Ik heb vrijdagochtend getest... vrijdagavond mijn ei gehad.. net weer een ovutest gedaan.. die was negatief. Het is nu dus zeker dat ik mijn ei heb gehad. Waarschijnlijk vrijdagavond omdat ik zoveel pijn heb gehad! Heb trouwens net weer een zw-test gedaan van sensitest. Als deze ook weer binnen 30 minuten(hierna mag je hem niet meer aflezen) zo'n vaag streepje aangeeft ga ik ook een klacht indienen. Voor mij iig geen sensitest meer!
@Kristel: Ja idd heel bagger om je elke maand zo te voelen . De enige oplossing die ze dan geven is óf de pil of zwanger worden, nou geef mij snel de tweede oplossing! Die naproxen van mij is zo'n merkloos ding van de appotheek. Werkt eigenlijk na een half uur, maar als ie werkt, ben je dr wel vanaf. O, ja en wordt vergoed door de verzekering . Op het laatst voor ik de pil slikte hielp ook de naproxen niet meer. Ik was toen twee keer in de maand ziek: aan het begin van mn ongi en bij mn ei. De eerste cyclus na de pil viel het wel mee, maar hoe langer gestopt, hoe pijnlijker het weer wordt... Laat ons maar snel zwanger zijn
Het is trouwens voor mij net zo verwarrend als voor jullie haha. Vandaar dat uitleggen soms wat moeilijk gaat Deze cylcus is iig weer mijn normale 29 dagen! NOD is 15 augustus. Tja en omdat we toch geklust hebben doe ik ook mee deze ronde
hallo allemaal ben ik ook weer even... moet even wat kwijt misschien weten jullie heo wat het is of wat dan ook en wat ik moet denken maar toch... vorige maand voor me miskraam verloor ik 2 dagen oud bruin bloed en toene en test gedaan was positief bloed zette niet door... maar later wel.. miskraam dus... nu sinds gisteren verliies ik weer kleine beetjes oud bloed echt echt exact hetzelfde als vorige maand... :s ik ga nu geen test doen want wil gewoon niet weten of het wel of niet weer een miskraam is/word... maar is echt hetzelfde als vorige maand nu... nu hoop ik gewon dat het natuurlijk van wat anders is.. van sex of weet ik veel wat maar pffff heb er even een naar gevoel bij.. wat moet ik nou denknen ervan? verder net op kraambezoek geweest kindje van 2 daagjes oud ini me armen gehad... *smelt smelt* super lief gewooon... verder klote dreamer dat je test nega is.. en verder weet ik niet veel heb ik niks gelezen xxx
@Pandabeertje: Sorry, maar ik snap het eigenlijk gewoon even niet... Waarom een zwangerschapstest doen terwijl je wist da je eisprong eraan zat te komen...? Ik bedoel het allemaal niet verkeerd hoor, maar ik snap het gewoon niet... @Marietje: Ach, die paar euro die me die pilletjes per maand kosten, die kan ik wel missen... Dus mij maakt het niet zoveel uit dat ik t niet vergoed krijg Ben er iig heeeeel blij mee! Voordat ik met de pil begon zat ik zeker elke maand 1 a 2 dagen thuis van school als ik ongi was, zo erg was het.. Toen had ik nog niet van die fijne pilletjes Mijn moeder had het ook, die kreeg er zelfs ijzertekort van, zoveel bloedverlies dat ze had altijd.. (Thanks mom!) Heb trouwens wel van meerdere al gehoord dat het ook kan helpen om ijzertabletten te slikken... Dus misschien ga ik dat ook eens proberen Ook een maansteen zou ervoor zorgen dat je minder menstruatieklachten hebt. Ik heb er gister een besteld en zodra die binnen is ga ik m meteen gebruiken. Dus wie weet Als ik gewoon weer ongi wordt komende ronde en het doet minder pijn, dan geloof ik erin alvast Als ik zwanger ben komende ronde, dan aanbid ik de maansteen
@Kristel: Ja, t schijnt hier ook in de familie te zitten Mijn oma had niet genoeg aan maandverband, mn zusje heeft het zelfde als ik (of erger), mn tante heeft er problemen mee, mn ma... *zucht* niet erg hoopgevend allemaal. Ben ooit wel eens boos geweest op mn pa, toen ik ongesteld was. Omdat ik vond het zijn schuld was dat ik een meisje was geworden (had net op school geleerd dat het zaadje bepaald of het kindje een jongetje of meisje wordt )
Wat ik net ook al zei, zelfs ik snap mijn afgelopen cyclus niet! En zoals ik ook al eerder gezegd heb, heb ik de test vrijdag alleen gedaan om dingen helemaal uit te sluiten! Het is heel slecht om aan de pil te gaan als je zwanger bent! Sorry hoor maar dan doe ik liever na zo'n rare cyclus 2 testen extra dan 1 te weinig en ik toch zwanger blijk te zijn! De ovutest van net heeft pas bevestigd dat mijn ei geweest is. Jeetje zeg!
@Pandabeertje: ho ho, rustig, ik bedoelde het niet verkeerd zei ik toch al @Natassie: Hey meid Hmmz... Je hoort vaker dat vrouwen eerst bruinverlies hebben en dat daarna pas de ongi doorzet.... Maargoed, ik kan er weinig over zeggen Het enige waardoor je het zou kunnen weten is door een zwangerschapstest te doen.. Maar dat wil je niet zeg je, dus is het misschien beter om het maar aan te houden als een ongi die eraan komt? @Marietje: haha, je vader zal wel verbaasd geweest zijn toen je boos op m werd
waarom nu al zw test als je vrijdag je ei hebt gehad. dan weet je toch zeker dat het niks is. lijkt mij?! bij mij deed de sensitest het prima. geen probleem mee. hij was alleen negatief dat was mn probleem haha. maar teste ook te vroeg.
