Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

w.s. donderdag ivm sauna.

en anders volgens weekend.

xxx

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Spannend dan Mac, dan zit je toch redelijk bij je Nod as donderdag!
    Anders gewoon wel lekker naar de sauna gaan hoor, gewoon neit te lang, dan kan het wel!

@marietje, hopelijk van jou de volgende posi test dan he, nog maar een paar daagjes, spannend hoor meis!

3. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ok, als het volgend weekend wordt, testen we misschien wel gelijk! Ik ben van plan om iig niet voor mijn NOD te testen. Ik verwacht die rond woensdag (banner klopt niet meer dan, maar goed). Ik wil dan eigenlijk nog een week wachten, omdat mijn langste cyclus 37 dagen was. Maar omdat mijn ei 21 juli was, denk ik dat mn NOD echt deze week is, dus als ik niet ongi ben volgend weekend test ik misschien wel.

... maar verwacht eigenlijk deze week gewoon ongi te worden :cry: ...

4. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    hoop het ook! maar verwacht het eigenlijk niet :(
    Maar ff proberen geduldig te wachten...

5. Niet meer actief

Degene die niet mijn andere bericht hebben gezien..
    Please kijk even in mijn album?!?!?!?!?

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

moeilijk te zien meis.
    kan er niet zoveel over zeggen.

sorry

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Zo, weer een belabberde nacht achter de rug... Heel slecht geslapen van de buikpijn :(

@Dreamer: Nee, die testen mogen niet negatief zijn :( Ik had zo'n goede hoop toen je vertelde over je positieve ovutest! Bah.. :(
    En tja.. die klachten allemaal.. Blijkbaar kunnen die toch bij een normale cyclus horen.. Kijk maar naar mij :( Als je dan echt niet zwanger bent, dan hoop ik dat je ongi snel komt, dan kan je gauw door naar de volgende ronde!

@Sterretje: Hoe is het met je? :) Ik ben zwaar ongesteld alvast sinds gistermiddag :(
    Heb ook zoveel buikpijn ervan en allerlei andere klachten, niet leuk meer :(

@Dreamerfly: Welkom hier :D En gefeliciteerd met je zwangerschap!
    *en ehm... ik wilde nog wat zeggen maar ben het alweer kwijt* :(

@Pandabeertje: Wat een gedoe met die testen he.. Ik heb gereageerd in je eigen topic :)

@Marietje: Ik duim voor je dat je een positieve test gaat krijgen snel :)

@All: Als ik iemand vergeten ben, sorry....
    Ik heb mijn Persona toch maar weer in gebruik genomen en ik ga deze maand dus Persona tegelijkertijd gebruiken met de ovutesten van Sensitest. Ik wil nu toch wel eens weten of ik zelf mijn ei net zo goed kan vinden als dat Persona het doet.
    Ik ben namelijk toch bang dat de Persona het beter doet en wij de afgelopen maanden dus verkeerd geklust hebben daardoor!

Ik voel me echt brak en ga nu even heel lang onder een warme douche staan!

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nog een keer testen pandabeertje!

ik zie echt een heel licht vaag streepje!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Mooi zinnetje onder je banner Kris, prachtig!

Knuf voor jou!

10. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @kristel: Echt rot dat je je zo slecht voelt door je ongi... Heb je er goede pijnstillers voor?

Toen ik me voornam te stoppen met de pil heb ik eerst overlegd met de HA, omdat ik aan de pil begon vanwege hele erge pijnen bij ongi en ei. Ze zei dat alle klachten terug zouden komen en heeft meteen pijnstillers voorgeschreven (naproxen). Deze heb ik ook echt nodig, zodra ik de ongi aan voel komen slik ik meteen zo'n pil. 2x per dag, de eerste twee dagen. Zo kom ik er iig goed door... Maar ja, die pillen mag je niet bij zwangerschap slikken, dus nu moet ik ook echt wachten tot er bloed is ;)

Misschien ff je HA contacten, als je zoveel last hebt?

