Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Kristel dat is wel zo verstandig om de huisartsenpost te bellen want het kan iets heel gevaarlijks zijn vooral als je er niet op tijd bij bent. Het zit je ook niet mee hè. Sterkte ermee meid.

@ Mum weet dat ik een kaartje moet invullen maar de babydump heeft me gegevens toch al (gids een keer aangevraagd, maar was niet echt boeiend). Maar die doos viel dus beetje tegen? Zijn andere dozen leuker?

@ Red ik wilde die van bebe jou bij de babydump halen is dat dan dezelfde? O nee die is 19 euro.. Ik heb ook wel ongi pijn gehad in de zwangerschap, maar je bedoelt toch niet echt van die krampen? Das vaak het groeien van de baarmoeder.

Net pizza op, en voel de hele tijd een elleboog uit me buik steken. Hij is zoo druk :$

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kristel, gewoon even bellen! Ik heb geen idee wat normaal is na een bevalling en voel zelf nooit m'n baarmoeder dus zou niet weten wat normaal is.
    @Desiree, ik heb deze
    Isi Waskussen Uni Wit | Badartikelen | Baby-Dump
    Ik heb geen krampen maar gewoon zo'n licht zeurderig gevoel in m'n baarmoeder. En bijna de hele dag.
    Ik weet alleen niet of dat normaal is of een blaasontsteking of iets kan zijn.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Okeej :D vanavond komt de laatste aflevering van baby te huur op tv...

@ Kristel: ow bah, dat klinkt idd eng, hoop dat je terecht kunt dat iemand er even
    naar kijkt!
    Sterkte meid!!

@ Dees: ik vind de blije doos van de prenatal zeker de moeite waard... zitten ook echt
    dingen in waar je meteen iets aan hebt!

Ik ga ff lekker op mijn gemakkie douchen en straks de laatste aflevering van baby te huur kijken!

kom zo nog wel ff spieken..

tot zo!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, ja ik heb 'm al via internet gezien. Zondag is de herhaling he, donderdags komt ie er geloof ik op.

'k Had nu net ook kramp in m'n buik tijdens 't plassen. Hmm... misschien morgen toch maar ff urine wegbrengen als ik op tijd van bed kan komen ;) Anders dinsdag maar.

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb net ff gebeld met de HA-post en de assistente zei ook al meteen nav mn verhaal dat t zeer waarschijnlijk een baarmoederverzakking is.. Lekker dan, heb ik weer :(
    Moet er nu om 21.10 uur zijn en dan gaat de arts er naar kijken en dan als t echt zo is gaan ze kijken wat ze eraan kunnen doen. Assistente had t al meteen over een operatie om de banden korter te maken weer zodat de baarmoeder dus weer hoger komt te zitten.. Ben echt bang :(

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: ahaaa vond het al vreemd dat de aflevering van vorige week, zondag s'middags al op internet stond :( haha blonT :p

idd maar even urine laten testen dan!

zo terug!

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    O meid, 't zit je niet mee he! 'k hoop echt voor je dat het meevalt en dat je het misschien met oefeningen of iets dergelijks kunt redden! Duim heel hard voor je!

Kun je je bekkenbodemspieren wel goed aanspannen?

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Dikke knuff meid, hoop dat het toch allemaal mee blijkt te vallen! in ieder geval fijn dat je terecht kunt, en dat je serieus genomen wordt!!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik lees morgen wel even hoe 't afgelopen is. Manlief wil op bed tv kijken dus ik kruip er ook in. Ben ik morgen ook niet zo laat wakker, hoop ik ;)

@Kristel, sterkte meis!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Bekkenbodemspieren kan ik idd goed aanspannen, ik oefen ook vaak tijdens t plassen en dan gaat t goed, dan stopt t plassen ook even, dus ze worden goed aangespannen. Ik dacht de afgelopen weken ook dat t dus gewoon mn spieren waren die verslapt waren, totdat ik eens mn baarmoedermond wilde voelen omdat ik t idee had dat er een eisprong in aantocht was, maar mn baarmoedermond zit gewoon direct bij de ingang en dat vond ik dus vreemd.. Tja, totdat iemand hier op t forum bgon over een baarmoederverzakking.. Nu vind ik het echt eng.

@Mum: Ja, ik hoop ook echt dat t meevalt en dat t met iets heel simpels te verhelpen is..

Sorry dat ik nu zo ego doe trouwens.. :)

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Slaap lekker meid!

@ Kristel: maakt toch niet uit meid, je maakt je zorgen en dan mag je even ego zijn hoor :)

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: nee geen ervaring met die luiers...ik gebruik de pampers...en die plasindicator is de eerste paar dagen best handig hoor...de vk wil namelijk bijhouden of ze plassen en dat is de eerste paar dagen behoorlijk lastig te zien omdat ze soms zo weinig plassen dat het net lijkt alsof ze niet plassen en met plasindicator kun je zien dat ze wel plassen...maar later (na een week) is het inderdaad niet nodig (bij lars zit hij echt behoorlijk vol na 3 uur en is het overduidelijk).

