@ Emma: fijn dat jij je weer goed voelt is de stuwing nu bijna weg? of had je dat al verteld? hihi balen zeg dat je zo in paniek was en moest overgeven tijdens de bevalling, maar wel fijn dat dat nu meteen opgevangen kon worden met pijnstilling! hmmm... nou wie weet is er wel wat gaande... ach ja we wachten gewoon af! Zometeen naar de verjaardag van mijn beste vriend.. ben benieuwd, mijn "grote vriendin" is er ook!
@ Emma: Hmmm... misschien moeten wij straks na de verjaardag ook maar even een flink end gaan wandelen Fijne avond meid!!!
@Mum: nou, dan hoop ik wel voor je, oke? Ja klopt, rond de 120 = jongen, rond de 160 = meisje. Dus je zit mooi op een meisjeshartslag. @Emma: kan me echt zoo goed voorstellen dat je compleet in paniek bent geraakt. Dat zie ik mezelf ook nog wel doen. En die roes van de ruggenprik herken ik wel. Mn zusje ging gewoon der make-up zitten bijwerken toen ze de prik had gehad Ik kwam niet meer bij van het lachen toen. Is de bevalling je achteraf mee of tegen gevallen? Is er bij de bevallen dames gefilmd eigenlijk?
@Mum: mocht je vanaaf weeën krijgen op die verjaardag, niets laten blijken aan die wijsneus he! Dan krijg je weer van die stomme adviezen. Maar ik hoop morgenochtend toch een mooi bericht te mogen lezen over jou (of vanavond nog, want vandaag was mn uiterste dag he )
Bevallingspoll Mumtobe21 - Uitgerekende datum: 30 augustus Denkt zelf: 15 augustus Dreamer83 denkt: 25 augustus, meisje Marisss denkt: 26 augustus, jongetje Kim1988 denkt: 30 augustus Debby86 denkt: 3 september Emma21 denkt: 1 september, jongetje Sterretje08 denkt: 5 september Desiree1986 denkt: 3 september Sammie88 denkt: 8 september Juffie2008 denkt: 20 augustus Hilli denkt: 2 september Red88 denkt: 27 augustus Suus1987 denkt: 27 augustus, jongetje Matta1986 denkt: 30 augustus Agneta denkt: 25 augustus Ukkie2009 denkt: 21 augustus Kristel86 denkt: 9 september Knarboor denkt: 28 augustus Agneta - Uitgerekende datum: 20 september Denkt zelf: 10 september Dreamer83 denkt: 18 september Matta1986 denkt: 22 september Sterretje denkt: 14 september Ukkie2009 denkt: 12 september Juffie2008 denkt: 23 september Chamaro denkt: 15 september Suus1987 denkt: 15 september Mumtobe21 denkt: 22 september Kristel86 denkt: 24 september Kim1988 denkt: 18 augustus Desiree1986 denkt: 11 september Sammie88 denkt: 8 september Knarboor denkt: 25 september Emma21 denkt: 13 september Sterretje08 - Uitgerekende datum: 22 september Denkt zelf: 23 augustus Dreamer83 denkt: 15 september Matta1986 denkt: 17 september Agneta denkt: 20 september Ukkie2009 denkt: 19 september Juffie2008 denkt: 19 september Chamaro denkt: 23 september Suus1987 denkt: 17 september Mumtobe21 denkt: 18 september Kristel86 denkt: 20 september Kim1988 denkt: 12 september Desiree1986 denkt: 16 september Sammie88 denkt: 11 september Knarboor denkt: 22 september Emma21 denkt: 14 september Ukkie2009 - Uitgerekende datum: 21 oktober Denkt zelf: 12 oktober Dreamer83 denkt: 9 oktober Mumtobe21 denkt: 15 oktober Sterretje08 denkt: 9 oktober Suus1987 denkt: 10 oktober Knarboor denkt: 13 oktober Emma21 denkt: 6 oktober Juffie2008 denkt: 28 oktober Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober Denkt zelf: 21 oktober Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje Suus1987 denkt: 1 november, meisje Emma21 denkt: 3 november, meisje Juffie2008 denkt: 29 oktober
@ Dreamer: Is goed, hoop jij maar voor mij Nee laat zeker niks merken haha, ik zal al wel de hele tijd aan moeten horen dat ik op 9-9-9 ga bevallen van een jongetje, dat schijnt ze gister op een andere verjaardag waar wij niet bij waren ook al 100 keer gezegd te hebben...
