Kom weer even ook me ermee bemoeien mum lees dat je je slijmprop bent verloren hoop dat de bevalling snel begin voor je zo ja hele fijne bevalling alvast Wil je alleen niet ontmoedigen maar een slijmprop verliezen wil helaas niet wat beteken altijd ik was hem ook ruim een paar dagen voor me eerste bevalling verloren... @ de rest * Zwaai allemaal * en lees en leef nog steeds met jullie mee hoor
@ Juffie: Thanx ik hoop dat ik het jullie het morgen (via Kim) kan laten weten! @ Wonders: Nee ik ga er ook zeker niet van uit dat er iets gaat gebeuren nu hoor... maar ben al blij dat het strippen in ieder geval IETS heeft gedaan!
Woei mum jeej eindelijk is er in ieder geval wat aan het gebeuren. Bloedverlies klinkt toch goed ik hoop zo dat het door gaat zetten!! @ Gaby hoe gaat het met jou? @ Kristel Yentle nog steeds vrolijk? @ Juffie grappig dat jij de voetjes bij de ribben voelt.. ik voel ze dus heel ergens anders. Heb een zijligger, hoofd aan de ene kant van me buik en voeten aan de andere kant. En af en toe trapt ie beneden tegen me endeldarm ofzo aan . Ben benieuwd trouwens naar jouw kamertje. @ Chamaro dat zal wel meer kloppen dat de pijn van een aankomende ongi is. Blehh ongesteld zijn daar heb ik echt geen zin straks @ Bos have fun met de visite, voor zover dat kan.. Ik heb net de konijnenkooien gedaan, aanrecht en alles er omheen schoongemaakt en nu ga ik lekker boven een beetje rommelen, want krijg weer rugpijn van 't zitten..
@ Desiree: Ik hoop het ook, maar ga zometeen gewoon lekker douchen en met hetzelfde idee naar bed als altijd, dan kan het alleen maar meevallen als er iets gebeurd!! Rommel ze meid!
@mum, spannend! 'k Heb m'n moeder ff thuisgebracht en net samen met manlief frikandel gegeten... oei oei! Straks ook maar weer op bed. m'n moeder heeft nog mooi m'n afzuigkap schoongemaakt, vind ik altijd rotwerk. O ja onkruid heeft ze ook uit de tuin gehaald, mum doet jouw schoonmoeder ook toch?
@ Red Volgens mij ben jij ook echt een levensgenieter he? Ik hoor echt vaak dat je lekker even dit of dat hebt gedaan.. Echt leuk om te horen meis!!! Volgens mij sta jij heel positief in het leven.. Sorry moest het gewoon even kwijt
@ Desiree Heb jij ook nog van die bepaalde momenten dat je je kleintje heel erg voelt? Bij mij wisselt het namelijk; 2 weken geleden voelde ik de kleine vaak om 5 uur.. nu om 3 uur. En ik heb het idee dat deze kleine acrobaat gewoon rondjes draait hahah om 6 uur savonds voel ik het voornamelijk bij de ribben maar overdag voel ik de voetjes vooral ook aan de zijkant. En gisteravond had het besloten om maar helemaal aan de rechterkant te gaan liggen en was de linkerkant helemaal plat haha!!! Echt een gekkie!
Morgen gaan we de woning in de Meern bezichtigen.. Ben erg benieuwd naar wat we er van vinden.. Van ons huis hebben we nog niks gehoord.. blijven jullie duimen en (evt.) bidden voor ons dat het snel verkocht mag worden?! We need it!!!
@ Red: hahaha ja mijn schoonmoeder haalt ook het onkruid uit ONZE tuin Nou meiden ik ben er vandoor, ik hoop dat ik jullie morgen (via Kim) heel mooi nieuws kan brengen!! Slaap lekker allemaal!
@Mum: Doe dat goed hé! Vannacht! Hup Mum hup! Ik wil je hier morgenvroeg niet zien zonder weeën of iets dergelijks hé! Fopje hé, khoop gewoon echt dat het doorzet voor je.
