Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi lieve meiden,

Sorry dat ik nog niets had laten horen

Was weer een latertje gister in het ziekenhuis, maar het nieuws, alles was wel goed
    De beeb heeft wel last van de weeen, dan daalde of steeg zijn hartslag heel erg, dus moest even wat langer blijven

Op de 1 of andere manier willen de weeen gewoon niet doorzetten, dus dat is heel balen

Nu dus weer afwachten, weer terug naar het ziekenhuis als het weer zo is, maar heb vandaag hem 2 keer gevoeld, dus ben helemaal al blij
    Verder erg last van buikje nu, maar ja we moeten er door heen en hopen dat het nu snel echt gaat gebeuren

Sorry dat ik verder niet reageer maar heb ff geen puf voor

Mum ik duim nog steeds voor je!

Sammie ik sms jou als er verder iets gebeurt hoor, dat vergeet ik niet!

Fijne dag meiden, weet niet of ik vandaag nog ff langs kom, als er niets gebeurt kom ik me morgen weer ff melden natuurlijk

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: ik ben nog niet weg hoor :p vriendin is hier pas om half 1
    De blije doos is leuk :D

@ Mecha: Mooi buikkie...

@ Sterretje: gelukkig is alles goed met jullie ventje, ik hoop dat jullie
    mannetje niet al te lang op zich laat wachten!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er weg van!!

Doei doei

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ster,

Fijn dat alles goed gaat met jullie kleine!

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Heej meiden,

Levi groeit alweer uit maatje 50/56 heeft iemand interesse in deze kleertjes?

Ik ga maar weer aan de strijk. Eergister al de hele dag en ik heb nu nog steeds een wasmand met een kop erop staan. Pffff Geen zin in. Maar ja... t moet ff gebeuren he. Had ik het maar niet zo moeten opsparen. hihihi :D

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha ja grappig he die kleine drukte maker.. je ziet gewoon dat ze hier links zit en zo hups zwemt ze naar rechts :p

Thanks mum :D
    hoe is het met jou mini laat zich maar niet zien he?! moet wel een hele mooie verassing worden met een spectaculaire entree :p

debby joh voor je het weet rent hij door je woonkamer hihi

7. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hey zus,

hihi zie het nu pas...

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *zwaai*

Kom even snel langs :)

@Mecha: Wat leuk dat je de kleine meid al zo duidelijk kan zien in je buik :D

@Sterretje: Fijn dat alles goed was met de kleine man :) Hopelijk zetten de weën snel door en heb je een makkelijke bevalling :D

@Mum: Ookal vind je het niet leuk, ik denk echt dat je kleintje op 9 september geboren gaat worden... En ookal is de hartslag van de kleine hoog, ik blijf er ook bij dat t een jongetje is :p
    Yentle haar hartslag was vrij laag op t einde (rond de 120-130) en ze is toch echt een meisje :p En bij een vriendin haar zoontje was ie hoog (rond de 150), dus ik geloof daar niet meer zo in...
    Maar we zullen het gauw weten :D Hopelijk zet t snel door!

@Debby: T gaat snel he?! Yentle draagt hier ook al bepaalde shirtjes in maat 62! Het is wel nog iets te groot dan, maar vanaf maat 62 zijn de kleren veel leuker :p
    50 komt ze ook al bijna niet meer in, broeken nog net, maar shirtjes zijn echt naveltruitjes dan ;)

@Kim: Als je fulltime kolft en je wilt Ayden graag een hele tijd borstvoeding blijven geven, dan lijkt t me toch slim om een dubbele electrische kolf te kopen of eerst te huren via de thuiszorg om t uit te proberen.. Met een dubbele kolf haal je er meer uit dan als je allebei de borsten met een enkele na elkaar doet. Kans is ook groot dat je productie gaat dalen met een enkele kolf en ik neem aan dat je dat liever niet hebt? Je moet t zelf weten natuurlijk, maar t is even een tip ;)

@All: Volgens mij zit Yentle weer middenin een sprongetje, ze is zó hangerig sinds gisteren.. Zodra ze zichzelf eventjes moet vermaken gaat ze jengelen en als we haar dan oppakken is alles weer goed.. Ik denk dus echt dat t weer een sprongetje is, die van 8 weken!
    Eerste sprongetje van rond de 5 weken had ze ook al met 3 weken dus dan zal ze nu ook wel 2 weken eerder zijn :)

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel en kim: heeft jullie kleine genoeg aan 100 cc per voeding dan?? Lars krijgt al 120cc om de 3 uur..(en hij laat niks staan hoor)...hij mag vanaf dinsdag zelfs 130cc...

