Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    nja, ik heb ff een paar minuten, dan ga ik Yentle in bad doen en de laatste voeding geven ;)

ff reageren op wat ik snel tussendoor gelezen heb vandaag en onthouden heb!

@Mum: Fijn dat ze je serieus genomen hebben en dat je langs mocht komen! Hopelijk ben je wat gerust gesteld :) Die angst ken ik heel goed en uit ervaring weet ik dat ie pas weg gaat als je je kleintje gezond en wel in je armen hebt (daarna komen er weer andere zorgen, maar daar hoef je je nu absoluut nog niet mee bezig te houden ;)) dus ik hoop dat je kleintje snel komt en je t nog ff kan volhouden!

@Emma: Ik weet niet of dat wel echt zo is hoor, dat de ontsluiting sneller gaat als je zoveel voorwerk gehad hebt.. Ik had ook al voorweeën vanaf 30 weken ongeveer en hier vorderde de ontsluiting totaal niet, pas nadat ik de ruggeprik had gehad (na 10 uur zware weeën opvangen), maargoed, Yentle lag de eerste zoveel cm ook verkeerd, dus ik kan er eigenlijk niet goed over meepraten :p

@Kraambezoek: Je moet echt wel tijd voor jezelf nemen hoor! Als je er ff geen zin in hebt of wat dan ook, gewoon lekker afbellen, doen wij ook! Je moet zelf ontzettend wennen aan de nieuwe situatie en het nieuwe ritme en soms kan je dan gewoon echt even geen andere mensen om je heen gebruiken :)

@All: Sorry dat ik niet overal op reageer, maar moet er echt weer vandoor.. Heb wel veel gelezen tussendoor vandaag hoor!

update over de borstvoeding hier nog ff voor de nieuwsgierigen:
    Ik kolf nu gewoon weer fulltime en Yentle krijgt alles met de fles! Het drinken aan de borst werkt gewoon echt niet, ze drinkt de borst nit goed leeg (omdat ze een continue melkstroom van de fles gewend is) en ze doet er ook echt héél lang over.. Het werd me echt te veel, dus nu gewoon lekker alles kolven en met de fles geven :)

*zwaai* Slaap lekker allemaal!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: ben benieuwd naar de foto's! Zal straks voor t slapen gaan nog wel ff spieken op je babysite :D

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!! :)

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: :D
    Mis het wel hoor om met jullie te kletsen!
    Ik snap soms ook zelf niet waar de tijd blijft.... de dagen vliegen echt om.
    Ik vind t wel knap dat je toch bent gaan kolven! :D

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ mum ik hoop dat je vanacht smst dat het gaat beginnen want ik vind het niet leuk meer voor je. Je wil zo graag je kindje ontmoeten en dit wachten is hel!!

@ Emma hier ook iemand die contuinu natte en koude washandjes op mijn hoofd en Nek Wou gelukkig heeft frank dat gedaan en denk dat ik wel 3 literwater heb gedronken haha
    gelukkig is het jou ook mee gevallen wat zijn we toch een geluksvogels

@ matta gelukkig heb je weer internet is niks voor verslaafde zoals wij hihi

@ kristel hoeveel cc haal jij uit je borsten per voeding? En om de hoeveel uur kolf jij?
    ik om de 3 en haal rond de 100 cc uit de borsten samen.

slaap lekker allemaal

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, Yentle ligt al lekker te slapen! Ze had geen honger meer :) (Maarja, logisch ook, ze heeft vanavond ontzettend veel gedronken.. Wij blij, want dan slaapt ze lekker door tot een uur of 4 als t goed is :))

@Debby: Ahh wat een lekker mannetje is Levi toch :D Echt superlieve foto's!
    Hoe gaat t nu eigenlijk tussen jou en Daan? :)
    Zo te zien is hij wel echt een trotse papa!

@Kim: Gemiddeld kolf ik elke 3 uur, maar soms zit er langer tussen als we weg zijn bijv. of als ik eens een keertje echt wil doorslapen 's nachts. Dan kan er soms zo 6 uur tussen zitten. Is niet bepaald goed voor de productie maar dat maak ik dan weer goed door de dag erna ofzo wat vaker te kolven en regelmatig te clusterkolven 's avonds tijdens een film ofzo (dan kolf ik elke 45 minuten even 5 minuutjes en dat dan 3 of 4 keer achter elkaar).
    Het wisselt trouwens hoeveel ik kolf.. De ene keer 150cc bij elkaar en de andere keer maar 70cc ofzo. Maar het zou dus ongeveer 100-150cc per kolfbeurt moeten zijn wil ik Yentle volledig kunnen voeden ermee :) Maar we gaan die kant op!
    Kolf je nu ook volledig dan? Omdat je zegt ongeveer elke 3 uur te kolven.. Of doe je het tussen de voedingen door om iets achter de hand te hebben zodat Frank een flesje kan geven? :)

@All: Nu ben ik echt weg... Nog even dvdtje afkijken met Kimo en dan lekker slapen :)

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kim: Ik had dan echt overproductie ik haalde er 180cc uit...
    Maar nogmaals ik heb respect voor jullie.
    Ik troost mezelf er maar mee dat hij hartstikke goed groeit en dat ik mezelf nu beter voel.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Debby: :p Dat wil ik ook!
    Maarja, grote kans dat ik Yentle nooit volledig kan voeden... Ben pas 2 weken na de bevalling begonnen (als je dat nog niet wist.?) en gebruik al oxytocineneusspray voor de toeschietreflex en gebruik tabletjes om de melkproductie te stimuleren... Maargoed, in het begin kolfde ik maar 10cc per keer, en nu gemiddeld 100cc, dus er is iig vooruitgang :p

Enneh, er is niks mis met flesvoeding he ;) Blije mama = blije baby!
    Yentle krijgt ook nog steeds flesvoeding erbij.. niks mis mee toch :)

Zo, dat wilde ik nog ff kwijt... ben nu echt weg :p (hoezo ik ben verslaafd aan t forum?!)

