Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum he wat een vervelend nieuws zeg, dat is niet waar je op zat te wachten zeg, balen hoor!
    Vind he took raar dat ze helemaal niet willen strippen!
    Je zou toch zeggen, proberen op zijn minst!

pff duurt lang he voor ej ev dan ingeleid gaat worden! Wel goed da tje een data ver weg in je gedachten houd, dan kan het nooit nog meer tegenvallen

Nou meis dit was niet het antwoord waar je op gehoopt had zeg, hoop dat het als nog eerder gewoon vanzelf mag komen!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: thnx voor de tissue...

@ Sterretje: ja idd wie niet waagt wie niet wint... en als ik er voorweeën
    van zou krijgen... die doen dan toch ook iets dus voor niks is het dan
    zoiezo niet!
    idd niet het antwoord waar ik op gehoopt had!

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zo kleintje is actief, geniet er eventjes van, maja ik moet ook even wat gaan doen... Ben weer erg moe, maja kan niet mn hele leven slapen he?

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum dikke knuffel hoor!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: kan me voorstellen dat je een beetje verdrietig bent nu.
    Je had op een ander antwoord gehoopt.
    Probeer maar te onthouden dat je buik nu nog de beste plek is voor jullie beeb, anders had hij/zij er al uitgekomen.
    (enne 9-9-9 om 9 uur? ze zijn wel grappig daar :p )

@Sterretje: spannend!
    Hoop dat het snel doorzet, want een paar dagen pijn voor nop is ook niet zo aantrekkelijk.

@Gaby: 2 emmies aan boord! :D
    Super hoor!
    En wat balen dat er geen cryo's zijn zeg.
    Waren de eitjes van slechte kwaliteit of de emmies?
    Ik ga voor je duimen dat de emmies goed blijven plakken!

@Debby: van de ene pijn door naar de andere dus?
    Was je nog bij de chirurg geweest of moet je nog?
    Hoop dat je je snel weer helemaal toppie voelt meis!

@All: zo, dat was een lang doktersbezoek en ze liep al zo uit :p
    Ze wist niet hoe het moest als we voor een losse zaadtest wilde komen, dus ziekenhuis bellen enzo.
    Nu hebben we een doorzichtig plastic potje mee waar normaal urine in moet (hoop dat dat goed is zo! we hadden normaal bruine glazen potjes)
    Moeten alleen zelf even bellen voor een afspraak wanneer we komen leveren.

Bloedtest doen we alleen de FSH testen, de rest van de hormonen was goed (en testosteron stond niet op de lijst, had die graag ook getest)
    Ben benieuwd of die beter of slechter is geworden!

En hij heeft gelukkig niet meer kans op kanker!
    Was wel heel blij met dat antwoord.
    Weet alleen niet meer precies hoe ze het uitlegde, straks eens aan mn man vragen :p

Maar goed, aanstaande vrijdag dus bloedprikken en de vrijdag erop sementest.
    Ben benieuwd!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: Thnx voor de knuffel :)

@ Dreamer: ik zal proberen dat in mijn achterhoofd te houden :) idd die datum
    en die tijd :p
    Op zich voor jullie nu gunstige berichten... de verdere testen en uitslagen nu maar
    weer even afwachten!! Mijn duimen draaien overuren!!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Dreamer

Ook een spannende tijd voor jou meis!!!! Duimen!!!

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: Met een pak voeding kan ik 1 week en 2 dagen mee doen..
    @mum: He balen meid..:( ja hoop ook dan dat je vannacht niet slaapt dat je aan het bevallen bent!
    @kristel: Wat beter dat Yentle vandaag vrolijk en alert is! :D

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Toen wij voor de zaadtest gingen kregen we ook gewoon zo'n urinepotje mee.. T zal dus wel goed zijn lijkt me?
    Gewoon ged warm houden en zo snel mogelijk naar t lab brengen, dan kan er niks verkeerd gaan denk ik!

@All: Heb een paar foto's in mn album gezet! Heb veel meer foto's gemaakt natuurlijk met de 'shoot' :)P), maar die wil ik nog een beetje bewerken allemaal dus dat komt nog wel een keertje ;)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: hihi thanx :D

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Wat een superleuke foto's :D enne jij bent al weze shoppen bij de prenatal :p ik vind dat ze hele leuke kleertjes hebben in de najaarscollectie :)

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: maar deze heeft een hele rare dop.
    Daar zit een gat in voor een buisje? en voor een naald.
    Die gaten zitten dicht volgens mij.
    Die voor de naald met een sticker en die voor het buisje met een dopje.
    Dus geen gewoon urine potje (die zijn te smal)
    Vandaar dus dat ik hoop dat het goed is.

@Mum: voel je de beeb nog wel goed elke dag?
    Was je nog wezen zwemmen?

