@ Mum.. ik heb nu ook voor Nutrilon gekozen.. bij het kruidvat hier scheelde nutriolon met friso 0,90 cent. Dat vonden mijn man en ik niet de moeite waard om dan voor Friso te kiezen. Nutrilon is ook nog een keer overal te koop.. zelfs bij de benzine pompen dus als we een keer mis grijpen.. waar ik niet van uit ga.. dan kunnen we altijd daar nog heen.
Ik zou graag borst voeding willen geven, maar ben aangewezen op flesvoeding ivm mijn medicatie die ik gebruik.. Maar neem dan denk ik Kruidvat of Frisco.
Dacht ik ook 'k Heb ze alle 3 besteld en van elk 2 maten zodat ik morgen gelijk een goeie heb! Misschien dat ik er ook wel 2 hou, dan ben ik gelijk klaar. 'k Vind de grijze en de spijker 't leukst denk ik. zal nog even op de site van prenatal kijken. en heb honger dus moet even wat eten regelen. o ja, 'k had gisteravond felle steken in m'n doos, iemand daar mee bekend?
ik niet hoor, juist gezellig toch! enne jij gaat ook gewoon een keer zwanger worden! Jammer dat je geen bv kunt geven terwijl je 't wel graag wilt!
@ Kristel: Je bent GEEN slechte moeder meid!! Yentle heeft veel meer aan jou als jij een beetje uitgerust bent en lekkerder in je vel zit meid! @ Ukkie: Precies om die reden hebben wij ook voor nutrilon gekozen...
@ sammie: doe is niet zo gek!! lekker meekletsen hoor meid!! is er helemaal niet te switchen qua meds voor jou?
Mum, Nee daar hebben we het al over gehad. Of ik zou heel mijn medicatie moeten stoppen, maar dan krijg ik haast geen lucht, dus dat zal ik dan maar niet doen
@ Sammie: nee dat is inderdaad ook geen oplossing... Grrr mannen... mijn vriend en ik sturen elkaar als hij aan het werk is meestal s'morgens en s'middags een smsje, dus ik had hem om een uur of half 11 gesmst, en normaal smst ie vrijwel meteen terug, nu niks... om even over 11 nog maar een berichtje gestuurd of alles goed is, en of hij het anders gewoon druk heeft dat hij niks terug stuurt (lees ik maak me een beetje zorgen) nee hoor meneer stuurt nog niks terug... heb hem net maar even opgebeld, zegt ie ja het is hier druk en ik heb toch bijna pauze dus kom zo naar huis.... ja halloowww laat even iets weten!! als er onderweg naar zijn werk iets zou gebeuren zouden ze normaal gesproken mij bellen van zijn werk waar hij blijft... maar omdat ze er nu natuurlijk rekening mee houden dat hij er smorgens wel eens niet kan zijn ivm de bevalling, zouden ze natuurlijk niet bellen...
@ Sammie: Jammer hoor dat het niet kan als je het zo graag wilt... en er is ook geen ander soort medicijn wat dezelfde werking heeft, maar niet schadelijk is voor de beeb? Edit: Douche ze en succes met het huishouden meid!
Over flesvoeding.. Ik moet speciale voor spugende kindjes en was aan het twijfelen tussen Friso en nutrilon maar ryanne heeft nog een pak friso comfort staan die ik mag hebben omdat fréderique het niet mag dus misschien blijf ik dan wel bij Friso als het bevalt @ red oh dankje scheelt idd weer een telefoontje Ik wil misschien 20 of 30 cc flesvoeding bij de borstvoeding gaan doen want vind 100 cc wel erg weinig en krijg er niks meer uit
100cc is idd niet zoveel en hij zou nu ook makkelijk om de 4 uur moeten kunnen komen. Leg je nog wel eens aan?
Nee maar als ik hem iets meer geef drinkt hij het zo op en geef ik hem 70 vind hij het ook prima maar dan meld hij zich 2 uur later
@ red ja heel soms na de fles van 100 cc en dan drinkt hij toch nog wel aan de borst ( stom want ik krijg er met de kolf niet meer uit maar als ayden eraan drinkt dan komt er wel nog wat uit) maar door deborst te geven kan hij weer gaan spugen ga anders vandaag is wat vaker kolven misschien helpt het voordat ik het andere alternatief neem
Kimo brengt Yentle alleen ff weg... mis haar nu al.. Maar ben toch ook weer ff blij dat t nu stil is in huis.. Het is echt heel dubbel. @Kim: Yentle krijgt hier sowieso 130 per keer aangeboden, de ene keer drinkt ze m wel helemaal leeg, maar de andere keer drinkt ze maar 80 bijv. En soms heeft ze na 130 nog honger en drinkt ze zo nog 50 erbij. Het is echt heel wisselend, we weten nooit waar we aan toe zijn. Echt een ritme heeft ze dus ook niet.. Het is denk ik echt ff uitproberen hoe en wat. Biedt Ayden eens flink wat aan en kijk wat ie opkrijgt Als ie echt vol zit laat hij dat wel weten hoor @All: Ik weet t niet meer hoor, met Yentle.. Ik begin me nu ook een beetje af te vragen of ze wel echt reflux heeft.. Want vorige week kreeg ze 1ml Zantac 2x per dag en toen leek het beter te gaan. Nu krijgt ze 2x 1,5 en nu gaat t weer slecht.. Dat is gewoon belachelijk en zou niet mogen.. Ook zit ze ineens onder de uitslag bij haar schouders.. Maarja, kom daar maar eens achter waar dat door komt En het meest vreemde is ook nog, 's nachts huilt ze bijna niet en slaapt ze weer lekker door na een voeding! En dan 's ochtends begint het hele circus weer... Er klopt gewoon helemaal niks van en we snappen het gewoon écht niet meer. Allerlei rare dingen spoken door ons hoofd, van koemelkallergieën tot reflux tot aan 'gewoon' een huilbaby zijn, tot aan dat ze niet tegen daglicht kan ofzo omdat ze 's nachts wél rustig is.. Ok, die laatste is wel héél raar, maar echt, de meest vreemde dingen gaan op een gegeven moment door je hoofd als je t gewoon niet meer weet..
@ Kim: Vind het knap hoe je ermee omgaat meid, ik zou helemaal gek worden van de onzekerheid denk ik...
dames ik ben weg ik ga mezelf ff bezig houden en uit me depressie proberen te blijven dus ik spreek jullie later kissss
@ Kristel: kan me voorstellen dat jullie het allemaal even niet meer weten wat Yentle nou mankeert... in het begin was ze toch juist s'nachts zo aan het "spoken" en was ze overdag vaak stil... pfff heb ook echt respect voor je hoe je ermee omgaat! dit moet echt slopend zijn... is er niet nog iets of iemand waar je terecht zou kunnen voor raad?