Ja bij avero achmea moest je het aanvragen.. Ik heb echt een verschrikkelijke dag achter de rug.. Ben een beetje huilerig en emotioneel.. een moeder van een leerling is neergestoken door haar man.. echt zo erg!!! ik had maandag juist de leerling aangemeld voor zorg omdat ik me zorgen maakte over thuis :S savonds is het gebeurd..
@ Sterretje: ow sorry hihi... tja het is een witte broek en heb geen andere witte was, maja mijn zwangerschap duurt hoop ik nog maar een paar daagjes... Ja mijn vriend had ook wel zoiets van als we strippen nog proberen hebben we wel alles geprobeerd... Moest nog ff wat dingetjes opruimen enzo, k kan er niet tegen als vreemde rommel hier in huis zien en als ik al gebeld had en ze wilde meteen langskomen had ik het niet meer op kunnen ruimen... @ Red: kijk dat is al een stuk meedenkender (is dat een woord?) van de vk's bij jou in de buurt... @ Juffie: hé bah wat een verschrikkelijk nieuws zeg... kan me voorstellen dat je een beetje emo door bent!
O bah wat erg! Sterkte meis! @Bos, volgens mij 35 cm of zeg ik nu iets raars? Volgens mij zie ik dat wel eens op de papieren voorbij komen. 38 heb ik ook wel eens gezien. Ik ga ff op zoek naar wat eten en hier weer s wat doen. Voor niets gaat de zon op he
@juffie: jemig kan me voorstellen dat je daar emotioneel van word...hoe gaat het met de moeder? is ze er heel erg aan toe en gaat ze het wel halen? hebben ze 1 kind?
moeder komt er wel weer bovenop, 2 kiddies.. Echt zo erg, maar goed... Moet het van me los laten, maar das erg moeilijk!! Ik ga wel even verven ofzo
Nou heb gebeld.... wordt zo gebeld of ze straks nog even langs komt of dat de ander morgen langskomt... heb liever dat ze vandaag nog komt, want die vk heb ik liever als de vk die morgen dienst heeft...
@juffie he bah wat een rot nieuws zeg,e cht erg! @mum goed dat je gebeld hebt meis, hoop voor je dat ze vandaag nog komt hoor! Wilde ikmisschien toch ff naar de winkel gaan regent he... Maar ff afwachten of ht nog droog gaat worden dan Nu eerst maar ff een beetje op gaan ruimen dan
Jeeeej ben net gebeld en ze komt er nu meteen aan gaat het dan toch nog gebeuren?? ben er dus zo ff weg van hahaha.... krijg het er helemaal warm van! misschien doet hett wel heel zeer... whaaaa
@Mum: Hoop dat ze wat kunnen doen meid! @All: Sorry, niet veel tijd Buurvrouw is net weg, moet alweer kolven en daarna naar de bibliotheek een paar boeken terug brengen en dan zal t alweer etenstijd zijn! Wat hebben jullie trouwens op het menu? Ik ga straks lekker Lasagne maken met spinazie, jammie
Zoo ben weer terug van boodschappen! loop ik onderweg weer terug naar huis begint het te sputteren..Gelukkig begon het niet zo hard te regenen..haha pff ik heb steken in het midden van mijn buik..Bij mijn navel.. En heb slijm en een beetje urine verlies. En als ik buk met een strakke spijkerbroek dan doet het in mijn buik zeer..Hoort dit bij de blaasontsteking? @eten Hier eten we UUuuhmm IK aardappelpuree met boontjes en een cordonblue..
@mum oh wat fijn zeg dat ze gelijk komen nu, hopelijk gaat het nu gebeuren! Zal vast niet prettig zijn hoor, maar vergeleken met bevallen zal de pijn vast te doen zijn! Succes meis! @hier gaan we andijvie eten vanavond, nu ben ike cht wat doen haha
@ Sterretje: ja maar k weet nog niet hoe pijn bevallen doet hahaha... ben benieuwd, heb het zweet in mijn handen staan!
@mum: niet zweten meid....als het begint gewoon doen waar je je goed bij voelt en luisteren naar de verloskundige...dan komt het allemaal goed. denk maar zo : als bos een 9 ponder op de wereld kan zetten kan ik ook bevallen. haha
Meiden ben er helemaal ff vandoor het regenen is gestopt dus ga toch maar ff eerst ook naar de winkel Kom straks nog ff kijken hoe het hier is!