Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga Lars nog flesje geven en dan ook naar bed

truste dames...

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Wonders: Zo, ik zit ff emo te zijn hier door je verhaaltje... Weet ook niet zo goed wat ik erop moet zeggen.. behalve dan 'dankje', maar dat ontkracht ook de hele boel een beetje heb i kt idee :(
    Maargoed, iig bedankt :) Vind het echt lief dat je dit zo schrijft en dat je zo over me denkt :D

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: balen meis, dat zal een operatie worden over een tijd vrees ik.
    Mn nicht heeft dat ook gehad (is daarna weer zwanger geworden, dus dat kan gelukkig nog!)
    Hoop dat je snel doorverwezen wordt meis.

@Sterretje: gelukkig is alles goed meis, maakte me echt zorgen!

Ik kreeg vandaag te horen dat een nichtje en een vriendin zwanger zijn.
    Het was echt heel pijnlijk om te zien en horen hoe blij mn ouders ermee zijn.
    Klinkt heel ego misschien, maar die blijdschap moet gewoon voor ons zijn.
    Ik wil verdikkemme ook zwanger zijn :(
    En dan weten dat het nog zolang gaat duren.
    Heb heel stiekem zitten huilen op de wc :(
    Zó pijnlijk om keer op keer op keer op keer te moeten horen dat die en die zwanger zijn en dan de meeste nog door foutjes ook.
    IK WIL OOK!
    Maar nee, wij mogen doodleuk volgende week een potje inleveren waar &^%^&( geen zaad in gevonden zal worden.
    Wij zullen nooit zomaar spontaan een posi test in handen hebben.

Sorry, maar het is zó pijnlijk en oneerlijk allemaal.
    Ik wil ook.
    Ik wil ook...

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ dreamer (en de rest die nog bezig zijn en bidden voor een wondertje) ik dacht vanmiddag nog hoe moeilijk het voor jullie moet zijn om alles aan te horen van de zwangere soms. Ik weet dat jullie heel blij zijn voor ons en meeleven en dat bewonder ik want ik was al na 1 ronde jaloers op degene met een posi test en voor jullie is het zo'n lange lijdensweg en gun het jullie ook zo om een klein mensje op de aarde te zetten zonder al dat verdriet voorafgaand
    ik weet hoe gezegend wij zijn met een kindje die helemaal gezond is
    ik heb bewondering voor je (jullie) doorzettingsvermogen en de kracht die daarvoor nodig is

dus hier komt een hele dikke knuffel voor jou dreamer, gaby, sammie, nen en matta en ik kan alleen maar hopen dat deze hele reis jullie sterker maakt en dat het dus niet helemaal voor niks is maar eerlijk is het idd niet

@ kristel jij ook sterkte meid vind het heel rot voor je en hopelijk kan het verholpen worden zonder pijnlijke ingrepen

ik ga ayden ook is iets meer melk geven ( opgespaard) en hopelijk slaapt hij dan ook iets langer door.

Weltrusten allemaal

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @dreamer: knuffel :(

@kristel: vervelend zeg.. hoop dat het allemaal mee valt.. maar meteen gyn bellen en eisen dat je snel terrecht kunt!!

@de rest: ik ben gister de hele dag niet geweest.. gewoon te druk geweest..
    Heb kinderstoel van mijn zusje gekregen.. die was maar 35 euro.. is gewoon die van bambino :D

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik heb niet ver teruggelezen maar

Dikke knuffel voor alle meiden die er eentje nodig hebben!!!!

Ik wens jullie allemaal een mooie dag toe :D Geniet van de dag wat je ook gaat doen ;)

Tot 4 uur

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedermorgen..

vandaag werken van 9 tot 12... ja weet gewoon te lang.. :D

dreamer: snap je meis!!! knuffel voor jou... :(

kristel: jeetje nu dit weer zeg.. sterkte!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

@ Kristel: Dat geeft me moed meid, om te horen dat het maagzuur in 1 klap verdwenen
    was na de bevalling :)
    Fijn dat je hulp kunt krijgen als dat nodig is!

@ Dreamer: Een hele dikke knuffel voor jou meid!! ik zou jou zooooo
    graag een wondertje in je buik willen "geven" en ik heb echt superveel respect
    voor je dat je hier gewoon mee blijft kletsen!

@ Kim: Heel mooi gezegd meid (je woorden voor de meiden die nog bezig zijn voor een wonder)
    Ik ben het helemaal met je eens, kan het vaak alleen niet zo goed verwoorden!!

@ Gaby, Sammie, Nen en Matta: Voor jullie ook een hele dikke knuffel en als ik
    jullie een wondertje zou kunnen "geven" zou ik dat ook meteen doen!!

@ Suus: Die kinderstoel hebben wij ook denk ik :D staat bambino op de rugplaat zeg maar...
    er moet wel een verkleiner in want een grote baby die goed kan zitten, glijdt er
    zelfs nog uit!

Hier gelukkig weer een goeie nacht gehad, k merk wel dat dat het halve werk is zeg maar!

Nen zou gister trouwens testen! hoop echt dat ze posi getest heeft en zo druk is geweest met het aan iedereen vertellen dat ze hier niet is geweest!

9. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hey mum ga jij noiu eens bevallen wij zijn ook benieuwd hro ;)

@ kristel sterkte meis! balen weer!

@ alle niet zwangeren knuffel!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Knarboor: tja... ik zou het heel graag willen, maar ons ukje zit blijkbaar nog veel te lekker!

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He allemaal,

@ Dreamer.. dikke knuffel voor jou en de andere!

@ Kristel.. wat vervelend zeg.. nu dit weer. Sterkte.

@ mum.. ik hou je een beetje bij op hyves... Had het er gisteren nog met manlief over.. het mag nu toch wel een keer gebeuren.. nog steeds geen gevoel?

Hier is alles prima.. niks bijzonders te melden eigenlijk

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    goeiemorgen

oma dikke knuffel voor jou! ik heb ook echt bewondering ho eje ermee omgaat. hier lees je alles over zwanger zijn van ons en
    de beebjes die al geboren zijn en bij jullie duurt het zooo lang! ik kan me je k*t gevoel heel goed voorstellen. ik was ook elke keer
    weer jaloers als ik hoorde "ïk ben zwanger". meid hele dikke knuffel!!!

en dat geldt zeker ook voor gaby, nen, matta, en sammie!!!

mum nog niet bevallen?? jeetje wat moet dat rot voor je zijn.

kristel sterkte meid heb jij weer!

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden... ik ben ook weer 's aanwezig ;)

@Kristel, o meid wat rot! Het word je allemaal niet makkelijk gemaakt. Hopelijk kun je snel doorverwezen worden. Dikke knuff!
    @Dreamer, de wereld is soms oneerlijk verdeeld. Ik heb ook veel bewondering en respect voor jullie dat jullie gewoon al onze verhalen aanhoren terwijl wij zwanger zijn en het voor jullie nog zo ver weg is. Ik gun het jullie zo!

Hebben de baby's nog langer doorgeslapen?

@bos, volgens mij kan dat prima hoor. 'k had laatst een baby van een week die al op de zij ging rollen.
    Leuk zeg dat t-shirt!

Gezin van dit weekend had ook zo'n mooi kindje! Ben heel erg benieuwd hoe onze kleine eruit gaat zien! Straks eerst het geslacht maar 's weten.

Ik zal ff 't werk bellen. Moet m'n zorg van gisteren nog afmelden. 'k Ben nu lekker vrij en hoef pas donderdag weer. 'k Hoop dat ik 't huis lekker op kan ruimen en moet nog even boodschappen doen.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: nope helaas nog geen voortekenen van een aankomende bevalling ofzo... ;)
    Fijn dat met jullie ook alles goed gaat! bij jouw gaat het ook vlotten, nog 3 weekjes
    dan mag ze komen!

@ Agneta: ja ach komt goed... ga vanmiddag weer even de hort op, dus hoop maar dat daardoor de tijd wat sneller gaat!
    1 positief puntje (als het goed is, is hij zij er volgende week om deze tijd zeker!)

Ons kindje is vandaag een beetje rustig, ow nu ik dit typ voel ik van alles voorbij schuiven!
    weet je wat ik nou zo vaag vind hé, je krijgt bij de vk te horen dat je je beebje
    minimaal 10-12 keer per dag moet voelen, maar moet je dan wachten tot sávonds (dat de dag om is)
    met bellen als je je kindje geen 10-12 keer gevoeld hebt...
    ik bedoel als het s'morgens al niet beweeglijk is, dan wil dat toch al wel wat zeggen...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Lekker hoor dat je nu ff vrij bent, heerlijk ff in huis rommelen!

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh zeggen ze dat mum?
    ik voel de kleine helemaal niet zo vaak.

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. nogmaals je moet doen wat je hart je ingeeft.. als jij het niet vertrouwd moet je gewoon bellen en zeggen wat je denkt en wat je wil.. het is joun lichaam en jullie kindje!

@ Red.. lekker zo lang vrij!

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

Goede morgen allemaal

Kriss wat een gedoe zeg ik hoop dat ze alles kunnen herstellen meid sterkte

@ kim lekker meid ff geen luiers meer voor jou :D

@ mum goede dag meid ennuh k geloof dat op het einde het kindje niet zo bewegelijk meer is door dat hij of zij dan echt ingedaald ligt klaar om te komen , maar hoor daar ook weer wisselende dingen over.. dus kan je niet helpen sorry

@ dreamer het lijkt me echt vrezelijk om mee te maken wat jij meemaakt bah :( ik wil je toch even sterke wensen dikke knuf meid ;)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Ja ik krijg elke keer te horen dat ik de kleine minimaal 10 tot 12 keer per dag moet voelen, dat minder echt te weinig is! hoe vaak voel jij jullie meissie ongeveer?

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Ja hoor doe ik ook wel, als ik me zorgen maak bel ik gewoon
    al is dat s'morgens om 7 uur al, maar ik vind het een beetje raar dat ze dat
    op die manier zeggen...

@ Mecha: Nou die van ons is nog goed beweeglijk, maar het is echt schuiven wat ik voel
    of ineens een hieltje,elleboogje, knietje wat even uitsteekt...
    maar vraag me soms wel af wanneer je de kleine nou "goed" voelt!

Deel Deze Pagina