@ Kristel: Ja idd dat is wel iets positiefs maar dat wist ik eigenlijk al... omdat ze me in dit ziekenhuis gewoon niet langer zouden laten lopen als 42 weken! Ga ff de foto;s kijken... @ sterretje: Toch laten strippen en de pijnlijke voorweeën die ik er misschien door krijg maar voor lief nemen? pfff wat is dit moeilijk zeg!
@kristel ga gelijk ff naar de foto kijken! Enne ja als ik me morgen nog steeds zo voel, ga ik gewoon de vk maar weer bellen dat er echt iets moet gebeuren dat ik het echt niet meer trek! Want wat je zegt, uiteindelijk wil je de bevalling gewoon zoveel mogelijk zelf doen en daar moet je wel de puf nog voor hebben dan ja!
@ Kristel: Wat lief die foto's ze hangt er goed in hoor zo!! @ Sterretje: Pfff jij hebt ook zo'n lekkere vk zeg! zit er bij jullie in de buurt nog een andere praktijk? zodat je daar bij een eventuele volgende zwangerschap naartoe kunt? hier wel gelukkig, want ik weet wel dat ik daar nooit meer terug ga!
@kristel echt super lief die foto's zeg, super! @mum ja ik zou het proberen als ik jou was, wie weet wat het je oplevert meis! Maar denk er nog ff goed overna, en normaal zou ik zeggen overleg met de vk maar dat is nu geen optie helaas
@mum nee alleen in een andere plaats, maar daar mag je niet zomaar heen geloof ik Die andere is wel aardig altijd maar die zelf met verlof helaas 2 vervangers zijn ook oke, alleen die ene is echt een pin! Gelukkgi dat jij de volgende keer wel naar een andere praktijk kunt zeg, dat is wel een fijne gedachte! Ben ff een broodje maken
@sterretje Ohw beter Ik was alweer bang dat ik 5 dagen zonder zat! Maar niet dus hihi @red Nee dan is er ook niks aan als je je beroerd voelt...
@ Sterretje: ja haha overleggen met de vk is nu niet echt een optie nee... Ja als het goed is kan ik daar gewoon terecht, zit nu eigenlijk ook in een andere gemeente maar is hemelsbreed iets dichterbij, maar ik moet voor beide in de auto stappen dus maakt niks uit! Eet smakelijk!! @ All: ik zou graag weten wat jullie zouden doen in mijn situatie wbt het strippen...
haha @Mum, misschien kan de vk kijken of je stripbaar bent? (geen idee of dat zo heet) Je baarmoedermond wordt dan rijper en de kans is groter dat je bevalling spontaan begint. als je ingeleid wordt proberen ze altijd je vliezen eerst te breken. Je krijgt dan een half uur om weeen te krijgen en anders krijg je een infuus. Ik ga snel verder hihi volgens mij heb ik dat vandaag al heel vaak gezegd. Zo m'n moeder maar s bellen of die vanmiddag nog komt. 'k Heb net allemaal evaluatieformulieren binnen gekregen van gezinnen waar ik heb gekraamd. Ze zijn gewoon allemaal positief! Heel veel goed en paar voldoendes. Sommige hebben er ook zelf wat bijgezet 'C. deed de laatste 2 dagen de kraamzorg prima. Ze ging door waar haar voorgangster was gebleven, dit heeft ze prima opgevangen'. 'Prima kraamzorg!' 'Kraamverzorgster als erg prettig ervaren!!' 'C. is een fijne meid. Ze is nuchter en tot the point. Ze heeft veel kennis van zaken en redt zich ook heel goed met de huishouding. Bovendien was het ook gewoon heel gezellig om haar 8 dagen over de vloer te hebben! Een dikke 9 van ons gezin voor haar zorg!' Zo leuk om te lezen!
