@ Sterretje.. nee ook geen plannen voor vandaag, maar voel me te fit om helemaal niks te doen.. Ik moet nog steeds opzoek naar goedkope witte rompertjes.. Iemand een idee??
@agneta gelukkig heb je wel wat kunnen slapen dus! Maar hoe is het nu dan? Nog steeds of is het over? @natalie maakt niet uit hoe oud of jong je bent, als die wens er is, wil je gewoon dat het zo snel mogelijk raak mag zijn!
@ Mariss: Hihi ik heb zelf geen enkel idee... het ene moment denk ik een jongetje en het andere moment ben ik weer overtuigd van een meid! ik wil idd steeds ff bijkijken op hyves maar het is hier zooo druk dat ik hier niet wegkom @ Ster: Thnx voor je dansje @ Ukkie: Bij de Jola mode, 1.95 euro per stuk van Dirkje...
@ukkie bij de hema zijn ze volgens mij 2 voor 4 of 5 euro, maar misschien kan het nog wel goedkoper ergens
@mum had je nou ook een echo nog gehad zaterdag? Kon je daar niet ff spieken of het nu een jongetje of een meisje was
sterretje. het rommelt wel wat maar niet zoals gister. ik had het al van gister middag en werd wel wat heftiger maar deze ochend valt het wel mee. misschien komt het vanmiddag weer terug.
@ Mum.. nooit van gehoord Jola mode.. ik ga wel eens ff zoeken hier in het winkel centrum... Manlief vond het trouwens een geweldig idee! Thnx namens hem
@agneta, nou meis hopelijk mag het weer beginnen straks en doorzetten dan ben je er maar vanaf toch! Wanneer moet je weer naar de vk? @mum mmm jola mode ook nog nooit van gehoord hoor, waar zit dat dan? @ukkie ga je net als mum de naam op de rompers zetten?
@mum: Nou we zullen zien Nou ja als je tijd hebt dan kijk je maar..De foto's blijven wel staan haha! Nou ik ga Chanell even wakker maken..Verschonen, omkleden, de fles en dan naar het cb Mischien tot vanmiddag dames!
sterretje ja ik hoop het ook. bij jou ook. we kunnen er maar vanaf zijn haha. ik moet donderdag naar de vk.
@ Sterretje: hihi ja heb nog een echo gehad zaterdag, maar ik ben een leek in het "lezen" van echo's en het schijnt niet meer zo makkelijk te zien te zijn nu... daarbij kwam dat ze absoluut de tijd er niet voor nam en even met dat ding over mijn buik roetsjte(zoiets ) ze deed me nog goed zeer ook!! en die paar daagjes kunnen er ook wel bij hihi... @ Ukkie: hahaha graag gedaan Ja Jola mode zit volgens mij alleen in bepaalde delen van Nederland... ze hebben daar zulke leuke babykleertjes (voor meisjes vooral) als het een meid is dan ga ik echt helemaal los daar @ Sterretje: Ik denk dat de Jola Mode alleen in het zuiden zit! @ Mariss: heb de foto's net gezien, wat gaat dat hard hé... zo te zien is ze weer helemaal de oude!! lekker poppetje
@ukkie leuk toch meis! @agneta oh ja zie nu onder je banner staan dat je de 10 weer moet *beetje blond* Nou ik doe voor jou ook ff het dansje nog hoor *super bevallingsdansje voor agneta* @mum oh dat zou kunnen dan ja, ga wel eens ff op internet kijken waar de dichtsbijzijnde is voor mij, ben altijd wel benieuwd naar leuke kleding winkels voor de kids! Oh das wel jammer dat ze de tijd niet ervoor nam zeg, en je nog zeer doen ook, wat een ***** Nou ja nog hoogstens een paar dagen he! @mariss, succes zo meis! Tot straks misschien!
Heb ook al ff op de site gekeken.. zit inderdaad alleen in het zuiden.. wij hebben hier in het oosten de Hiershop.. is vergelijkbaar. Ze verkopen in ieder geval de zelfde merken. Ook erg leuk alleen begint het hier pas vanaf maat 62.
Hey meiden Yentle heeft t best goed gedaan gister bij haar opa en oma En vandaag is ze ook weer een stuk rustiger! Net bij de osteopaat geweest en het ging heel goed, ze was lekker aan t lachen tijdens de sessie. Hopelijk blijft t ff zo.. met 1 dagje ben ik al gelukkig @Mum: Ja hoor, het gaat écht 9-9-09 worden en er zit een jongetje in je buik! Ik blijf er gewoon bij.... @All: Sorry, ben het verder alweer kwijt...
@kristel Fijn dat ynetle het goed heeft gedaan gister bij opa en oma zeg, dat moet een goed gevoel geven! En nu gelachen bij de osteopaat, dat is al een heel stuk beter dan de vorige keer, hopelijk blijft het vandaag zo meis, echt heel fijn voor jullie allemaal hoor!
hoi ster, mum , maris gaat goed hier.. heb gister the secret gekeken wat een eye opener.. niet dat je dat niet al weet .. tenminste tot op zekere hoogte maar je gaat toch wel weer anders naar dingen kijken ff de rest lezen jullie gaan harddd