou dan mag ik mijn handen gelukkig dichtknijpen..Want ik heb een schat van een schoonmoeder..
    Zou haar echt niet willen inruilen!
    @sterretje: Hoe gaat het met jou?? nog last van krampjes..Mischien is dit het begin wel :) hoop het voor je!
    @kristel: Hoe gaat het met Yentle? Gaat het al wat beter met haar?

Sorry wie ik vergeten ben, heb niet alles terug gelezen..Veels te veel haha!! :p

Nou ik ga het huis maar even weer schoonmaken en opruimen..
    Vanmiddag nog even naar de winkel..Voeding van Chanell is al bijna weer op..Gaat het bij jullie ook zo snel?

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sterretje hopelijk heb je al 5 cm ontsluiting haha ;) zou wat zijn he :D

@mum nou dan moet je gewoon op je gevoel afgaan hoor ;)

@maris hier geen last van komt uit de borst hihi :D maar vraag me wel af hoelang je met zo'n pak doet???

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal :)

Jullie hebben echt zo veel gekletst de laatste dagen, dit is niet bij te houden als je zo weinig tijd hebt...

Zag wel Debby voorbij komen! :D
    Hey meid! *zwaai* Heel veel sterkte met Angel, echt superzielig zeg :( Hoop niet dat ze weg hoeft!

@Gaby: Yay, de terugplaatsing is achter de rug! Nog ff en je mag testen! Echt superspannend joh :D Ik zou willen dat ik nog wat hCG had, dan had ik t aan je gegeven!

@All: Nou ,vriendin en de beeb zijn net weer richting huis vertrokken met de trein. Was echt wel gezellig :)
    Wel hartstikke druk met 2 beebjes, maar het is allemaal goed verlopen!
    Vanochtend nog een korte fotoshoot gedaan met de beebjes, zijn wel mooie foto's geworden :D
    Zal zo wel een paar in mn fotoalbum zetten hier!

Met Yentle gaat t ook alweer veel beter gelukkig :D Gisteren ging t al wat beter en vandaag is ze weer lekker vrolijk en alert :D

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

DAAR BEN ik weer :D Ik was nu bij een andere locatie waar ik helemaal niet hoefde te wachten.. Ze waren ook verontwaardigd dat de VK een heel oud form. heeft meegegeven waar de verkeerde locaties opstonden! Ze gaan de Vk eens even bellen :p

Weer geen pakketje bij de post... Vind nu niet leuk meer :( Het had er eigenlijk al 2 dagen geleden kunnen zijn.. Zo die meid maar ff mailen...

Ik heb net ook nog boodschappen gedaan, we eten vanavond verse pasta met carbonarasaus. Zondag eten we lasagna maar dan krijgen we eters, dus maakt niet uit.

Wat gaan jullie vanavond eten behalve pindasaus :D

15. juffie2008

*leuk nieuws*

Ons beebje had net de hik... Zo schattig, ik voelde in de auto 15 minuten lang op dezelfde plek een klein schopje achtig.. Ik weet zeker dat het kleintje de hik had :D

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    heb dus net een telefoontje gehad van de vk (waar ik dus niet vrolijker van ben geworden) woensdag 9-9-9 om 9 uur heb ik een afspraak bij de gyn. voor een CTG, daarna op 9.50 uur bij de vk in het ziekenhuis (gyn. dan denk ik) voor inwendig onderzoek en een afspraak maken om ingeleid te worden...
    Als uit de onderzoeken blijkt dat alles goed is zal dit na zondag de 13e worden, zijn er complicaties dan zal dat eerder zijn...

@ Mariss: Ik hoop dat ik vannacht helemaal niet slaap, omdat ik aan het bevallen ben!!

@ Kim: idd, ik volg mijn gevoel gewoon...

@ Kristel: Gezellig joh met je vriendin en haar beebje, ben benieuwd naar de foto's...

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel leuk dat het zo gezellig was met je vriendin, lijkt me ook erg druk met 2 kleintjes haha
    Gelukkgi is alles goed gegaan!
    Is yentle al wat minder aan het huilen nu?

@kim haha dat zou wat zijn, daar reken ik maar niet op
    Zou je toch ook wel iets van voelen of niet als je al ontsluiting hebt?

@juffie grappig he die hik, is echt heel apart, alleen irri als je wilt slapen haha

18. juffie2008

@ Mum

Jeetje dus als alles gewoon goed is dan gaan ze het pas de 14e halen?! Dat duurt nog wel eventjes.... Kan me voorstellen dat je goed de pest erin hebt!!!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Strippen doen ze pas NA de controle bij de gyn omdat ze hier slechte ervaringen mee hebben als ze dit eerder doen,
    zo komt het vaak voor dat vrouwen wel gaan rommelen, bloedverlies hebben en veel voorweeën krijgen maar dat er dan nog niks doorzet...

Kijken hoe het ervoor staat is ook niet nodig want al zou ik al 2 cm ontsluiting
    hebben doen ze er nog niks mee, moet gewoon afwachten tot ik weeen krijg...

@ Juffie: ja wanneer die afspraak voor het inleiden dan plaatsvind is nog maar de vraag! ik ga er nu maar gewoon vanuit dat dat de 20e is op zijn laatst! dan kan het alleen maar meevallen... want zal je net zien dat ik me vastpin op de 14e en dan is het natuurlijk weer hartstikke druk en wordt ik weer aan de kant geschoven.....

kan wel janken zeg!!

20. juffie2008

* Juffie geeft Mum een lekkere zachte tissue, huil maar even lekker uit hoor!!!*

Deel Deze Pagina