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dreamer fijn da tje man niet meer kans op kanker heeft zeg!
    enne wij kregen toen ook zo'n potje, dus dat is gewoon goed hoor!
    Fijn dat je redelijk snel alles kan doen!

@juffie lekker he dat bewegen, ach een dagje niet zo veel doen geeft toch niet!

@kristel ga eens ff spieken hoor!

Hier daarna ff douchen, ff opwarmen en wat minder last van me buikje dan, ben er daarna nog wel ff voordat ik naar de vk ga, tot zo!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Ja klopt, we zijn gister en eergister wezen shoppen ;) Yentle is dus echt flink verwend :D (maar daar is ze ook mn dochter voor he ;))
    Ik heb niet alles meegekregen maar t gaat niet zo voorspoedig bij jou he? Hoop echt dat je beebje gewoon snel komt! Geen gedoe met gynaecologen ed, gewoon lekker zo natuurlijk mogelijk, dat is toch het fijnst :)

@Dreamer: Oh? Nou, dat is dan wel een héél vreemd potje :( Kan me er ook niet zo goed iets bij voorstellen, maar het klinkt iig heel raar! Anders nog even navragen bij t lab/ziekenhuis of t wel goed is zo.. En zoniet dan kan je evt daar een goed potje ophalen. Anders mislukt straks misschien de test hierdoor ofzo..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: Ja k voel hem/haar nog goed bewegen... zodra dat niet zo is trek ik
    meteen aan de bel! Nee ben niet meer wezen zwemmen door het gezeik met schoonmoeder!

Ik ga ook ff douchen, durfde dat nog niet te doen omdat ik bang was onder de douche
    te staan als de vk belde...

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: idd lekker verwennen hoor :p idd hoop dat ik gewoon lekker "natuurlijk" zonder behulp van gyn. ed kan bevallen...
    zie mijn bevalling in het kraamhotel in ieder geval al wel een beetje wegvagen!!

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden,

Ik heb alweer veel klussen gedaan vandaag dus mocht nu ff voor mezelf werken, dus ik kom ff kletsen hihi. Ik vind het erg jammer dat ik nu zoveel mis, omdat ik gewoon de tijd en de puf niet heb om bij de lezen....

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Yeah ik mag wat eerder naar huis :D:D:D Ben ik erg blij mee want ik ben zooooo moe!!! Vannacht/vanmorgen al om half 5 wakker!! Wat een belachelijke tijd zeg... Uiteindelijk nog tot half 7 blijven liggen, maar amper geslapen. En elke avond lig ik al om half 10 omdat ik mijn ogen niet meer open kan houden. Misschien wel gewoon te vroeg gaan slapen dan, waardoor ik om half 5 uitgeslapen was..

19. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer: de emmies waren van ondergemisselde kwaliteit.. en nee dus geen cryo's

mum: jeetje balen zeg... *knuffel voor jou*
    maak anders een heleboel zakjes sate klaar... :) ik ga voor je duimen dat de kleine zich snel aankondigd hoor!

hier weet niet wat we moeten eten vanavond.. denk dat ik zo maar even langs de supermarkt loop om iets uit te zoeken.. haha

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: he nog zo lang wachten...maar aan de andere kant is de kans wel groter dan dat het nog gewoon op een natuurlijke manier gaat beginnen...geef de moed niet op meid..je bent er bijna...net duurt niet lang meer of de kleine ligt in je armen.

@kristel :wat goed dat het weer beter gaat met yentle...ga zo ff naar je foto's kijken (stonden er al in toch of heb ik verkeerd gelezen)

@nen: zijn het leuke mensen op je stage??

@gaby: spannend meid...vervelend dat ze niet konden invriezen maar we gaan gewoon dansen en duimen dat deze twee (of in iedergeval 1) lekker gaat innestelen en uitgroeien tot een mooi kindje

@debby: welkom terug meid haha...wat goed om te horen dat levi het zo goed doet...vervelend wel zeg dat angel zo'n last heeft. had ze daar bij de vorige eigenaar geen last van dan??

@schoonmoeders...in het begin kwam ze iedere dag nu gelukkig niet meer. we zijn net voor het eerst bij hun geweest...heb hem lekker zelf de fles gegeven...zij had het van de week al gedaan en wil hem niet de hele dag weggeven en mijn zus gaat hem vanavond al de fles geven bij mijn ouders....1x per dag bij een ander vind ik genoeg...(of ben ik nu overbeschermd??)

@kim: haha lijkt die kleine van ons wel...die lag ook op zijn buik op het verschoningskussen en toen was ik zijn rug en billen aan het masseren, draai ik hem om...het hele verschoonkussen ondergeplast (is al de derde keer haha...) volgende keer toch maar vast een luier eronder leggen denk ik...

we hebben een ikke boek gekregen van de bank dus ga ff foto's uitprinten nu hij lekker ligt te slapen...

Deel Deze Pagina