Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Fijne dag meid!

@ Mecha: Open gewoon de top40 en kijk wat je leuk vind :p zo doe ik het altijd...

ff foto's van de kast uploaden...

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Maat 50 t/m 62

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Op de foto hierboven liggen rechtsachterin 2 geslachtsgebonden stapeltjes kleertjes...

Jasjes, vestjes en slaapzakken:

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum leuk dat je toch wat dingen hebt voor meisjes en jongens, dant lijkt me toch leuker om aan te trekken als de kleien net geboren is zeg!
    Je hebt al veel spulletjes hoor!
    Leuk he om steeds in te neuzen en zo, vind ik heerlijk!

@ukkie eetse en tot strakjes!

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ziet er leuk uit!!!
    als je mijn kast ziet is het roze haha.

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @agneta, leuk toch al die vrolijke kleertjes!

hier is het vooral blauw grijs bruin en wat groen
    Oh ja en nog een super fel oranje pakje ertussen :D

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: ja idd, het zijn allemaal wat dingetjes die te combineren zijn
    met de neutrale dingetjes dus het is ook niet echt weggegooid! dure kleertjes
    heb ik niet dus ik vind het niet zo erg als hij/zij iets nooit zou dragen!
    ik blijf nu maar zoveel mogelijk weg uit de kast :p steeds als ik er kom, vind
    ik dat het niet goed ligt en dan ga ik weer opnieuw alles opvouwen en inruimen haha

@ Agneta: ja dat geloof ik best :p

@ Sterretje: heb jij het idee dat het moeilijker is om voor een jongetje te shoppen?

Ik wel namelijk... ik ben nu al een beetje de webshops aan het afgaan om te kijken waar ze leuke jongenskleertjes hebben zodat ik daar straks wat dingen kan gaan bestellen!

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Zo ik ben eindelijk gedouched :p de eerste wasmachine die was klaar en nu staat de 2de aan :p ik begin op gang te komen.. ik ben nu dus even was ophangen :p moet echt aan de slag nu van mezelf :p

@mum: kast ziet er leuk uit.. bij mij is het vooral roze ook :p Ik zou blij zijn als wij echt aan de babykamer kunnen beginnen :S duurt veel te lang voor mijn gevoel :S

@sterretje: meisjeskleren zijn inderdaad meestal wat kleurrijker he.. :p

@bubbels: ik stond op de 3de plek van vandaag :p haha.. vind het niet goed genoeg maar nu eerst maar eens wat nuttigs doen :p

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: haha goed zo meid! flink aan de slag :p
    bij ons wordt die kast zometeen ook ineens omgetoverd hoor :p ben maar niet bang,
    ik leg al steeds geld opzij hihi!

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    suus hahaha jij bent verslaafd!! ja jouw kast is zeker ook lekker roze hihi.

als ik zo in de winkels kijk lijkt het mij idd ook veel moeilijker om
    leuke jongens kleertjes te scoren dan meisjes. er is zoveel meer meisjesspul. voor jongens vind ik het allemaal een beetje hetzelfde.
    bij ons heb je een winkel en die heet beebies & bengels en die heeft toch zulke leuke aparte kleertjes daar ga ik meestal naartoe.

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @suus goed gedaan meis!

@mum ja jongens kleding is veel lastiger helaas
    Er is drie kwart voor meisjes in de winkels en maar 1/4 voor jongens
    Nou ja met goed zoeken vind je leuke dingen, maar voor meisjes is er gewoon meer

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sterretje: ja idd, dat dacht ik ook al!
    lastig hoor!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    vriendlief is even thuis om te eten, dus ik ga ook even gezellig mee-eten

tot zo

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb zondag toen mijn schoonmoeder kwam een broekje
    gekregen. ik dacht al ohjee. en toen ik het openmaakte dacht ik shit. wat afschuwelijk. het is een heel heel donker spijkerbroekje met donker rode bloemen erop gestikt. ik hou helemaal niet van spijkerbroekjes bij kleine baby's. leon zei later ook het is typisch mijn moeder om zoiets te geven. ik hou meer van lichte kleurtjes maarja ik durf het ook niet te zeggen.

