Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sammie: Dat ken ik, iets te hard aan de stofzuiger trekken. Ik kan me zo kwaad maken op dat ding als die slang weer gedraaid zit, of als de stofzuiger ergens achter blijft hangen ... Stom ding. Ik haat stofzuigers :D Dat geluid alleen al :D

@Dees: Haha, megatetters. Geweldig woord :D Ja en jij bent van jezelf al een fragiele, en dan zo'n borsten eraan. Moest je niet zwanger zijn, je zou de brunette versie van Pamela kunnen zijn!
    Haha, Red is volgens Kim ook al een Pamela :D Als die van mij nog wat groeien kan ik ook meedoen :)

@Kim ook wat een mooie foto. Is dat op een voedingkussen dat hij ligt? Wat een mooi shirtje! Krijgt die van mij ook zeker aan :D Of toch iets dergelijks van stoer! :)

@Mum: Spannend, kben benieuw wat de vk gaat zeggen :)
    Ik dacht ook al dat er iets was gebeurt door de bloedvlekken :D tIs maar een wondje. Wel spijtig van je broek. Meteen de machine in!

@Red: Ik was maar aan het denken, wat voor ondergoed heb ik nu weer, haha. Ik was de naam vergeten. Hipsters! Dat is het :)
    Die zitten idd lekker en onder mijn buik. Die kan ik wel tot op het einde dragen denk ik. Ik kreeg een doos met positiekleren van de nicht van mijn vriend. Daar zaten zo'n onderbroeken in, whowie! Hehe, echt groot. kVind het zowiezo al niet leuk om iemand anders zijn ondergoed aan te doen, laat staan zo'n bommabroeken :)

@Mum: Hopelijk gaat het rustig vooruit dan. Heb je de eerste uren niet veel last van weeën en beval je pas na 24 uur :D Om 1 na ofzo hé :D
    Spannend meid! Ik hoop dat ze kan strippen en dat het iets uithaalt!

Ik ben weer terug van mijn stagegesprek. Alles is orde. Het contract is getekend, jeuj. Ik weet alleen nog niet wanneer ik kan beginnen. Straks even met mijn mentor mailen :)

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum ennnn? is ze al geweest????

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Thnx voor je peptalk haha.. :p

@ Hilli: Wat goed dat je stagegesprek goed ging en je contract is getekend...:D

Nou het klusje is geklaard... pfff niet lekker maar gelukkig wel te doen!
    misschien raar om te zeggen maar ik heb het idee dat ik flink ben uitgewoond haha! :)
    merk er nog niet veel van buiten wat bloedverlies maar dat zou ook wel snel zijn!
    ik had nog niet echt ontsluiting en mijn BMM lag nog hoog en ver naar achter (dat
    was ook het gevoeligste want ze kon er gewoon niet goed bij, dus eigenlijk was het
    aan de buitenkant gevoeliger als van binnen)
    mocht het nog niks doen dan kan ik haar vrijdag weer bellen en dan probeerd ze het nog een keer als ze tijd heeft!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Fijn dat 't weer achter de rug is! Heeft ze geprobeerd je BBM naar voren te halen? heb idd gehoord dat 't dan pijnlijker is. Hopelijk heeft het effect!

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum spannend! maar misschien een rare vraag maar wat doen ze bij strippen dan precies? en hoe?

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dan gaan ze met de vingers langs de vliezen voelen aan de binnenkant van de baarmoeder om ze te prikkelen. Er wordt dan nl. een stof afgegeven die je baarmoeder rijpt en de kans op weeen vergroot.

ff vraagje, wehkamp zou gisteren bezorgd worden maar is vandaag nog niet binnen. Terwijl ze hier gisteren en vandaag wel in de straat zijn geweest om pakjes te bezorgen van de post. Moet ik er achteraan of nog even wachten tot morgen?

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Dat weet ik niet, dat denk ik eerlijk gezegd niet want ze moest al zo hard duwen
    voor ze er met een topje bij kon...
    hoop ook dat het iets gedaan heeft...

@ Agneta: Ze gaan met 2 vingers bij je naar binnen en proberen dan de baarmoedermond
    van je vliezen los te woelen, hierdoor komt er een hormoon vrij wat de bevalling in
    gang KAN zetten... je baarmoedermond moet je zien als het tuutje van een ballon!
    snap je? heb je nog gebeld naar Landal?

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    oh mum spannend zeg..!! en nu maar afwachten ;)

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: Wow dat is snel seg. Mijn duimen draaien voor je!! Als het nu niet lukt, ga je dan vrijdag nog eens proberen? Maar daar gaan we niet vanuit hé.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Ow jij had het ook al uitgelegd :D ik zou gewoon even bellen met de wehkamp, ze maken toch reclame met vandaag besteld morgen in huis, dan moeten ze dat ook waarmaken!

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    maar kunnen ze daarbij dan met hun vingers? want hoe zit dat dan eigenlijk met sex?

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: We gaan er niet van uit nee!
    maar ik weet het nog niet... het was niet echt heel prettig, misschien eerst maar eens kijken of ze er dan beter bij kan...

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, spannend! Ik hoop dat het iets op gang brengt!

@red, ik zou er even achteraan bellen als ik jou was

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mum: ohhhh wat spannend!! Ik ga me helemaal suf duimen dat het wat gaat doen! Misschien ga ik dan toch ng gelijk krijgen :D
    Enneh, als ze had geprobeerd je baarmoedermond naar voren te trekken had je dat écht wel gevoeld... Dat hebben ze bij mij 2x gedaan tijdens de bevalling en ik was toen echt aan t janken van de pijn.. Er kwamen zelfs een paar flinke 'kut' 'godverdomme' en 'tering'-kreten uit me mond toen ;) (sorry voor mn taalgebruik)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: ik moest mijn bekken helemaal kantelen voor ze erbij kon, dus denk niet dat mijn vriend daarbij zou kunnen tijdens de seks, k bedoel zij kan haar vingers natuurlijk meebuigen, en dat is iets wat mijn vriend niet kan met zijn uhm... ja je snapt wel wat ik bedoel! en dan moest ze echt nog flink hard duwen voor ze er echt alleen met het puntje van haar vingers bij kon...

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum oh wat een gedoe. lijkt me idd niet echt prettig. maar hoop echt dat het wat gaat doen!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: ja ik hoop het ook... idd spannend!

@ Kristel: hahaha wie weet idd... nee als ik jou zo hoor dan heeft ze dat bij mij idd niet gedaan...
    ik zeg al van buiten deed het eigenlijk meer zeer van het duwen zodat ze er enigsinds
    bij kon als dat het van binnen zeer deed...

@ Agneta: Naja voor mijn lol zou ik het zeker niet nog een keer doen haha, maar als ik denk dat het zin heeft dan heb je daar wel wat voor over!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: had je nog gebeld naar Landal?

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    nee nog niet zat nog een beetje op de site te kijken want mijn ouders willen ook wel mee. maar dan heb je die 4 pers. huisjes en die hebben maar 1 2 pers bed en de andere zijn stapelbedden dus dat vind ik een beetje stom.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: Dat is zeker dom, kan je niet bellen of dat anders kan? of dat ze niet toevallig toch een paar huisjes hebben met gewone bedden?

hihi moet er wel van plassen...

Deel Deze Pagina