Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedeavond
    mn eerste werkdag was super en een goede afleiding ook.
    heerlijk niwue indrukken enzo.

ga zo afsluiten

dikke kus

@ sammie, jammer zeg.

truste

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

NOD lijst

Juni

27: Knarboor, 2e ronde

Juli

20: Romytamara ZWANGER
    26: Lexy4
    30: Lynn1986, 7e ronde: ZWANGER

Augustus

2: Kristel86, 7e ronde
    4: Dreamer83, 3e ronde
    5: Natassie
    6: Marietje83, 1e ronde
    10: Mac, 1e ronde
    17: Suhe
    22: Sterretje08, 3e ronde
    22: Meisje87
    31: Alexia R, 2e ronde

September

12: Sammie88

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Romy: misschien doe ik het dan morgenochtend al wel ;)
    Merk morgenochtend wel of ik wil testen of niet.
    Dikke kans van wel :p

@Mac: fijn dat het leuk was!

4. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @Dreamer: Spannend! Succes met wachten voor het testen ;)

Buikpijn wordt hier erger... :( heb de nijging te 'puffen' :D voor een eventuele ongi is het eigenlijk nog te vroeg... vreemd... begin nu weer te hopen, terwijl ik eerst dacht dat het niks werd deze ronde...

... denk eigenlijk nog steeds dat het niets is geworden... :(

5. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    ow, ja, ff wat anders... een poosje terug las ik wat over de stand van je baarmoeder mond en of die open stond / zacht was of juist hard. Ik heb toen eens 'onderzocht' of ik wat kon vinden/voelen... maar niks.. gisteren nog eens geprobeerd. Ik denk dat ik hem heb 'gevonden' :oops: Hij zat heel hoog en was echt heel hard, als ik het goed heb natuurlijk..... betekend dat dat ik toch gewoon ongi ga worden?

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zegt niks hoor Marietje ;)
    Het zegt alleen iets over je vruchtbare dagen, verders niks.
    Je bent nu duidelijk niet in je vruchtbare dagen (hard)
    Meer kan je er niet van zeggen helaas.

Naar gevoel het dat het niet gelukt is?
    Ronde 1 had ik een gevoel dat het wel eens raak kon zijn.
    Ronde 2 had ik echt het gevoel dat het niet raak was.
    En nu het gevoel dat het raak is (en af en toe van niet)
    Ik word liever teleurgesteld dan dat ik al die weken al het gevoel heb dat het niet raak was.

Je hebt ook korte cyclussen gehad, kan je nu niet weer een korte cyclus hebben dan?

7. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ja, zou kunnen, maar de kortste was 27 dagen en daar schrok ik al van. Meestal zijn ze minstens 28 dagen. Ook voor de pil had ik lange cyclussen... En meestal begint de pijn meteen met mn ongi en das eigenlijk altijd s ochtend vroeg, voor ik opsta.

O, ja en mn ei 21 juli, dus das nog maar 11 dagen geleden...

Nu ga ik slapen, hopelijk lukt dat met die buikpijn.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijn LF is ook maar 12 dagen, dus het zou kunnen hoor!
    Slaap lekker iig.
    Hoop dat het lukt.

Heb net eens zitten zoeken naar pret echo praktijken.
    Niet zoveel hier direct in de buurt (en dat voor de randstad!)
    En allemaal minimaal 50 euro als je geen foto's of videos ervan wilt.
    Zou een dure hobby worden als we dat elke week zouden doen :)
    En als we al gaan, dan wil ik wel foto en video en dvd natuurlijk!

Maar wil zo te lezen iig 5x:

Dromen mag toch :)

9. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    ****** breekt weer even in ********

Sorry hoor ik lees soms mee, zwangeren gefeliciteerd! Degenen die ongesteld zijn geworden... succes in de volgende ronde!

Ik reageer even omdat ik net iets las over de baarmoedermond...

Ik heb gehoord dat de baarmoedermond lager komt te liggen, open en zachter wordt als de menstruatie eraan komt..
    Toen ik zwanger was bleef hij hoog en hard... dus het kan wel iets zeggen over een eventuele zwangerschap..
    (per persoon verschillend misschien hoor)

En voor de zwangeren.. herkennen jullie het dat je pijn in je buik hebt bij inspanning of gapen/niezen. diep inademen o.i.d.?
    Ik had dat wel bij de zwangerschap van mijn zoontje.. maar heb het nu weer....

***** breekt weer uit :) *********

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bij mij is mijn baarmoedermond nu tijdens mijn menstruatie voor het eerst:

Hoog, hard en open.
    Heb bloed met eggwhite...

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Dreamer,

En al getest?

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal! (middag bijna :()

DREAMER! WAAR BEN JE? JOEHOE! AL GETEST?

@Sammie: Bloed met eggwhite? Hoe ziet dat eruit dan....? :(

@All: Mijn temp is gezakt vandaag naar 36.7 (normaal na ei 37.2/37.3) dus ik verwacht mijn ongi elk moment! Nog niks gezien, maar banner gaat vanzelf naar dag 1 van de cyclus weer.. Deze banner kent het niet om overtijd te zijn ;) Maar ik laat m dus even lekker staan zo :)

Hoe gaat het met de rest?

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ook goede morgen allemaal hier!

@kristel, balen meis dat je temp gezakt is alweer, maar geen bloed geeft nog steeds moed he!

@dreamer, zagh dat je gister een posi ovu test had! Wauw, dat ziet er goed uit! Al vandaag getest? Ben zoooo benieuwd!

@knarboor, fijne vakantie dan meis! Lekker zwanger terug komen hoor!

