Haaai meiden... Jullie hebben veel gekletst zeg... @ Dreamer: Thnx nog voor je lieve wensen Ik heb gelukkig goed kunnen slapen... Sorry dat ik een discussie heb veroorzaakt met een vraag! dat was niet mijn bedoeling dames!! @ Kristel: Jij ook nog thnx voor de lieve woorden, helaas ben ik afgelopen nacht niet zelf aan de gang gegaan @ Kim: thnx meid Wat fijn dat Ayden het goed heeft gedaan zo de hele dag mee op stap @ Bos: Wat sneu voor Lars dat hij zoveel pijn heeft! ik hoop verderop te lezen hoe het is afgelopen bij de dokter @ Suus: lekker hoor een dagje vrij @ Agneta: Ow bah oorpijn, dat is echt verschrikkelijk... hoop dat je iets gekregen hebt van de dokter... @ Sammie: balen dat je zo slecht geslapen hebt... wéér hoofdpijn? blegh niet leuk! @ Bos: Even lekker de stad in, hoop dat Lars het goed doet! @ Kristel: Yentle is idd wel heel erg vlug... ben benieuwd hoe het is gegaan in de BB @ Hilli: Ik zou zoiezo vandaag niet geholpen worden ik moest alleen voor controle... @ Dees: thnx voor het duimen @ Ryanne: Nope nog geen beeb... @ Emma: Wat fijn dat je nichtje zich alweer wat beter voelt... en Jorick ook krampjes wat sneu! @ Sterretje: Hier ben ik... Heb op de laatste pagina maar even niet gereageerd, las dat jullie me al misten Zal ff mijn verhaal typen...
@mum fijn je te zien meis, balen dat er nog geen beebje is! Ben je wel gestript nu of iets? Nou ik wacht je verhaal ff al
@sterretje: Ja gelukkig wel zeg..Heb nu niet meer het gevoel dat ik telkens moet plassen..Wel als ik net klaar ben met plassen maar dan is het ook meteen weerweg..Het brand ook niet meer gelukkig, dus ik hoop er snel an af te zijn Kun je met BO nog wel sex hebben? Wij doen het nl elke dag(sorry voor de details), gister dus niet omdat ik het niet wist hihi..balen vond ik dat ..
@mariss, haha geeft niets hoor meis Volgens mij mag je wel gewoon seks hebben als je een bo hebt hoor, zolang je er zelf geen last van hebt kan het volgens mij geen kwaad Wel fijn dat het minder is al, kan zo irritant zijn steeds moeten plassen en dat branderige, niet fijn allemaal!
'k denk dat het dan wel verstandig is om van tevoren te plassen en direct na. Wij hebben het hier niet gedaan toen ik bo had maar was ook flink beroerd en misselijk van de ab-kuur. maar zat toen ook nog in m'n misselijke weken.
Het ging hartstikke goed in de buikdrager! Ze vond het helemaal geweldig Normaal zou ze nu eigenlijk nog met haar gezichtje naar mij gekeerd erin moeten zitten, maar dat vond ze helemaal niks, ze wilde per se om zich heen kijken, dus heb haar maar met haar gezicht naar voren erin gedaan zodat ze lekker kon meekijken Onderweg is ze in slaap gevallen Zal zo even een foto in mn album zetten als ze gelukt zijn. @Dees: Oh dat is echt eng zulke dromen! Ik droomde ook een keer dat mn slaapkamer in brand stond, had het ook hartstikke warm daarbij en toen schrok ik wakker en rende meteen mn kamer uit omdat ik dus dacht dat t echt zo was De osteopaat lijkt idd te helpen nu Vanochtend was ze wel weer heel onrustig, maar dat was echt om aandacht te vragen Denk dat ze nog steeds middenin een sprongetje zit (dat kan zo 1 dag duren, maar ook een week...hmm) @Emma: Nee, Yentle krijgt daar geen krampen van gelukkig! Ik wet niet hoor, maar misschien dat ze er niet zo'n last van heeft omdat ze vrijwel meteen na de geboorte al fv gehad heeft en dat dus gewend is. Plus dat we hypoallergene voeding gebruiken wat dus ook goed verteerbaar is Krampjes voorkomen... Tja, het hoort er idd een beetje bij helaas. Als het echt erg is zou je Infacol kunnen kopen, werkt hier ook heel goed als Yentle eens last heeft ervan! Ze heeft t bijna nooit, maar áls ze t dan heeft dan heeft ze er ook echt goed last van ook... @Sterretje: Het was idd de eerste keer dat ze er nu in ging Normaal doen we haar in de draagzak, waar ze dus in kan liggen als een banaan zeg maar en nu dan voor t eerst rechtop in de buikdrager Wat klote dat je zo'n pijn hebt steeds Het is zó zwaar die laatste dagen als je overal last van hebt, dan kun