hey meiden, nog steeds geen babynieuws? heb geen tijd om alles bij te lezen en te reageren.. Hier is alles goed, vloeien is over en de stuwing word ook echt minder nu. We hebben nu niet zoveel visite want mn nichtje van 1 heeft waarschijnlijk mexicaanse griep. Ze is hier nog geweest van de week. Vond het wel eng maar het schijnt dat babytjes nog niet zo vatbaar zijn.. ik hou wel gewoon zn temp goed in de gaten. Fijne avond allemaal! @Mum, hoe is het?
Hai meiden, Nou pech pech pech, pak ik mn fiets vallen er 2 manden met allemaal gereedschap op :s manlief heeft niet erg netjes opgeruimd.. Vervolgens pak ik mijn fiets, naar beneden gebracht sta ik buiten merk ik dat mn achterband wel erg leeg is.. Opgepompt maar weinig effect.. De goederenlift maar weer open, fiets weer terug in de berging.. Goeie genade zeg!! Dacht even sportief met de fiets te gaan :S Boodschappen gedaan was chill.. Bij dirx de verzorgingslijn van Bumblies gekocht.. de meeste flessen badschuim kosten 99 cent Das even leuk Verder wat boodschapjes gedaan, we zitten wat krapper dus even beetje goedkopere spullen gekocht.. Nu heb ik 2 minipizza's in de oven lekker lekker @ Chamaro Wat vervelend dat je een blaasontsteking hebt, echt niet fijn!!!! Doe rustig aan!!! Voor de rest heb ik niet echt opmerkelijke dingen gelezen de laatste pagina... dus is er nog iets roep het maar!!
@kristel: ja echt niks aan bah! Ook heb ik als ik net klaar ben met plassen en ik sta op en sta weer in de kamer..dan moet ik alweer en dan ga ik zitten en komt er niks meer uit ..Echt heeel irri! Maar goed hoop ook idd dat het snel over is. Dank je wel juffie!!
vervelend die blaasontstekingen! 'k Had de vorige keer, 1 dag nadat ik begonnen was met de kuur steeds zo'n gevoel en waren aan't winkelen. Echt een ramp! 'k Bleef 't liefst zitten. Volgens mij gaat de cranberry hier echt helpen! Slik nu gewoon wk lang 2 per keer en daarna steeds 1 en hoop drinken. Zal boven ff stofzuigen
@Juffie: nou lekker dan....denk je sportief te zijn zit het lekker tegen @emma: zo nu al gestopt met vloeien...ik vloei nog steeds Lars ligt te slapen....is in slaap gevallen na de fles...durf hem niet in de wagen te leggen want als ik dat deed vandaag werd hij weer gillend wakker...heb hem maar in de wipstoel gelegd en hij slaapt nu gewoon verder...misschien toch beetje last van zuur want hij zit de hele tijd te hikken....misschien heeft hij er minder last van als hij ff zit na de fles....kijk het morgen nog ff aan en anders ga ik naar de huisarts want vind het echt niet normaal dat hij zo'n last heeft...
@ Sterretje: Tjee zeg wat zijn die vk's toch meelevend tegenwoordig maar niet heus! gelukkig verder alles goed... 91 en 94? onderdruk? dat is wel een beetje aan de hoge kant toch? Hier ook een jongensnaam van 6 letters (meidennaam ook trouwens) @ Mariss: Balen zeg van je BO... @ Juffie: Nijntje pakje binnen jeej... @ Red: haha jullie weten idd niet wat jullie willen @ Bos: Nee bij de Jola kan je helaas niet online shoppen ja bij nader inzien had ik beter niet zoveel kunnen shoppen en gewoon na de geboorte pas moeten gaan, maja shoppen is zooo leuk en verslavend hé hihi... Het kan idd goed zijn dat Lars een beetje het zuur krijgt als je hem meteen na de fles neerlegt... die vriendin van mij legde haar dochtertje ook eerst even in de wipstoel zodat ze een klein beetje rechtop zat/lag, en dan ging het goed! @ Kristel: oww.. ik dacht dat jij ook zo rond de 20 kilo was aangekomen, maar jij bent iets meer aangekomen... sorry! ik snap dat je idd gewoon weer lekker in je eigen kleren wil! Ben je nu weer begonnen met roken? @ Sammie: Fijn dat de CT scan meeviel, jammer van de hoofdpijn! @ Emma: Ow wat eng dat je nichtje misschien de mexicaanse griep heeft! hoop dat het gewoon een normaal griepje is meid!! Ja met mij op zich wel goed, ben alleen het wachten beu maar morgen naar de gyn. en dan hoop ik dat we weten wanneer ons kindje geboren gaat worden! zo vriendlief is ook lekker naar de speeltuin/terras gekomen en we hebben daar lekker wat gegeten! nu lekker op de bank hangen, ons ukje is weer lekker aan het boksen
@red: Wat beter dat de cranberry gaat helpen! Moet ik ook maar eens in huis halen.. @mum: Ach ja, het nare gevoel dat je moet plassen is al een klein beetje weg..Af en toe voel ik het helaas nog wel Heb de 1e capsule al gehad Wist niet dat het zo snel zou werken haha..