@Juffie: Leuk een housewarming (of is het geen leuke klant??)
    wij hebben vandaag verjaardag van vriendlief...

@sammie: beter dat je al van je ongi af bent...hoe eerder hoe beter toch..

@gaby: oh slecht geslapen..hoe komt het??

@mum: ja zou kunnen dat ze zelf vk is of gyn...of het is haar 10de kind ofzo...heeft ze zoveel ervaring dat ze het nu wel zelf kan haha...jammer dat de buikpijn geen voorteken was....nog ff volhouden meid....

@debby: wil je de kleertjes niet bewaren voor als er nog een keer een kleine komt (of ben je er klaar mee?) ga zo ff naar je zoon kijken
    Lars heeft maatje 50 gewoon overgeslapen haha

@hoi zus van emma haha

@mecha: ligt de kleine aan 1 kant?? of lijkt het maar zo dat je buik aan de ene kant iets dikker is? ik had dat ook onwijs op een gegeven moment...als hij aan het bewegen was was mijn buik echt mega ongelijk....
    ben je beetje over je dipje heen vandaag?

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: zie alleen een foto van je buik...of moet ik op je hyves kijken??

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Yentle heeft zeker niet genoeg aan 100cc per voeding :p Ze drinkt de ene keer wel maar 100 en dan heeft ze daar ook genoeg aan, maar de andere keer drinkt ze zo 160cc.
    Ik kolf ook zeker niet genoeg om haar volledig te voeden ermee, helaas.. Ze krijgt dus gewoon flesvoeding erbij als ik niet genoeg heb :)
    Maarja, het zou wel leuk zijn als ik haar wel volledig zou kunnen voeden, dus ik doe mn best! :)

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    pfft.. Yentle was net eindelijk in slaap gevallen in de box dus ik heb haar boven in haar eigen bedje gelegd en ze sliep lekker door.. Maar nu 5 minuten later is ze weer wakker hoor..
    Echt vermoeiend zulke dagen als deze, kom gewoon nergens aan toe zo.. Hopelijk is ze gauw weer iets rustiger :)

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mecha: Nee ons kindje zit nog wel lekker geloof ik...
    Spectaculaire entree vind ik een goeie :D gewoon binnen 2 uur op de wereld komen
    zonder mama pijn te doen lijkt me spectaculair genoeg hihi...

@ Kristel: hihi het is niet zo dat ik het niet wil hoor dat hij/zij geboren
    zou worden op 9-9-9 maar het is ook niet dat ik het echt helemaal geweldig zou vinden! :)
    en ik pin me er niet op vast hoor die hartslag...
    we zien het wel gewoon en beide geslachten hebben zijn/haar charmes :D
    Als het maar gezond is!!! (en niet al te lang meer op zich laat wachten hihi :p)
    Hoop dat het idd weer een sprongetje is van Yentle en het morgen weer over is...

@ Bos: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend!!
    foto's van Levi staan op de baysite van Debby...

14. Mecha

Mecha Niet meer actief

haha jaaaaa ze ligt echt linkss in me buik whahah vet grappig ik zie het al een tijdje maar heb er nooit een foto van gemaakt ik dacht nou nu moet het maar is .. als ik zo wakker word word je toch wel wakker met een lach op je gezicht.. ja gister en vandaag waren toch wel betere dagen voor mij :D gelukkig thanks ;)

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ mum juist je begrijpt hem :p
    whahaha nou ik ben benieuwd :D:D:D:D

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Jaaaaaa....... de ijsmachine staat eindelijk aan :p
    ben benieuwd naar het resultaat!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik heb een babywidget op hyves, maar uhm... sinds vandaag is ons beebje uit de widget verdwenen :(

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi hoi

ayden heeft aan 100 cc genoeg hij meld zich zelf om de 3 uur en soms wat langer als het korter zou worden dan moet ik idd meer melk hebben
    hij is sl 1 kilo bijgekomen in de eerste maand dus hij groeit goed

@ kristel wist niet dat het verschil maakt eendubbele of enkele kolf..
    Ik haal 50 uit beide borsten nu

ik ben trouwens gestopt met vloeien :) eindelijk

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Fijn dat je gestopt bent met vloeien zeg! gebruik je nu de minipil?

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mum

Hahaha die had er geen zin meer in in de widget!!! Lol misschien is het een voorteken ;)

Ik heb de blije doos opgehaald, best grappig maar ik denk dat ik die van Babydump leuker vond... Maar luiertjes komen altijd goed van pas!

Deel Deze Pagina