@Mum: Ik zou ook voor het strippen gaan. De kans dat je dan vandaag of morgen bevalt is er hé. kHeb ook al veel dames gehoord, die door het strippen nog spontaan zijn bevallen. tKan ook zijn dat je helemaal geen weeën krijgt hé. Maar ik denk dan zo, als je het niet doet, moet je zowiezo tot maandag wachten en breken ze je vliezen. Als jij nog zoveel geduld hebt, dan kan je gerust wachten, maar ik zou het niet kunnen Ik zou het mezelf kwalijk nemen denk ik, dat ik het niet heb geprobeerd. Maar dat is persoonlijk hé. Als je nu niet gestript kan worden, jah, dan is dat zo. Maar dan kan je er ook niets aan doen. kVind wel dat ze er in NL moeilijker over doen dan hier. Vooral bij dames die echt veel last hebben. Mijn nicht die liep ook overtijd. Een week ofzo denk ik, ze moest voor de zoveelste keer op controle bij de gyn. Das om de 2 dagen als je overtijd gaat. Er was weer niets aan de hand, ze vroeg zelf of ze het niet in gang wilde zetten (omdat ze er wel last van had) en omdat ze al overtijd was, hebben ze daar ook helemaal niet moeilijk over gedaan. Ze mocht meteen in het zh blijven.
@red dat is zeker leuk om te horen hoor, fijn zeg! @sammie oh jee das niet best meis, niet zo hard poetsen joh @mariss nee hoor meis je hoeft niet zo lang zonder te zitten haha @mum kun je hier niet ff naar ervaringen vragen op het forum bij zwangerschap? Over het strippen?
@Kristel: Mooie foto's. Wat is ze al groot hé Schattig @Sammie: Haha, is hij dood? Wat nu? Een nieuwe? Of kan je er nog wat mee doen? @Red: Dat is idd erg leuk om te lezen. Maar khad ook niets anders van jou verwacht
Hill, Heb hem even geplakt Had er volgens mij iets te hard aan getrokken De slang was door het midden gebroken (het gedraaide gedeelte ) Heb nu wel een mini slang
@ Kristel volgens mij had Yentle het wel naar haar zin in de draagzak ze zit er zo tevreden bij.. en slapen doen ze ook alleen als ze het lekker vinden. In die film komt je buik toch voor? Leuk om te zien lijkt me. @ Mum he balen zeg dat je nu nog niks verder bent beetje jammer dat ze niet hebben gekeken of de boel al wat verweekt is.. Zelf zou ik zoiets hebben van probeer het strippen maar, soms helpt het wel en soms niet! En voorweeën doen altijd wel wat, dus dat is stom dat ze dat zeggen. Alleen merk je het niet altijd omdat de ontsluiting dan bijvoorbeeld heel langzaam gaat. Het lijkt mij het proberen waard. Ook is een ingeleide bevalling vaak zwaarder zeggen ze, de kans is best groot dat je een weeënstorm krijgt nou dat lijkt mij erger nog dan voorweeën. Maar dat is mijn mening denk er ff goed over na he.. Wat vind je vriend ervan? @ Sterretje balen telkens die voorweeën die niet doorzetten. Jammer van die vk.. eigenlijk zijn ze zelf aan het beslissen of jij het wel volhoudt. @ Emma als hij snel drinkt kan je hem tussendoor telkens heel even van de borst afhalen dat ie even kan boeren en daarna weer opnieuw aan dezelfde borst aanleggen dat schijnt te helpen. Met de beentjes fietsen of buikmassage tegen de klok in dan kan lucht uit zijn darmen er een beetje uit. @ Red hier is de babykamer momenteel ook nog een enorme bende @ Sammie ja ik hoop dat het met jouw oren ook snel beter gaat.. je moest toch nog een bepaalde operatie in het LUMC krijgen? Heb je nog steeds een loopoor? Ik heb ieder jaar oorontsteking eigenlijk, dus zal volgend jaar vast wel weer bij de kno arts zitten. Ik merk het meestal pas als ik een beetje doof wordt.. @ Chamaro sexen mag gewoon iedere dag hoor zolang het maar geen pijn doet en erna goed plassen en met water spoelen is ook fijn dan. Gelukkig