@Kristel: Wow nice, 17 kilo. Dat gaat echt snel bij jou ség. Doe zo voort! Ik ben tot nu toe 2,5 kilo bijgekomen. Dus kmoet nu idd maar effe stoppen met snoepen. Als het zo blijft gaan, dan valt het eindgewicht mss nog mee Niet dat je dat altijd kan bepalen, maar toch. In het topic van de januari-mama's zijn er meiden bij die nu al rond de 10 kilo zitten Dat is toch al wel veel hé, niet?
Zo.. ben ik weer.. de rompers (zonder mouw) zijn gelukt bij de hema.. 6 voor 11 euro dus dat is mooi goedkoop. @ Mariss.. bij dat ze het zo goed gedaan heeft!` @ Mum.. heb net even bij de meisjes collectie gekeken voor de winter van bakkaboe.. echt super mooi en schattig!
kristel op de foto dat ze ligt. hmm ff denken van noppies dat grijze met dat roze strikje aan de zijkant en dat grijze broekje erbij. ik weet zeker als ik jou zo hoor en de foto's zie dat jij dit spijkerbroekje echt niet leuk zal vinden haha. red jeetje te erg voor een pyjama? oke dan is het echt heel lelijk. haha mijn schoonmoeder zei toen ze wegging agneet ik heb ook nog een paar vuilniszakken met kleertjes van bionda geweest!! en bionda is de zus van leon dus dat betekent dat de kleertjes 27 jaar oud zijn!! hmmm ok zei maar ik heb al genoeg. jemig mens hoe kom je erbij denk ik dan.
@Hilli: Hehe, 10 kilo... Ik zat rond de 20 weken ook al zeker rond de 10 hoor Bij mij is er gewoon echt heel veel bijgekomen doordat ik vanaf de 14/15 weken al bijna niks meer kon. Toen kreeg ik last van mn bekken en mn rug en dat werd steeds erger totdat ik helemaal niks meer kon. De laatste 3/4 maanden was even boodschappen doen al superzwaar.. Dus ja, als je dan zoveel op je reet zit dan wordt die vanzelf dik @Agneta: Ohh, dat pakje Ja die is leuk he?! Ik zag m hangen laatst en moest m meteen meenemen Ben nu wel benieuwd naar die spijkerbroek hoor Foto?
zo klaar.. heb broccoli schoon en wasje weer hangen.. piepers maak ik niet schoon we eten wel een keer aardappelschijfjes uit de vriezer Ook lekker nou ik rij vast aan naar het werk want moet even lang centraal kantoor de spullen ophalen voor het fietsplan (ikke wil een nieuwe fiets )
kristel ja kan wel een foto maken maar 9 van de 10x lukt het me niet om het op het forum te zetten maar ik zal het proberen
@ Pakje.. dat pakje van noppies is geweldig! Ik heb hem ook @ Spijkerbroek.. ben ik nu ook wel heel erg benieuwd naar geworden.
@Hilli: Ik heb ff gekeken op mn VK-kaart; met 19 weken was ik 4 kilo bijgekomen. Maar met 23 weken zat ik al op 9 in totaal. Dus vaanf de 20 weken is het bij mij héél snel gegaan... Op t einde zat ik namelijk op 27 (hield wel ontzettend veel vocht vast hoor.. Ik was na de bevalling binnen een week tijd al 12 kilo kwijt namelijk )
@kristel: Nee dat hoop ik ook echt niet hoor..Ik haat koorts.. Zo 17 kilo! wat goed zeg..ik moet nou nog 3 kilo, uuuhmm inmiddels al 5 en ik heb ook een tijgervelletje helaas.. Mijn blubberd niet meer zo erg..is al wat steviger geworden..(heb altijd al wel een blubbuik gehad hoor ben van mezelf al dik) @hilli: Jaa dat gaat snel he..over 2 weken is ze alweer 3 maanden.. @ukkie: Ja daar zijn wij ook heel blij mee hoor Maar das zeker niet duur 6 voor 11euro!!