Zoals in mijn ALLEREERSTE zin al stond... ik heb vrijdag getest en vrijdagavond pas mijn ei gehad Laat maar zitten joh.. dat jullie mijn verhaal niet begrijpen,.. dat is vrij normaal haha ik begrijp het ook niet helemaal. maar pleasee... lees eerst voor je commentaar geeft.. Ook dit is niet slecht bedoeld hoor! En Kristel: sorry voor mijn reactie.. Ik begrijp er zelf ook niks van
@Kristel, dat weet ik niet meer... Hij zal er wel om gelachen hebben denk ik @Natassie: Oud / bruin bloed verlies kan idd een 'aanloop' op een ongi zijn... ff afwachten? Moet je ongi rond deze tijd weer beginnen?
@pandabeertje soory had geplaatst en toen zag ik nog latere berichten, vervelend dat het allemaal zo vaag is met name voor jezelf. sterkte xxx
Natassie: ik heb ook wel eens gewoon uit het niets bruinverlies gehad.. niet vane en ongi maar tussen ongi en ei in.. geheel spontaan.. reden onbekend. Over bruinverlies kan ik dus niks concreets zeggen
@kristel, Nou dat vidn ik heel mooi te binnen geschoten dan bij je! Hier gaat alles goed hoor, zit te wachten op me ei, die wil ik graag krijgen! Begin een beetje last te krijgen van wat kleine pukkeltjes, die ik altijd krijg voor mij ei, dus denk dat het er wel aan zit te komen, maar goed dat kan ook nog wel een dag of 4 duren... Dus wachten maar hier, en aan de smep natuurlijk! Vandaag mogen we eindelijk weer @natassie, hey meis! Je kan ook wat bloed van een innesteling verliezen he! Hoever in je cyclus zit je op diot moment? Kan ook van een aankomende ongi zijn, maar dit is maar een gok natuurlijk! Ff de aankomende dagen aankijken meis, als je aan het einde van je cyclus zit, wat ik wel dacht dan misschien toch ff wachten als je geen test wilt doen, en anders toch testen misschien... Succes meis, het kan alle kanten op denk ik!
Aah lekker daar heb ik ook wel trek in! Hadden we ook nog maar pannenkoekenmix in huis! Was juist aan t verzinne wat wij eens moesten gaan eten, nu heb ik alleen maar trek in pannenkoekjes
@Sterretje: Hopelijk komt je ei gauw, dan mogen jullie een paar dagen achter elkaar Ik ga deze ronde echt vanalles doen... Maansteen, smeppen, Persona weer in gebruik nemen... T zal wel raak moeten zijn dan he (ga nergens vanuit hoor, maar dat weten de meesen wel denk ik ) @Mac: Ohhhh pannekoeken! Bak er voor mij ook eentje als je wilt, met spek en kaas Ik ging net eens kijken wanneer ik zwanger zou 'moeten' worden als wij op de bruiloft willen vertellen dat ik zwanger ben Dat zou dan deze ronde of volgende ronde moeten zijn.. Dan zou ik namelijk rond de 16 weken zijn of 12 weken als we gaan trouwen.. Mij lijkt het echt geweldig om op onze bruiloft te kunnen vertellen aan iedereen dat we met zn 3en getrouwd zijn! Ik hoop echt dat het gaat lukken!
Mischien nog een goed idee voor jou dan kris, wij wilden graag als we zwanger zouden zijn op onze bruiloft, ipv taart beschuit met muisjes serveren savonds. Leek mij een geweldige manier om het aan iedereen te latern weten dat we zwanger waren! Helaas kan het bij ons nu niet meer, maar misschien wel bij jullie! Waneer was de data nou ook al weer?
Yups heb te vroeg getest (stoute oma ) Moet maandag of dinsdag mn nod hebben. Hou het op dinsdag ivm vaag ei deze ronde. Maar ik heb zoiets, als ik zwanger was geweest had ie nu echt wel positief gegeven! Maar voel me eigenlijk nog steeds alsof ik wel zwanger kan zijn Klachten zijn er nog steeds, pukkels op mn kin (zeer charmant ) willen ook maar niet weggaan en die heb ik nooit! Zo nog wel meer dingen. Maar goed, de test zegt nega en mn temp daalt langzaam. Dus de hoop heb ik wel opgegeven. Maar mocht ik woensdag nog niet ongi zijn stijgt mn hoop natuurlijk Ik verzin elke keer weer een leuke datum om het te vertellen. Elke maand was er tot nu toe wel iets waar ik naartoe kon leven zeg maar. Maar na mn bruiloft heb ik toch echt even niks meer tot kerst ofso Dus moet nu wel raak zijn, toch 8) Wat goed dat je zolang kan wachten met testen zeg! Mij lukt het niet hoor Ehhhh verder weet ik het even allemaal niet meer! Ow ja, Natas: ik had ook altijd eerst bruin en toen pas rood bloed. Zo gaat het bij veel mensen. Hoeft dus zeker niet weer een mk te betekenen. Mar wel balen dat er alweer bloed doorbreekt. Maar goed, we hopen allemaal op hetzelfde als Lynn he Eerst een beetje bloed en dan zwanger testen Wij zijn ook zwanger getrouwd en een paar weken later ging het fout. Zou daarom extra graag weer zwanger ons 2e huwelijksjaar ingaan en dan met een goede afloop!