Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hoi allemaal.. net even gewerkt.. en zo weer terug..
    Ff wat anders aantrekken.. had een shirt met lange mouwen aan maar dat is niet echt nodig vandaag..
    Maar even lekker een tshirtje aandoen. en half 3 weer aanrijden naar het werk..
    Heb wel bijgelezen maar geen tijd meer om te reageren want moet ook nog klein beetje opruimen hier en moet naar het werk.. dus doeidoei..
    Fijne dag

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Hoi hoi

net bij mijn ouders geweest en opa en oma heb dus weer mijn wandeling gehad voor vandaag. Heb ook nieuwe johanesbroodpitmeel gehaald, gaat snel zo'n pak
    heb bij de Etos gekeken voor flesvoeding en de Eros comfort scheelt bijna 4 euro met Friso en nutrilon dus ben toch aan het overwegen om dan dat te gaan gebruiken zodra ik overstap

hoelang doe je eigenlijk met een pak??

Ik heb vanochtend trouwens 130 cc aangeboden maar hij dronk niet meer als 110 cc ik ben ook een beetje bang dat hij dan nog meer gaat spugen omdat kindjes met reflux eigenlijk vaker en minder moeten krijgen maar ja ik blijf het proberen ga nu 120 cc aanbieden heb namelijk nog wat in de ijskast staan wat ik met moeite heb opgespaard

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sterretje: Het is echt vermoeiend zo he? *knuf* Misschien maar weer eens vragen aan de VK of ze wil kijken of je iets van ontsluiting hebt en of je gestript kan worden?

@Dreamer: Ik voel me idd echt heel erg een slechte moeder.. Gewoon omdat het heel egoïstisch overkomt dat we nu even voor onze eigen rust kiezen ipv voor die van Yentle...

Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Natuurlijk niet volledig, want ik heb nooit in jullie situatie gezeten, maar het is zó oneerlijk dat t bij anderen als vanzelf lijkt te gaan en dat jullie zo ontzettend veel moeite moeten doen en het voorlopig geen reet uitmaakt nog :(
    Ik hoop echt dat er toch een klein wondertje gebeurt is en er wat gevonden wordt bij de test!
    Zoniet, dan hoop ik dat er echt héél gauw een donor wordt gevonden en jullie ook eindelijk verder kunnen :)

@All: Toen Kimo terug kwam van Yentle wegbrengen heeft ie nog even naar zn ouders gebeld om iets door te geven en toen was ze alweer aan t huilen daar :( Vraag me nu ook echt continu af of het wel goed gaat allemaal en of zn ouders wel goed met haar omgaan :(
    Heel krom, maar voor mijn gevoel zijn wij de enige die haar kunnen verzorgen, omdat we haar ouders zijn.. Weet niet zo goed hoe ik t moet uitleggen.
    Ik ga zo iig maar eens ff bellen om te vragen hoe t gaat :p

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Ligt eraan hoe vaak je kunstvoeding nodig hebt ;) Ik kolf nu gemiddeld 500-600cc op een dag bij elkaar... (ik kolf soms maar 50cc bijv) maar Yentle drinkt al ongeveer 700cc. Ik hoef dus in principe maar 1 (hooguit 2) fles KV te geven en de rest bv. Maar soms kolf ik een stuk minder of drinkt zij een dag veel meer (laatst bijv dronk ze bijna 900) en dan heb je meer nodig natuurlijk.
    Wij doen nu iig ongeveer 2 weken met een pak :)

Ik wil me verder nergens mee bemoeien hoor, maar is t misschien niet beter om hypo-allergene voeding te nemen en daar dan gewoon nutriton door te doen?
    Comfort voeding is namelijk gewoon standaardvoeding, alleen dan wat dikker omdat daar al nutriton doorheen zit.

