@Mum: Nee, dat voel je echt heel erg hoor... Ik heb echt liggen krijsen als een baby en ondertussen nog liggen vloeken Ik vond dát en de persweeën die ik had terwijl ik nog maar 5cm had echt het allerpijnlijkste van de hele bevalling (en jij gaat dat niet meemaken hoor ).. Geloof me, je hoeft echt niet bang te zijn voor de pijn van normale weeën of echte persweeën bij volledige ontsluiting. Tuurlijk, het doet pijn, maar geloof me, je kan het echt aan en achteraf vind je het écht meevallen Je kan het echt! Vantevoren bedenk je je dat je echt dood zult gaan van de pijn, maar als je er middenin zit denk je waarschijnlijk echt 'oh, is dit t al?' Hoop écht dat het wat gaat doen vandaag en je vanavond misschien nog je kleine mag vasthouden
@mum: spannend meid ik duim voor je...hopen dat het snel doorzet...dat word wel nachtwerk dan hoor. ben je er uitgerust voor anders nog ff wat slapen... @lars heeft nu twee flessen op met johannesbroodpitmeel (jemig zeg goed woord voor galgje) op en hij drinkt ze nu niet eens leeg (laat een cc of 10 staan van de 130 dus vind ik niet zo heel erg) hij moet er nu zoveel moeite voor doen dat hij gewoon in diep slaap is na de fles...nou maar hopen dat er nog wel een boertje komt anders krijgt hij daar weer last van..
@agneta; gooi je toch je ouders in het stapelbed haha...zullen ze leuk vinden...welk park willen julile heen...wij willen ook nog een keer naar landal in oktober ofzo...
@ Kristel: Komt goed meid op de 1 of andere manier heb ik niet echt meer angst voor de bevalling... gelukkig maar! Heb toch wel vrij veel bloedverlies... een beetje zoals op de lichtere dagen van mijn menstruatie, even in de gaten houden! de kleine is hier weer lekker druk...
@ Bos: Ja ben redelijk uitgerust heb de afgelopen nachten supergoed geslapen... ik ga nu niet slapen (kan ik toch niet) want als het niet doorzet slaap ik vannacht niet dat weet ik zeker, dus laat het maar gewoon op zijn beloop! Wat goed van Lars, en nu lekker in een diepe slaap! idd nog wel even een boertje! hoop dat het met JBPM een beetje onder controle te houden is!
heb een tas besteld bij de hema met op de flap een foto van Lars... denk dat ik maar aandelen ga nemen bij de hema haha..vandaag twee fotoboeken van samen 100 euro...binnenkort de canvas ophalen van 45 euro en nu weer een tas....
mum: goeie afkorting..hoef ik het niet telkens voluit te typen...ben bang dat er geen boertje meer komt...hij snurkt...
@ Red..Gewoon ff bellen.. dan weet je gelijk waar je aan toe bent. @ Mum.. Wat fijn dat het nu gedaan is. Ik duim met je mee.. (en manlief ook). Hopelijk wordt hij of zij deze week nog geboren!! Hier verder alles prima.. Vanavond avond bruiloft dus spreek jullie morgen weer!! Liefs
@red: ik zou ook ff bellen..afspraak is afspraak. gewoon zeggen dat je het nu nodig hebt... @ukkie: veel plezier op de bruiloft...gingen echt heel veel mensen trouwen vandaag
@bos wat een leuke dingen heb je allemaal besteld zeg met de foto van lars, super! @dees ja die rompers van lief zijn ook echt heel leuk! Heb hier ook een pyama er van, zo schattig! @mum fijn dat het gebeurt is meis, ik ga nu echt heel hard duimen dat het gaat werken hoor, zou super zijn hoor! @ukkei veel plezier vanavond op de bruiloft! @hilli fijn dat alles nu geregeld is meis, ben benieuwd wanneer je kan gaan beginnen! Hier weer terug en de keuken is ook aan kant, heb een pak brownies gekocht, dus die ga ik morgen maar eens maken, gelijk wat te doen haha
kristel thanks voor je opbeurende woorden over de bavalling. ik weet ze waren voor mum bedoeld maar ik denk dat ik ze ook wel kan gebruiken aangezien ik ook best tegen de bevalling opzie. en iedereen zegt ach het valt mee en iedereen kan het maar toch in mijn hoofd lijkt het een hel.
@ Dees: Thnx voor het duimen ben benieuwd naar je nieuwe buikfoto... Lekker aan het shoppen zo te horen Hmmm pannekoeken, laatste keer ben ik er strontmisselijk van geworden, dus dat durf ik ook weer even niet aan @ Bos: haha you love Hema!! and Hema loves you, zo te horen ben je hoofdsponsor hihi een snurkende baby is lief!! hoop dat dat boertje niet dwars gaat zitten... @ Ukkie en Ukkieman Thnx voor het duimen... veel plezier vanavond op de bruiloft! @ Sterretje: oeww brownies die heb ik ook nog staan en muffins... als er morgen nog niks aan de hand is dan ga ik die ook eens maken! @ Agneta: Misschien is het een beetje laat maar het boek veilig bevallen van Beatrijs Smulders heeft mij erg geholpen tegen mijn angst!
@mum: haha inderdaad hema en ik zijn aardig dikke vrienden haha...leg hem wel op zijn buik in de wagen dan kan hij altijd nog boeren als het boertje nog komt...(en als hij doorslaapt als ik hem weg leg...) volgens mij komt vriendlief al thuis haha zijn werkdagen worden steeds korter geloof ik...
bos hij ook al kortere werkdagen?! leon heeft dat nu ook al en dan ben ik nog niet eens bevallen! haha
@mum leuk tijdverdrijf he hihi en nog heel lekker ook Ben er weer vandoor, heb erg last van me bukje weer helaas, dus ga ff lekker op de bank voordat ik aan het eten moet gaan beginnen Kom vanaaf nog ff kijken hoe het met iedereen is en of mum natuurlijk al aan het bevallen is!
@dames in de kinderopvang: volgende week is het de week van de kinderopvang he...doen ze er bij jullie op het werk ook nog wat aan.... bij ons wel....met als thema...ff relaxen...ouders krijgen een brief met het thema en dan mogen ze wat leuks/lekkers kopen voor ons en in een mand of tas doen die op het werk staat...goede reden om even langs te gaan aan het einde van volgnde week haha
@ Agneta: Ow okeej... ja ik vond het ook niet heel diepgaand ofzo, maar toch merkte ik na het lezen dat ik er best wat aan gehad heb... mijn angsten zijn nu ook zo goed als weg, maar dat kan ook komen omdat ik er nu gewoon naar uit kijk... @ Bos: Ja idd dan kan hij altijd nog boeren! Lekker toch je ventje zo vroeg thuis... nog 2 daagjes en dan is hij weer 2 weken vrij toch? Vriendlief krijgt maar 2 dagen vrij als ons kindje in het weekend geboren wordt! anders krijgt hij ook de dag van de geboorte... Hopen maar dat het vannacht geboren wordt, dan is hij morgen vrij, neemt hij vrijdag zelf vrij (is maar een halve dag) en dan heeft hij maandag en dinsdag ook nog vrij! dus dat zou ideaal zijn!! Ik laat vriendlief ons kindje vanavond nog wel een keer streng toespreken!
@ Sterretje: Lekker met een kruik en een kop thee op de bank! fijne avond meid! @ Bos: idd een hele goeie reden onder het mom van Lars showen hihi... had je mijn PB gehad?