@ Agneta: hihi hier sprong de hond gewoon op bed alsof het niks was gek beest! gelukkig voel je je meisje nu goed!
Ik ben er vandoor, ben naar het terras met de speeltuin Agneta: als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel, ik ben er vanavond weer... PB maar dan beantwoord ik alles in 1 keer! doei doei
Hey meiden Daar ben ik weer, schoonmoeder is ervandoor, maar ze komt zo nog terug Daar had ik niet op gerekend eigenlijk Nou de vk was echt een bitch, had deze nog maar 1x in begin van de zwangerschap gehad, ze wilde niet kijken of ik ontsluiting had, want dan nog deden ze niets voor me en moest ik gewoon ook afwachten wat ik nu ook moet Als ik volgende week helemaal op ben, dan kunnen we altijd nog verder kijken was haar antwoord... Pff had het wel verwacht maar valt toch tegen Verder was alles goed, dat wel gelukkig, alleen bloeddruk 91 en 94, dus dat wel een beetje in de gaten houden @mum veel plezier! @agneta, nu voel je haar wel weer meer dus? @ukkie ook al een naam van 6 letters, hier ook hihi Alleen dan wel voor een jongen haha
Pff kom net weer van de dokter..Heb ik blaasontsteking Kwam vanmiddag pas opzetten ook heel raar.. Dus ik heb nu constant het gevoel dat ik moet plassen maar niet kan plassen.. echt een "klote"(sorry!) gevoel :x Maar ja sorry voor mijn ego bericht! Baal hier gewoon weer van.. Moest het gewoon even kwijt. Heb nu medicijnen dus hopen dat het snel overgaat..
Hai meiden, Hier weer thuis van een dagje werken..En guess what dat Nijntje pakje is eindelijk binnengekomen. Hier schopt de kleine tegen mn ribben aan, voelt niet heel erg hard aan, maar ik merk dat de baby het elke dag rond deze tijd doet.. Een probleem, ik word er heel erg misselijk van!!! Kortom als ik nu ga eten dan komt het er geheid weer uit. :S Verder een lekker dagje gehad, alleen het werd iets mooier weer als dat ik bedacht had... hadden jullie dat ook met jullie werkkleding?
ik ben er ook weer... ff bij m'n ouders geweest en bij de hema en nu net gegeten. @Agneta, fijn dat je haar nu wel gevoeld hebt! @Chamaro, wat vervelend zeg! Ik hing er volgens mij tegenaan dus gisteren maar gestart met cranberrytabletten. Is vit. C aan toegevoegd en drink maar veel en vooral sinaasappelsap. 'k Hoop dat ik 't zo kan redden en geen ab-kuur hoef. @Juffie, 'k heb ff geen zomerkleren meer, dus loop nu in rokje, legging en t-shirt met lange mouwen. haha mag wel winter worden. wij zullen zo alles weer even terug brengen naar de praxis. Hihi wij verzinnen ook steeds wat anders, er komt nu gewoon een gipsplafond in en laten we die mee spacken. Is 't gelijk klaar en is ook goedkoper. Manlief heeft 't oude er al uitgebroken dus we moeten nu wel. En kan er gelijk isolatiespul tussen want dat zat er niet.
@red: ik gebruikte in het begin nutriolon standaard...ben na een week half om half gaan doen. (standaard en omneo) weer een week later 1/4 standaard en 3/4 omneo en vanaf het weekend volledig over op omneo... ik gebruik al 2 weken infacol....heb niet het idee dat het effect heeft... en ja hoe erg is het....weet niet wat normaal is en wat erger maar hij kan behoorlijk gillen...zijn buik staat kei strak en hij houd zichzelf er van wakker (soms wel 3 uur lang) dus ja ik denk dat het wel vrij erg is.... @sterretje: fijn dat het wat beter te houden is nu...gelukkig kun je er nog van slapen.. jola zit ook nog niet zo lang in gorinchem hoor... @agneta: hopen dat de weeen snel doorzetten...lijkt me niks om steeds met voorweeen te lopen... (zijn er veel zeg die steeds voorweeen hebben waarbij het niet doorzet) ik vind een spijkerbroekje ook wel leuk maar dat met die bloem klinkt minder inderdaad haha...ik heb ook al een paar foeilelijke dingen gehad.. jij bent lekker op tijd met je klossen haha.... @kristel: wat fijn dat yentle het goed deed bij opa en oma en dat de osteopaat vandaag wel goede resultaten heeft gegeven...hopen dat het niet alleen bij vandaag blijft maar dat ze gewoon wat opknapt... zo 17 kilo al kwijt netjes hoor...ik ben er nu 13 kwijt en er zitten er nog zes aan dan ben ik op oude gewicht. jij hebt ook niet lang gevloeid dan of wel? twee weken maar (of reken ik verkeerd?) @suus: oh ja wat een lelijke kruis...vind ook dat je niet hoeft te liegen hoor als ze om je mening vraagt...als ze het niet wilt horen moet ze niet om je mening vragen... @mum: zo jij hebt al aardig geshopt.. @jola: kun je daar ook op internet bestellen of alleen in de winkel kopen?? @nathalie: ik heb wel eens