Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik voel haar best weinig vaak alleen ff in de avond
    en soms overdag wat schuiven maar geen 12x.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: heb je dat ook kenbaar gemaakt bij je vk? en zo ja wat zegt die ervan? want ik vind het best weinig zo...

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. ja dat vind ik ook.. fijn dat je naar je gevoel luisterd!

@ bewegingen.. hier is het volgens mij ook geen 10-12 keer per dag hoor.. is volgens mij ook sterk afhankelijk van het kindje zelf.. inderdaad erg vreemd dat ze dat zo stellen.

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ze vragen wel elke keer en voel je de kleine goed bewegen? en dan zeg ik altijd jawel maar niet zo vaak. ze zegt dan wel elke dag? ja dat wel.
    zo gaat dat eigenlijk. ik ga het donderdag vragen als ik er ben. maar moet zeggen dat ik haar vandaag nog maar 1x heb gevoeld.

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bewegen kindje: Maar... moet er wel bijzeggen dat onze vk er ook bij zegt dat elk schuifje geteld mag worden als 1 beweging!
    (snappen jullie wat ik bedoel?)

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mum.. jawel.. alleen soms kan ik het onderscheid ook niet meer maken in darmen en baby,, zeker nu ik erg last heb van mijn darmen.. dus ik weet het ook niet goed.. Als ik het niet vertrouw dan luister ik wel en anders bel ik de vk weer :)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Hmmm ja omdat ik altijd te horen krijg dat ik het minimaal 10-12 keer per dag moet voelen vind ik het best weinig...
    op internet kan ik alleen maar vinden dat ze het over "een aantal keer" hebben! maar ik hoor ook meerdere mensen zeggen die hun kindje van de vk zeker 7-9 per dag moeten voelen...
    ik zou toch eens aan je vk vragen hoe vaak je jullie meisje nou echt zou moeten voelen! met een antwoord als: "een aantal keer" kan je natuurlijk niet veel, ik bedoel wat is een aantal keer???

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: ja zeker doen hoor...

Hier gaat mijn buik nog regelmatig alle kanten op...
    nu is mijn buik ook helemaal baby (zoals de vk zegt) dus bijna elke beweging zie of voel ik wel...

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja bij mij is mijn buik ook nog niet helemaal baby. en mijn placenta is aan de voorkant+ dat ik heel veel vruchtwater heb. misschien ligt het ook daaraan.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Ja dat zou ook kunnen... hoop niet dat ik je ongerust heb gemaakt, maar ik weet ook alleen wat mijn vk me verteld :)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

* zwaai, zwaai!*

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum nee je hebt me niet ongerust gemaakt hoor. ik heb haar altijd wat minder gevoelt. dus nu zal het ook wel goed zijn.

*zwaai zwaai* sammie.

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Agneta.. dat scheeld zeker veel hoor!

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ukkie ok dan zal het wel goed zijn denk ik.
    ik hoor heel vaak vrouwen oh wat is ie druk en ons kleintje is altijd zo druk wordt er wakker van en dan denk ik hmmm dat
    heb ik echt niet.

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen,

ben er ff snel... moet volgende week maandag naar de gyn, eerder was er geen plaats..
    En verder brengen we Yentle zometeen naar Kimo zn ouders voor vandaag, ze is gewoon nog steeds continu aan t gillen en we trekken t allebei ff niet meer :( Zit gewoon al de hele tijd mee te huilen zo erg is t... T wordt me gewoon ff allemaal te veel.. Ben dus wel ff blij om zometeen een paar uurtjes rust aan mn hoofd te hebben.. (al ben ik bang dat ik me alleen maar zorgen ga maken of t wel goed gaat bij hun dan, maarja, liever dat even dan dat ik doordraai)

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Agneta.. heb ik ook niet hoor! Ik heb ook de placenta aan de voorkant liggen en word ook nooit wakker van haar.. en dit is ook een rustig meisje.. w..s die van jou ook

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    *Zwaait naar Sammie*

@ Agneta: fijn dat ik je niet ongerust heb gemaakt!
    Ons ukje is ook wel druk, maar niet dat ik er wakker van wordt...

@ Kristel: Dikke knuffel meid, het is allemaal niet niks zo!!

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ukkie ok jij hebt ook de placenta voor. ja ze is gewoon niet zo druk denk ik dan. als dat dan ook zo blijft hahaha. oh nu voel ik haar wel schuiven heel even.
    soms vind ik het wel jammer dat ik haar niet zo veel en duidelijk voel heb ji dat ook?

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb m'n ochtendwandeling ook weer gehad. Met de hond naar de brievenbus geweest. Dat ook eindelijk 's gedaan ;)

'k Ga denk ik zo eerst maar eten en dan boodschappen en daarna in huis bezig. Kan ik in 1x doorgaan. 'k Denk dat ik warm ga eten, heb nog gebakken aardappels en bloemkool in de koelkast. Ben niet zo'n brood eter ;)

@Kristel, goed dat jullie even om jezelf denken! Dikke knuff meid!

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Qua voelen, geen idee.
    Volgens mij voel ik de kleine hier nog niet. Geen idee waar de placenta ligt. 'k Zal weer 's een buikfoto maken maar volgens mij veranderd er nog weinig. Alleen 't feit dat ik m'n eigen kleren niet meer pas ;)
    2,1 kg aangekomen dus dat is wel netjes lijkt me.

Deel Deze Pagina