@ Sammie: thnx ik laat het je wel weten wanneer ze zijn aangekomen... @ Gaby: Slaap lekker! @ Kristel: Thnx raar dat je het lief kan vinden dat iemand je zoiets toewenst wat leuk dat Yentle begint te spelen!! Ik ga lekker mijn bedje opzoeken, ik ben doodmoe en ben bang dat als ik er niet aan toe geef dat ik zo over mijn slaap heen ben! Slaap lekker allemaal en ik laat jullie z.s.m iets weten morgen! K zal me NIET melden voor ik naar de gyn. ga dus niet stressen hé... doei doei
@ Lynn: thnx voor je medeleven meid!! Julian alweer een half jaar, tjee wat gaat dat hard zeg... Fijne avond!! nu ben ik echt weg!
@Kristel: had het wel gelezen hoor, maar pas na mn berichtje. Ik vind wel dat je weer begonnen bent, je rookt. Je moet het zelf weten, maar ik vind het zonde! Wat leuk dat ze nu echt reageert op speeltjes. Wat gaat de tijd snel he, alweer 6 weken! @Mum: internet hier is heel slecht, dus ik wens je alvast veel succes voor morgen! Hoop dat je wat kan slapen ondanks je zenuwen. Ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft meis.
@Lynn: Hey Zo, Julian alweer een half jaar! Gaat echt snel joh Hoe lang ben jij van plan om bv te geven eigenlijk? Totdat hij een jaar is of gewoon totdat het voor jullie beiden genoeg is geweest? Wat betreft t roken... Daarom zei ik al tegen Mum dat ik die vraag liever niet had gehad Krijg er toch alleen maar reacties op dat t niet goed is en dat t zonde is etc.. Ik vind gewoon dat niet altijd alles om Yentle hoeft te draaien en ik zo af en toe ook wel even aan mezelf mag denken.. Dat is gewoon mijn manier van ontspannen en ik zie daar niks verkeerds in.. Beter zo dan vet gestresed zijn, want soms trek ik t gewoon echt niet meer als zij de hele dag aan t huilen is en dat dan dagen achter elkaar.. Niks is goed meer tegenwoordig Laat ik t daar maar ff op houden
Kristel....niet verkeerd op pakken maar misschien moet je dit eens lezen....http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/Upload/Bestanden/427607_deel_2_IB_2.pdf
@Lynn: Sorry, maar ik ga dat niet lezen... Ik snap dat je t goed bedoelt, maar ik heb hier gewoon geen zin in
Tuurlijk hoefd niet alles om yentle te draaien maar als het op gezondheid aankomt toch wel? Je moet het echt helemaal zelf weten en ik zeg ook niet dat je nu rokende bent maar wilde je even waarschuwen voordat je weer bent gegrepen door die kut sigaret!!! ik bedoel het echt goed!!! En over Jul die krijgt bv of totdat hij er klaar mee is maar iig tot een jaar niet langer! En dadelijk krijgt hij het alleen maar smorgens en a avonds nog...en jij hoe gaat het bij jou? Slaapt ze al door en helpen de medicijnen..(dat is het laatste wat ik gelezen heb) jullie zien vast wel dat ik altijd wel meelees en ik leef ook echt mee maar vaak heb ik de tijd niet om te reageren! Dus nu wel maar als er echt iets gebeurt dan ben ik hier ook!!!
prima ik zeg ook niet dat je het moet lezen hoor!!! Maar omdat jezelf altijd alles "onderzoekt" dacht ik dat je er misschien neits over gevonden had......
@Kristel: het ging mij verder niet om Yentle hoor. Ik zal de laatste zijn die iemand zal proberen om te praten wat betreft roken en zwangerschap/kinderen. Iedereen weet wat het beste is. Het ging me erom dat het zonde is voor jezelf. Na 8 maanden niet gerookt te hebben weer beginnen is gewoon zonde. Ik hoop dat ik nooit van mn leven meer een peuk opsteek! Grr word gek van mn internet! Ik kan 10 seconden op internet en dan weer 5 minuten niet!
ik bedoelde het ook niet in het ook echt niet lullig maar ik d8 misschien... ach laat ook maar.... ik zeg niets meer en ga wel weer in mijn leesmodus!!!
