@nathalie ik was trouwens in de 2de ronde zwanger zoals je net kon lezen en ben nu moeder van een zoontje al 1 maand en 1 dag dus ook net zwanger af @agneta 5 niet zwangere toch?? dreamer, sammie, gaby, nen en matta
heeft iemand die ene lijst niet met de nod.. en de lijst met de bevallingen.. dan kun je t makkelijk zien
Wat leuk dat er zwangere zijn en al een paar bevallen! Geweldig zeg! En de niet-zwangere komen heus ook binnenkort! Dit is voor ons nu ronde 4. Hebben nog niets te klagen er staat gemiddeld een jaar voor, dus we zien het wel en ben nog jong en heb eigenlijk tijd zat, maarja laten we eerlijk zijn iedereen wil graag snel zwanger zijn natuurlijk. wie ovu-testen gebruikt hebben, van welk merk?
hebben we niet ook een lijst met alle zwangere.. ja toch.. al die lijsten hier haha nathalie: normaal word je zwanger volgens mij tussen de 6 en 12 maanden van t proberen..als alles goed is tenminste..
@nathalie sommige meiden hebben ook problemen met zwanger worden dus dat is echt klote want zoals je al zegt iedereen wil zo snel mogelijk een kindje in hun armen hebben ik heb nooit die testen gebruikt dus kan je niet helpen. ik heb alleen de lijst met geboortes wondertjes!!! Julian, zoon van Lynn, 04-03-09, 12.24, 2550 gr, 46 cm, 35 weken Chanell, dochter van Mariss, 21-06-09, 17.45, 3620 gr, 50 cm, 38 weken Frederique Anna, dochter van Ryanne, 04-07-09, 9.25, 3530 gr, 51 cm, 39 weken Levi, Zoon van Debby, 19-07-09, 6.47, 3640 gr, 52 cm, 38,5 weken Yentle Elize, dochter van kristel, 26-07-09, 21.31, 3520 gr, 50,5 cm, 40 weken Senne Peter, zoon van eva, 01-08-09, 1750 gr, 40-45 cm, 31 weken Ayden, zoon van Kim, 06-08-09, 9.48, 3130 gr, 47 cm, 38,2 weken Lars, zoon van Bos, 18-08-09, 22.30, 4460 gr, 53 cm 40,2 weken Jorick Marijn, zoon van Emma, 31-08-09, 14.59, 3620 gr, 50 cm, 40,4 weken
dreamer of sammie heeft die lijst die jij bedoeld kristel was toch iets meer al 40 weken zwanger?? ik heb namelijk in mijn lijst 40 weken staan bij haar maar dat klopt geloof ik niet.
Wat een leuke namen en zie meer jongens dan meiden, ach als ze maar gezond zijn toch, dat is het belangrijkste. Ik ga even mijn wasje ophangen en dan lekker even op de bank hangen en af en toe hier koekeloeren, misschien tot straks.
Nathalie, Ik gebruik die normaal van Sensitest. Wat is het druk vanavond gezellig Gaby, Dreamer heeft de lijst.
Zo, ik voel me toch wel een stuk relaxter nu ik vandaag even niet die zorg heb voor een continu-huilende-baby.. Al mis ik haar wel heel erg hoor! Dus ik ben blij dat we haar straks na t eten weer gaan ophalen Kimo en ik zitten er ook aan te denken om aan zijn ouders te vragen of ze misschien 1 vaste dag in de week willen oppassen. Zo kan ik die dag ook ff bijtanken en dat zou echt wel fijn zijn nu ik t zo rustig aan moet doen en Kimo straks ook gewoon weer moet werken.. En zn ouders zullen t vast en zeker ook leuk vinden We gaan t ze straks iig eens vragen... @Nathalie: Welkom hier! Wat erg dat je een miskraam gehad hebt, meid Ik weet hoe het is, ik heb er zelf 3 gehad.. Maar ik heb nu wel een hele mooie dochter, dus geef alsjeblieft de hoop niet op Probeer positief te blijven, ook jullie is een wondertje gegund @Kim: Ik geef Yentle zelf volledige flessen met bv óf met kv, niet gecombineerd.. Mocht je namelijk eens een keer zo'n dip hebben dat je niks op voorraad hebt en Ayden gaat eens een dagje naar zn opa en oma dan zal hij ook volle flessen krijgen denk ik en dan zou hij helemaal moeten wennen aan de smaak. Daar kan je beter nu mee beginnen dan dat het straks te laat is en hij wil het niet hebben... Mocht je meer melk willen produceren dan raad ik je echt aan om even een dagje lekker thuis te blijven, lekker op de bank te liggen met een leuke serie op dvd oid en dan elk uur even kolven. Ookal komt er niks uit, gewoon kolven. Zo geef je je lichaam namelijk het seintje dat er vraag is naar melk en zo zal je lichaam sneller meer melk aanmaken Als dat niet gaat dan kan je een paar dagen achter elkaar 's avonds clusterkolven. Elke 30-45 minuten je borsten leegkolven en dat dan 3-4 uur lang. (je hoeft dan tussendoor niet steeds alles af te wassen hoor, gewoon de melk overgieten in een nieuwe fles en dan je kolfspullen afdekken ) @Eten: Hier staat spaghetti op t menu (ja, wij eten heel vaak pasta ) Ga nu ook eten en dan straks Yentle ophalen
@nathalie: welkom!!! ik heb die van sensitest gebruikt En ben dus ook zwanger.. ik was gestopt met de pil in februari 2008.. Toen was ik zwanger in november 2008.. dat ging mis in januari 2009. en in maart was ik weer zwanger tot nu.. en 25 december (1ste kerstdag) ben ik uitgerekend.. @de rest: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!
