Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: oh je bent er al...nog in afwachting lees ik...lars krijgt om 11 uur de laatste fles...hij heeft tot 5 uur geslapen...lekker hoor..alleen beetje rare tijd voor fles. normaal krijgt hij om 7 uur maar dat vind ik wel kort op elkaar..heb hem nu maar laten slapen tot hij weer kwam...dat was negen uur...probeer de volgende wel te rekken tot half 1 en dan weer vier uur dan zit hij weer op schema..

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ster: ik weet het nog niet, zoals ik al tegen dreamer zei, misschien laat ik haar
    eerst even voelen of ze er nu beter bij kan...
    @ Gaby: Heb een beetje hoofspijn en vlekken voor mijn ogen...

Meestal begint zo bij mij een migraine aanval...

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Ik zet vol spanning de laptop aan en meteen naar t forum om te kijken of er al wat is gebeurd, maar helaas... :(
    Mum, ik heb echt met je te doen... Ik hoop echt voor je dat je lichaam het zelf gaat doen zodat je gewoon in het kraamhotel mag bevallen! Ik zal je beebje nog maar een keertje toespreken dan ;)

Beebje van Mum en Mum-man: Nou is het genoeg geweest! Iedereen zit vol verwachting op je te wachten, iedereen is nieuwsgierig naar je, je mag nu geen last krijgen van koudwatervrees hoor! Het is hartstikke leuk hierbuiten :D Dus hup, kom eruit :D

@All: Hele goeie nacht gehad hier! Yentle sliep eerst van 23.00 uur tot 5.00, toen een fles gehad en toen sliep ze weer van 5.30 tot 9.00 :D Echt supergoed! Ze dronk alleen niet veel om 5.00 uur, maar 80cc (normaal 130-150) dus ik denk dat ze zich beetje bij beetje aan t voorbereiden is om de hele nacht door te slapen :)

Ik heb nu alleen wel supererge keelpijn.. En niks helpt :(

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum ga maar gauw eten dan.. misschien is t daarna beter..

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ja dat zou nu idd een beetje kort op elkaar zijn... wel lekker zeg dat hij zolang geslapen heeft!

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Had nog geen eens goede morgen gezegd geloof ik dus bij deze Goedemorgen :D

@gaby ik hoop dat je zere boobies iets betekenen meis!
    Het kan een verschijnsel zijn hoor, *duim duim duim duim*

@nen he wat balen da tje nega getest hebt meis, ik hoop toch da tje niet onig gaat worden hoor!

@debby goede morgen meis, kan me voorstellen dat je je moeder mist, is nu allemaal heel anders dan voor je levi had denk ik
    Ga maar lekker een stuk wandelen met hem straks, dat zal heerlijk zijn denk ik!

@suus eh... hoi ;)

@red hopelijk laten ze je zeker nog ff met rust kun je lekker je dingetjes nog doen die je moet doen

Hier weer slecht geslapen helaas, was alweer om 6 uur klaar wakker, nou ja vanmiddag maar weer ff naar bed dan he
    Straks ff bij me zus langs, van dat thuis zitten word je ook maar depri dus heb besloten om maar wat te gaan deon :)

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal!

@ Nen.. balen zeg meid! Ik hoop het zo voor jullie! Hopen dat de ongi uitblijft!

@ Mum.. hmm-hmm dat duimen helpt blijkbaar niet :(.. hoop zo dat hij/zij zich nog voor het weekend laat zien! Je zal wel helemaal op zijn of niet?

Bruiloft was prima.. waren mooi voor de drukte naar huis gegaan. Lagen heerlijk tegen 12 uur in bed. Veelste veel hapjes gehad dus het was qua zuurbranden een feest vannacht. :(

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Thnx voor het toespreken meid :D enne wat goed van Yentle dat ze zo lekker
    heeft geslapen... jij zelf ook weer een beetje bij geslapen?

@ Gaby: ja zit nu aan 2 beschuitjes dus hoop dat het helpt...

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: FIjn dat het gezellig was op de bruiloft en lekker op tijd thuis :D
    Misschien raar maar nee ik ben niet helemaal op, ik slaap goed en ben lichamelijk nog goed fit...
    gelukkig maar!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum en wie weet wat er vandaag nog kan gebeuren he, en geod idee zo toch morgen ff kijken en dan kun je altijd nog beslissen of ze je stript of niet
    Hoop niet da te nu migraine krijgt hoor, dat zou niet fijn zijn!

@kristel he vervelend van je keelpijn zeg, tis ook altijd wat
    Wat geod van yentle zeg, zou heerlijk zijn als ze door gaat slapen zeg!
    Moest wel lachen om je toespraak tegen mums beebje hoor hihi

@bos zo lars ook een goede nacht dus, lekker hoor!
    Zo kun je zelf er ook goed tegen aan weer he!

@ukkie fijn dat de bruiloft leuk en lekker was, jammer vand at maagzuur daarna dan weer steeds he

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ster: nee hoop het ook niet dat ik nu nog ff migraine krijg, heb het al en hele tijd
    niet meer gehad...

ik ga weer even liggen met mijn ogen dicht, misschien gaat het dan over!

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

* Mega grote Gaaaaap!*

Nog geen baby nieuws... kom op baby's!

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum goed idee van je ga maar lekker even liggen, hopelijk helpt het!
    Moet er niet aan denken dat je nu migraine krijgt en die kleine besluit om te komen, dat lijkt me vreselijk voor je!

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sammie goedemorgen meis
    Lekker ook uitgeslapen?

Nou he waar blijven die kleintjes nou, ze houden iedereen goed in spanning haha

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ik ga even tanden poetsen.. en dan komt suus zo.. en gaan we even naar de action..

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @gaby en suus niet te veel shoppen he haha

HIer ben ik er vandoor, ga vast naar me zus ben er rond de middag denk weer, tot strakjes!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja heb wel redelijk geslapen alleen nog steeds hoofdpijn :x

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby en Suus, Shopse!

Ster, fijne dag!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Sammie: oh bah nog steeds hoofdpijn

@gaby: kun je geen onderzetters voor me meenemen haha moet eigenlijk ook naar de action maar heb geen zin..

mijn zoon wil alleen maar op zijn buik slapen overdag....ben ik mooi klaar mee

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    liefhebbers voor een bak fruit?

Deel Deze Pagina