@Lynn: Sorry, ik vind dat een hele harde opmerking over de gezondheid.. Alsof ik niet om haar gezondheid geef, zo komt t een beetje over.. Als ik niet om haar gezondheid zou geven dan zat ik me hier niet continu druk te maken over wat ze heeft en alles uit te kast te halen om er wat aan te doen.. Die paar fucking sigaretjes.. Sorry, maar ik zie daar echt niks verkeerds in. Als je daar wel écht iets verkeerds in ziet dan kun je je kleintje beter in quarantaine zetten aan een zuurstoffles, want je wilt niet weten wat ze allemaal aan schadelijke zooi binnenkrijgen via speelgoed, kleertjes, jouw eten (volgepompt met conserveringsmiddelen en bestrijdingsmiddelen etc etc), de buitenlucht etc etc... Vind het een beetje jammer dat ik er toch weer commentaar op krijg, ookal wordt er gezegd 'je moet t zelf weten' toch krijg ik t idee alsof ik t niet zelf moet weten, want ik krijg er commentaar op Die discussies altijd over roken, ik word het een beetje zat, niet alleen dit nu hoor, maar gewoon in zn algemeenheid. Je mag tegenwoordig niks meer Wat betreft de bv: Ben blij dat t zo goed gaat bij jou Hij krijgt nu al bijvoeding of ben je daar nog niet mee begonnen? Zoja, wat krijgt nu allemaal al? Ze slaapt nog niet door, maar dat hoeft voor mij ook echt nog niet. Ze slaapt meestal 4 tot 5 uur door, krijgt dan een voeding en slaapt dan weer 4-5 uur door En je hoeft echt je mond niet te houden hierover hoor, maar vind het gewoon jammer dat het weer in een discussie uitdraait, terwijl dat helemaal niet nodig is... @Dreamer: Ja, ik vind het ook zonde dat ik op deze manier mijn ontspanning zoek zeg maar. Had t ook liever gevonden in een wandeling met Angel bijv. Maar helaas. Ik was t 2 weken geleden gewoon zo zat met Yentle, voelde me zó machteloos en gestressed dat ik toch een pakje gekocht heb.. maar ik weet gewoon van mezelf dat ik niet verslaafd ben en ook niet zal worden. Dat wil ik namelijk echt niet! Dat gevoel dat je móet roken en dat je zenuwachtig wordt als er niks in huis is. Alsjeblieft zeg, nee dat nooit meer
kristel....had alleen goede bedoelingen en over gezondheid...misschien heb je wel gelijk...wilde je alleen maar informeren! En nu zeg ik er niets meer over! van mijn kant PUNT Julian eet eigenlijk al alles! Groente en fruit en brood..gaat allemaal heel goed! En doorslapen doet ze dan eigenlijk wel toch? Julian kwam altijd om 2 uur en om 5 uur!!! maar na 9 weken slaapt hij eigenlijk wel elke nacht door!!!!
@kristel.. Ik rook soms af en toe ook wel een sigaretje hoor..Maar ik geef dan wel geen bv meer..maar ik vind het ook wel kunnen hoor.. Je moet ook aan je zelf denken natuurlijk..en die paar sigaretjes kunnen in mijn ogen geen kwaad.. Stress lijkt mij erger dan roken! en stress moet je al helemaal niet hebben dat is pas slecht voorjezelf en voor het kind.. Dus gewoon doen waar je zin in hebt meid! Sorry voor mijn lul verhaal Gaat het weer goed met jou en Yentle??