@ Bos: Ow ja dat wilde ik ook nog kijken , was het gisteravond ook al vergeten hihi kijk straks wel op internet! @ Mariss: Gelukkig werkt het al... dat is idd wel snel, maar wel fijn! @ Agneta: Is Leon al thuis? Voelen/voelde jullie, jullie beebjes wel eens bij je heupbot kriebelen? hihi misschien een rare vraag maar ik voel af en toe gekriebel daar
@Bos: Als je het niet vertrouwd zou ik idd gewoon naar de huisarts gaan.. Het is gewoon niet normaal als zo'n kleintje zo oorverdovend huilt de hele tijd, dat doen ze echt niet om ons te pesten ofzo @Mum: Haha, ik had gehoopt dat die vraag niet gesteld zou worden... Nouja, af en toe rook ik wel eens een sigaret buiten in de tuin, maar niet dat ik een vaste roker ben ofzo, dat wil ik ook echt niet meer, die stinkzooi+verslaving.. Maar af en toe een sigaretje is best wel heel erg lekker (net als af en toe een wijntje bijv, en een sigaret + wijntje is helemaal lekker ) Enneh.. na zo'n lange tijd is een sigaretje best wel weer heel erg lekker... (Helemaal als Yentle zo'n slechte dag heeft en ik supergestressed ben...)
mum ja hij is al thuis hij was vroeg vandaag al om 16.30. hij vind het een goed idee dus ik ga morgen bellen.
@mum: Ja das zeker fijn Ik voelde dat ook dat gekriebel bij de heupbot haha..Raar gevoel vond ik dat altijd
@mum, idd, maar kunnen nu niet meer terug @Emma, wat eng ja! Hopelijk valt het mee! Ik heb hier boven nog even gezogen. Zal zo bed opmaken. Morgen nog maar even flink aan de slag hier.
@ Kristel: Sorry dat ik die vraag juist wel stel haha maar daar hoef je je niet schuldig om te voelen hoor... ik vind het alleen wel zonde en zou mezelf voor me kop slaan als ik nu weer begin, ik bedoel ben er nu een jaar vanaf dus als ik nu weer zou beginnen zou ik dat gewoon superzonde vinden! maar iedereen moet dat voor zichzelf weten dus neem je niks kwalijk ofzo no heart feelings!! kan me wel voorstellen dat het heel erg lekker is, en je het even "nodig" hebt als je een stressvolle dag gehad hebt! @ Agneta: Hihi leuk dat ik jullie enthousiast heb gemaakt wanneer willen jullie gaan? @ Mariss: haha ben blij dat jij dat ook gevoeld hebt! vreemd gevoel joh...
hoe lang mag zo'n kleintje in de wipstoel zitten? @kristel: ik zou ook wel een peukkie lusten zeg na 3 dagen een 'jengelig' kind....nee hoor ik doe het niet...ben nu al anderhalf jaar gestopt...zou het ook zonde vinden als ik nu weer zou beginnen....
@ Bos: een minuutje of 10 moet geen kwaad kunnen denk ik, maar dan wel gewoon vlak en met het hoofdje wat omhoog... ik bedoel dat zijn lijfje wel recht is, in plaats van in zithouding!