Hypo-allergene voeding is licht verteerbaar, net als bv, dus dat is beter te combineren met bv. Anders krijgt Ayden de ene keer lichtverteerbare melk (bv) en de andere keer zwaarder verteerbare voeding en dat kan weer darmkrampen ed opleveren...

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi dat zat ik me ook in de auto te bedenken ;)

Eindelijk 's terug van boodschappen doen. Gelijk een hele lading ingeslagen. Baal alleen dat er hier in huis nog niks gedaan is, dus moet ik zo maar even bezig.

'k Ga mezelf dus zo maar even van de bank af hijsen. Vanavond komt de stucadoor langs, benieuwd wat 't moet gaan kosten.
    Hoop dat een beetje meevalt.

Heb ook honger dus ga maar 's op zoek naar wat eten.

@Kristel, hopelijk gaat het goed bij je schoonouders! Enne je bent echt geen slechte moeder hoor!
    @Sterretje, hopelijk kan de vk wat voor je doen!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Lekker wezen wandelen vanmorgen :D daar kijk ik echt zooo naar uit, zal
    je net zien dat het straks van dat echte herfstweer is :(

@ Kristel: Logisch hoor dat je je zorgen maakt als ze niet bij jullie is!

Zo weer terug van de paardjes en t kletsen :p we hebben afgesproken om morgenmiddag lekker op t terras te gaan zitten bij de speeltuin, als ik dan nog niet bevallen ben natuurlijk en als alles nog rustig is...
    er wordt weer 30 graden opgegeven voor morgen dus om dan binnen te blijven zitten is ook niks...

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ja ik weet niet wat ik het beste kan doen. of dat ik 20 cc bij de bostvoedign doe of gewoon die 100 cc opspaar en de rest van de dag verdelen.. en dat 2 keer waardoor ik 25 cc meer heb per fles en dan 2 volledioge flesvoedingen geven dat is ff de vraag.. wat is het makkelijkste en het beste
    zelf denk ik mengen.. omdat het dan wel nog naar borstvoeding smaakt en een hele fles flesvoeding is toch anders voor hem..
    maar dan ben ik 14 euro kwijt voor een pak hypo en 5 voor nutrilon poeder tegen spugen dus dan zit je gewoon op 19 euro per pak dat scheelt wel met een pak voor 8 of 12 euro vind ik..
    moeilijk moeilijk.. ik hoop eigenlijk dat mijn borstvoeding gewoon wat meer word en dat ik helemaal niet hoef bij te voeden maar ja ...
    hij heeft net trouwens 125 cc gedronken :D

@kristel ik snap wat je bedoeld met dat van ouders en verzorgen dant heb ik ook. ik weet dat bijv mijn moeder het ook wel kan een paar uurtjes maar toch denk ik dan nee wil ik zelf doen hihi :D en je hebt het gevoel dat je kindje zich ook veiliger voelt bij alleen jou..

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

als jullie de tv aan hebben staan moet je hem eens op rtl5 zetten.. wat een gek!

9. gaby1986

wie laat er nu 6 embryo's terug plaatsen als je geen huis en geen baan hebt. jeetje...hoe moet je dan in helemsnaam voor je kinderen zorgen..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Ow nee dat gaat echt te ver! idd wat een gek zeg...
    ik snap dat een kinderwens groot kan zijn, maar je moet een kindje (en zeker eventueel 6!!!) wel wat te bieden hebben!

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Jeetje..wat een gek..:(

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @gaby ja dat heb i kal eens eerder gezien.. echt waanzin!! welke dokter doet nou zoiets :S en dan als argument ja ik ze die embryo's als mijn kindjes en die moeten worden geboren in haar ogen..
    wat staat er bij jullie op het menu?? wij eten kip, patat en appelmoes :D daar had ik nou echt zin in hihi..

we gaan vanavond karten, of tenminste frank en mijn broertje en een paar vrienden en vriendinnen. ryanne haar vriend die gaat ook mee karten voor het eerst :D ben benieuwd. ikzelf ga niet karten daar krijg ik zoveel last van aan mijn rug dat ik het niet waard vind.

