@Mum: Ja idd, in het begin was ze juist 's nachts zo en overdag sliep ze toen lekker door... Dat ritme is dus iig omgegooid, maar voor de rest is er dus niks veranderd blijkbaar.. Het is alleen zó vreemd dat ze 's nachts nergens last van lijkt te hebben en overdag zoveel pijn lijkt te hebben.. Dat klopt gewoon niet, dat ze 's nachts ineens geen pijn zou hebben En we vragen ons nu echt af of t wel echt pijn is of dat t niet iets anders is... We moeten morgenochtend iig weer naar de osteopaat en we zullen met hem alles ff doorspreken, eens kijken of hij er wat mee kan. En vrijdag gaan we met haar naar haptonomie, als afsluiting van de zwangerschapshaptonomie, misschien dat zij ons ergens mee kan helpen nog..
@ Kristel: ik hoop dat jullie iets wijzer gaan worden bij de osteopaat of dat er bij haptonomie iets uitkomt... lijkt me zo moeilijk allemaal, omdat je idd niet weet of ze nu pijn heeft of niet!!
@Kristel, ik hoop dat jullie er achter kunnen komen wat het is! Lijkt me erg moeilijk! zo had je het vast niet voorgesteld van tevoren. Ik ga even boodschappen doen. moet ook nog langs de hema en action dus ben wel even bezig. Tot later!
Zo had ik t me idd niet voorgesteld vantevoren.. Kijk, natuurlijk huilen baby;s, dat is normaal, maar dit oorverdovende gekrijs de hele tijd is echt niet normaal meer. Ik hoop iig dat er snel betere tijden zullen komen. Kijk, ik ben hartstikke gelukkig met Yentle en t feit dat ik eindelijk moeder ben, maar op deze manier is het gewoon heel moeilijk om te blijven genieten, wat ik ondertussen ook echt wel doe hoor begrijp me niet verkeerd. Maargoed, we hebben gewoon hulp nodig, want op deze manier houden we t allebei niet lang meer vol. En straks gaat Kimo ook weer werken en moet ik t alleen doen, dan zou t fijn zijn als het gillen wat minder is.. Ik voel me ook echt schuldig dat ik nu alleen maar hierover kan praten.. (maakt niet uit wat jullie zeggen, ik blijf me toch wel schuldig voelen )
@ Kristel: het is in ieder geval al super dat je kan toegeven dat jullie hulp nodig hebben... en zijn ook meiden/vrouwen die dit soort dingen liever onder stoelen of banken stoppen omdat ze denken anders een slechte moeder te zijn en dit door hulp te zoeken moeten tonen aan de buitenwereld!! je wordt er zelf natuurlijk ook super onzeker van... ik vind dat je er supergoed mee omgaat, je denkt in het belang van jullie kindje en niet aan je reputatie zoals sommige mensen wel zouden doen! Nogmaals een dikke knuf meid!
Grrr raar lichaam heb ik, ben net 5 dagen ongi geweest en 1 dag niks, en vandaag weer heel erg ongi.. grrrr
Goedemiddag meiden, Kom ff snel aanwaaien Nog steeds niets verder helaas Morgen naar de vk dan maar eens kijken hoe verder, want geloof dat ik toch aardig op begin te raken Vandaag gaat t wel goed, weeen lijken minder heftig, maar is nu toch al de 5de dag, en dat gaat je opbreken hoor Lag gister te janken op de bank van de pijn, niet leuk zo meer hoor Ga zo ff lekker slapen, mannetje is vandaag nog lekker thuis dus word lekker verwend, heerlijk MOrgen in me eentje thuis weer, zie er wel tegen op met die pijn, maar ja het is niet anders Ben er morgen weer wat meer hoop ik hoor! Dikke knuf voor jullie allemaal, sorry dak verder niet reageer! Mum morgen wel een beebje showen eindelijk hoor, net voor dat je naar de gyn moet! Tot morgen meiden!
@Mum: Thanks for the peptalk Onzeker ben ik sowieso wel hierdoor, maar ben blij dat ik t dan ff van me af kan schrijven. Voel me er nu een stuk beter onder alweer @Sam: Ik had dat ook altijd.. dan dacht ik dat mn ongi over was, dan had ik 2 dagen helemaal niks namelijk en dan ineens begon het weer 2 dagen ofzo Echt vet raar.. Volgens mij hoort dat ook bij endometriose, maar weet ik niet zeker... Ik heb t niet (of iig, niet dat ik weet ) maar waar t dan anders van zou kunnen komen weet ik niet.