begint de AB te helpen nu en doet het al minder pijn! Ik vind jouw avatar zo grappig die bolle wangen van je meissie @ Agneta jij nog veel last van voorweeën? @ borsten ik ben hier van B70 naar D75 gegaan.. en de groei lijkt maar niet te stoppen ik krijg van die megatetters mijn zussen zijn jaloers haha, maar ik vind het zelf wel genoeg zo. Telkens die nieuwe beha's, het kost me wat! Bij de vk was alles wel goed. HB is 6,3 dat is de ondergrens dus lager mag het niet worden. Krijg geen staaltabletten ofzo dat krijg je alleen als je hb echt veel te laag is. Moet flink aan de floradix blijven. Bloeddruk was 95/55 dus best wel laag. Moet het een beetje rustig aan doen ermee, anders val ik neer . Baarmoeder ligt op 28 weken dus toch niet erg voor op groei gelukkig. Toen de vk hartje ging luisteren ging die kleine precies erg bewegen en zag ze me buik alle kanten op gaan haha, was erg grappig. Met hem gaat het dus gelukkig goed, met mij niet super maar nog 3 maandjes die moet ik nog wel volhouden toch. Volgende keer hebben we het over de bevalling ivm de medische indicatie want ik weet nog helemaal niks.. ze moest alles overleggen in het ziekenhuis zal me benieuwen wat er uit komt volgende keer.
@emma wat goed dat hij al om de 4 uur komt was bij mij om de 3 a 2 uur de eerste 2 weken.. ik heb gister infacol gehaald en het werkte meteen gister de eerste keel terwijl die cinaby ofzow van vsm niet echt werkt bij ayden dit krijg je gewoon bij de kruidvat ofzow @desiree hoi meid, vervelend dat je nog zo moe bent. hoe is het met je rug en bekken? ik vond zwangerschapskleding ook 3 keer niks. kon ook bijna niks in mijn maat vinden wat een ooronstekingen heersen er trouwens. bah wat vervelend @sterretje wat kut dat je weer zoveel pijn hebt. kan me het weer helemaal voorstellen hoe het was die laatste paar weken. maar er is hoop meid ik was met 38,2 weken bevallen en was meteen van de meeste pijn af hopelijk mag jij me volgen @red (pamela) haha leuk he diet dikke tieten uhum.. wacht maar tot je de stuwingsdagen krijgt dan kan je je lol op whaha wat leif wat je kraamgezin heeft geschreven @kristel wat een leuke foto's @mum grrr wat een rot situatie. ik zou zelf niet kunnen wachten en me laten strippen. ik vind inleiden ook weer zo. ik weet dat ik als de dood was dat i kmet 38 weken ingeleid moest wiorden omdat de weeen dan misschien veel heftiger zouden zijn omdat het niet natuurlijk is gegaan.. maar je moet echt doen wat je gevoel je ingeeft @sammie zo ken je je krachten niet whaha hoe zet jij trouwens een foto op het topic?? ik krijg wel de link erop gezet met die site voor foto's maar dan komt niet de foto er te staan ik ga vanmiddag om 3 uur met mijn moeder naar de kapper, ga het laten knippen en verfen. wil weer wat donkerder haar (warmer) door de zon krijg i kaltijd van allerlei kleuren. ik zelf zou graag weer een boblijn willen zoals 1,5 jaar geleden met die kleur maar frank vind dat niks, hij ziet me liever met lang haar dus laat ik dat dan maar niet doen he ik vond dat alleen wat volwassener staan dan dat lange haar.. maar ja
@ Sammie: oh oh... dat is niet zo best!! @ Red: ja dat is misschien nog een optie om daar eerst naar te vragen... Wat een leuke reacties allemaal!! ow dat gaat dus altijd zo met inleiden? nou dat vind ik wel positief @ Hilli: Thanx je hebt gelijk over dat wachten, en dat het ook gewoon wel kan beginnen daardoor... Ik ben ook gewoon nog heel fit, misschien dat ze daarom ook zo moeilijk doen! @ Sterretje: Ja ben al van alles aan het lezen idd even kijken of ik daar iets mee kan!