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: Naar bed jij! Ik ga m'n kleine mannetje ook eens wakker maken voor zijn laatste voeding. Meestal slaat hij deze over maar wil proberen dat hij nu wel krijgt en dan doorslaapt tot ongeveer 6uur.
    Tussen Daan en mij gaat het wel goed. Hij werkt nog steeds zoveel en ik moet alles alleen doen. Best zwaar af en toe... Heb dan ook best wel eens een huilbui omdat ik dan gewoon helemaal op ben. Maar ja...
    Buiten een trotse vader heeft hij ook een hele trotse tante en oma waar ik veel steun aan heb. En die me vertellen dat ik het allemaal goed doe. Dat heb je soms ff nodig hea?!?

Ik ben ook nog een filmpje aan t up-loaden maar volgens mij is ie te groot. In dat filmpje is hij zichzelf aan het vermaken in het wippertje. Vond het zo'n mooi gezicht. :)

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: je hebt je na de verjaardag niet meer gemeld.
    Ik hoop dat dat betekend dat je aan het bevallen bent!
    En anders dat je eindelijk eens goed slaapt.
    (had het idd gezien dat ik mum schreef en emma bedoelde :p kwam er ineens achter dat ik snel wegmoest haha, dus zal het in de haast gedaan hebben)

@Sterretje: meis, vind het heel eng dat je nog niets hebt laten weten.
    Hoop zo dat alles goed is.

Zo, nu ga ik mn bed is opzoeken.
    Over 4 uurtjes moet ik er alweer uit :p
    Slaap lekker all!

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ debby wat een mooie foto's van Levi echt een schatje. Hij heeft ook al zo'n lekkere bruine tint. Ayden ook maar weet niet hoe hij eraan komt hihi

@ kristel ja ik kolf nu ook full Time en soms laat ik ayden nog ff aan de borst erna
    als ik niet flesjes zou geven dan spuugt hij gewoon heel erg

ik ga weer de fles geven en weer verder slapen

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden kom ff hoi zeggen. Ga nog even Debby's foto's bekijken en dan richting gezin. ff werken tot uurtje of 3 en dan lekker 3 dagen vrij!

Tot vanmiddag!

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!!!

Volgens mij ben ik in mn laatste trimester vandaag beland.. Klopt dat bij 26 weken?
    Gister was de kleine heel erg actief, nu is het superrustig, zal wel weer lekker slapen :D

Vandaag naar een housewarmingparty van een klant van mn man en savonds krijgen we een eter, maar die mag om half 9 weer vertrekken hahah! Is de afspraak, want ik moet goed slapen...

Wat gaan jullie vandaag doen?

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nog geen nieuws van Sterretje en Mum?

@Mum: hoop echt dat ze zich vandaag laat zien hoor.
    Anders komt 9-9-9 ook weer zo dichtbij he :p

@Sterretje: meis, mn duimen draaien dat alles goed is.

@Red: werkse!

@Juffie: huis nog niet verkocht?
    Krijg je nog kijkers?

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: fijn dat alles goed was.

steretje: ook al naar het ziekenhuis.

dreamer: wij hebben alleen een paar rompers, en een buikdrager (gekregen)
    en nog wat dingetjes gekregen. maar verder kopen we eigenlijk nog niks..durf niet zo goed.

all: heb echt slecht geslapen zeg..

16. juffie2008

@ Dreamer,
    Nee, na 2 weken nog niet verkocht :p Schiet ook niet op he :p :p :p

@ Gaby
    Spannend meid!!! Wanneer ga je de test doen?! Ben zo benieuwd of je dan nu ook een tweeling gaat krijgen :D

17. juffie2008

@ Dreamer

Hoe komt het dat je zo slecht hebt geslapen?

p.s. hebben we dan nu al een dag niets van Mum gehoord?

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Hier alweer van de ongi af!
    Ben het woensdag avond geworden licht, donderdag en vrijdag heel heftig gehad, zaterdag maar en beetje, en nu alleen nog maar bruine spotting :D
    Een record :p

Nog niks van sterretje gehoord... ben benieuwd :)

19. juffie2008

Fijn dat je zo snel ervan af bent, Sammie

Had Sterretje dan al weeen en ontsluiting Sammie? Ik heb gister de hele dag gemist.. Misschien kan je me even een update geven :D

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ster had gister enorme buikpijnen, en vroeg zich af of het toch niet weeën waren, dus ging ze gister naar het ziekenhuis aan de ctg.

Deel Deze Pagina