@red: wat fijn dat het gezin zo tevreden was...moet je er morgen weer heen? truste

@kristel: oh dus je voed yentle nog bij..ik dacht al dat alleen ik zo'n hongerlap had maar dat is niet zo dus haha..
    we gaan hem vanavond 10 cc meer geven...kijken of hij daar langer op slaapt..
    ben benieuwd

@debby: oh ja op je babysite daar had ik niet aan gedacht...ga zo gelijk ff kijken

@mum: dat lijkt me nog eens spectaculair binnen twee uurtjes bevallen...ik help het je hopen (en dat je dan geen last hebt van naweeen want die schijnen nog erger te kunnen zijn dan voorweeen omdat je ze niet op kan vangen of weg kan zuchten/puffen...)

@kristel: bah dat klinkt naar zeg...waarschijnlijk ben je nu bij de ha post...laat je weten hoe het was..
    (ik kan dat dus nog niet he plassen en dan stoppen) vanaf wanneer kon je dat weer of gelijk al??

@waskussen: ik heb hem bij de hema vandaan..vind hem wel fijn alleen is hij al stuk op de naat...heb alleen geen bon meer maar ga hem wel proberen te ruilen...vind het wel snel...gebruik hem pas 3 weken...

verjaardag was wel gezellig...vriendlief vond er alleen weinig aan..hij had helemaal geen zin in de visite en wilde gewoon liever met zijn drieeen zijn vandaag...lars was ook beetje onrustig en veel krampjes...is bijna de hele middag wakker geweest en viel pas tegen zessen in slaap...hij is nu helemaal vertrokken...

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @debby: mooie foto's zeg...wat een heerlijk manneke..

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Yentle is ook echt een zuipschuit hoor, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken ofzo :)

@All: net terug.. Heb idd een baarmoederverzakking :( Ik moet nu heel rustig aan doen en zoveel mogelijk liggen als t kan zodat de zwaartekracht t niet nog erger kan maken en ik moet nu via mn eigen huisarts een doorverwijzing regelen voor de gyn zodat ik daar zo snel mogelijk terecht kan en dan kan hij/zij kijken wat we eraan kunnen doen.. k*tzooi, ik snap t echt niet, waarom heb ik altijd alles :(

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: het zit je niet mee he..dikke knuffel...is kimo nog thuis om je een beetje werk uit handen te nemen..

heb net foto's in mijn album gezet van Lars met zijn shirt aan voor papa's verjaardag.
    is het normaal dat een kind van 3 weken al op zijn zij draait....

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: wat jammer dat je vriend het minder gezellig vond zijn eigen verjaardag, maar ook wel weer lief dat hij liever met z'n 3tjes was geweest!

Ik ben er vandoor...
    "maagzuur" steekt weer de kop op :(

Kristel meid, ik hoop dat ik morgen goed nieuws lees hoor!!

Slaap lekker allemaal

doei doei

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: he bah meid! t zit je idd echt niet mee! hoop dat je snel terecht kunt! Dikke knuf meid!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Kimo is gelukkig nog thuis ja, heeft nog 2 weken vakantie :) Maar mn moeder heeft net ook al aangeboden dat als t niet gaat dat ze dan een aantal dagen hier komt om te helpen :) En Kimo zn moeder zal ook wel komen helpen als t nodig is, die woont wat dichterbij en dat is dus makkelijker :)

@Mum: Hoop echt dta je gauw mag bevallen meid, dan is t maagzuur namelijk ook weer over! Ik heb na de bevalling helemaal geen last meer gehad ervan :)

19. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

@ kristel meid, wil even tegen je zeggen dat ik een hoop bewondering voor je heb. Als ik het zo soms lees zit het je niet allemaal mee. Een vrij moeilijke zwangerschap gehad, sterker nog daarvoor toch ook 3 miskramen. En dat doet ook pijn. En daarna een vrij heftige bevalling. Dan daarna hechtingen die los laten en ik weet helaas wat een pijn dat doet, en hoeland het duurt voordat dat kan genezen allemaal. En dan nu een baarmoederhalsverzakking, oh en dan niet te vergeten dat je kleine toch veel pijn heeft en veel huilt door haar reflux.

Meid ik vind je al met al echt als ik het zo lee seen super moeder, heel zorgzaam want je grijpt bij alles snel in. Je belt liever 1000 keer teveel als 1 keer te weinig bij wijze van! je komt nog vrij rustig hier over... Ik heb hier met Alysia in het begin het eerste half jaar heel erg te maken gehad met haar met krampjes en met slaapproblemen ik ben een paar keer helemaal gek geworden! Heb wat afgejankt ook van de hechtingen toen maar daarna van de slapeloze nachten en dat je niks voor je kleine kan doen meid! En ik vind als ik het zo lees vind ik je een super moeder! je staat sterk in je schoenen volgens mij meid!

Kortom ik vind je echt helemaal geweldig, en kanp hoe je alles nog doet als ik het zo allemaal lees echt waar!!

Maar meid ik hoop dat jullie snel kunnen genieten dat je kleine niet teveel pijn meer heeft en dat bij jou met je baarmoeder alles goed komt meis!

Sorry voor me verhaal maar wou je gewoon even een knuffel geven!! Ik vind je een gewelidge lieve zorgzame moeder als ik het zo leest!!!

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik kom alleen even weltrusten zeggen

tot morgen

Deel Deze Pagina