@Juffie, ehm... tja... 'k ben over 't algemeen wel vrij positief ingesteld met af en toe een dipje Wij gaan hier zo lekker op bed, morgen om 7.00u weer op wacht. Hopelijk bellen ze nog niet, kan ik hier in huis even bezig. Heb vanavond de slaapkamers opgemeten voor 't spacken. Morgen even informeren voor een offerte wat het kost. @Mum, hihi ik vind het niet erg, dan hoef ik het zelf niet te doen. enige waar ik me beetje aan irriteerde was dat ze over de kozijnen begon en dat dat eigenlijk moet voordat de baby er is zodat het gelijk klaar is. Alleen financieel lukt dat waarschijnlijk niet. Konden we wel geld lenen maar dat doen we liever niet. Manlief z'n baan is niet zeker en wil niet van anderen afhankelijk zijn. Naja ze bedoelt het goed. O ja nog positief nieuws, manlief gaat 120 euro meer verdienen zoals het nu lijkt! Zijn we super blij mee, zit ie op goed 1400 euro en dat vind ik wel een acceptabel loon
zo ben er weer.. wil eigenlijk iets op de tv zien over t wtc de beelden die nooit zijn uitgezonden..maar joey is voetbal aan t kijken
@ Mum weltrusten! Ik hoop dat er vannacht weeën komen! Of dat je een plons vruchtwater verliest.. @ onkruid dat haalt meestal mijn schoonvader eruit @ Juffie altijd spannend een woning bezichtigen, hopelijk is het wat. Wel zo fijn als jullie je eigen huis snel kwijt kunnen raken. Ik voel eigenlijk de kleine als ik in de trein zit, en als ik ga liggen. Als ik wil slapen wordt ie ook druk. Zijn meestal wel vaste tijden, maar hij is sowiezo wel bijna altijd actief lijkt wel @ all ik ga nu nog ff douchen en dan slapen. Nieuwe spulletjes in de kast van beeb opgeborgen. Morgen weer werken. Weltrusten!
@desiree. Ja daar baalde ik ook van dat ik weer gewoon ongesteld werd. Beviel me wel goed 9 maanden lang geen menstruatie @mum OEe spannend zeg!! Doet echt een heeel uitgebreid bevallingsdansje.. *Danst en tolt wild in het rond!!!* en nu maar hopen dat het vannacht begint!!!! als het wel begint wil ik je bij dze heeel veeel succes wensen!!! Bij mij kwam het heel onverwachts dat mijn vliezen braken, het heeft nooit gerommeld bij mij ..Dus ik weet verder ook niet wat je het beste in kan doen.. Op het moment dat mijn vliezen braken..ben ik eerst op bed gaan liggen met heeel veel handoeken onder mij (want dacht dat ze nog niet goed was ingedaald) Toen het bleek dat Chanell wel was ingedaald heb ik gewoon kraamvrband in gedaan..en op de bank gaan zitten met veel handdoeken onder mij
Hee lieve meiden, ik voel me schuldig dat ik maar zo weinig kom kletsen. Mijn stage kost erg veel energie dus eenmaal thuis lig ik eigenlijk voor pampus. Het gaat wel heel goed! Vandaag was mijn nod, maar nog geen bloed te bekennen. Vanmorgen een negatieve test gehad dus ik verwacht het wel binnenkort.. Ik hoop snel wat meer bij te kunnen lezen want mis jullie allemaal! En mum, zet m op meid als het toch doorzet!!! Liefs
ik ben er vandoor.. kan eindelijk mijn programma zien.. maar joey valt nu ineens op de bank in slaap.. dus we gaan wel naar bed.. tot morgen..
@mum: spannend meid...succes als het doorzet vannacht.. visite was wel oke..bleven wel lang hangen (zijn net pas weg) ga nog ff bankhangen...lars zo fles geven en dan naar bed..
Kom nog ff spieken, maar geen nieuws meer helaas.. @Mum: Ik duim echt keihard voor je meid! *Doet een hele uitgebreide bevallingsdans * @Beebje van Mum: Hey, je moeder wacht nu al lang genoeg hoor! Het is nu écht de hoogste tijd om geboren te worden, dus laat je zien @All: Slaap lekker!
mum heel veel succes ik hoop zo voor jullie dat het doorzet. nen balen van die nega test hoop dat je niet ongi gaat worden en over een paar dagen posi test. bos vervelend dat ze toch zo lang gebleven zijn. gaby truste kristel truste