je ook gewoon bijna niet meer genieten.. Kan de VK niks voor je doen nu? Misschien strippen ofzo? En anders misschien een tabletje geven dat je even een nachtje goed kan bijslapen weer? Ik vond dat heerlijk na zoveel onrustige nachten om weer even op te laden! @Mum: Jeej, je bent er weer! Ben benieuwd hoe het gegaan is! Hopelijk heb je goed nieuws @All: Ik heb trouwnes gisteren een uitnodiging thuisgekregen voor de premiere van de film ' tijd voor borstvoeding', waar ik aan megedaan heb een tijdje geleden! Wet nog niet of we er heen gaan, maar lijkt me wel heel erg leuk en spannend om te kijken wat ze ervan gemaakt hebben
Zal het ff kort vertellen CTG was weer helemaal perfect... toen we bij de gyn. binnenkwamen en hij en zijn stagaire zich hadden voorgesteld begon hij meteen: "Ik zie hier groot op mijn briefje staan: NIET STRIPPEN" hij vroeg wat ik daarvan wist... dus ik was meteen pissig en zei dat dat maar 1 ding kon betekenen en dat is dat de VK het te druk heeft in haar ogen!! hij zat me aan te kijken van nouuuu dat meen je toch niet, maar ja omdat het indirecte collega's zijn mag hij haar natuurlijk niet afvallen! nou verder nog wat gegevens in de computer gezet enzo en toen kon ik op de tafel komen liggen voor de echo... was ook allemaal perfect! en ik mocht me weer aankleden en van de tafel af.... omdat hij niet mocht strippen van de vk heeft hij dus ook niet gekeken/gevoeld, want o wee natuurlijk als hij wat te hardhandig zou zijn!! verder een aardige vent hoor... hij vertelde dat ik tot en met zondag gewoon onder begeleiding van de vk mag bevallen en hij ging bellen met de verloskamers voor een afspraak om in te leiden! maandagochtend om 7 uur moet ik bellen met de verloskamers om te vragen of ik meteen mag komen of dat ik moet wachten tot 9 uur, maar dan gaan ze beginnen met inleiden!! *zucht* ik ben er dus geen flikker mee opgeschoten!! (sorry voor mijn taal) Nu zit ik alleen ontzettend in dubio, de vk had gezegd dat als de gyn. om de 1 of andere reden niet kon of mocht strippen ik mocht bellen en dan zouden zij mij hier thuis komen strippen (natuurlijk als het hun uitkomt) maar ik weet niet of ik dat nog moet en wil laten doen door hun! ik heb het ergens helemaal gehad met die vk praktijk, en het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik door het strippen alleen maar bloedverlies krijg en pijnlijke voorweeën en dat er nog niks gebeurd (en daar loop ik dan ook mee tot aan maandag) maar het kan natuurlijk ook zijn dat het wel aanslaat en ik alsnog "spontaan" kan bevallen vóór maandag... ik vind het zo moeilijk... mijn vriend en mijn moeder zeggen dat ik dat zelf moet beslissen maar ik weet het echt niet!!! Sorry voor mijn hele (misschien warrige verhaal) maar ben er nog niet helemaal happy mee!
@ Kristel: ben benieuwd naar de foto's snap wel dat ze lekker van zich af wilde kijken! Ik zou toch ook wel heel benieuwd zijn naar die film hoor!!
@kristel wat leuk dat het zo goed ging met yentle zeg, wat een dame al zeg, dat ze vooruit wilde kijken, echt super, ben benieuwd naar de foto! Helaas had ik echt een bitch van een vk gister, ze gaan me niet strippen of iets helaas voorlopig, dat had ik nog gevraagd En als ik het volgende week echt niet meer volhoud gaan we wel eens verder kijken zei ze, of ev naar de gyn vast of iets van een slaappilletje Maar voorlopig moet ik zelf aan blijven tobben helaas
@mum wat een gedoe zeg, en wat een idioot zeg dat ze je echt niet mochten strippen! Wel fijn dat je iig weet dat het maandag gaat gebeuren (mooie dag om dan te bevallen hoor, me mannetje is dan jarig ) En tja als ik jou was zou ik de vk bellen om te vragen of ze je willen komen strippen wanneer het voor hun uitkomt, ik zou blij zijn als het toch nog uiteindelijk zou beginnen voor maandag en thuis kon blijven Maar ja het kan ook geen effect hebben natuurlijk Ik zou zeggen doe het dan heb je het iig geprobeerd en kun je misschen toch thuis bevallen, maar ja dat is mijn mening, je moet echt zelf beslissen wat je wilt!
