leuk hoor.. jullie kamertje knaboor.. wel een beetje donker.. maar vind het wel leuk met die witte meubels
@ Suus: Ja idd als ze om je mening vraagt moet ze helemaal niet boos worden en zich gekwetst voelen, ze moet juist blij zijn dat je eerlijk bent! ik zou er ook niks mee hebben persoonlijk! @ Knarboor: hahaha ja een tuinjurk... als het maar vooral niet strak zit Gezellig hoor je vriendin met haar 3 weken oude dochtertje ik vind ook echt dat jullie een heel mooi kamertje hebben!
zo de was hangt.. de vaatwasser staat aan.. het plastic is in een zak gedaan .. de tafel is bijna leeggeruimd heb ik in ieder geval niet het gevoel dat ik niks gedaan heb
@knarboor haha die schoonmoeder van jou hihi Veel plezier met je vriendin en haar kleine! @mum nou jij kan straks echt uit je bol gaan met shoppen ja, heerlijk joh! @suus het is toch juist goed om eerlik te zijn? Beter dan dat je niets zegt en ze er dan later achterkomt omdat je het nit op hebt hangen Schoonmoeders... Het is ook nooit goed he! ZO ga hier maar eens aan kleden, moet zo weg naar de vk Mijn moeder belde nog en die vond maar dat ze het moesten opwekken verder Haha als het eens zo makkelijk zou gaan!
hee meiden ben ik heel ff... haha... ben al goed bezig geweest hoor! Wasgoed van 2 weken ofzo opgevouwen. Kreeg vorige week vlees mee van m'n ouders waar we wel een week van kunnen eten, heb nu maar een pan macaroni gekookt en m'n moeder gebeld dat ze vanavond niet hoeft te koken Heb ondertussen ook vlees gebraden dus dat staat nog te sudderen. Zal zo even snel de badkamer schoonmaken en dan ga ik straks naar m'n ouders. Moet nog even langs de Hema en m'n moeder wilde wel even mee. Moest toch m'n broertje van school halen. Schoonmoeders... ik heb een hele lieve maar laatst kwam ze ook met een verschrikkelijk knuffeltje aanzetten. Helaas heeft de hond de verkeerde te pakken gehad (die wel leuk was) haha Kleding, 't is denk ik beetje van die tijd, m'n moeder vind strakke kleding ook maar niks en ik ga straks lekker gewoon showen met m'n buikje. Wehkamp is nog niet geweest, hoop dat ie nog snel komt, anders hoop ik dat ze 't aan de buren geven. Wie had er een keer een clownspakje gekregen, agneta was jij dat? in verschrikkelijke kleuren? kwam laatst in een gezin een pakje tegen, maat 56 geloof ik en ook verschrikkelijk. Moest toen gelijk daar aan denken, is fel geel, rood en donkerblauw volgens mij van dirkje. Zou ik ook niet vrolijk van worden als ik zoiets zou krijgen, vindt 't nog te erg voor pyjama. Ik ga ff snel verder, hoop dat ik vanavond nog even puf heb en dan morgen ook weer wat. Vrije dagen vliegen altijd om! Nou succes met werk, schoonmaken, vervelen, eten, en wat ook nog maar meer
@Suus: ik vind kruisjes wel leuk (ben absoluut niet gelovig) maar deze is écht lelijk ja Hij lijkt zo van een rozenkrans af te komen. @Knarboor: ging ze huilen omdat ze het lelijk vond? Wat een raar mens zeg! @Mum: morgen lekker eigenwijs je benen dichthouden! (nadat je bij de gyn geweest bent dan ) @Agneta: spannend, het begint te rommelen dus! @Sterretje: fijn dat je goed hebt geslapen. @Ukkie: fijn dat het gevoel dat ze te vroeg komt nu weg is. @Sam: hoe ging je scan? Is je ongi alweer over? @Lelijke kleertjes: foto maken van de beeb met de kleertjes aan en de kleren op marktplaats zetten of weggeven Zo doet een vriendin van mij t
@dreamer hoe is het nu met je meis? Alles een beetje gezakt weer? NOg een dikke knuf voor jou, vind het echt nog steeds zo erg voor je allemaal! Zeker nu we bij mijn schoonzusje er steeds mee geconfronteerd worden moet ik best vaak ff aan je denken hoor!