@Dreamer, die roes kwam pas tijdens het persen hoor Na de prik zei de vk , ga maar even slapen. Nou dat heb ik geweten haha kreeg een dikke weeenstorm en pijn, ik dacht als ik dit moet volhouden.. maar toen had ik al persdrang dus toen ging het snel. Het is me achteraf meegevallen, alleen het hele ziekenhuis gebeuren vond ik minder, dat je aan zoveel snoeren vastzit. Wat grappig dat ze haar make up ging bij werken hahaha ik zat alleen maar met washandjes te wrijven constant. Was je bij haar bevalling? Dat zal wel heel bijzonder geweest zijn! Ik had mn moeder en mark erbij. @Mum, veel plezier bij de verjaardag, dat ja daar nog puf voor hebt zeg. Ben benieuwd of een wandeling helpt Echt spannend nu he
Ik ben ook wel benieuwd of alle meiden in bed zijn bevallen eigenlijk? ik heb zelf namelijk een soort van ideaalbeeld in mijn hoofd van bevallen op de baarkruk! ow heb trouwens een filmpje gevonden op youtube waar een vrouw (heel discreet) bevalt in bad (bevallingsbad) en ze ziet er uit alsof ze een brood haalt bij de bakker zo relaxt en rustig en vredig!! ze heeft ook helemaal geen hulp, doet alles zelf... zal ff zoeken en de link plaatsen!
@ Emma: Ik heb er niet echt meer puf voor maar we gaan ook maar heel even! wil me niet laten kennen hihi, en het is mijn beste vriend dus dat scheelt al, naar iedere andere verjaardag was ik niet gegaan!
Hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=4grRewQ-AQ0 echt respect hoor... zo zou ik dus ook wel willen bevallen! ben niet bang om dit filmpje te kijken, ik denk dat je er juist meer moed van krijgt!!
@Mum: Ik ga gewoon voor jou hopen dat het iets is. En 9-9-9 is leuk, maar tis toch echt een meisje! (en hoop het nu al helemaal, want als zij gelijk krijgt heb je de poppen aan het dansen natuurlijk) @Mum: gelukkig dat je het achteraf wel vond meevallen ipv tegenvallen. Ik was er idd bij en zij zal ook bij mijn bevalling zijn (al begin ik daar de laatste tijd over te twijfelen .. en ben nog niet eens zwanger ) Ze was door die prik echt helemaal high, echt niet normaal Dus doe mij vantevoren maar een ruggenprik, want al lachend de ontsluitingsweeën doorkomen lijkt me wel wat Ik moet er zo vandoor. Dus Mum, ik ga voor je duimen en hoop vanavond een mooi berichtje te lezen! Sam, leg je foon maar naast je kussen Fijne avond dames!
@ Dreamer: 9-9-9 vind ik eigenlijk ook niet zo leuk, dat zullen kindlief en ik altijd aan moeten horen (dat we zo goed gemikt hebben) hihi ik gun het haar ook niet dat ze gelijk heeft Je reageerd steeds op Emma met "@ mum:" (snappie wat ik bedoel ff teruglezen ) Fijne avond meid!!