@Kristel: Oei, hihi, dan kan ik hier binnen twee weken ook aan de 10 kilo zitten. kHoop dat ik een beetje beweeglijk blijf tijdens de zwangerschap, anders kan ik wel fluiten naar het afstuderen in januari. Maar idd, in jouw geval is het aannemelijk hé, dat je door die omstandigheden plots zoveel bijkomt. Maar er zijn er genoeg bij die gewoon nog alles kunnen en doen, maar toch zoveel bijkomen. Ik ga maar eens aan de slag. Ik ging ten laatste om 14 uur beginnen hier in huis. Haha, tis ondertussen al een half uur later en ik zit nog op mijn kont
Ik ben nu na mijn 12 kilo afvallen weer 6 kilo aangekomen.. dus blijf om een min getal.. hoop ook dat dat zo blijft. Maar ook hier een tijgervelletje op zij en buik
ohhhh hier is een wespenplaag hebben jullie dat ook? ik word er niet goed van heb er nou al vandaag tientallen doodgemaakt. en ze blijven maar komen. ukkie hoop voor je dat je idd lekker in de min blijft staan. ja ach dat tijgervelletje je doet er niets aan. ik heb me suf gesmeerd met bio-oil maa helpt helemaal niets.
Ach,.,. we zullen zien.. hier ook bio oil gesmeerd maar het helpt inderdaad allemaal niks.. Ik ben hier nu bezig met de letters aan het knippen.. wat een werk zeg! Pfff
@Agneta: je kan van die wespenvangers kopen waar je limonadesiroop in moet doen. Gegarandeerd succes! Er zitten er hier dagelijks zo 100 wespen in (en heb er 2!) @Ukkie: jullie kleine krijgt dus een naam van 6 letters? Ben benieuwd hoeveel kilo je straks kwijt raakt na je bevalling. Aparte manier van afvallen hoor, een zwangerschap
Ik heb me ook suf gesmeerd maar alles zit toch echt onder Buik, borsten, zij, kont, bovenbenen en kuiten... Hoop cht dat t gauw wat minder wordt qua kleur, zou namelijk graag babyzwemmen met Yentle willen doen, maar op t moment schaam ik me echt dood. Maarja, t kan nog wel ff duren voordat ik mag zwemmen ivm mn baarmoeder nu, dus het heeft nog ff tijd om mindr zichtbaar te worden Ben er nu weer vandoor.. We hebben Yentle op bed gelegd nu (we proberen haar een vast ritme aan te leren met voeding en slapen, want als we alles op verzoek doen is het een rommeltje ) en we gaan zelf even wat eten
@ Dreamer.. ja klopt inderdaad 6 letters . Het is een hele aparte manier zo. Iedereen zegt al tegen me "hup de volgende er direct achteraan.." dan kom ik misschien eindelijk op mijn streef @ Kristel.. Eetsmakelijk!
Ik ben ook heel benieuwd naar de namen hier. Zouden er dubbele komen of helemaal niet. Wel spannend hoor! :-D
@ Dreamer: okeej haha volgens mijn tante doen ze daar 9 van de 10 keer niet moeilijk over! maar ja dat ligt er natuurlijk maar net aan wie je treft vaak! Ben idd benieuwd of je cyclussen weer korter worden zonder meds.. @ Kristel: Balen dat je nu weer zo'n last hebt! t is er misschien een beetje warm voor, maar met een kruikje op de bank? Wat goed dat je al zoveel kilo's kwijt bent wil je meer afvallen als dat je aan bent gekomen tijdens de zwangerschap als ik het zo lees? @ Hilli: ja ik vind het ook een beetje dom, maar goed wat breng je er tegen in? ze doen toch niks dan... idd ukje moet maar gauw komen, dan wordt het wat fleuriger de enige kleur die er nu in ligt is lime groen niet te veel snoepen hoor als je er misselijk van wordt!! Ik zat rond de 20 weken ook al wel aan de 1o kilo hoor, misschien nog wel meer... maar ik ben in het begin heel hard gegaan en op t eind eigenlijk niet veel meer aangekomen... @ ukkie: 6 voor 11 euro valt idd heel erg mee... welke maat heb je gepakt? en zijn die voor de slinger? Lief hé die kleertjes van bakkaboe? heb je die geruite giletjes gezien? te schattig gewoon!! maar wel voor een feestje ofzo, want t lijkt me niet zo comfortabel voor zo'n humpie... @ Agneta: hahaha ik had gezegd dat ze ze mocht komen brengen als jullie kleine meid met poppen gaat spelen, heeft ze wat om de poppen aan te trekken hahaha! @ Suus: Werkse meid! @ Ukkie: dat is idd een kl*tewerkje maar de rest is allemaal simpel en ik moest nog 2 namen knippen hihi... Ik ben nu in totaal 20 kilo aangekomen en mensen schrikken echt als ik dat zeg... omdat het gewoon niet aan me te zien is!! van achter kan je ook totaal niet zien dat ik zwanger ben!