@ Sterretje: ja ik zou nu ook al heel graag willen, maar het is wel leuk dat ik het nog voor de boeg heb Succes bij de vk meid!! hoop dat ik je nog terug zie hier voor ik naar het terras ga.. @ Red: haha een clownspakje nee dat zou ik ook niet leuk vinden! Gelukkig heb ik hier nog niet echt iets gekregen want ik echt verschrikkelijk vind! maar dat gaat vast nog komen... de beide oma's hebben ook eigenlijk nog niks gekocht aan kleertjes ofzo! ja mijn moeder die is wel eens mee gaan shoppen en die zegt dan als ik al iets heb uitgezocht dat ik dat van haar krijg
@ Dreamer: dat is een goeie met die lelijke kleertjes... hihi ja gun het die miep dus eigenlijk echt niet dat ze gelijk gaat krijgen over 9-9-9 (niet jij hoor Kristel ) maar ja als hij/zij dan toch echt wil komen op 9-9-9 dan is dat maar zo... mijn tante zei trouwens dat zij ze gewoon (zonder bon) ging proberen te ruilen bij de winkel waar het vandaan komt (vaak af te lezen aan het label) en zij zegt dat ze daar 9 van de 10 keer niet moeilijk om doen als je zegt dat het een kraamcadeautje was!
Meiden ik ben er vandoor, ben er tegen 4en pas weer, want me schoonmoeder belde net ook al, er lag nog wat van haar hier wat ze op wilde halen en om 4 uur had ze een afspraak bij de kapper hier, dus of ze daarvoor ff langs kon komen Eigenlijk helemaal geen zin in, maar goed vind het ook weer rot om nee te zeggen en tegen de tijd dat ik terug ben van de vk en zij weer weggaat zit gelukkig niet zo lang tussen Maar waarschijnlijk red ik het tussendoor niet meer om langs te komen, dus ben er rond 4 weer! Mum veel plezier op het terras he, het is er heerlijk weer voor!
Zo ik ben weer terug van het consultatiebureau! Ze heeft me toch lopen huilen haha..maar in de auto sliep ze al weer dus is het alweer vergeten! Vannacht wel even in de gaten houden, want ze kan wat koorts krijgen..Hoop het niet.. @mum: Ja dat gaat zeker hard he! Ja ze is weer helemaal de oude..gelukkig.. @kristel: Fijn dat Yentle het goed gedaan heeft..hopen dat het zo blijft! Als jij rustig blijft dan blijft Yentle ook rustig @suus: Haha nou dat is zeker een topscore..Zo hoog heb ik het nog nooit gehad moet de draad toch maar even oppakken Nou ik ga even een halve pizza eten haha..
@ Sterretje: Thnx... succes bij de vk meid, en succes met je schoonmoeder!! @ Mariss: Fijn dat ze in de auto alweer rustig sliep en dat het nu weer zo goed gaat met haar!! ik ben ff douchen... voel me plakkerig, blegh! tot zo...
@Mum: nee, heb nieuwe batterijen besteld en die komen deze week. Dus dan ga ik weer eens op onderzoek uit Dat ruilen klinkt wel goed ja, maar kan dat zonder de kaartjes dan? Die zitten er nooit aan als je het kado geeft. @Sterretje: ja het gaat gelukkig weer iets beter. Dat soort nieuws slaat altijd in als een bom en nu die reacties van mn ouders erbij, dat was gewoon té pijnlijk. Ik moet ook regelmatig aan je schoonzusje en zwager denken. Hoe gaat het nu met hun en waar in het traject staan ze nu? Ik ben trouwens benieuwd hoe het vanaf november gaat met mn cyclus. Ik ben nogal traag van begrip denk, want ik bedacht me serieus vandaag pas dat mn langere cyclussen waarschijnlijk door mn medicijnen komen Voor mn medicijnen waren mn cyclussen tussen de 26-29 dagen en met meds meestal 31 of meer. Na oktober mag ik geen meds meer als het goed is, dus misschien worden mn cyclussen dan weer korter! Zou mooi zijn
Ben ik weer Was wel even lekker t wandelen en Yentle heeft lekker geslapen in de kinderwagen Heb alleen ontzttend pijn in mn rug nu en in mn baarmoeder.. Daar word ik zo gek van! Ik heb continu ontzettende krampen in mn baarmoeder alsof ik heftig ongesteld ben, maar ik vloei al bijna 3 weken niet meer.. Maarja, volgens de dokter hoort dat bij die verzakking.. Lekker dan @Dreamer: Zou wel fijn zijn als je cyclus weer wat korter wordt straks! Zo weet je ook weer wat beter waar je aan toe bent @Chamaro: Ahh, arme Chanell! Hopelijk heeft ze er niet zo'n last van straks dat ze koorts gaat krijgen ofzo!