met kruidvat getest en vond het fijne testen...ik heb in de ochtend getest toen ik zwanger was... @oma: goed idee op marktplaats zetten....waarom mag je straks geen medicijnen meer? zou lekker zijn als je cyclus dan weer korter word. @juffie: oh vervelend zeg dat je er misselijk van word....hopenlijk stopt ze er snel mee. Lars is onwijs onrustig vandaag. heb gebeld naar het cb...thee kan ik proberen maar ze zegt dat het ongeveer hetzelfde effect heeft als de infacol...osteopaat heb ik gebeld...eerste was op vakantie...tweede heeft het druk en belt zo snel mogelijk terug (ze probeert deze week nog) de rest zit allemaal ver weg...hopenlijk kan ik snel terecht en helpt het want ik ben er een beetje moe van (terwijl hij er natuurlijk niks aan kan doen) maar kan er steeds beetje slechter tegen omdat ikzelf moe ben...ga vanavond maar op tijd naar bed en dan doet vriendlief de laatste fles zodat ik ff bij kan tanken...hopen dat hij niet gaat huilen vanavond want dan slaap ik nog niet... de vrouw van het cb vond het ook wel lang dat hij soms 3 uur wakker is....ze zegt ook dat hij nu nog niet eens aan zijn top zit...dat is meestal tegen de twee maanden...nou ik hou mijn hart vast... hij ligt nu bij me te slapen in een draagzak...wil morgen ff naar de stad dus doe hem dan ook maar in de draagzak hopen dat hij dan niet de hele stad bij elkaar brult want in de wagen slaapt hij ook niet als hij last heeft...
@mariss: oh bah blaasontsteking...hoe ging het met de prikjes van de kleine meid...moest ze hard huilen...
@Bos, wat wel eens een beetje helpt is met z'n beentjes fietsbewegingen maken zodat z'n buikje een beetje ontspant. Of hem op z'n buik op je arm dragen en wat heen en weer wiegen. 3 uur is wel erg lang ja! @Chamaro, ik zat in twijfel want heb laatste dagen veel buikpijn, niet heel erg maar wel vaak. En plassen deed 2x zeer ofzo. Maar heb 't idee dat 't wel wat begint te werken heb minder buikpijn en plassen is no problem.
@bos Ja ze moest wel hard huilen maar toen we naar buiten liepen en naar huis gingen sliep ze alweer haha..Maar even kijken hoe het vannacht en morgen gaat..want ze kan wat koortsig worden..Maar dat hoop ik niet..
Zo, net ff een dutje gedaan.. wat was ik moe zeg! @Chamaro: He bah Dat is echt een klotegevoel he?! Ik had dat ook de laatste keer dat ik een BO had. Dan zat ik op de wc en dan duurde t soms 3 minuten voordat ik eindelijk kon plassen.. Hopelijk is t met de AB gauw over! @Bos: Ahh, echt zielig dat Lars zo'n last heeft van krampjes Hoop echt dat t gauw over is bij hem, ook voor jou, zodat jij ook een beetje aan je rust toekomt. Jammer dat t zo lang moet duren voordat je bij een osteopaat terecht kan, maar als het dan zover is dan hoop ik dat t net zo gaat als bij Yentle vandaag! Ze is echt zó ontspannen vandaag, heerlijk Ik heb trouwens 3-4 weken nog gevloeid hoor.. Yentle is nu alweer 6 weken @Mum: Nee, ik wil echt niet meer afvallen dan waar ik mee begonnen ben... Dan blijft er niks meer van me over joh Als ik echt heel zuiver ga rekenen dan ben ik nóg meer aangekomen... Ik ga nu uit van 67 kilo als startgewicht, dat is t eerste gewicht wat bij de VK opgeschreven is, met 14 weken ofzo. Maar voor de zwangerschap woog ik altijd rond de 62/63 Op t einde dus 93/94), maarja, ik ben gestopt met roken op een gegeven moment Ik wil nu iig weer heel graag naar die 67 en dan ben ik al gelukkig, een paar kilo extra kan geen kwaad namelijk (70 is ook niet erg... elk gewicht is prima eigenlijk, zolang ik maar weer in mn oude kleren pas! )
@kristel: ja dat hoop ik ook want volgens mij is dit niet normaal...het lijkt wel per dag erger te worden ipv minder... hij ruikt ook beetje zuur dus volgens mij heeft hij ook beetje last van dat er af en toe wat omhoog komt...je hoort hem gewoon soort van wat ophikken (weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..)
kristel wat fijn de ze vandaag wat ontspannender is zeg! bos zielig van lars die krampjes. en dat ie zo bij je wil zijn is best wel schatig alleen begrijp ik dat je er een beetje kriegel van wordt want je komt nergens meer aan toen en word er idd doodmoe van. hoop dat er snel een plekje voor jullie is bij de osteopaat. zo ik ging even op bed liggen word ik 2 uur later wakker! haha had het zeker nodig.
Goedenavond, Heb niks terug gelezen (beetje veel ) dus ik zwaai even naar iedereen! De ct-scan viel reuze mee, alleen erge hoofdpijn direct erna Moet alleen nog even een afspraak maken voor de uitslag.