@Mum, wat belachelijk zeg! Ik zou zelf persoonlijk voor strippen gaan. Hoor er redelijk wat goede verhalen over en als het niet werkt, jammer dan. Maar als je niks doet is de kans op een inleiding groter. Je moet zelf de keuze maken, lastig he! @Kristel, wat leuk zeg dat ze 't zo leuk vond! haha leuke zin! ik ga hier weer snel verder
@ Sterretje: Wat een trutten kunnen die vk's zijn hé... @ Sammie: ja dat weet ik dus niet, het kan allebei voor- en nadelen heeft... vind het zoooo moeilijk. @ Sterretje: Ja wie weet ligt de kleine maandag in mijn armen, maar het kan ook nog dinsdag worden hé... of misschien nog wel woensdag, daar werd ik uitvoerig voor gewaarschuwd! Ik hoef niet gestript te worden zodat ik thuis kan bevallen want dat is niet de bedoeling... als ik alsnog spontaan ga bevallen ga ik bevallen in het kraamhotel! Het enige positieve wat ik heb gehoord vandaag is dat als het kan, ze maandagochtend meteen mijn vliezen breken en dat ik er dan zeker van ben dat ik binnen 12 uur bevallen ben!
mum wat een ellende en een kl*te vk praktijk zeg! maar als je thuis wil bevallen idd zou ik ze wel bellen en vragen om te strippen. en ook vragen van waarom stond er op papier bij de vk niet strippen!!? maar spannend maandag heb je in ieder geval je beeb!!!!!! of dinsdag ochtend kan ook maar hoop het niet.
mum ikhoor ook altijd goede verhalen over strippen de mensen die ik ken zijn dezelfde dag van het strippen nog bevallen.
@ Red: Ja maar als het niet werkt, dan loop ik misschien nog wel 5 dagen met pijnlijke voorweeën die helemaal niks doen, en ja dan zegt de vk waarschijnlijk ook dat dat mijn eigen schuld is... maar ik weet dus ook gewoon nog helemaal niet hoe het er down under voor staat... misschien ben ik wel helemaal niet te strippen omdat het allemaal nog potdicht zit en niet eens verstreken is!
@mum oh ja je ging natuurlijk naar het kraamhotel, ff vergeten maar dan nog, dan kun je daar misschein nog heen, das beter dan in het ziekenhuis toch! En dat van je vliezen breken dan maandag lijkt me ook wel heel fijn hoor! Ik zou echt zeggen, laat je strippen en zie wat er gebeurt! En ja wat een trutten zijn die vk soms zeg, niet normaal meer!
@Mum: Pfft, je bent idd geen steek opgeschoten zo Nouja, 1 ding weet je iig wel! Mocht het binnen nu en een paar dagen niet vanzelf doorzetten dan kan je als alles goed gaat je kleine man/meid maandag in je armen hebben! Dat is toch iets positiefs? Natuurlijk beval je liever vanuit je zelf in het kraamhotel zonder al die poespas, maarja, moch het niet vanzelf gaan wil je ook niet al te lang meer zo rond blijven lopen toch @Sterretje: Pff, van een rotVK zeg Een beetje VK had al lang met je doorgesproken wat ze eventueel zouden kunnen gaan doen! Misschien zelf even vragen om zo'n slaaptabletje? Als je uitgeput bent en je zou moeten bevallen werkt t ook niet, dan heb je ook bijna geen energie meer voor de bevalling (dat had ik dus op t einde) en je wilt t natuurlijk t liefst allemaal zelf doen @All: heb 2 foto's in mn album gezet Ze was toen al in slaap gevallen, maar we hebben geen foto van dat ze wakker is erin.
@ Agneta: Zaten daar ook mensen bij met een 1e kindje? want bij een 1e kindje schijnt het minder vaak effect te hebben als bij een 2e of 3e... en ik hoef niet gestript te worden om thuis te kunnen bevallen hé...