kristel is ook wel zo maar die ik heb gekregen ziet er niet zo leuk uit als die yentle aan heeft. die ik heb gekregen is van dat hele goedkope achtige spijkerspul net als die soort gamma spijkerbroeken snap je? ik zag trouwens dat ik dezelfde kleertjes hebt als jij die yentle op de foto aan heeft op je hyves.
zo weer even een wasje buiten hangen.. en dan even de broccoli voor vanavond klaarmaken en piepers schillen en dan moet ik alweer naar het werk wel lekker zo'n lui dagje
@Bos: Volgens mij is een chiropractor en een osteopaat hetzelfde. Ik was gisteren naar tv aan het kijken en daar moest iemand naar de osteopaat en die riep dat ze niet naar de kraker wilde. En een chiropractor is toch een kraker, niet? Aha, Dreamer weet het Heb ik ook weer wat bijgeleerd @Suus: een jaar getrouwd? Wow de tijd gaat echt wel snel bij jou @Sterretje: Goed dat je gaat vragen of ze niets kunnen doen, maarja als ze reageren zoals bij Emma, kan je er nog wel even mee rondlopen. Ik hoop voor je van niet. @Nathalie: Ik heb op 3weken en 3 dagen positief getest met de testen van Kruidvat. Was met die van 2 voor 5 euro. Ik heb ook 's morgens getest. @Ukkie: Ik heb er in de Zeeman gekocht. Waren niet duur hoor, maar wel met lange mouwtjes. @Mum: Beetje zever vind ik dat het dan te druk wordt voor de vk's. En wat als er één of twee vrouwen binnenkomen die spontaan moeten bevallen? Ja sorry ga maar weer naar huis want anders is het te druk? Mss dat ze er rekening mee houden dat er nog vrouwen bij kunnen komen en dat ze je daarom niet strippen, anders zou ik het maar dom vinden. tWordt tijd dat je kleintje komt, dan komt er ook wat kleur in de kleerkast! @Jongenkleren: In de winkel waar ik mijn geboortelijst ga leggen, daar hebben ze echt heel veel van Lief, daar zitten echt mooie jongensspullen tussen vind ik. Voor meisjes ook. kBen helemaal weg van Lief Zo kleurrijk. @Schoonmoeder: Ik heb twee pyjamaatjes gekregen van haar, maar tzijn er echt hele leuke. Wel een beetje donker vond ik toen. tis een bruine en een donker grijze. Maar voor een jongetje is dat perfect! @Marisss: Nu zie ik dat pas, Chanell is gewoon al 2.5 maand. Wat gaat het toch snel hé. Waar hebben jullie trouwens kleine kapstokjes gekocht? Die van de Ikea waren veel groot vond ik. Of ik heb over de kleine heen gekeken, dat kan ook. kHeb ook nergens de hydrofiele luiers enzo gezien. kBen een beetje misselijk omdat ik zoveel gesnoept heb De dagen dat ik liefst alleen maar fruit at liggen al ver achter me
@Agneta: Ach, ik vind ook niet alle spijkerbroekjes leuk hoor, de meesten niet eigenlijk Maar zoals jij t beschreef klonk t nog best leuk, maargoed, ik zie t waarschijnlijk héél anders voor me dan dat t in werkelijkheid is Welke kleertjes bedoel je precies eigenlijk? Die ze aan heeft op de foto waar ik haar vast hou? @Hilli: Wij hebben geen kapstokje, dus kan je helaas ook niet verder helpen. Maar ik neem aan dat ze bij babyzaken wel genoeg kapstokjes hebben hoor! Hehe, niet zoveel snoepen he, dat moet er straks allemaal weer af @All: Ik ben trouwens al 17 kilo afgevallen! Het gaat echt hartstikke snel de laatste week... Ben nu in en week tijd al 3 kilo kwijt en ik doe er echt niks speciaals voor, ik eet hetzelfde, sport niet ofzo... Ik moet er nog 10 en dan ben ik weer helemaal gelukkig (op mn tijgervelletje na dan, maar dat zal ook ooit wel weer minder worden)