13. gaby1986

ik ben soep aan t maken..

kim: karten leuk joh.. :)

ik verveel me een beetje.. doordat die soep zolang op moet staan kan ik niet ff weg ofzo..

(maar word wel lekkere soep)

14. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Ik ben weer thuis, het is hier heerlijk koel!

Wij eten tomatensoep met verse balletjes en bleekselerij..
    Ik ga even wat doen :D

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: hahaha moeten jullie aan je relatie werken? met je kip,patat en appelmoes?
    lijkt mij ook wel weer eens lekker :p
    Leuk hoor dat karten :D wij deden het een aantal jaar geleden elke dinsdagavond :D
    dus jij gaat lekker met Ryanne en Frédérique aan een drankje zitten en toekijken?

Wij eten gebakken aardappeltjes met een bacon burger en ik appelmoes denk ik, vriendlief boontjes of doperwtjes met worteltjes (potje) :p lekker makkelijk...

16. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Kip, patat en appelmoes, nee dat heb ik nog nooit in die combi gegeten.. Ken er wel een liedje over :D

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ja ik ook en als kind aten we het ook wel vaker dus had er opeens zin in hihi :D

lekker soep met balletjes.. mmm

ryanne wist het nog niet zeker, lag aan hoe frederique het vandaag zou doen want het is pas om 8 uur.. en ayden heeft nog helemaal geen ritme en slaap t nog niet in zijn eigen bedje sávonds dus voor hem maakt het niets uit :D
    ik wil daar binnekort wel mee beginnen maar vind het zo wel prettig :D

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: haha dat is echt een gebrek aan je opvoeding :p

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: DIKKE KNUFFEL meid...vind het zo rot voor je dat je zo lang moet wachten...zou willen dat ik wat voor je kan doen....IK hoop zo dat jullie snel mogen genieten van een wonder...

@red: ff bij de prenatal kijken voor een rokje...ik heb er daar ook 1 gekocht (is wel wat kort misschien) maar ze hadden ook rokjes die net boven je knie vallen.

@kristel: beetje uit kunnen rusten...je hebt groot gelijk dat je haar even weg hebt gebracht...aan vermoeide ouders heeft ze ook niks..
    vervelend dat het zo lang duurt voordat je bij de gyn terecht kan...moet je tot die tijd rustig aan doen of heeft tie daar niks over gezegd..

@voelen van de baby: ik voelde lars ook wel vaker dan 12 keer per dag hoor...mijn placenta lag wel achter maar werd nooit wakker van hem..

@ukkie: ik geeft lars nutrilon..

@sammie: zeg eens niet van die rare dingen. het is een topic over zwanger worden en jij vraagt of wij het erg vinden dat je mee praat omdat je niet zwanger bent...we zouden het juist andersom moeten vragen...vinden jullie het niet erg dat wij mee praten omdat we niet zwanger willen worden....gekkie...

@kim: Lars doet een week met een pak voeding en dan krijgt hij 7 x 120 cc (vanaf morgen krijgt hij 7 x 130cc)

@gaby; lekker wat voor soep ga je maken...

wij eten vissticks, sperziebonen en aardappelen.

vriendlief is vandaag weer werken...moest vanmiddag onverwachts naar de orthondondist...mijn draad was op 3 plekken los...oeps...was precies rond een flestijd van lars dus heb hem ff bij mijn ma gebracht...wel raar hoor om zonder hem weg te gaan (was wel weg geweest al maar toen was hij gewoon thuis bij papa)...was maar een uurtje gelukkig en hij lag heerlijk te slapen toen ik hem ging ophalen...

ga nog ff wat was opvouwen voordat ik moet gaan koken...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    schrik me een hoedje....kijk uit het raam staat de glazenwasser ineens voor het raam haha...

Deel Deze Pagina