Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Goeiemorgen

over baby's voelen ik voelde ayden vaak om het uur of half uur dus zeker meer als 12 keer maar hij was ook een druktemakertje

@ kristel hopelijk kunnenjullie even op adem komenkan me heel goed voorstellen dat jullie bijna door draaien. Ik krijg het al benauwd als hij een half uurtje huilt want komt hier gewoon zo weinig voor en dan wil je zo graag de pijn overnemen van je kleintje.

@ de rest hoi hoi

ik ga snel kolven want er heeft er eentje honger
    ik ga zo is ff het cb bellen trouwens even vragen of je fles en borst voeding mag mengen
    ayden heeft trouwens niet doorgeslapen 2 x 4 uur dus wel al 1 uur langer hihi

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Heeft iemand nog tips voor goedkope positierokjes? Moet naar m'n ouders een rok aan, naja doe ik uit respect en wil geen gezeur.
    Maar pas m'n gewone rokjes niet meer en heb geen positierokjes. Naja eentje alleen die ga ik maar op marktplaats zetten. Is zo'n strech geval en zit toch te strak om m'n kont en bovenbenen, voel ik me niet zo happy in.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Kim, dat mag je mengen hoor! Scheelt je weer bellen ;)

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Agneta.. ja ik vind dat ook jammer.. mijn moeder zegt dan altijd.. ja vroeger bij jullie kon ik zo voetjes pakken.. nou hier niet hoor.. het enige wat ik af en toe aan de buitenkant voel is haar kont. die drukt ze dan zo lekker hard naar buiten ;)

Meestal zeggen ze wel.. hoe rustiger in de buik.. hoe rustiger buiten de buik :) We zullen zien.

@ Kristel.. goed dat je aan jezelf denkt.

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ukkie ja klopt mijn zus zei ook ik kon de knietjes pakken en de voetjes komen naar buiten maar dat heb ik idd niet. maar die kont die ken ik wel :D. die komt hier wel regelmatig naar buiten idd. haha is wel grappig.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ KIm: Fijn dat Ayden wel lekker een uurtje langer heeft geslapen! :)

@ Red: Bij prenatal hebben ze er nu 1 in de sale, via de webshop...
    is wel een kort spijkerrokje, dus niet tot aan de knie...

@ Ukkie: ik kan hier ook geen voetjes vastpakken... t is ook maar net hoe de kindjes liggen, volgens mij ligt ons ukje nu weer met zijn/haar ruggetje onder mijn navel en de handjes en voetjes dus naar mijn rug wijzend, ja dan is het gevoel ook minder natuurlijk...

idd dat kontje wel..

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Red,

C&a Heeft ook leuke rokken.

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Haha.. grappig dat die kindjes allemaal hun kont naar buiten draaien! Ik wrijf ook altijd over haar kont.. tis dan net of ze daar rustig van wordt ;)

Hier ligt ze met der kont aan de rechterkant en de armen en benen wijzend naar links. Volgens mij ligt ze al wel even zo.. Alleen ik had gisteren zo'n gek gevoel echt onder mijn schaambot.. net alsof ze haar koppie aan het draaien was in mijn bekken..

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: of bij de hema, daar heb ik een gewone stretchrok gekocht (wel tot op de knie) en die pas ik nu nog, want die laat ik gewoon onder mijn buik lopen! maar misschien is dat zomercollectie...

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Oh nog even een vraagje... degene die voor flesvoeding aan of op den duur.. voor welk merk gaan jullie??

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Oke ga ik ff kijken.

Bestel nu wel even via wehkamp, dan kan ik er thuis mooi rustig naar kijken.
    C&A moet ik weer naar Groningen voor, bij de kleine zaken hebben ze geen positiekleding.
    Ga binnenkort wel weer 's shoppen maar moet nu eigenlijk binnen een week eentje hebben ;)

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: dat gevoel wordt steeds minder prettig kan ik je vertellen... als ons kindje met zijn/haar hoofd beweegt is het net of er iemand met een breinaald van onder in steekt bij mij en tegelijkertijd ook zo'n felle steek onder in mijn buik, ter hoogte van mijn schaambot...

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Red,

Die zwarte van 19.99 is wel leuk, is ook van C&A en staat op wehkamp.
    En die spijkerroken ook :D

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Ukkie, als ik overga of moet gaan op flesvoeding ga ik denk ik voor kruidvat eigen merk. Is net zo goed en scheelt een hoop geld.

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mum,

Kan nog goed herinneren dat ik met de poll jouw op 8 september zette, en je zei, ik loop vast niet overtijd, en zie nu :p maar het word wel tijd dat ze zich laat zien :D

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Ik had eerst de kruidvat voeding in huis omdat die evengoed zou zijn als alle andere voedingen maar de kleine van een vriendin van mij reageerde daar heftig op met diarree, in tegenstelling tot nutrilon, dus ik heb nu ook een pak nutrilon gekocht.... maar volgens mij is Friso net zo goed...

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Sammie, ik heb nu de grijze en zwarte van miss etam besteld en 't spijkerrokje van de Wehkamp. Zijn 34,99 geloof ik, mocht wel wat goedkoper maar 'k vind ze in elk geval leuk.

Stretchrokken zijn niet zo aan mij besteed, 'k heb best wel brede heupen en dan valt dat zo op.

Ik ga even eten maken

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: ja idd, ik had het ook echt niet verwacht hoor dat ik overtijd zou lopen...
    ben benieuwd of je nog gelijk gaat krijgen met 8-9-9 :D

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rok: Op de markt kun je goedkoop rokken kopen, zijn dan geen echte positierokken, maar als je even goed kijkt naar of ze stretch bij de buik hebben is het goed. Ik heb ook 2 rokken gekocht op de markt, heel goedkoop en kon ze tot t einde aan :)

@Flesvoeding: Wij geven Yentle HypoAllergene FV (hypoallergeen ivm de borstvoeding) bij van t huismerk van de Etos. Scheelt 5 euro per pak met de hypoallergene van Nutrilon en ze doet t er net zo goed op ;)

@All: Ben weg.. We gaan Yentle wegbrengen en daarna ga ik denk ik ff bijslapen..
    Voel me trouwens wel een slechte moeder nou dat ik haar wegbreng.. Maar we moeten gewoon echt ff uitrusten, dan kunnen we er hopelijk weer ff tegenaan..

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Red,

Die zijn zeker leuk :D

Deel Deze Pagina