@ sammie: dat is inderdaad raar zeg... balen meid... @ Sterretje: hoop dat de vk een beetje meelevend is, en ze je niet te lang laten lopen... ik hoop idd dat ik morgen babynieuws kan brengen dikke knuff voor jou meid! @ Kristel: Graag gedaan meid! Ik ga over een uurtje even lekker naar een vriendin (van de paarden) daar even kletsen en even bij de paardjes kijken.. ben ik al een paar daagjes niet meer geweest!
@Kristel: Jeetje meid Het zit je idd niet mee. Een verzakking is niet nix, al een geluk dat je zelf even ging voelen. Anders had je er mss nog langer mee rond gelopen en dan ... @Bos: Wat een leuk shirtje Ik heb gisteren hetzelfde tutje gekocht als Lars heeft op de eerste foto @Dreamer: kVind het ook zo moeilijk voor jou en alle andere meiden die niet gewoon zwanger worden Ik weet nooit niet goed wat ik moet zeggen, maar Kim heeft het wel heel mooi verwoord. Voor jullie allemaal een dikke knuffel. kHeb niet op alles en iedereen gereageerd. Sorry daarvoor, maar kmoest echt veel bijlezen We zijn gisteren nog naar de Ikea geweest. Een paar spulletjes voor op de babykamer gekocht. Van die mandjes voor in de commode, zodat alles er ordelijk in kan. Slaapzakjes, een fleecedekentje, een wandlichtje, hoeslakens,... leuk leuk.
Pff, het gaat niet zo lekker met mijn moeder, is nu al een aantal dagen erg ziek en hoge koorts, nu is ze wel in contact geweest met iemand met de mexicaanse griep, en mag ze vanmiddag bloedprikken en ze krijgt sowieso tamiflu omdat ze een erg lage weerstand heeft door de nieuwe medicatie. Maar ze belt me zodra ze de uitslag heeft Maar ik ga er vandoor, even naar mijn zusje.
He meiden Ben ik weer.. moest ff naar manlief. Moet eigenlijk zo nog 5 hemden strijken maar dat is dus echt het laatste waar ik zin in heb. Maar goed. Moet toch gebeuren. @ Kristel.. goed dat je het toegeeft.
@Sam: ik had al zo'n vermoeden dat het vandaag weer terug zou komen bij je, vandaar mn reactie gisteren. Vervelend, maar je doet er niks aan, het is heel normaal. @Kristel: snap dat je je een slechte moeder voelt. Wat ik al vaker heb geschreven, ouderschap gaat gewoon niet altijd over rozen. Het is helemaal geen schande als je het soms even niet aankan. Door hulp te vragen zal Yentle veel eerder tot rust komen en jullie ook. En juist door hulp te vragen laat je zien dat je een goede moeder bent, want je wilt het beste voor je meissie! @Mum: is je buik nog gegroeid de laatste tijd? Het is vooral belangrijk dat je je kindje regelmatig voelt bewegen. Zeker als je zover overtijd loopt moet je je kindje elk paar uur een keer voelen (dus elke 3-6 uur minimaal 1x) En verder moet je je intuitie volgen. Als jij het gevoel hebt dat het mis is, meteen aan de bel trekken. @All: tnx voor de lieve woordjes! Voelde (en voel) me zo klote! Die blijdschap van mn ouders ging echt door merg en been. Het is zo oneerlijk allemaal. En dan die test volgende week die benadrukt dat het echt nog lang niet gaat lukken, zó pijnlijk. En mn ongi die vandaag of morgen door gaat zetten werkt ook niet echt mee natuurlijk. Merk dat ik elke maand rond mn ongi alles veel zwaarder vind (en ze kiezen altijd die tijd uit om met de verhalen over nieuwe zwangeren te komen, alsof mensen het ruiken!) *zucht*
@ Sammie: ow bah, dat is niet zo leuk nieuws... hoop dat het toch geen mex. griep blijkt! en ze er snel weer bovenop is!
@ Dreamer: Als ik me zorgen maak trek ik idd meteen aan de bel ik voel ons kindje nu goed bewegen hoor... het is ook weer gedraaid en heb regelmatig weer een bobbel van een uitstekend armpje, voetje, elleboogje of wat dan ook... Idd dat soort dingen krijg je altijd te horen op momenten dat je er ECHT niet op zit te wachten... ik merk het nu ook (valt natuurlijk totaal niet te vergelijken) maar als ik me goed voel krijg ik nooit de vraag van: hou je het nog een beetje vol oid, maar als ik me al zwaar k*t voel staan ze in de rij om zulk soort vragen te stellen!! Nogmaals een dikke knuffel meid!!