Hallo dames, Was ik weer. Jemig hej, heb 2 dagen zonder internet gezeten, alleen omdat de mcafee wat verkeerds had gedaan..grrr.. nu ben ik er eindelijk achter wat het was en nu doet hij eht gelukkig weer!! Gister voetbal wezen kijken, jong Oranje tegen jong Finland.. oei oei.. wat een mooie jongen zeg.. haha.. (van Finland dan he) was een genot om naar te kijken, jammer dat ze zo slecht voetbalde.. m aar we hebben gewonnen en zaten achter het doel ..hihi.. Hoe gaat het verder hier??? Zal proberen weer terug te lezen..gehehe.. @Mik Ja, best wel eigenlijk, moet ik zeggen, heb ik nu alelen nog maar een oom, die in het leger werkt. Ze zijn daar in idd geval wel allemaal begonnen.. nu werken ze bijna allemaal bij de Justitie.!! Jemig zeg, Ayden is alweer 4 weken. Gaat hard zeg. Ik moet de was nog ophangen..:S..blegh.. geen zin in.. en moet de handdoeken wassen. Gedaan.. geef me zelf een schouderklopje..haha.. @mum Gatver zeg..jij hebt wel andere dingen aan je hoofd!! Zit de beeb er nog steeds?? Gehehehe nou MuM.. wie weet doet die ruzie het wel??!!! Hahaa, dat zou wel heel grappig wezen toch !! Wat houdt een kraamhotel in??? Eerste keer dat ik dat hoor. @Emma Hej meis, hoe gaat het met Jorick??? Doet hij het goed?? @Kristel Hoe gaat het? Al een beetje bij kunnen slapen? @stofzuigen Ik heb daar echt zon hekel aan. Maar doe het wel liever zelf, als lief het doet, krijgt hij het altijd voor elkaar dat er nog wat ligt en an ik het alsnog doen..gehehe..ik doe het als ik thuis ben en zin heb. @roken Bij ons mag niet in huis gerookt worden, in de keuken als het koud is. Miss.. maar verder helemaal niet, we hebben een mooi afdakje, dus ze staan altijd droog!!! Gelukkig mag er bij mijn ouders en schoonoudeers ook niet in huis gerookt worden.. mijn zus rookt wel in huis zoooo vies!! Blegh, kan daar echt niet over. @sammie Hoe gaat het met jullie Nemo?? @Hilli Dat lijkt me een prachtig egzicht.. had je al uitslag van school?? Ga jij geen baby site maken?? @Debby Fijn om weer wat van je te horen, super dat Levi heet zo goed doet en balen en zielig zeg van Angel.. ik hoop voor jullie dat het nog allemaal goed komt!!! Ben hel benieuw naar de foots van je mannetje!! Nou ik kan het allemaal niet mer bij houden, lees morgen wel weer verder!! Gaan nu even filmpje kijken met lief!!! Fijne avond allemaal!!
@Mum, ik ben in bed bevallen. Maar het persen ging erg snel dus op de baakruk was ik misschien uitgescheurd. Ik had dat filmpje ok al es gezien, echt bizar he. Veel plezier bij de verjaardag @Dreamer, ja is ook fijn zon ruggeprik! Hoewel het wel een vreemd gevoel is. Wie je erbij wil kun je misschien dan het beste nog beslissen. Mijn moeder zou niet blijven, die zou weer weggaan als het echt begon zeg maar. Maar toen wou ze gaan en toen zei ik , neee je blijft haha.
Haaaai meiden, Alle babys binnenboord gehouden? Hier iemand die heel erg moe is, ga lekker snurken.. Sorry meiden maar ik wilde even zeggen dat ik nog leef..
@mum: jee zeg zat net ff dat filmpje te kijken maar ze is inderdaad relaxt maar vind het wel eng hoor dat er geen vk bij is ofzo...ze pakt gewoon zelf dat kind aan...heel bizar...(zelfs ik zat minder relaxt in bad en toen had ik alleen nog maar weeen) @emma: groot gelijk dat julie het niet te druk laten worden hoor...sommige dingen gaan echt langs je heen als je je hele huis vol met visite hebt...en je komt zelf ook niet aan je rust toe anders...ik heb wel eens dagen dat ik zin heb om iedereen af te zeggen (heb ik ook 1 keer gedaan) en gewoon lekekr een dagje met zijn 3tjes te zijn.... @Juffie: truste...hier is de visite weer weg...ze vertelde dat ze ook al een jaar bezig zijn voor een kleine....vind het zo vervelend dan...zit ik met die kleine in mijn handen....weet zelf maar al te goed hoe slopend het kan zijn als iedereen zwanger word en jij niet....heb wel met ze te doen....ze zijn ook al bezig met onderzoeken maar tot nu toe is alles nog goed.... geloof dat iedereen weg is he... ga de pagina ook weer afsluiten....tot morgen.
Heey! Ik kom alleen ff langs om iedereen een fijne nachtrust te wensen en alvast een fijne zondag Hopelijk is er morgen babynieuws! Slaap lekker allemaal!
Nou meiden jullie hebben weer hartstikke veel gekletst kom alleen even melden dat ik nu echt de foto's ga plaatsen. En Steph.... ben je al bezig? hihihihi