@Lynn: Ik vind het gewoon niet leuk dat ik weer degene ben die de lul is, alleen maar omdat ik er wat diper op inga over t roken.. Kim heeft net ook toegegeven dat ze een paar sigaretjes gerookt heeft, maar ik krijg de wind van voren.. En zo gaat t vaker.. Ik snap dat gewoon niet zo goed.. (Kim, sorry dat ik jou nu ff erbij haal, hoop niet dat je t erg vindt..) @Chamaro: Hoezo lulverhaal? Ik vind het wel fijn om te weten dat ik iig niet de enige 'slechte' moeder ben (met de nadruk op de aanhalingstekens he! )
Ben er weer vandoor trouwens... Yentle in bad doen, laatste voeding geven en dan duiken wij ook in bed We doen haar nu wat later in bad en naar bed sinds een paar dagen.. Eerst altijd om 21.00 uur in bad en daarna laatste voeding, maar dan kwam ze om 2.00/3.00 uur alweer voor de volgende voeding (logisch ook natuurlijk), maar voor onze nachtrust niet zo fijn aangezien wij niet om 22.00 uur al gaan slapen Slaap lekker allemaal! En Mum: Veel succes morgen bij de gyn! Maar hoop eigenlijk dat er vannacht wat gaat gebeuren
@kristel: Haha ja k snap het Ja daar heeft Chanell ook last van. Als wij de voeding bijv om 9 uur geven..dan komt ze ook 's nachts..Wij geven nu de laatste voeding om half 12 en ze slaapt tot 8 uur door..Als ze een maand of 4 is haal ik er een voeding uit en doe de laatste fles dan om 8 uur + meer cc en dan zie ik wel hoelaat ze weer komt haha.. Welterusten meid!!
@suus.. Ik heb speel het spel bubbles ook weer en ik heb nu een score van 87690 behaald Wat had jij ook alweer? Moet nog wel even oefenen dus..
@Chamaro: Zou ze met 4 maanden dan al zo lang door kunnen slapen? Ik lees wel eens dat kindjes dan van 21.00 uur tot 8.00 bijv doorslapen, maar weet niet of ze dat al zo vroeg doen.. Zou wel heel fijn zijn natuurlijk voor je eigen nachtrust Maarja, ik ben al heel gelukkig als Yentle 4/5 uurtjes doorslaapt! Voorlopig hoef ik er nog niet zelf uit 's nachts, Kimo geeft haar dan namelijk de fles en mijn kolfspullen staan gewoon klaar en dan ga ik ondertussen kolven op bed Straks zal ik er wel zelf uitmoeten, maar gelukkig niet elke dag! Als Kimo thuis werkt gaat hij eruit en kolf ik ondertussen, als hij naar zn werk moet dan moet ik Yentle eerst de fles geven en daarna kolven.. Maar voor 3 dagen in de week is dat helemaal geen probleem om dan 's nachts een uur wakker te zijn En wie weet slaapt ze tegen die tijd al wel door.. Dan hoef ik natuurlijk ook niet meer te kolven 's nachts.. Ben er nu echt vandoor! Slaap lekker! Hopelijk valt Chanell gauw in slaap na de fles
@kristel: Poeh dat weet ik niet, maar een meisje op dit forum heeft een zoontje van 5 maanden en die slaapt al van 8 tot 8 Dus ik hoop dat Chanell dat daarlijk ook heeft haha.Is wel relaxed.. Lekker dat kimo er dan 's nachts uit gaat..Kun jij ook goeie rust krijgen! Hoop voor je dat Yentle zo gauw mogelijk door blijft slapen..Dat zal wel lekker wezen idd.. Ja ik ga ook ..Chanell moet de fles zo.. Weltetrusten! Ja die slaapt gelukkig zo weer weer verder hihi..
@ kristel ik heb een paar wiekse rosé gehad in totaal zit 4% in dus zo erg is het gelukkig niet en wat betreft het roken ik denk niet dat 1 sigaretje o z'n tijd zo slecht is. Merken ze niks van. En maakt niet uit dat je mijn naam noemt hoor ik weet zelf ook heel goed dat roken iet goed is voor de gezondheid is en zonde voor de portemonnee dus dat hoeft niemand me uit te leggen maar snap best je opmerking van ' niet alles draait om haar' dat is ookzo je vergeet vaak hoe sommige dingen zijn en hoenormaal het allemaal was voor de zwangerschap en geboorte.. Daarom mag je af en toe toch best wat nemen wat je lekker vind. @ mum succes straks bij de gyn. Ayden was heel lief geweest. Hij wou bij weg gaan niet in de maxicosi voor het eerst maardaarna was hij de hele middag zoet Ik ben aan het kolven, ayden had om 9 uur voor het laatst gehad en het is nu bijna 3 uur dus weer netjes 6 uur geslapen gaat goed zo