@Kim: Ik ben trouwens bevallen met 39+6 En dat was mijn eigen berekening nav mn eisprong! Bij de VK ben ik toen eens teruggezet 3 dagen omdat ze uitgingen van een cyclus van 28 dagen terwijl mn cyclus 25 dagen was, maar daar snapten ze niks van Volgens hun ben ik dus met 39+3 bevallen..
@ Nathalie, Welkom!!! Ja hier is het vaak druk hoor, ennuhhh reuze gezellig Ff beetje balen: Net mn eten van de hele dag eruit gekotst... pfff... het kwam door mn neus, heel smerig!!! Nog nooit meegemaakt... Net bij mn mannetje even op bed gelegen hij zei al ga maar lekker slapen, want je ziet er erg moe uit!! Tsja ik zei al kan toch niet tot week 37 gaan slapen?! Dus ga toch even wat klusjes doen en dan trakteer ik mezelf op een vroegertje
@ Kristel Irri he wanneer de VK een andere datum aanhoudt.. Ik hou zelf 13 dec. aan, zij houden 16 dec. aan... Maar ik heb het goed En dat zie je nu ook terug bij de echo's van pulletje..
@ Hilli: hahaha dat is een goeie van die zeekoeien ow leuk een cursus spaans zou ik ook ooit nog willen doen!! vind het zo'n mooie taal! hier helaas nog niks van Nen gehoord! @ Kim: Kristel was 39 + 6 @ Agneta: haha ik ga mijn best doen om er een meisje uit te persen, al is het maar voor de lijst Ik ben er weer even weg van, even een bot van de hond naar mijn moeder brengen, onze golden retriever vind het bot te zwaar, maar de jack russel van mijn moeder weet daar wel raad mee tot straks...
***Prinsen & prinsessen poll*** Mumtobe21 krijgt: Een Verrassing! Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Lynnmvjulian denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Evamariah denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Matta1986 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsesje Debby86 denkt: Prinsje Red88 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsesje Sterretje08 denkt: Prinsesje Nen87 denkt: Prinsesje Desiree1986 denkt: Prinsesje Hilli denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsje Mecha denkt: Prinsesje Sterretje08 krijgt: Een Prinsje! 8 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Agneta krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 2 meiden hadden dit fout! Ukkie2009 krijgt: Een Prinsesje! 9 meiden hadden dit goed! 4 meiden hadden dit fout! Desiree1986 krijgt: Een Prinsje! 5 meiden hadden dit goed! 3 meiden hadden dit fout! Juffie2008 Denkt zelf: Prinsje Kristel86 denkt: Prinsje Kim1988 denkt: Prinsesje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Dreamer83 denkt: Prinsje Sammie88 denkt: Prinsje Sterretje08 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsesje Ryanne denkt: Prinsje Suus1987 denkt: Prinsje Suus1987 krijgt: Een Prinsesje! 6 meiden hadden dit goed! 7 meiden hadden dit fout! Hilli krijgt: Een Prinsje! 2 meiden hadden dit goed! 8 meiden hadden dit fout! Mecha krijgt: Een Prinsesje! 5 Meiden hadden dit goed! 4 Meiden hadden dit fout! Red88 Denkt zelf: Prinsesje Kristel86 denkt: Prinsje Juffie2008 denkt: Prinsesje Kim1988 denkt: Prinsje Mumtobe21 denkt: Prinsje Nen87 denkt: Prinsje Hilli denkt: Prinsje Desiree1986 denkt: Prinsje Ryanne denkt: Prinsesje Suus1987 denkt: Prinsesje Als je ook een gok wilt wagen, maak dan even je eigen lijstje en plaats die als bericht. Kristel86 zal de lijst dan voor je aanpassen. Totaal: 3 prinsjes en 4 prinsesjes