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: Leuke spulletjes! Dat shirtje met dat girafje erop (wit shirtje met roze randjes) heeft Yentle ook, echt leuk :)
    Heb je trouwens wat geld achter de hand voor als de kleine er is? Kan me namelijk voorstellen dat je, zodra je je beter voelt, helemaal los wilt gaan in de winkels voor geslachtsgerichte kleertjes :D

@All: Ben er vandoor.. Even wandelen met Yentle :) Baal er echt van dat ik zo rustig aan moet doen, maarja, even 20 minuutjes wandelen moet wel kunnen lijkt me?!

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Agneta: Spijkerbroekjes zijn leuk joh! :D Yentle heeft ook een spijkerbroekje, maat 56, en die staat haar echt superleuk (vind ik dan he :p); kijk maar ;)

Nu ben ik echt weg ;)

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel, vind dat echt een leuk pakje van Yentle joh!
    Veel plezier met wandelen, wel rustig aan he!

@mum eet smakelijk meis!

@agneta, hier krijg ik ook wel eens wat van mijn schoonmoeder wat ik afgrijselijk vind, maar durf ik ook niet te zeggen hoor
    Gewoon een keer aan als zij komt of een keer een foto aan met dat kleding stuk en dan nooit meer aan :D

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ben ik weer, lekker boterhammetjes met knakworstjes op en vriendlief is weer naar
    zijn werk..

@ Agneta: Leon vind het ook niks dan? durft hij het niet te zeggen tegen zijn moeder?

@ Kristel: hihi ja ik vond het zo'n leuk shirtje, en kostte 1 euro geloof ik :p
    Ja ik krijg nu 300 euro per week (ziektewetuitkering), maar maak er hooguit 50 van op
    aan de boodschapjes en de rest gaat opzij... ik kan dus straks helemaal
    los voor kleertjes voor de kleine en voor mezelf :p
    Lekker op je gemakje wandelen in dit heerlijke weer en op tijd je rust pakken...
    luister naar je lichaam meid!!
    Staat haar idd heel stoer dat spijkerbroekje...

Ik heb 3 spijkerbroekjes... 2 dezelfde van de prenatal (ze hadden er 2 opgestuurd terwijl ik er 1 besteld had, maar aangezien die bestelling 2 weken op zich heeft laten wachten heb ik mijn mond gehouden) en 1tje van de hema, ze zijn allemaal zacht gevoerd van binnen en ik vind het altijd wel wat hebben...
    maar ieder zijn/haar smaak natuurlijk :)

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik had laatst een kruisje gekregen van mijn schoonmoeder om op het kamertje op te hangen.. ik vond het een vreselijk ding.. (heb zowiezo al niet zoveel met kruisjes)
    Maar dit kruisje was gewoon ook nog eens echt lelijk (vind ik)
    maar nu vroeg mij schoonmoeder dus of ik het mooi vond.. dus ik zei ja.. maar ze zag dat ik het niet meende.. dus ze vroeg: je vind hem niet mooi he.. en toen zei ik: het is niet echt mijn smaak nee..
    en toen was ze heel erg gekwetst en een beetje boos.. en nu moesten we het kruisje maar teruggeven.. :S maar als zij om mijn mening vraagt dan hoef ik toch niet te gaan liegen :S
    (nu we het toch over lastige kadotjes en schoonmoeders hebben)

dit is het kruisje

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    volgens mij is het schoonmoeder eigen om iets foeilelijks te geven:pmijn schoonmoeder vind mn positie kleding al niks (ze is ook 64)veel te strak moet een tuinjurk aan:D:(

kamertje vond ze ook niks toen ze de kleuren zag op de muren maar ze kwam vorige week kijken en moest er gewoon van huilen,voor degene die kamertje nog niet gezien hebben foto staat in mn alblum.

vanm komt vriendin met 3 wk dochtertje op visite :)
    :)
    allemaal een fijne dag geniet nog even van het prachtige weer!
    xx

Deel Deze Pagina