@all, hier gewoon in 2 dagen, 3 kindjes geboren!
    Mijn ene vriendin gister haar tweeling, 2 meisjes :D
    En mijn andere vriendin, vanmorgen vroeg om half 1 ook een meisje :D
    Hoe is het mogelijk zo snel achter elkaar!
    Vanmiddag bij de ene al snel ff kijken, leuk!

Ben wel blij dat de kindjes er zijn, kan daar toch beter tegen dan tegen die zwangere buiken!
    Van de week was ik nog een dag bij de ene geweest, en voelde me saafs wel een beetje down, wil ook zo'n buikjke dacht ik steeds!

Gister alvast met de ovu testen begonnen, heb er toch genoeg ;) Maar zo'n inieminie streepje heb ik nog nooit gehad, dus ben veel te vroeg begonnen hihi
    Duurt denk ik dus nog wel een week voor mijn ei komt, misschien net als vorige maand op dag 16!
    Op naar volgende week dus!

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou meiden ik ben er vandoor, cadeautjes kopen voor de nieuwe minimensjes!
    Ben er later nog wel ff denk ik!

Iig voor iedereen alvast een fijn weekend!

15. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    JOEHIOE DREAMER!
    Ik ben speciaal voor jou even achter de computer gekropen, ben je nergens te bekennen :confused:
    Hoop dat je óf nog niet hebt getest, óf dat je in de ronte aan het huppelen bent :whistle: en dat je moeite hebt om niet de flapuitte :p

Kristel, hoe gaat het met jou?

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Waar blijft dreamer?

@ Kristel, Dat ziet eruit als gewoon in de wc bloed als draad vorm.
    En bij afvegen doorzichtig rekbaar spul...

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja Dreamer, je zei dat je vroeg op moest en dat je dan zou testen als je je niet meer kon inhouden :p
    Dus of je kon je toch inhouden, of het is negatief, of je bent zoooooooo blij dat je ons vergeten bent :( ;)

@Sterretje: Mij lijkt het ook wel moeilijk om op babybezoek te gaan hoor, maargoed, ook wel weer leuk :) Wat ga je kopen? Of als je al weg bent, wat heb je gekocht? :D

@Romy: Hier gaat het op zich wel... Ik weet nu gewoon dat ik niet zwanger ben, al hoop ik nog steeds wel een beetje :) Maargoed, de ongi wil nog niet bepaald doorzetten :( Heb nog steeds buikpijn wat doortrekt naar mn liezen, maar als ik ongi ben voelt dat altijd anders.. Ik weet t dus gewoon even niet :( Van mij mag het alvast komen! Dan weet ik waar in aan toe ben :)
    Hoe gaat het met jou? Helpen de medicijnen al een beetje?

@Sammie: Hmm vreemde ongie dan zeg... Ik ken dat dus echt niet, zodra ik ongi ben is t alleen nog maar bloed, en niet zo'n beetje ook :(

Heb net trouwens eens mn bmm gevoeld, staat hoog en is hard :( Of ie open of dicht is weet ik niet, dat verschil voel ik gewoon nooit....
    beetje vreemd allemaal! Heb ook nog steeds veel witverlies, dus snap er de ballen van...
    Ik ben nu ondertussen grappige filmpjes op internet aan t kijken, dus wat dat betreft ben ik wel vrolijk nu :D

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik liep vrijdag avond in de stad en toen dacht ik ben nu aan het doorlopen was het heeeeeel veel wit.
    En een paar uur later ongi...

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmm, laat mn ongi dan maar gauw komen :p

Ik ga trouwens de komende maand weer eens met mn Persona beginnen... Ik heb die 3 maanden gebruikt en alle 3 die maanden ben ik zwanger geweest! De andere maanden gebruikte ik normale ovutesten en toen niet zwanger geweest :(
    Zou er een verband zijn? :p

Ik krijg nu het idee dat de Persona mijn ei beter vind en de ovulatietesten misschien eerder of later en dat we dus verkeerd klussen daardoor...
    Ik ga nu komende maand dus eens allebei gebruiken, ovulatietesten EN Persona tegelijkertijd. Eens zien of ze allebei tegelijkertijd mn ei vinden...

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou je kan ook veel wit verlies hebben als je zwanger bent hoor, dus dat wil denk ik ook nog neits zeggen hoor kris, dus houd de moed nog steeds hoog meis!

Ik heb 3 keer het zelfde gekocht hihi!
    Was zo'n leuk jurkje, met korte mouwen, maar wel al voor de herfst, gewoon met iets eronder zeg maar
    Beetje bruinige kleur, met een creme shirtje met lange mouwen eronder, wat ook weer gewoon gedragen kan worden, want zit soort opgekruld stuk aan, staat heel leuk
    En verder voor allemaal een rompertje er bij!

was wel 50 euies kwijt :confused: Maar goed, het is in ieder geval leuk!

@romytamara, hoe is het nu met je meis?
    Ik was toen ik zwanger was ook bijna uitgedroogd en moest eigenlijk ook opgenomen worden, maar toen ik de pilletjes als laatste optie dan nog kreeg, ik had zelf bijna 3 weken gewacht namelijk met eens contact op te nemen met iemand, verdween mijn misselijkheid als sneeuw voor de zon, en kon ik weer vanalles eten en drinken
    Hooguit 's ochtends alleen nog dat ik 1x moest spugen!

Bij de 10 weken was dit bij mij ook over,maar dat was bij mij zo vroeg al omdat ons kindje toen niet meer leefde natuurlijk

Als ik jou was zou ik uitgaan van de 12 weken, dan ben je er hopelijk vanaf!
    Succes meis!

@dreamer, waar ben je nou?

@sammie, ik heb het ook wel eens gehad hoor, vooral de eerste dag dan, daarna wel allleen maar gewoon bloed!

Deel Deze Pagina