11. Niet meer actief

Ik pakte net een hele oude test van sensitest... hetzelfde streepje...\
    Wat een stomme testen zeg bah!
    die haal ik dus nooooit meer he!

12. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Vandaag ongi geworden..
    Tis maar 18 dagen na pilstop..
    Maar ik ga nu gewoon uit van 28 dagen want dat had ik voor de zwangerschap ook, dus nu maar afwachten..

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

zoals ik lees bvewaren jullie de testen of niet?
    in de gebruiksaanwijzing staat ook dat je ze na 30 min niet meer moet aflezen.
    dus een oude test zou kunnen verkleuren?

ik heb hem gelijk weggegooid om mezelf met indrooglijntjes enzo niet gek te maken.

xxx

14. Niet meer actief

Bij de laatste kwam het 'indrooglijntje' gelijk al..
    heel vreemd,.. die andere had ik ergens neegegooid.. ik net weer gepakt.. en ja hoor hetzelfde streepje en die was op dat moment echt negatief.

Het zijn in ieder geval kut testen

15. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Hey pandabeertje, ik heb naar de foto's gekeken, maar ik zie geen streepje... :( Zal wel aan mijn ogen liggen, want in je andere topic zie ik dat mensen wel een streepje zien.

Ik dacht dat je pas ongi geworden was, of klopt dat niet dan?

16. Niet meer actief

Yep 2 weken geleden (2,5 eigenlijk..)
    Ik heb nog eens getest omdat mijn ongi heel weinig was en maar 2 dagen ipv 6..

17. Niet meer actief

Maaar dames, ik ga zo mijn laatste ovutest doen.
    En die moet hartsikke negatief zijn!
    Dan heb ik dus vrijdag een ei gehad :)

18. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ok, dus ff, zodat deze oma het ook weer kan volgen hoor ;).. Je bent toch ongi geworden zo'n 2,5 weken geleden, maar dat was eigenlijk te kort. Je ging toen een pauze inlassen. Maar nu ben je aan het ovu testen, dus gewoon weer voor de volgende ronde aan het klussen.. ;) Dus over 1,5 week kan je een zwangerschapstest doen, toch?

Waarom heb je nu al een test gedaan dan...?

Als je straks weer ongi wordt, ga je dan nog terug de pil slikken, of gaan jullie er dan toch weer voor?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, die douche deed me wel even goed, met de nadruk op even ;)

@Marietje: Het is zo bagger he om zoveel pijn te hebben elke maand... Soms vraag ik me echt af waarom ik in godsnaam met de pil gestopt ben :( maarja, aan de andere kant. Ik heb al die pijn vertienvoudigd zelfs over voor een kindje :)
    Ik gebruik zelf trouwens ook naproxen, zonder trek ik het echt niet....
    Ik koop het alleen gewoon in de winkel.
    Aleve Feminax, speciaal voor menstruatiepijn. Elke tablet is 275mg Naproxen. Neem er dan wel 2 in telkens, anders trek ik t niet :(

@Mac: Hey :) Hoe is het met je?

@Pandabeertje: Hmmz, ik snap het nu ook niet helemaal meer hoe het nu zit met je cyclus... als je vrijdag pas je ei gehad hebt, waarom ga je dan nu al een zwangerschapstest doen? :( Of heb ik het verkeerd?

@Sterretje: Dankje :) Dat zinnetje, daar kwam ik gisteravond ineens op en vond dat ik het gewoon erbij moest zetten hier :)
    Hoe gaat t bij jou?

Zo, nou maar weer aan de naproxen gaan dan... En zometeen lekker bankhangen me mn vriend in onze trainingsbroeken :p

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kristel.
    alles goed hier hoor.
    nog ff relaxen en dan werken
    ff lekker fietsen met de hond, nu het nog droog is.

xxx

Deel Deze Pagina